Κρέμες Προσώπου

Purito Deep Sea Pure Water Rich Ενυδατική Κρέμα Προσώπου Ημέρας με Υαλουρονικό Οξύ & Χαβιάρι 50gr

Η Purito Deep Sea Water Cream παρασκευάζεται από 60% νερό αντλημένο από τα βάθη των ωκεανών και είναι κατάλληλο για την ανάπλαση του ξηρού και αφυδατωμένου δέρματος.

Η Purito Deep Sea Water Cream παρασκευάζεται από 60% νερό αντλημένο από τα βάθη των ωκεανών και είναι κατάλληλο για την ανάπλαση του ξηρού και αφυδατωμένου δέρματος.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Τύπος Επιδερμίδας Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή, Αφυδατωμένη
  • Σύνθεση Parabens Free, Vegan, Cruelty-free
  • Ηλικία Για Όλες τις Ηλικίες
  • Δες τα όλα
13 05
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Mobbe 4.9 (1.9K Skroutz Hub aξιολογήσεις)
Ελλάδα
17 τεμάχια
Δες Περιποίηση Προσώπου στη σελίδα του Mobbe

Περιγραφή

Περιγραφή

Η Purito Deep Sea Water Cream παρασκευάζεται από 60% νερό αντλημένο από τα βάθη των ωκεανών και είναι κατάλληλο για την ανάπλαση του ξηρού και αφυδατωμένου δέρματος. Περιέχει φυσικά θαλάσσια συστατικά (όπως το πράσινο χαβιάρι και το εκχύλισμα φυκιών), υαλουρονικό νάτριο και πανθενόλη, τα οποία συμβάλλουν στην ενυδάτωση και τη λάμψη του δέρματος, ενώ παράλληλα απαλύνουν τις ρυτίδες. Είναι μία κρέμα τύπου gel που απλώνεται απαλά και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο δημιουργώντας ένα παχύρρευστο φίλτρο.

  • Κατάλληλο για: Λιπαρό, Ξηρό, Μεικτό, Ευαίσθητο, Θαμπό, Αφυδατωμένο δέρμα
  • Vegan
  • Χωρίς Δοκιμές σε Ζώα
  •  Χωρίς Αιθέρια Έλαια
  • Χωρίς Τεχνητό Άρωμα
  • Χωρίς Paraben
  • Χωρίς Θειικό Άλας
  • Χωρίς Αλκοόλ

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free, Vegan, Cruelty-free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή, Αφυδατωμένη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Χαβιάρι, Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Rich
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικό Βάρος
50 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (22)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 4
  3. 2
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά

Mar_tec
5
4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για εμένα το βασικό ήταν να βρω μια ενυδατική χωρίς άρωμα (συνεπώς οινόπνευμα στο δέρμα) με καλά συστατικά . Επιτέλους τη βρήκα .
Έχει πλούσια υφή αλλά απορροφάται άμεσα .
Τώρα για το χειμώνα η ξηρή μου επιδερμίδα επανέρχεται στη σωστή κατάσταση μόλις την εφαρμόσω . Νιώθεις την ενυδάτωση κατά τη διαρκεία της ημέρας !
Δεν αφήνει λιπαρότητα , και είναι ιδανική ως primer καθώς τα προϊόντα μακιγιαζ από επάνω έχουν τρομερή διαρκεία

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

A_N
2
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

ενώ περιέχει καλά συστατικά και δεν ερεθίζει το δέρμα ούτε γυαλίζει η αίσθηση όταν στεγνώσει είναι πολύ μέτρια κυρίως γιατί είναι σαν να έχεις βάλει κάποια κρέμα σιλικόνης για εγκαύματα. είναι σαν primer. Ισως σε κάποιο λιπαρό δέρμα να είναι καλύτερη. Για κανονικές επιδερμίδες δεν είναι κατάλληλη. τη δοκίμασα και σκέτη και με ορό HA αλλά και πάλι σαν σιλικόνη είναι στο τελείωμα.

