Καθαριστικά Προσώπου

iUNIK Calendula Complete Cleansing Oil Λάδι Καθαρισμού Προσώπου 200ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Τύπος: Λάδι
  • Περιοχή Χρήσης: Πρόσωπο
  • Χρήση: Καθαρισμός
  • Τύπος Επιδερμίδας: Όλοι οι Τύποι
Δες όλη την περιγραφή
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 6 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Λάδι καθαρισμού προσώπου της iUNIK, κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Καθαρίζει τη σκόνη και τους ρύπους από την επιδερμίδα, ρυθμίζοντας τη λιπαρότητα και ενισχύοντας την ενυδάτωσή της, κάνοντάς τη πιο λαμπερή.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Λάδι
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 5
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάθος καθαρισμού
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • marinakats1983

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο καθαριστικό λαδακι ever!! Καθαρίζει σε βάθος,δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει το δέρμα βελούδο!!Υπερτελειο!! Έχω λιπαρή,ακνεικη επιδερμίδα!!Η τέταρτη φορά που το αγοράζω!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodorakefala

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο προϊόν μου προκαλεί ένα μικρό “κάψιμο» στο πρόσωπο. Ίσως δεν είναι για την δική μου επιδερμίδα! Δεν θα το συνιστούσα εάν η επιδερμίδα γενικά είναι ευαίσθητη. Παρόλα αυτά αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannahp
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό (1ο step) ντεμακιγιάζ, ακόμη και με αδιάβροχο eyeliner/mascara. Διαλύει τα πάντα, χωρίς τρίψιμο, μόνο με απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο, και χωρίς να τσούζουν καθόλου τα μάτια. Έχει πολύ ελαφρύ και ευχάριστο άρωμα καλέντουλα (και ίσως και χαμολήλι). Είναι το 3ο προϊόν της IUNIK που δοκιμάζω και μένω απολύτως ευχαριστημένη!
    Προσοχή, εφαρμόζεται σε στεγνό πρόσωπο και αφού έχει διαλυθεί το μεικαπ, το ξεπλένεις με νερό και άμα θες, ακολουθείς και με gel/αφρώδες καθαριστικό για βαθύτερο καθαρισμό.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το καλύτερο καθαριστικό λαδακι ever!! Καθαρίζει σε βάθος,δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει το δέρμα βελούδο!!Υπερτελειο!! Έχω λιπαρή,ακνεικη επιδερμίδα!!Η τέταρτη φορά που το αγοράζω!!

    0
  • Το συγκεκριμένο προϊόν μου προκαλεί ένα μικρό “κάψιμο» στο πρόσωπο. Ίσως δεν είναι για την δική μου επιδερμίδα! Δεν θα το συνιστούσα εάν η επιδερμίδα γενικά είναι ευαίσθητη. Παρόλα αυτά αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ

    0
  • Εξαιρετικό (1ο step) ντεμακιγιάζ, ακόμη και με αδιάβροχο eyeliner/mascara. Διαλύει τα πάντα, χωρίς τρίψιμο, μόνο με απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο, και χωρίς να τσούζουν καθόλου τα μάτια. Έχει πολύ ελαφρύ και ευχάριστο άρωμα καλέντουλα (και ίσως και χαμολήλι). Είναι το 3ο προϊόν της IUNIK που δοκιμάζω και μένω απολύτως ευχαριστημένη!
    Προσοχή, εφαρμόζεται σε στεγνό πρόσωπο και αφού έχει διαλυθεί το μεικαπ, το ξεπλένεις με νερό και άμα θες, ακολουθείς και με gel/αφρώδες καθαριστικό για βαθύτερο καθαρισμό.

    11
  • Μου άρεσε!!

