Μηχανές Espresso

Briel B15 Μηχανή Espresso 1000W Πίεσης 20bar Πράσινη

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Παροχή Καφέ: Αλεσμένος
  • Χωρητικότητα Δοχείου Νερού: 1,5 lt
  • Τύπος: Ημιαυτόματη

Ημιαυτόματη μηχανή espresso Briel, κατάλληλη για άτομα που ενδιαφέρονται να πειραματιστούν ώστε να πετύχουν τη γεύση και την υφή που επιθυμούν.

Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Εγχειρίδιο Χρήσης

119 98
Παράδοση έως Πέμ, 02 Ιουλ
6,00 € σε Skroutz Point ή 7,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με 1,00 € μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Electronix 3,1 (60)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Καφετιέρες στη σελίδα του Electronix
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Μπορείς να επιλέξεις πρόσθετες υπηρεσίες μετά την προσθήκη του προϊόντος στο καλάθι.

Περιγραφή

Περιγραφή

Ημιαυτόματη μηχανή B15 για καφέ espresso, της εταιρείας Briel. Η παροχή καφέ γίνεται με αλεσμένο espresso, στο μέγεθος κοπής που εσείς επιθυμείτε. Έτσι, εσείς καθορίζετε την ποσότητα του καφέ που τοποθετείται στο κλείστρο της ειδικά σχεδιασμένης χειρολαβής, και πατάτε το κουμπί της εκκίνησης, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία της εκχύλισης. Φυσικά, κάθε φορά που φτιάχνετε καφέ θα πρέπει να γίνεται και καθαρισμός του κλείστρου ώστε να είναι πάντα έτοιμο για την επόμενη χρήση.
Είναι κατάλληλη επιλογή για άτομα που ενδιαφέρονται να πειραματιστούν ώστε να πετύχουν τη γεύση και την υφή που επιθυμούν.

Διαθέτει ισχύ 1000 Watt, και απαιτείται λίγος χρόνος μέχρι να ζεσταθεί το νερό για τη δημιουργία του καφέ. Συνήθως από 1100 Watt περίπου και άνω είναι μια συσκευή που θερμαίνει το νερό γρήγορα. Το δοχείο νερού είναι αποσπώμενο, άρα προσφέρει εύκολο γέμισμα και καθαρισμό, και έχει χωρητικότητα 1.5 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτιάξει περίπου έως και 25 μονά φλυτζάνια ζεστού καφέ espresso, μέχρι να χρειαστεί να το ξαναγεμίσετε. Επίσης, χάρη στην αφρογαλιέρα μπορείτε να αναμειγνύετε χειροκίνητα ατμό και γάλα για να δημιουργείτε αφρό με την ιδανική πυκνότητα για το ρόφημα με γάλα που προτιμάτε, όπως για παράδειγμα για cappuccino ή για latte.
Τέλος, η πίεση που ασκεί το boiler στον καφέ ώστε να επιτευχθεί η εκχύλιση, αντιστοιχεί σε 20 bar. Οι συνήθεις τιμές που προτείνονται για έναν πλούσιο και κρεμώδη espresso είναι από 9 bar και άνω.

Τεχνικές Λεπτομέρειες:

  • Boiler: ανοξείδωτο
  • Δοχείο νερού: 1,5L αφαιρούμενο
  • Φίλτρα: αλεσμένου καφέ και pods
  • Steam pipe: Ναι
  • Θερμοκρασία θερμοστάτη καφέ: 95°C
  • Θερμοκρασία ατμού: 130°C
  • Προστασία υπερθέρμανσης: Ναι

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ημιαυτόματη
Παροχή Καφέ
Αλεσμένος
Ισχύς
1000 W
Πίεση
20 bar
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1,5 lt
Χρώμα
Πράσινο
Retro
Όχι
Τύπος Boiler
Single

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αφρογαλιέρα
Όχι
Εντοιχιζόμενη
Όχι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
Όχι
Φίλτρο Νερού
Όχι
Αυτόματη Απενεργοποίηση
Όχι
Cup Warmer
Όχι
Ακροφύσιο Ατμού
Ναι
Ρύθμιση Θερμοκρασίας
Όχι