  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραία κρέμα για λιπαρή και μεικτή επιδερμίδα, ιδίως για πρωί πριν την αντηλιακή. Γρήγορη απορρόφηση, ελαφριά αλλά όχι υδαρή και σίγουρα θέλει έναν όρο πριν την εφαρμογή για ενυδάτωση, κλείνωντας τέλεια την υγρασία πάνω στο δέρμα χωρίς να κάθεται βαριά. Αλλά δεν είναι για βαθιά ανάπλαση ή για να την χρησιμοποιήσεις μόνη της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lizalain
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν βάζω παραπάνω αστέρια γιατί δεν νιώθω καμία ιδιαίτερη διαφορά από άλλες κρέμες. Σίγουρα ενυδατώνει όμως κ έχει καλά συστατικά οπότε θα την προτιμώ

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aphrodite_Kontou3814
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική κρέμα, τέλεια για λιπαρό δέρμα το καλοκαίρι, ενυδατωνει χωρίς καθόλου λιπαρότητα! Την διακόπτω μόνο όταν ο επιδερμικος μου φραγμός είναι διαταραγμένος και χρησιμοποιώ την πράσινη της ίδιας εταιρίας, την unscented με σεντελα, αλλά εγώ έχω ροδόχρου, εξού και η έξτρα ευαισθησία (μάλλον στο υαλουρονικο που περιέχει).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgiafilipp
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια κρέμα. Όταν τη βάζω τσούζει ελαφρά το πρόσωπό μου για λίγα λεπτά. Επίσης ενώ μόλις τη βάζω ενυδατώνει ωραία το πρόσωπό μου, σε μισή ώρα η ενυδάτωση εξαφανίζεται και πρέπει να ξαναβάλω κρέμα. Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία ενυδατική, ανάλαφρη και χωρίς άρωμα. Παρότι έχει adenosine, άρα είναι και αντιγηραντική και είναι ότι πρέπει για το λιπαρό πρόσωπο μου, θεωρώ πως στα 40 μου δεν αρκεί. Την έχω ως συμπληρωματική για έξτρα ενυδάτωση, ή όταν κάνω χημική απολεπιση με το κόκκινο σέρουμ της ordinary και θέλω μια απλή ενυδάτωση μετά. Για δέρμα μέχρι τα 35 είναι ότι πρέπει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δανάη.
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια εξαιρετική ενυδατική με ωραία συστατικά αλλά....Ούσα ξηρή κ αφυδατωμενη δεν μου αρκεί! Την έδωσα στο σύζυγο με λιπαρό δέρμα και του άρεσε πολύ!απορροφάται γρήγορα και κάνει ένα έλεγχο στη λιπαρότητα του!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vanagiouvri
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δέρμα μου είναι μικτό και σε κάποια σημεία ξηρό. Η συγκεκριμένη ενυδατική είναι ελαφριά αλλά ενυδατώνει σε βάθος, χωρίς να φράζει τους πόρους. Επίσης απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν αφήνει βαριά αίσθηση ή αίσθηση "φιλμ" στην επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα, ελαφριά αλλά ενυδατική. Ειδικά για το καλοκαίρι είναι εξαιρετική

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πολύ ωραία κρέμα για λιπαρή και μεικτή επιδερμίδα, ιδίως για πρωί πριν την αντηλιακή. Γρήγορη απορρόφηση, ελαφριά αλλά όχι υδαρή και σίγουρα θέλει έναν όρο πριν την εφαρμογή για ενυδάτωση, κλείνωντας τέλεια την υγρασία πάνω στο δέρμα χωρίς να κάθεται βαριά. Αλλά δεν είναι για βαθιά ανάπλαση ή για να την χρησιμοποιήσεις μόνη της.