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

73 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Λάδι καθαρισμού προσώπου της iUNIK, κατάλληλο για όλους τους τύπους επιδερμίδας. Καθαρίζει τη σκόνη και τους ρύπους από την επιδερμίδα, ρυθμίζοντας τη λιπαρότητα και ενισχύοντας την ενυδάτωσή της, κάνοντάς τη πιο λαμπερή.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος Επιδερμίδας
Όλοι οι Τύποι
Ανδρικό
Όχι
Τύπος
Λάδι
Περιοχή Χρήσης
Πρόσωπο
Χρήση
Καθαρισμός
Waterproof Remover
Όχι
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Όγκος
200 ml
Τεμάχια
1 τμχ

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 5
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Βάθος καθαρισμού
  • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
  • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
  • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
  • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
  • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Άρωμα
  • marinakats1983

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το καλύτερο καθαριστικό λαδακι ever!! Καθαρίζει σε βάθος,δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει το δέρμα βελούδο!!Υπερτελειο!! Έχω λιπαρή,ακνεικη επιδερμίδα!!Η τέταρτη φορά που το αγοράζω!!

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theodorakefala

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το συγκεκριμένο προϊόν μου προκαλεί ένα μικρό “κάψιμο» στο πρόσωπο. Ίσως δεν είναι για την δική μου επιδερμίδα! Δεν θα το συνιστούσα εάν η επιδερμίδα γενικά είναι ευαίσθητη. Παρόλα αυτά αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ

    • Βάθος καθαρισμού
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Ενυδατώνει σε μέτριο βαθμό την επιδερμίδα
    • Ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Δεν θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannahp
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό (1ο step) ντεμακιγιάζ, ακόμη και με αδιάβροχο eyeliner/mascara. Διαλύει τα πάντα, χωρίς τρίψιμο, μόνο με απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο, και χωρίς να τσούζουν καθόλου τα μάτια. Έχει πολύ ελαφρύ και ευχάριστο άρωμα καλέντουλα (και ίσως και χαμολήλι). Είναι το 3ο προϊόν της IUNIK που δοκιμάζω και μένω απολύτως ευχαριστημένη!
    Προσοχή, εφαρμόζεται σε στεγνό πρόσωπο και αφού έχει διαλυθεί το μεικαπ, το ξεπλένεις με νερό και άμα θες, ακολουθείς και με gel/αφρώδες καθαριστικό για βαθύτερο καθαρισμό.

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μου άρεσε!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Βάθος καθαρισμού
    • Δεν ξηραίνει την επιδερμίδα
    • Ενυδατώνει την επιδερμίδα
    • Αποτελεσματικό ντεμακιγιάζ
    • Δεν προκαλεί "τσούξιμο" στα μάτια
    • Απαιτούμενη ποσότητα προϊόντος
    • Άρωμα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Το καλύτερο καθαριστικό λαδακι ever!! Καθαρίζει σε βάθος,δεν τσούζει τα μάτια και αφήνει το δέρμα βελούδο!!Υπερτελειο!! Έχω λιπαρή,ακνεικη επιδερμίδα!!Η τέταρτη φορά που το αγοράζω!!

    0
  • Το συγκεκριμένο προϊόν μου προκαλεί ένα μικρό “κάψιμο» στο πρόσωπο. Ίσως δεν είναι για την δική μου επιδερμίδα! Δεν θα το συνιστούσα εάν η επιδερμίδα γενικά είναι ευαίσθητη. Παρόλα αυτά αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ

    0
  • Εξαιρετικό (1ο step) ντεμακιγιάζ, ακόμη και με αδιάβροχο eyeliner/mascara. Διαλύει τα πάντα, χωρίς τρίψιμο, μόνο με απαλό μασάζ σε όλο το πρόσωπο, και χωρίς να τσούζουν καθόλου τα μάτια. Έχει πολύ ελαφρύ και ευχάριστο άρωμα καλέντουλα (και ίσως και χαμολήλι). Είναι το 3ο προϊόν της IUNIK που δοκιμάζω και μένω απολύτως ευχαριστημένη!
    Προσοχή, εφαρμόζεται σε στεγνό πρόσωπο και αφού έχει διαλυθεί το μεικαπ, το ξεπλένεις με νερό και άμα θες, ακολουθείς και με gel/αφρώδες καθαριστικό για βαθύτερο καθαρισμό.

    11
  • Μου άρεσε!!

    0
  • 0
  • Δες τα όλα