Smart Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (18)

Αξιολογήσεις

  1. 7
  2. 5
  3. 1
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Καϊμάκι
  • Αφρόγαλα
  • Καθαρισμός
  • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
  • Ποιότητα καφέ
  • Εύκολη χρήση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • the_authority16
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Μετά απο 3 χρόνια χρήσης για 1-2 καφέδες την ημέρα, η μηχανή ακόμα δουλεύει εξαιρετικά. Είναι θορυβώδης αλλά φτιάχνει πολύ καλό καφέ και αφρόγαλα και προσωπικά την θεωρώ και πολύ πιο καλαίσθητη και ευχάριστη στην χρήση απο τους ποίο πολούς ανταγωνιστές της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ni_kos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    όταν την πρώτο άνοιξα το κουμπί ενεργοποίησης δεν ήταν στην θέση του και έπρεπε να βγάλω το καπάκι και να προσαρμόσω το περίβλημα, που ευτυχώς ήταν μέσα στο κουτί πεσμένο. το τοποθέτησα και δουλεύει καλά.

    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antreas_Papadakis5877
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Είναι μηχανή "περιορισμένης διάρκειας χρήσης"
    Αν θέλετε μηχανή που κάνει καλό καφέ για ένα δύο χρόνια, αυτή είναι. Μετά από περίπου δύο χρόνια, πάει για πέταμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_KORAKIANITIS41

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Κάνει πολύ καλό καφέ, μόνο αρνητικό ότι το portafilter θα μπορούσε να είναι καλύτερης ποιότητας (δεν έχει αυτό που κρατάει τη μεζούρα για να αδειάσεις τον καφέ, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κάθε φορά να χαθεί στον κάδο)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexnbcfam
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Η μηχανή είναι αρκετά μικρή και ο θόρυβος που κάνει είναι αρκετός,αλλα δε με ενδιαφέρει γιατί ήθελα ποιότητα στον καφέ και όχι στον ήχο..πλαστική κατασκευή και ελαφριά,ζεσταίνεται πολύ γρήγορα και φτιάχνει πολύ καλό καφέ αλλά και αφρόγαλα,κάτι το οποίο δεν περίμενα με τίποτα,καλά αλεσμένο καφέ θέλει και όλα τα άλλα μια χαρά...

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sophie_toli
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά την έχω 3 χρόνια και πάνω απο 4 φορές χρειάστηκε να την στείλω για επισκευή στην εταιρία. Δεν είχα κανένα παράπονο με το servise κ ας είχα κουραστεί να την στέλνω. Όμως πλεον αφου πέρασαν τα 2 χρόνια για επιπλέον σέρβις η εταιρία σε κατευθύνει σε εμαιλ του εξωτερικου κ οπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει υπομονή για να ασχοληθείς. Κρίμα έκανε καλούς καφέδες αλλα απο κατασκευη ηθελε δουλεια.

    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas spyrou
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο πρώτος μου καφές και ο τελευταίος... αρκετά ενθουσιασμενος απο τον πρώτο καφέ, αλλά αυτό που μου είχε μείνει στο μυαλό ήταν πόσο χαλαρό κουμπί ήταν ο γενικός διακόπτης τροφοδοσίας στο πίσω μέρος, πηγαίνοντας σήμερα το πρωί να φτιάξω τον δεύτερο μου καφέ μόλις άναψε έσβησε απευθείας, έκτοτε δεν ξανά άναψε οσες προσπάθειες και να έκανα... Αναμένω απάντηση απ το κατάστημα που την αγόρασα.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavrosmdn
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πιο καλο εσπεσσο απο τα επαγγελματικα

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ma-raf16
    1
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα μια πριν από έναμιση μήνα . Τον καφέ τον έκαιγε και έτρεχε νερό από το φίλτρο. Δύο ή τρεις καφέδες στη σειρά δεν μπορούσα να κάνω γιατί υπερθερμαινόταν. Την επέστρεψα μετά από τρεις μόνο χρήσεις και , έκτοτε.... Ουδέν νεότερο.
    Μην την πάρετε.