    0
  • Δεν βάζω παραπάνω αστέρια γιατί δεν νιώθω καμία ιδιαίτερη διαφορά από άλλες κρέμες. Σίγουρα ενυδατώνει όμως κ έχει καλά συστατικά οπότε θα την προτιμώ

    1
  • Εξαιρετική κρέμα, τέλεια για λιπαρό δέρμα το καλοκαίρι, ενυδατωνει χωρίς καθόλου λιπαρότητα! Την διακόπτω μόνο όταν ο επιδερμικος μου φραγμός είναι διαταραγμένος και χρησιμοποιώ την πράσινη της ίδιας εταιρίας, την unscented με σεντελα, αλλά εγώ έχω ροδόχρου, εξού και η έξτρα ευαισθησία (μάλλον στο υαλουρονικο που περιέχει).

    1
  • Μέτρια κρέμα. Όταν τη βάζω τσούζει ελαφρά το πρόσωπό μου για λίγα λεπτά. Επίσης ενώ μόλις τη βάζω ενυδατώνει ωραία το πρόσωπό μου, σε μισή ώρα η ενυδάτωση εξαφανίζεται και πρέπει να ξαναβάλω κρέμα. Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα.

    2
  • Πολύ ωραία ενυδατική, ανάλαφρη και χωρίς άρωμα. Παρότι έχει adenosine, άρα είναι και αντιγηραντική και είναι ότι πρέπει για το λιπαρό πρόσωπο μου, θεωρώ πως στα 40 μου δεν αρκεί. Την έχω ως συμπληρωματική για έξτρα ενυδάτωση, ή όταν κάνω χημική απολεπιση με το κόκκινο σέρουμ της ordinary και θέλω μια απλή ενυδάτωση μετά. Για δέρμα μέχρι τα 35 είναι ότι πρέπει.

    7
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

199 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Η Purito Deep Sea Water Cream παρασκευάζεται από 60% νερό αντλημένο από τα βάθη των ωκεανών και είναι κατάλληλο για την ανάπλαση του ξηρού και αφυδατωμένου δέρματος. Περιέχει φυσικά θαλάσσια συστατικά (όπως το πράσινο χαβιάρι και το εκχύλισμα φυκιών), υαλουρονικό νάτριο και πανθενόλη, τα οποία συμβάλλουν στην ενυδάτωση και τη λάμψη του δέρματος, ενώ παράλληλα απαλύνουν τις ρυτίδες. Είναι μία κρέμα τύπου gel που απλώνεται απαλά και αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο δημιουργώντας ένα παχύρρευστο φίλτρο.

  • Κατάλληλο για: Λιπαρό, Ξηρό, Μεικτό, Ευαίσθητο, Θαμπό, Αφυδατωμένο δέρμα
  • Vegan
  • Χωρίς Δοκιμές σε Ζώα
  •  Χωρίς Αιθέρια Έλαια
  • Χωρίς Τεχνητό Άρωμα
  • Χωρίς Paraben
  • Χωρίς Θειικό Άλας
  • Χωρίς Αλκοόλ

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Σύνθεση
Parabens Free, Vegan, Cruelty-free
Είδος
Ημέρας
Δράση
Ενυδάτωση
Τύπος Επιδερμίδας
Ευαίσθητη, Όλοι οι Τύποι, Ακνεϊκή, Αφυδατωμένη
Υφή
Cream
Δραστικό Συστατικό
Χαβιάρι, Υαλουρονικό Οξύ
Τύπος Υφής
Rich
Ηλικία
Για Όλες τις Ηλικίες
Χρώμα
Χωρίς Χρώμα
Δερμοκαλλυντικό
Όχι

Ποσότητα

Συνολικό Βάρος
50 gr

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (22)

  1. 14
  2. 4
  3. 2
  4. 2
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Πρακτική συσκευασία
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Αποτελεσματικότητα
  • Θα την αγόραζα ξανά

