Μηχανές Espresso

Philips Saeco HD8423/11

Πίεση: 15bar, Ισχύς: 950W , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ημιαυτόματη
Παροχή Καφέ
Αλεσμένος
Ισχύς
950 W
Πίεση
15 bar
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1,25 lt
Χρώμα
Μαύρο
Retro
-
Τύπος Boiler
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αφρογαλιέρα
-
Συμβατή με
-
Εντοιχιζόμενη
Όχι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
-
Φίλτρο Νερού
-
Αυτόματη Απενεργοποίηση
-
Cup Warmer
-
Ακροφύσιο Ατμού
-
Ρύθμιση Θερμοκρασίας
-

Smart Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι

Τεχνολογίες

Gaggia
-
De'Longhi
-
Philips
-
Sage
-
Krups
-
Cecotec
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (56)

Αξιολογήσεις

  1. 27
  2. 19
  3. 4
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
  • Ποιότητα καφέ
  • Καϊμάκι
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αφρόγαλα
  • Θορυβώδης
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ep82silv
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstas.kms
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tziortzisi
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsiftis01
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 χρονια με καθημερινη χρηση τουλαχιστον 4 καφεδων ημερησιως,μπορω να πω οτι ναι ειναι μια πολυ καλη μηχανη !Την προτεινω σε οσους αγαπουν τον καλο καφε και δε θα το μετανοιωσουν!Δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη η προβλημα ποτε!

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DEEPERGAS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την έχω περίπου ενάμιση χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.. με καθημερινή παραγωγή περίπου 4 καφέδων.. ο καφές είναι πολύ καλός όμως η αλήθεια είναι πως το καϊμάκι το βγάζει λίγο αφρώδες.. παρ όλα αυτά πλούσιο.. με κάψουλα ESE βγάζει πυκνότερο αλλά λιγότερο καϊμάκι και νομίζω με πιο αργή ροή.. την συνιστώ και νομίζω αξίζει τα λεφτά της (88 Ε)..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης7
    3
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια μηχανή για σπιτικό καφέ (χύμα). Ο καφές της είναι πολύ καλός, το καϊμάκι δυστυχώς αφρώδες και όχι κρεμώδες (σε σχέση με μηχανές που παίρνουν κάψουλες και το καϊμάκι είναι άψογο).
    Θέλει λίγο παίδεμα στην αρχή μέχρι να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
    Ο θόρυβος είναι κάτι που δεν ενοχλεί.
    Για τον καφέ που κάνει πάντως, δεν αξίζει τα 80-90 ευρώ που κοστίζει.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Αφρόγαλα
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cj_kary
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρα πολυ καλη αναλογικα με την τιμη φυσικα την εχω εδω και 2 χρονια και με συχνη χρηση
    την προτεινω .

    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αξιοπρεπέστατη αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο από άποψη ποιότητας... Μου αφήνει την αίσθηση ότι επηρεάζει την τελική γεύση του καφέ και αυτό είναι το πιο ενοχλητικό μετά από 6 μήνες χρήση - σε προηγούμενες καφετιέρες που είχα τα χαρμάνια αναδείκνυαν πληρέστερα την ιδιαιτερότητα τους. Σε γενικές πάντως είναι τίμια μηχανή και αξίζει τα λεφτά της.

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα καφέ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Galanakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 χρόνο καθημερινής χρήσης ( 5-6 καφέδες την μερα) μπορώ να πω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για value for money καφετιέρα. Το καϊμάκι της είναι πολύ ανώτερο και από κάποιες επαγγελματικές μηχανές

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω 1 χρόνο τώρα, ίσως η καλύτερη επιλογή για οικιακή χρήση για απαιτητικούς και όχι μόνο. Εύκολη στη χρήση, καλό αφρόγαλα και καϊμάκι. Καθαρίζεται εύκολα με ένα vettex και στη βρύση. Θα την αγαπήσουν οι λάτρεις καλού εσπρέσσο.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tim_Theod
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στην επομενη θα εχω στα υποψιν να εχει περισσοτερα bar.... κ εννοειται περισσοτερα watt....
    Κοστος παρασκευης ενος φλυτζανιου εσπρεσο, περιπου 0,20-0,25€