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα καφέ
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rosinoline
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Άστα να πάνε.. μετά από τοοοση έρευνα τελικά είναι θέμα τύχης.. έτσι την έβγαλα από το κουτί,με σπασμένο λαστιχακι, καλά, ασήμαντο ίσος, αλλά γιατί?Ο θόρυβος που κάνει συγκρίνεται με ελικόπτερο της πολεμικής αεροπορίας, απίστευτο! την έχουν φτιάξει με τόση σκέψη, βολικό άνοιγμα στο πάνω μέρος για εύκολο γέμισμα με νερό..και καταλήγεις να μαζεύεις όλα τα νερά από το πάγκο σου, διότι οι εξυπνακιδες δεν προνόησαν πως θα φεύγουν από το κενό ανάμεσα στο κάδο και το σώμα.. για να την ανάψεις, εκτός από το on/off κουμπί (τα κουμπιά φαίνονται έτοιμα να φύγουν), έχει ένα ακόμα από πίσω.. μέχρι να αρχίζει να βγάζει καφέ, σταγόνα σταγόνα, κάνει τον απόκοσμο αυτό τον θόρυβο της για κάνα μισό λεπτό.. ναι, καϊμάκι κάνει, αλλά η γεύση του καφέ μάπα.. η προηγούμενη που είχα ήταν ότι φθηνότερο κυκλοφορεί στην αγορά, και την ευχαριστήθηκα, αυτή,που πήγα για κάτι καλύτερο, κατάντησα να την κλαίω.. ΔΕΝ ΑΞΊΖΕΙ!

    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Δύσκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis2556
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Λοιπον την εχω 2 ημερες και επειδη αυτη ειναι η τριτη μηχανη που αγοραζω για εσπρεσσο την προτεινω 100% ΓΙΑ 100€
    Presurized portafilter
    ανοξειδοτο boiler
    συστημα επιστροφης νερου
    μικρο αλλα πολυ δυνατο ακροφυσιο για αφρογαλα σοκολατα nesscafe κτλ
    Αγοραστε και μυλο με 40€ οταν μπορεσετε για να αλεθετε εσεις τον καφε μονοι και να ειναι ακομα καλυτερο το αποτελεσμα.
    * Οχι καφε απο super market. *
    Κοψιμο καφε στο 3 περιπου , γενικα οχι παρα πολυ ψιλο δε χρειαζεται.
    Αυτα απο μενα και γενικα ειναι νομιζω η καλυτερη που παιζει στα λεφτα της και ειναι τοσο μικρη που λες θα ειναι μουφα, αλλα δεν ειναι.
    Να δουμε ποσο θα κρατησει , 4-5 καφεδες τη μερα.

    Edit : Η μηχανη ηδη χαλασε παιδια απαραδεκτο γιατι απ οτι φενεται ηταν μια ηδη επισκευασμενη μ.......
    την εστειλα πισω.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_toli
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει καλό καφέ εάν πάρεις και μύλο , ωραίος σχεδιασμός μικρή σε μέγεθος βάζω 4 αστέρια γτ στην αρχή μας ήρθε ελαττωματική αλλά όντως το service ισχύει αλλά είναι στην Θεσσαλονίκη άρα υπάρχει μια μικρή αναστάτωση γτ η καφετιέρα πηγαίνει πρώτα στο μαγαζί που αγοράστηκε κ μετά Θεσσαλονίκη κ όντως υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης η επιστροφής χρημάτων . Ίσως να επέλεγα ένα κατάστημα στη βόρεια Ελλάδα να την αγοράσω για λιγότερο χρόνο αναμονής . Κατ αλλά την έχω από Τέλη Ιουλίου κ φτιάχνω φοβερό καφέ καφές πρωί !!

