Έκανα μετάβαση από την Samsung C24F396FHU (πολύ καλή οθόνη, θα βρείτε κρητική μου και εκεί).
Σχεδόν ίδιες στην όψη, μόνο που εκείνη ήταν στα 72Hz και σαν Gamer ήθελα να κάνω μετάβαση στα 144Hz.
Λοιπόν η διαφορά είναι μεγάλη και εμφανή ακόμα και στη επιφάνεια εργασίας των Windows. Απίστευτη αίσθηση το πόσο smooth νοιώθεις να κινείται το ποντίκι στην οθόνη αλλά και το πως scrollάρεις μια σελίδα.
Στο θέμα gaming, εκεί είναι που η διαφορά γίνεται ακόμα πιο εμφανή. Ομαλή, όμορφη κίνηση, γλυκιά στο μάτι. Νοιώθω ότι άλλο game έπαιζα στην προηγούμενη με τα 72Hz και άλλο σε αυτή με τα 144Hz!
►Πως βάζουμε την οθόνη σε λειτουργία 144Hz:
δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας-->ρυθμίσεις οθόνης-->σύνθετες ρυθμίσεις οθόνης-->ιδιότητες προσαρμογέα οθόνης-->επιλογή της καρτέλας "οθόνη"-->επιλογή ρυθμού ανανέωσης οθόνης
►Πως ενεργοποιούμε το freesync
i) αρχικά το ενεργοποιούμε από το Menu της οθόνης
ii) (Για AMD κάρτα γραφικών)
δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας-->ρυθμίσεις Radeon-->ρυθμίσεις-->οθόνη-->Radeon Freesync (ON)
Το freesync κάνει δουλειά. Πολύ μάλιστα. Εξαλείφει πλήρως το tearing (τρεμόπαιγμα) και βοηθάει το παιχνίδι να μοιάζει πολύ ομαλό. Η περιοχή που δουλεύει το freesync είναι 48-144Hz. Οπότε σε περίπτωση που έχετε παρακάτω από 48FPS σε κάποιο παιχνίδι δεν θα μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την συγκεκριμένη λειτουργία. (Γενικά δεν βρίσκω τον λόγο να πάρετε την συγκεκριμένη οθόνη αν δεν αποδίδει το PC σας τουλάχιστον 90-100FPS στα παιχνίδια τα οποία παίζετε).
*Ένα αρνητικό στο freesync το οποίο έχω παρατηρήσει, αλλά φαίνεται ότι είναι πρόβλημα των drivers γιατί μετά από ψάξιμο βρήκα ότι το κάνουν πολλές οθόνες, είναι πως όταν τα FPS έχουν μεγάλη και απότομη μεταβολή πχ από 144FPS στα 70FPS η οθόνη δίνει την αίσθηση ότι αναβοσβήνει. Βέβαια αυτό δεν γίνεται εντός παιχνιδιού σε κανονική ροή, αλλά στην μετάβαση από το ένα μενού στο άλλο πχ. Όπως και να έχει πάντως, παραμένει ένα πρόβλημα. Βελτιώνεται κάπως, αν από το Menu της οθόνης αλλάξουμε το Freesync από Ultimate Engine στο Standard Engine. Όχι βέβαια καμιά δραματική αλλαγή αλλά κάτι γίνεται. Αφήστε το όπως είναι, δύσκολα θα το αντιληφθείτε οπότε δεν πειράζει.
Πάμε στο θέμα οθόνης. Αρκετά φωτεινή, καλή γωνία θέασης και όμορφα χρώματα. Το ότι είναι κυρτή την κάνει όμορφη εμφανισιακά αλλά και σου δίνει μία ωραία οπτική σε ότι και αν κάνεις.
Από συνδέσεις προσφέρει 2 θύρες HDMI, 1 θύρα Display Port και έξοδο για ακουστικά.
Η βάση της είναι καλή και σταθερή. Επίσης προσωπικά μου αρέσει γενικότερα σαν σχεδιασμός. Την θεωρώ μια πολύ όμορφη οθόνη.
Αρνητικό? Η πρώτη οθόνη που είχα πάρει είχε έρθει με κολλημένο pixel. Πρώτη φορά που τύχαινε σε οθόνη μου να πετύχω καμένο/κολλημένο pixel, δυστυχώς είχε έρθει και μένα η σειρά μου. Προσπάθησα να το ξεκολλήσω αλλά μάταια. Το κακό ήταν πως βρισκόταν ακριβώς στο κέντρο της οθόνης και επειδή ασχολούμαι εκτός από gaming και με photoshop με ενοχλούσε. Το αρνητικό που ανέφερα δεν έχει να κάνει με αυτό (συμβαίνουν αυτά), αλλά γιατί σε επικοινωνία που είχα με το μαγαζί που την αγόρασα μου είπε πως η πολιτική της Samsung λέει για 5(!!!) καμένα pixels (απαράδεκτο) προκειμένου να την θεωρήσει ελαττωματική και να χρίζει επιστροφής. Είναι δυνατόν; Απαράδεκτο απλά.
Ευτυχώς κινήθηκα γρήγορα και την επέστρεψα σαν αλλαγή προϊόντος και όχι σαν κάτι το ελαττωματικό (σε φάση δεν χώραγε στο γραφείο πχ) και ευχαριστώ πολύ και τα παιδιά του καταστήματος για την διευκόλυνση αυτή αλλά και την κατανόηση. Την αντικατέστησαν και πήρα καινούργια ευτυχώς χωρίς κανένα απολύτως θέμα.
Αυτό το τελευταίο έχει να κάνει με την πολιτική της Samsung και όχι με την οθόνη, οπότε δεν θα της στερήσω κανένα αστέρι!
5/5 λοιπόν! Την προτείνω ανεπιφύλακτα για μια καλή και φθηνή gaming οθόνη!