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα καφέ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την εχω περίπου 1 μιση χρόνο. Ζεστενεται γρήγορα και απο καϊμάκι είναι ικανοποιητικη. Για τα λεφτά της ειναι μια απλη και αξιοπρεπής μηχανη. Κανουμε αρκετους καφεδες την ημερα γιατί είμαστε αρκετα άτομα και δεν έχει βγάλει κάποια βλάβη.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πάρα πολύ καλή για οικιακή χρήση την έχω 2 χρόνια και είμαι απολύτως ικανοποιημένος κάνει φανταστικό καιμακι και πολύ καλο καφέ. Το μόνο αρνητικό είναι ότι από την πρώτη μερα κάνει αρκετό θόρυβο κάτι που παρόλα αυτά δεν είναι λόγος για κάποιον να μη προβεί στην αγορά της.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ippos_Gio
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω δουλεψει σε service ηλεκτρικων συσκευων καποια χρονια και εχω επεξεργαστει πολλες ελλατωματικες μηχανες καφε. Μονο ετσι μπορω να αντιληφθω τα αρνητικα σχολια για αυτη τη μηχανη. Δηλαδη οτι σε καθε παρτιδα ηλεκρτικων συσκευων υπαρχουν και καποιες ελλατωματικες.

    Κατα τα αλλα εχω αυτην την εσπρεσιερα ενα χρονο κανω 3-4 καφεδες τη μερα και λειτουργει απλα αψογα. Τελειο καιμακι , ευκολο στη χρηση του ακροφυσιου για το αφρογαλα και κανει 3-4 καφεδες σερι χωρις να χρειαζεται πολυ χρονο.

    Βασικο της ελλατωμα ειναι ο θορυβος. Κατι αλλα που διαβαζω για φτηνα πλαστικα (για αυτη την τιμη ειναι μια χαρα ολα τα εξαρτηματα της) ή οτι το κουμπι ειναι πισω κλπ ειναι επουσιωδη παντα με τη σχεση ποιοτητα τιμης.

    υ.γ. και ενα tip μερικες φορες μπλοκαρει και δεν βγαζει νερο. ανοιξτε λιγακι την πιεση του νερου για το αφρογαλα και ξεμπλοκαρει .

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Romina_touf
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη καφετιέρα! Δεν με δυσκόλεψε καθόλου στη χρήση της... το άρωμα του καφε ειναι το ιδιο με τον καφε που πινω εξω! Εύκολη στον καθαρισμό και τη συντήρηση, ζεσταίνει γρήγορα το νερό, ο καφες που βγαζει εχει παρα πολυ καλη θερμοκρασία, ειναι αθόρυβη και γενικα σκύλος για οικιακή χρήση... τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και απορώ με τα αρνητικά σχόλια των υπολοίπων χρηστών...

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantina_Kandilidou
    1
    3 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ό,τι χειρότερο έχω αγοράσει στη ζωή μου. Έχει χρόνο ζωής 8 καφέδες. Πραγματικά μόλις την αγόρασα έκανε 8-10 καλούς καφέδες και μετά άρχισε να κάνει απαίσιο καφέ, με άθλια γεύση που μυρίζει άσχημα. Την έκανα αφαλάτωση με το αυθεντικό δικό της προϊόν μια φορά και πάλι το ίδιο. Πήρα στο service και μου είπαν να την ξανακάνω αφαλάτωση και να καθαρίσω το Portafilter. Το έκανα και πάλι τα ίδια. Μετά σταμάτησε να τρέχει και νερό. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο service - ήταν εντός εγγύησης. Μετά από δύο μήνες που ήταν στο service, μου την έστειλαν σε άλλο μαγαζί 20 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Τέλος πάντων πήγα την πήρα. Το πρόβλημα με το νερό που δεν έτρεχε διορθώθηκε, αλλά ο καφές εξακολουθεί να είναι απαίσιος και να βρωμάει. Δε ξέρω τί φταίει πραγματικά. Έχω πετάξει πόσους καφέδες και παίρνω καινούργιους μήπως έχουν οι καφέδες το πρόβλημα, αλλά τίποτα. Απλά πεταμένα χρήματα.