Mar_tec
5
4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Για εμένα το βασικό ήταν να βρω μια ενυδατική χωρίς άρωμα (συνεπώς οινόπνευμα στο δέρμα) με καλά συστατικά . Επιτέλους τη βρήκα .
Έχει πλούσια υφή αλλά απορροφάται άμεσα .
Τώρα για το χειμώνα η ξηρή μου επιδερμίδα επανέρχεται στη σωστή κατάσταση μόλις την εφαρμόσω . Νιώθεις την ενυδάτωση κατά τη διαρκεία της ημέρας !
Δεν αφήνει λιπαρότητα , και είναι ιδανική ως primer καθώς τα προϊόντα μακιγιαζ από επάνω έχουν τρομερή διαρκεία

  • Αποτελεσματικότητα
  • Απορρόφηση
  • Αίσθηση
  • Άρωμα
  • Θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;

A_N
2
3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

ενώ περιέχει καλά συστατικά και δεν ερεθίζει το δέρμα ούτε γυαλίζει η αίσθηση όταν στεγνώσει είναι πολύ μέτρια κυρίως γιατί είναι σαν να έχεις βάλει κάποια κρέμα σιλικόνης για εγκαύματα. είναι σαν primer. Ισως σε κάποιο λιπαρό δέρμα να είναι καλύτερη. Για κανονικές επιδερμίδες δεν είναι κατάλληλη. τη δοκίμασα και σκέτη και με ορό HA αλλά και πάλι σαν σιλικόνη είναι στο τελείωμα.

  • Πρακτική συσκευασία
  • Αποτελεσματικότητα
  • Αίσθηση
  • Απορρόφηση
  • Δε θα την αγόραζα ξανά
Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ ωραία κρέμα για λιπαρή και μεικτή επιδερμίδα, ιδίως για πρωί πριν την αντηλιακή. Γρήγορη απορρόφηση, ελαφριά αλλά όχι υδαρή και σίγουρα θέλει έναν όρο πριν την εφαρμογή για ενυδάτωση, κλείνωντας τέλεια την υγρασία πάνω στο δέρμα χωρίς να κάθεται βαριά. Αλλά δεν είναι για βαθιά ανάπλαση ή για να την χρησιμοποιήσεις μόνη της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lizalain
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν βάζω παραπάνω αστέρια γιατί δεν νιώθω καμία ιδιαίτερη διαφορά από άλλες κρέμες. Σίγουρα ενυδατώνει όμως κ έχει καλά συστατικά οπότε θα την προτιμώ

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aphrodite_Kontou3814
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εξαιρετική κρέμα, τέλεια για λιπαρό δέρμα το καλοκαίρι, ενυδατωνει χωρίς καθόλου λιπαρότητα! Την διακόπτω μόνο όταν ο επιδερμικος μου φραγμός είναι διαταραγμένος και χρησιμοποιώ την πράσινη της ίδιας εταιρίας, την unscented με σεντελα, αλλά εγώ έχω ροδόχρου, εξού και η έξτρα ευαισθησία (μάλλον στο υαλουρονικο που περιέχει).

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • georgiafilipp
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μέτρια κρέμα. Όταν τη βάζω τσούζει ελαφρά το πρόσωπό μου για λίγα λεπτά. Επίσης ενώ μόλις τη βάζω ενυδατώνει ωραία το πρόσωπό μου, σε μισή ώρα η ενυδάτωση εξαφανίζεται και πρέπει να ξαναβάλω κρέμα. Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Πρακτική συσκευασία
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_kl2231
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ωραία ενυδατική, ανάλαφρη και χωρίς άρωμα. Παρότι έχει adenosine, άρα είναι και αντιγηραντική και είναι ότι πρέπει για το λιπαρό πρόσωπο μου, θεωρώ πως στα 40 μου δεν αρκεί. Την έχω ως συμπληρωματική για έξτρα ενυδάτωση, ή όταν κάνω χημική απολεπιση με το κόκκινο σέρουμ της ordinary και θέλω μια απλή ενυδάτωση μετά. Για δέρμα μέχρι τα 35 είναι ότι πρέπει.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δανάη.
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι μια εξαιρετική ενυδατική με ωραία συστατικά αλλά....Ούσα ξηρή κ αφυδατωμενη δεν μου αρκεί! Την έδωσα στο σύζυγο με λιπαρό δέρμα και του άρεσε πολύ!απορροφάται γρήγορα και κάνει ένα έλεγχο στη λιπαρότητα του!