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θηρίο με 10 χρόνια εγγύηση δεν χαλάνε οι διακόπτες ας κουνιούνται λίγο .. 5 χρόνια πάμε μια χαρά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
  • Μετά απο 3 χρόνια χρήσης για 1-2 καφέδες την ημέρα, η μηχανή ακόμα δουλεύει εξαιρετικά. Είναι θορυβώδης αλλά φτιάχνει πολύ καλό καφέ και αφρόγαλα και προσωπικά την θεωρώ και πολύ πιο καλαίσθητη και ευχάριστη στην χρήση απο τους ποίο πολούς ανταγωνιστές της.

    1
  • όταν την πρώτο άνοιξα το κουμπί ενεργοποίησης δεν ήταν στην θέση του και έπρεπε να βγάλω το καπάκι και να προσαρμόσω το περίβλημα, που ευτυχώς ήταν μέσα στο κουτί πεσμένο. το τοποθέτησα και δουλεύει καλά.

    1
  • Είναι μηχανή "περιορισμένης διάρκειας χρήσης"
    Αν θέλετε μηχανή που κάνει καλό καφέ για ένα δύο χρόνια, αυτή είναι. Μετά από περίπου δύο χρόνια, πάει για πέταμα.

    3
  • Κάνει πολύ καλό καφέ, μόνο αρνητικό ότι το portafilter θα μπορούσε να είναι καλύτερης ποιότητας (δεν έχει αυτό που κρατάει τη μεζούρα για να αδειάσεις τον καφέ, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κάθε φορά να χαθεί στον κάδο)

    0
  • Η μηχανή είναι αρκετά μικρή και ο θόρυβος που κάνει είναι αρκετός,αλλα δε με ενδιαφέρει γιατί ήθελα ποιότητα στον καφέ και όχι στον ήχο..πλαστική κατασκευή και ελαφριά,ζεσταίνεται πολύ γρήγορα και φτιάχνει πολύ καλό καφέ αλλά και αφρόγαλα,κάτι το οποίο δεν περίμενα με τίποτα,καλά αλεσμένο καφέ θέλει και όλα τα άλλα μια χαρά...

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (3)

Ερωτήσεις

19 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
ChrisKatzos

έχει αλλάξει κανένας γκρουπ ή το έχει αντικαταστήσει με άλλο; μου έχει φύγει το spout και δεν μπορώ να βρω πουθενά νέο γκρουπ

Δες όλες τις ερωτήσεις (3)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ημιαυτόματη μηχανή B15 για καφέ espresso, της εταιρείας Briel. Η παροχή καφέ γίνεται με αλεσμένο espresso, στο μέγεθος κοπής που εσείς επιθυμείτε. Έτσι, εσείς καθορίζετε την ποσότητα του καφέ που τοποθετείται στο κλείστρο της ειδικά σχεδιασμένης χειρολαβής, και πατάτε το κουμπί της εκκίνησης, ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία της εκχύλισης. Φυσικά, κάθε φορά που φτιάχνετε καφέ θα πρέπει να γίνεται και καθαρισμός του κλείστρου ώστε να είναι πάντα έτοιμο για την επόμενη χρήση.
Είναι κατάλληλη επιλογή για άτομα που ενδιαφέρονται να πειραματιστούν ώστε να πετύχουν τη γεύση και την υφή που επιθυμούν.

Διαθέτει ισχύ 1000 Watt, και απαιτείται λίγος χρόνος μέχρι να ζεσταθεί το νερό για τη δημιουργία του καφέ. Συνήθως από 1100 Watt περίπου και άνω είναι μια συσκευή που θερμαίνει το νερό γρήγορα. Το δοχείο νερού είναι αποσπώμενο, άρα προσφέρει εύκολο γέμισμα και καθαρισμό, και έχει χωρητικότητα 1.5 λίτρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτιάξει περίπου έως και 25 μονά φλυτζάνια ζεστού καφέ espresso, μέχρι να χρειαστεί να το ξαναγεμίσετε. Επίσης, χάρη στην αφρογαλιέρα μπορείτε να αναμειγνύετε χειροκίνητα ατμό και γάλα για να δημιουργείτε αφρό με την ιδανική πυκνότητα για το ρόφημα με γάλα που προτιμάτε, όπως για παράδειγμα για cappuccino ή για latte.
Τέλος, η πίεση που ασκεί το boiler στον καφέ ώστε να επιτευχθεί η εκχύλιση, αντιστοιχεί σε 20 bar. Οι συνήθεις τιμές που προτείνονται για έναν πλούσιο και κρεμώδη espresso είναι από 9 bar και άνω.