    • Εύκολη χρήση
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.litinas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρηματα της ειναι η μονη που με την μετατροπη απο pressurised σε non pressurised κανει τοσο καλο καφε..η πιο φθηνη αξιοπιστη για να πινεις κανονικο εσπρεσσο και οχι νεροζουμι με καιμακι που κανουν οι υπολοιπες του ειδους της..απλα θελει τη μετατροπη αυτη που αν το ψαξετε λιγο στο ιντερνετ θα το κανετε πανευκολα και δεν θα παραπονιεστε για το οτι δεν βγαζει καλο καφε..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει δύο αρνητικά. 1. Το ακροφύσιο ειναι χαμηλά και εμποδιζει το σκευος στην εισοδο και στην έξοδο.
    2. Το power button είναι πίσω

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ((O))
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετα απο σχεδον ενα χρονο βαριας χρησης, απογοητευτικη. το pressurized συστημα χαλασε γρηγορα. ο καφες βγαινει πολυ γρηγορα με οτι κοψιμο καφε και να δοκιμασα, ειναι νερομενος και εχει γευση καμενου.
    το μονο καλο που βγαζει ειναι καιμακι..
    επομενη αγορα θα κινηθω σε φθηνοτερη με ενα ποιοτικο κοπτικο μηχανημα. και αυτο επειδη αν δεν κατσει να ταιριαζει στη μηχανη το κοψιμο του αγοραστου καφε απο σουπερ μαρκετ, την εκατσες...πρεπει να ψαχνεις για καφεκοπτειο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dgsfak

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή για τα λεφτά της. Με τη μικρή μου εμπειρία έχω να πω ότι είναι απλά αξιοπρεπής για καφέ του σούπερμαρκετ αλλά με διάφορα καλύτερα αλεσμένα χαρμάνια που δοκίμασα με απογοήτευσε. Οπότε είναι μια αξιοπρεπής μηχανούλα για κάποιον που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και αγοράζει τον συσκευασμένο καφέ από το ΣΜ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostis60
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με λίγα λόγια. Την έχω στο γραφείο (10 άτομα) τα τελευταία 2 χρόνια ,τέλειος καφές, 0 προβλήματα. Αφού άντεξε το crash test πήρα μια και για το σπίτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgis4
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισως απο τις καλυτερες ως προς value for money οικονομικες καφετιερες εσπρεσσο (εννοειται οτι δε ζηταει καποιος πολλα στην ποιοτητα πλαστικων για €91 οπως και στη δημιουργια αφρογαλακτος). Στα + οτι μπορεις να βρεις τα παντα απο ανταλλακτικα. Την χρησιμοποιω με unpressurised το κλειστρο (εχει βγει ο μηχανισμος δημιουργιας ψεευτοκρεμας στο portafilter απο την πρωτη στιγμη) επειδη εχω μυλο και χρησιμοποιω μονο φρεσκους καφεδες και οχι συσκευασμενους. Υποψην οτι η συγκεκριμενη ειναι με ατσαλινο boiler γιατι βγαινει και με αλουμινενιο. Πριν την αγορα οποιασδηποτε poemia με ενα ψαξιμο βρισκεις το φυλλαδιο πληροφοριων απο το site της philips και γραφει αν ειναι με ατσαλινο η αλουμινενιο boiler.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μάρκος Σάντερς
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισως το καλυτερο ακροφυσιο για γαλα απο τις φτηνες μηχανες. Έξυπνο drip tray. Η σταθμη του νερου δεν φαινεται ευκολα. Ο on/off διακόπτης είναι από πίσω. Τα λαμπάκια είναι πολυ μικρα και ειναι δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι αναμενα ή όχι. Δεν κάνει αποσυμπίεση οπότε αν βγάλεις κατα λάθος το group γίνεται η γνωστή έκρηξη με καφέ σε όλη την κουζίνα. Ο καφές που βγάζει είναι καλός για μηχανη με pressurized portafilter. Άντεξε στο εξοχικό περίπου 6 μήνες...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris27
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καφέ τελειο αφρόγαλα το ίδιο η καλύτερη επιλογή για μένα...2 χρονια κ καμιά αλλοιωση στον καφε..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.crete.73
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειτα απο εναμιση χρονο λειτουργιας σε καθημερινη χρηση (4 καφεδες την μερα)εχω να πω τα εξης.Μολις εκλεισε χρονο αρχισε να τρεχει νερο απο τη βαλβιδα του δοχειου νερου και να τρεχει κατω απο τη μηχανη.Αφου επισκευαστηκε στο σερβις μετα απο 4 μηνες παλι τα ιδια και τωρα τρεχει κ νερο απο πανω απ το φιλτρο οταν βγαζει τον καφε.Παλι στο σερβις..
    Σε γενικες γραμμες μαλλον πρεπει να ψαχνω για αλλη

