Το καλώδιο είναι αξιόπιστο με καλή ποιότητα κατασκευής και δεν κάνει διακοπές.Πήρα 3 τεμάχια για Pc & δέκτες όπως η NOVA.
Aπό Pc σε tv που το έχω βάλει έχει αξιοπρεπέστατη εικόνα σε 4Κ και δουλεύει σε 60HZ ΑΥΤΟΜΑΤΑ σε συγκεκριμένη θύρα ενώ αν μπει σε άλλη θύρα το βγάζει σε 31 (Σε όλα τα καλώδια γίνεται όχι μόνο στο συγκεκριμένο από Pc που βγαίνει,ενώ από δέκτες Cosmote/nova η άλλους δορυφορικούς δέκτες πλην 4K σε όλες τις θύρες hdmi βγάζει 50HZ)Σε άλλες τηλεοράσεις δεν το βγάζει μόνο σε μία θύρα και το βγάζει σε όλες (εξαρτάται και από τους τύπους των τηλεοράσεων και τι ρυθμίσεις έχουν πάνω τους).
ΣΗΜ1.Πέρα από την οπτική εμπειρία είναι και το πως βλέπει ο καθένας (δεν το λέω εγώ οι τεχνικοί τα λένε).Σε εμένα διαφορετικά φαίνεται από ότι σε κάποιον άλλον,Σε εμένα μπορεί να είναι τέλεια η εικόνα σε κάποιον άλλον καλή-μέτρια η απογοητευτική.Εντάξει παίζουν και αρκετοί παράγοντες ρόλο και δεν είναι μόνο τα καλώδια....
ΣΗΜ2.Το περίεργο είναι ότι από τα spliter/switch τα οποία είναι για 30ΗΖ ,το καλώδιο των 60ΗΖ (εισόδου/εξόδου) βγαίνει κανονικά στην τηλεόραση σύμφωνα με αυτό που μας δείχνει η θύρα της...