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • vanagiouvri
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το δέρμα μου είναι μικτό και σε κάποια σημεία ξηρό. Η συγκεκριμένη ενυδατική είναι ελαφριά αλλά ενυδατώνει σε βάθος, χωρίς να φράζει τους πόρους. Επίσης απορροφάται πολύ γρήγορα και δεν αφήνει βαριά αίσθηση ή αίσθηση "φιλμ" στην επιδερμίδα.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλή κρέμα, ελαφριά αλλά ενυδατική. Ειδικά για το καλοκαίρι είναι εξαιρετική

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Μπορεί να την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Πρακτική συσκευασία
    • Αποτελεσματικότητα
    • Δε θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Άρωμα
    • Θα την αγόραζα ξανά
    • Πρακτική συσκευασία
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Απορρόφηση
    • Αίσθηση
    • Θα την αγόραζα ξανά
  • Πολύ ωραία κρέμα για λιπαρή και μεικτή επιδερμίδα, ιδίως για πρωί πριν την αντηλιακή. Γρήγορη απορρόφηση, ελαφριά αλλά όχι υδαρή και σίγουρα θέλει έναν όρο πριν την εφαρμογή για ενυδάτωση, κλείνωντας τέλεια την υγρασία πάνω στο δέρμα χωρίς να κάθεται βαριά. Αλλά δεν είναι για βαθιά ανάπλαση ή για να την χρησιμοποιήσεις μόνη της.

    0
  • Δεν βάζω παραπάνω αστέρια γιατί δεν νιώθω καμία ιδιαίτερη διαφορά από άλλες κρέμες. Σίγουρα ενυδατώνει όμως κ έχει καλά συστατικά οπότε θα την προτιμώ

    1
  • Εξαιρετική κρέμα, τέλεια για λιπαρό δέρμα το καλοκαίρι, ενυδατωνει χωρίς καθόλου λιπαρότητα! Την διακόπτω μόνο όταν ο επιδερμικος μου φραγμός είναι διαταραγμένος και χρησιμοποιώ την πράσινη της ίδιας εταιρίας, την unscented με σεντελα, αλλά εγώ έχω ροδόχρου, εξού και η έξτρα ευαισθησία (μάλλον στο υαλουρονικο που περιέχει).

    1
  • Μέτρια κρέμα. Όταν τη βάζω τσούζει ελαφρά το πρόσωπό μου για λίγα λεπτά. Επίσης ενώ μόλις τη βάζω ενυδατώνει ωραία το πρόσωπό μου, σε μισή ώρα η ενυδάτωση εξαφανίζεται και πρέπει να ξαναβάλω κρέμα. Έχω κανονική προς ξηρή επιδερμίδα.

    2
  • Πολύ ωραία ενυδατική, ανάλαφρη και χωρίς άρωμα. Παρότι έχει adenosine, άρα είναι και αντιγηραντική και είναι ότι πρέπει για το λιπαρό πρόσωπο μου, θεωρώ πως στα 40 μου δεν αρκεί. Την έχω ως συμπληρωματική για έξτρα ενυδάτωση, ή όταν κάνω χημική απολεπιση με το κόκκινο σέρουμ της ordinary και θέλω μια απλή ενυδάτωση μετά. Για δέρμα μέχρι τα 35 είναι ότι πρέπει.

    7
  • Δες τα όλα
13,05 €
5,00 €   μεταφορικά