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimiskoum
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αποφάσισα να την δοκιμάσω μετά απο βλάβη μηχανής Krups, κρίμα, μετριος καφές, θεωρώ οτι κραταέι όλα τα καλά συστατικά του καφέ εντός μηχανής. Καλή κατασκευή για τα χρήματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω 2 μήνες και την εχω ευχαριστηθεί. Πίνω 5-6 καφέδες τη μερα!!! Πολύ καλή πραγματικά! Good value for money!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    0
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    0
  • Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    2
  • πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    2
  • Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (7)

Ερωτήσεις

28 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ημιαυτόματη
Παροχή Καφέ
Αλεσμένος
Ισχύς
950 W
Πίεση
15 bar
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1,25 lt
Χρώμα
Μαύρο
Retro
-
Τύπος Boiler
-

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αφρογαλιέρα
-
Συμβατή με
-
Εντοιχιζόμενη
Όχι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
-
Φίλτρο Νερού
-
Αυτόματη Απενεργοποίηση
-
Cup Warmer
-
Ακροφύσιο Ατμού
-
Ρύθμιση Θερμοκρασίας
-

Smart Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι

Τεχνολογίες

Gaggia
-
De'Longhi
-
Philips
-
Sage
-
Krups
-
Cecotec
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (56)

  1. 27
  2. 19
  3. 4
  4. 3
  5. 3
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Εύκολη χρήση
  • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
  • Ποιότητα καφέ
  • Καϊμάκι
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Αφρόγαλα
  • Θορυβώδης
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ep82silv
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwstas.kms
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tziortzisi
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsiftis01
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    3 χρονια με καθημερινη χρηση τουλαχιστον 4 καφεδων ημερησιως,μπορω να πω οτι ναι ειναι μια πολυ καλη μηχανη !Την προτεινω σε οσους αγαπουν τον καλο καφε και δε θα το μετανοιωσουν!Δεν εχει βγαλει καμμια βλαβη η προβλημα ποτε!

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DEEPERGAS
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την έχω περίπου ενάμιση χρόνο και είμαι πολύ ευχαριστημένος.. με καθημερινή παραγωγή περίπου 4 καφέδων.. ο καφές είναι πολύ καλός όμως η αλήθεια είναι πως το καϊμάκι το βγάζει λίγο αφρώδες.. παρ όλα αυτά πλούσιο.. με κάψουλα ESE βγάζει πυκνότερο αλλά λιγότερο καϊμάκι και νομίζω με πιο αργή ροή.. την συνιστώ και νομίζω αξίζει τα λεφτά της (88 Ε)..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δημήτρης7
    3
    0 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μια μηχανή για σπιτικό καφέ (χύμα). Ο καφές της είναι πολύ καλός, το καϊμάκι δυστυχώς αφρώδες και όχι κρεμώδες (σε σχέση με μηχανές που παίρνουν κάψουλες και το καϊμάκι είναι άψογο).
    Θέλει λίγο παίδεμα στην αρχή μέχρι να βρεις τις κατάλληλες ρυθμίσεις.
    Ο θόρυβος είναι κάτι που δεν ενοχλεί.
    Για τον καφέ που κάνει πάντως, δεν αξίζει τα 80-90 ευρώ που κοστίζει.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Αφρόγαλα
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Cj_kary
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρα πολυ καλη αναλογικα με την τιμη φυσικα την εχω εδω και 2 χρονια και με συχνη χρηση
    την προτεινω .

