Μου κάνουν εντύπωση οι υπόλοιπες αξιολογήσεις. Γενικώς δεν γράφω αξιολογήσεις αλλά δεν άντεξα. Αν έχεις την παραμικρή δυνατότητα να αντιληφθείς αν κάτι είναι ή δεν είναι ποιοτικό δεν νομίζω πως μπορείς να βάλεις παραπάνω από 1 αστέρι. Μιλάμε πάντα για σχέση κόστους και προϊόντος. Αν έκανε 1 ευρώ δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να αφήσω αξιολόγηση. Για να καταλάβετε ότι δεν είμαι υπερβολικός (και ίσως γλυτώσω και κάναν άνθρωπο να δώσει τα ωραία του λεφτάκια), η σίτα στο εσωτερικό δεν έχει καν την ίδια διάμετρο με το σέικερ, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αιχμηρά κενά αριστερά και δεξιά τα οποία θα είναι πάντα εκεί για να σου θυμίζουν πόσο φθηνό (σε κατασκευή γιατί φθηνό δεν ήταν) είναι αυτό το προϊόν. Και επειδή μας αρέσει να κοροιδεύουμε τα κινεζικά προϊόντα για να νιώθουμε ανώτερη φυλή, το συγκεκριμένο είναι Made in Greece.