    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αξιοπρεπέστατη αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο από άποψη ποιότητας... Μου αφήνει την αίσθηση ότι επηρεάζει την τελική γεύση του καφέ και αυτό είναι το πιο ενοχλητικό μετά από 6 μήνες χρήση - σε προηγούμενες καφετιέρες που είχα τα χαρμάνια αναδείκνυαν πληρέστερα την ιδιαιτερότητα τους. Σε γενικές πάντως είναι τίμια μηχανή και αξίζει τα λεφτά της.

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα καφέ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Galanakis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    1 χρόνο καθημερινής χρήσης ( 5-6 καφέδες την μερα) μπορώ να πω ότι είναι η καλύτερη επιλογή για value for money καφετιέρα. Το καϊμάκι της είναι πολύ ανώτερο και από κάποιες επαγγελματικές μηχανές

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω 1 χρόνο τώρα, ίσως η καλύτερη επιλογή για οικιακή χρήση για απαιτητικούς και όχι μόνο. Εύκολη στη χρήση, καλό αφρόγαλα και καϊμάκι. Καθαρίζεται εύκολα με ένα vettex και στη βρύση. Θα την αγαπήσουν οι λάτρεις καλού εσπρέσσο.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tim_Theod
    3
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    στην επομενη θα εχω στα υποψιν να εχει περισσοτερα bar.... κ εννοειται περισσοτερα watt....
    Κοστος παρασκευης ενος φλυτζανιου εσπρεσο, περιπου 0,20-0,25€

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα καφέ
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την εχω περίπου 1 μιση χρόνο. Ζεστενεται γρήγορα και απο καϊμάκι είναι ικανοποιητικη. Για τα λεφτά της ειναι μια απλη και αξιοπρεπής μηχανη. Κανουμε αρκετους καφεδες την ημερα γιατί είμαστε αρκετα άτομα και δεν έχει βγάλει κάποια βλάβη.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Καϊμάκι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Είναι πάρα πολύ καλή για οικιακή χρήση την έχω 2 χρόνια και είμαι απολύτως ικανοποιημένος κάνει φανταστικό καιμακι και πολύ καλο καφέ. Το μόνο αρνητικό είναι ότι από την πρώτη μερα κάνει αρκετό θόρυβο κάτι που παρόλα αυτά δεν είναι λόγος για κάποιον να μη προβεί στην αγορά της.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Καθαρισμός
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ippos_Gio
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εχω δουλεψει σε service ηλεκτρικων συσκευων καποια χρονια και εχω επεξεργαστει πολλες ελλατωματικες μηχανες καφε. Μονο ετσι μπορω να αντιληφθω τα αρνητικα σχολια για αυτη τη μηχανη. Δηλαδη οτι σε καθε παρτιδα ηλεκρτικων συσκευων υπαρχουν και καποιες ελλατωματικες.

    Κατα τα αλλα εχω αυτην την εσπρεσιερα ενα χρονο κανω 3-4 καφεδες τη μερα και λειτουργει απλα αψογα. Τελειο καιμακι , ευκολο στη χρηση του ακροφυσιου για το αφρογαλα και κανει 3-4 καφεδες σερι χωρις να χρειαζεται πολυ χρονο.

    Βασικο της ελλατωμα ειναι ο θορυβος. Κατι αλλα που διαβαζω για φτηνα πλαστικα (για αυτη την τιμη ειναι μια χαρα ολα τα εξαρτηματα της) ή οτι το κουμπι ειναι πισω κλπ ειναι επουσιωδη παντα με τη σχεση ποιοτητα τιμης.

    υ.γ. και ενα tip μερικες φορες μπλοκαρει και δεν βγαζει νερο. ανοιξτε λιγακι την πιεση του νερου για το αφρογαλα και ξεμπλοκαρει .

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Καθαρισμός
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Romina_touf
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη καφετιέρα! Δεν με δυσκόλεψε καθόλου στη χρήση της... το άρωμα του καφε ειναι το ιδιο με τον καφε που πινω εξω! Εύκολη στον καθαρισμό και τη συντήρηση, ζεσταίνει γρήγορα το νερό, ο καφες που βγαζει εχει παρα πολυ καλη θερμοκρασία, ειναι αθόρυβη και γενικα σκύλος για οικιακή χρήση... τη συνιστώ ανεπιφύλακτα και απορώ με τα αρνητικά σχόλια των υπολοίπων χρηστών...

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantina_Kandilidou
    1
    3 στους 12 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Είναι ό,τι χειρότερο έχω αγοράσει στη ζωή μου. Έχει χρόνο ζωής 8 καφέδες. Πραγματικά μόλις την αγόρασα έκανε 8-10 καλούς καφέδες και μετά άρχισε να κάνει απαίσιο καφέ, με άθλια γεύση που μυρίζει άσχημα. Την έκανα αφαλάτωση με το αυθεντικό δικό της προϊόν μια φορά και πάλι το ίδιο. Πήρα στο service και μου είπαν να την ξανακάνω αφαλάτωση και να καθαρίσω το Portafilter. Το έκανα και πάλι τα ίδια. Μετά σταμάτησε να τρέχει και νερό. Την πήγα στο εξουσιοδοτημένο service - ήταν εντός εγγύησης. Μετά από δύο μήνες που ήταν στο service, μου την έστειλαν σε άλλο μαγαζί 20 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Τέλος πάντων πήγα την πήρα. Το πρόβλημα με το νερό που δεν έτρεχε διορθώθηκε, αλλά ο καφές εξακολουθεί να είναι απαίσιος και να βρωμάει. Δε ξέρω τί φταίει πραγματικά. Έχω πετάξει πόσους καφέδες και παίρνω καινούργιους μήπως έχουν οι καφέδες το πρόβλημα, αλλά τίποτα. Απλά πεταμένα χρήματα.

    • Εύκολη χρήση
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis.litinas
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για τα χρηματα της ειναι η μονη που με την μετατροπη απο pressurised σε non pressurised κανει τοσο καλο καφε..η πιο φθηνη αξιοπιστη για να πινεις κανονικο εσπρεσσο και οχι νεροζουμι με καιμακι που κανουν οι υπολοιπες του ειδους της..απλα θελει τη μετατροπη αυτη που αν το ψαξετε λιγο στο ιντερνετ θα το κανετε πανευκολα και δεν θα παραπονιεστε για το οτι δεν βγαζει καλο καφε..

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Έχει δύο αρνητικά. 1. Το ακροφύσιο ειναι χαμηλά και εμποδιζει το σκευος στην εισοδο και στην έξοδο.
    2. Το power button είναι πίσω

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ((O))
    1
    1 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    μετα απο σχεδον ενα χρονο βαριας χρησης, απογοητευτικη. το pressurized συστημα χαλασε γρηγορα. ο καφες βγαινει πολυ γρηγορα με οτι κοψιμο καφε και να δοκιμασα, ειναι νερομενος και εχει γευση καμενου.
    το μονο καλο που βγαζει ειναι καιμακι..
    επομενη αγορα θα κινηθω σε φθηνοτερη με ενα ποιοτικο κοπτικο μηχανημα. και αυτο επειδη αν δεν κατσει να ταιριαζει στη μηχανη το κοψιμο του αγοραστου καφε απο σουπερ μαρκετ, την εκατσες...πρεπει να ψαχνεις για καφεκοπτειο...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dgsfak

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή για τα λεφτά της. Με τη μικρή μου εμπειρία έχω να πω ότι είναι απλά αξιοπρεπής για καφέ του σούπερμαρκετ αλλά με διάφορα καλύτερα αλεσμένα χαρμάνια που δοκίμασα με απογοήτευσε. Οπότε είναι μια αξιοπρεπής μηχανούλα για κάποιον που δεν έχει πολλές απαιτήσεις και αγοράζει τον συσκευασμένο καφέ από το ΣΜ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostis60
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με λίγα λόγια. Την έχω στο γραφείο (10 άτομα) τα τελευταία 2 χρόνια ,τέλειος καφές, 0 προβλήματα. Αφού άντεξε το crash test πήρα μια και για το σπίτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgis4
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισως απο τις καλυτερες ως προς value for money οικονομικες καφετιερες εσπρεσσο (εννοειται οτι δε ζηταει καποιος πολλα στην ποιοτητα πλαστικων για €91 οπως και στη δημιουργια αφρογαλακτος). Στα + οτι μπορεις να βρεις τα παντα απο ανταλλακτικα. Την χρησιμοποιω με unpressurised το κλειστρο (εχει βγει ο μηχανισμος δημιουργιας ψεευτοκρεμας στο portafilter απο την πρωτη στιγμη) επειδη εχω μυλο και χρησιμοποιω μονο φρεσκους καφεδες και οχι συσκευασμενους. Υποψην οτι η συγκεκριμενη ειναι με ατσαλινο boiler γιατι βγαινει και με αλουμινενιο. Πριν την αγορα οποιασδηποτε poemia με ενα ψαξιμο βρισκεις το φυλλαδιο πληροφοριων απο το site της philips και γραφει αν ειναι με ατσαλινο η αλουμινενιο boiler.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μάρκος Σάντερς
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ισως το καλυτερο ακροφυσιο για γαλα απο τις φτηνες μηχανες. Έξυπνο drip tray. Η σταθμη του νερου δεν φαινεται ευκολα. Ο on/off διακόπτης είναι από πίσω. Τα λαμπάκια είναι πολυ μικρα και ειναι δυσκολο να καταλαβεις αν ειναι αναμενα ή όχι. Δεν κάνει αποσυμπίεση οπότε αν βγάλεις κατα λάθος το group γίνεται η γνωστή έκρηξη με καφέ σε όλη την κουζίνα. Ο καφές που βγάζει είναι καλός για μηχανη με pressurized portafilter. Άντεξε στο εξοχικό περίπου 6 μήνες...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lefteris27
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    καφέ τελειο αφρόγαλα το ίδιο η καλύτερη επιλογή για μένα...2 χρονια κ καμιά αλλοιωση στον καφε..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikos.crete.73
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειτα απο εναμιση χρονο λειτουργιας σε καθημερινη χρηση (4 καφεδες την μερα)εχω να πω τα εξης.Μολις εκλεισε χρονο αρχισε να τρεχει νερο απο τη βαλβιδα του δοχειου νερου και να τρεχει κατω απο τη μηχανη.Αφου επισκευαστηκε στο σερβις μετα απο 4 μηνες παλι τα ιδια και τωρα τρεχει κ νερο απο πανω απ το φιλτρο οταν βγαζει τον καφε.Παλι στο σερβις..
    Σε γενικες γραμμες μαλλον πρεπει να ψαχνω για αλλη

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimiskoum
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αποφάσισα να την δοκιμάσω μετά απο βλάβη μηχανής Krups, κρίμα, μετριος καφές, θεωρώ οτι κραταέι όλα τα καλά συστατικά του καφέ εντός μηχανής. Καλή κατασκευή για τα χρήματα της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την έχω 2 μήνες και την εχω ευχαριστηθεί. Πίνω 5-6 καφέδες τη μερα!!! Πολύ καλή πραγματικά! Good value for money!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δουλεύει απροβλημάτιστα απο το 2012! Παρα πολυ καλο εσπρέσο με καϊμάκι. Καθάρισμα εύκολο. Το αφρόγαλο δεν γίνεται κρεμώδες. Δεν έχω ψάξει αν υπάρχει τροπος στη συγκεκριμενη μηχανη να κανει καλό αφρόγαλο. Κάνει μόνο αφρο επάνω και απο κάτω γάλα.

    0
  • Αγορά 7 χρόνια και πάμε.
    Νερό μόνο εμφιαλωμένο και τα δύο τελευταία από φίλτρο... την καθαρίζουμε με ξύδι.
    Καφέ αλεσμένο στα 2.1 ή εμπορίου.
    Τώρα σε αυτούς που τους χαλασε τι να πω ατυχία. Εγώ με τέσσερα πέντε δίπλα εσπρέσο την μέρα μια χαρά.
    Όσο για το κόστος του καφέ ανάλογα πόσο κοστίζει το κιλό, για ένα διπλό εσπρέσο χρειαζόμαστε περίπου 15gr.

    0
  • Έχει βγάλει τα λεφτά της και με το παραπάνω...

    Αν στην 7-8ετία σας χαλάσει (συνήθως την ακούει 1 βίδα από τις 4 του boiler) τότε η επισκευή κοστίζει 1€ αν τη κάνετε μόνοι σας (ιδιαίτερα απλή αν έχετε συνήθη εργαλεία) ή γύρω στο 20€ αν τη δώσετε να σας τη φτιάξουν έξω. Έτσι παρατείνετε τη ζωή της σημαντικά.

    Ο ίδιος μηχανισμός καφέ, είναι και στα παρακάτω:

    Gaggia Viva Style
    Gaggia Viva RI8433/11
    Gaggia Style
    Gaggia Viva Chic
    Gaggia Viva Prestige
    Gaggia Grand Style S RI8423/11
    Gaggia Gran Style RI8423/21
    Gaggia Gran Deluxe RI8425/11
    Gaggia Gran Prestige Stainless steel RI8427/11
    Gaggia Gran Style RI8323
    Saeco Poemia HD8325/08
    Saeco Poemia HD8423/21
    Saeco Poemia HD8423/28
    Philips Saeco HD8323/09
    Philips Saeco HD8325/08
    Philips Saeco HD8423/11
    Philips Saeco HD8425/11
    Philips Saeco Poemia HD8423/11
    Philips Saeco Poemia HD8425/19

    2
  • πηρα την μηχανή αυτή στην ουσια για 2 εβδομάδες λογω ότι εχω επαγγελματικη μηχανή και μυλο και εχω μεινει απολυτα ευχαριστημένος.επειδη διαβαζω διαφορα ότι δεν κανει καλο καφε κτλ παιδια η μηχανή αν δεν εχετε μυλο(μπορειτα να αογρασετε ένα graef poy einai vfm)πρόκειται ποτε να πιειτε καλο καφε σε επαναληψιμοτητα διοτι το κοψιμο που θα σας κανει το κάθε καφεκοπτειο είναι στο ελεος του θεου αρα η δεν θα βγαζει καθολου η θα τρεχει σαν νερο αρα εχεις πεταξει 6-7 ευρω και μετα λες η μηχανή δεν βγαζει καλο καφε.αρα το νο 1 είναι ο μυλος.τωρα στο θεμα κανει θορυβο και η μηχανή που εχω με 2500 ευρω κανει θορυβο για 30 sec που θα βγει ο καφες επειδή εχει παλμικη αντλια,παμε στο θεμα καιμακι οπου είναι μυθος από τον ελληνικο καφε ο κάθε καφες εχει πλουσιο σωμα η όχι αναλογα την ποικιλια και το το ποτε είναι ψημένος (οκαφες μεχρι ενός μηνα είναι σωστος καφες ενώ οι καφεδες του 6 μηνου φυσιολογικο να είναι χαλια)εγραψα το review λογβ ότι εχω διαβασει 100 αδες ωρες και ισως να βοηθησει καποιον εδω

    2
  • Την εχω 4 χρόνια και προσφατα σταματησε να ζεσταινει το νερό. Μάλλον καμένο element. Φτιαχνει 2-3 καφεδες καθημερινα και ειμαι παρα πολύ ευχαριστημένος για τα 120 ευρω που εδωσα. Την προτεινω ανεπιδύλακτα για καποιοι που του αρεσει η τελετουργεί ατης παρασκευής εσπρεσο και καποιοι που αρεσκεται να πειραματιζεται στην παρασκευή καφέ.

    2
  • Δες τα όλα