Τεχνικές Λεπτομέρειες:

  • Boiler: ανοξείδωτο
  • Δοχείο νερού: 1,5L αφαιρούμενο
  • Φίλτρα: αλεσμένου καφέ και pods
  • Steam pipe: Ναι
  • Θερμοκρασία θερμοστάτη καφέ: 95°C
  • Θερμοκρασία ατμού: 130°C
  • Προστασία υπερθέρμανσης: Ναι

Κατασκευαστής

Οδηγοί Προϊόντος

Εγχειρίδιο Χρήσης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος
Ημιαυτόματη
Παροχή Καφέ
Αλεσμένος
Ισχύς
1000 W
Πίεση
20 bar
Χωρητικότητα Δοχείου Νερού
1,5 lt
Χρώμα
Πράσινο
Retro
Όχι
Τύπος Boiler
Single

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Αφρογαλιέρα
Όχι
Εντοιχιζόμενη
Όχι
Αποσπώμενο Δοχείο Νερού
Όχι
Φίλτρο Νερού
Όχι
Αυτόματη Απενεργοποίηση
Όχι
Cup Warmer
Όχι
Ακροφύσιο Ατμού
Ναι
Ρύθμιση Θερμοκρασίας
Όχι

Smart Ιδιότητες

Wi-Fi
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (18)

  1. 7
  2. 5
  3. 1
  4. 3
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Καϊμάκι
  • Αφρόγαλα
  • Καθαρισμός
  • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
  • Ποιότητα καφέ
  • Εύκολη χρήση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θορυβώδης

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • the_authority16
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Μετά απο 3 χρόνια χρήσης για 1-2 καφέδες την ημέρα, η μηχανή ακόμα δουλεύει εξαιρετικά. Είναι θορυβώδης αλλά φτιάχνει πολύ καλό καφέ και αφρόγαλα και προσωπικά την θεωρώ και πολύ πιο καλαίσθητη και ευχάριστη στην χρήση απο τους ποίο πολούς ανταγωνιστές της.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ni_kos
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    όταν την πρώτο άνοιξα το κουμπί ενεργοποίησης δεν ήταν στην θέση του και έπρεπε να βγάλω το καπάκι και να προσαρμόσω το περίβλημα, που ευτυχώς ήταν μέσα στο κουτί πεσμένο. το τοποθέτησα και δουλεύει καλά.

    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antreas_Papadakis5877
    1
    3 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Είναι μηχανή "περιορισμένης διάρκειας χρήσης"
    Αν θέλετε μηχανή που κάνει καλό καφέ για ένα δύο χρόνια, αυτή είναι. Μετά από περίπου δύο χρόνια, πάει για πέταμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIANNIS_KORAKIANITIS41

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Κάνει πολύ καλό καφέ, μόνο αρνητικό ότι το portafilter θα μπορούσε να είναι καλύτερης ποιότητας (δεν έχει αυτό που κρατάει τη μεζούρα για να αδειάσεις τον καφέ, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κάθε φορά να χαθεί στον κάδο)

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexnbcfam
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Η μηχανή είναι αρκετά μικρή και ο θόρυβος που κάνει είναι αρκετός,αλλα δε με ενδιαφέρει γιατί ήθελα ποιότητα στον καφέ και όχι στον ήχο..πλαστική κατασκευή και ελαφριά,ζεσταίνεται πολύ γρήγορα και φτιάχνει πολύ καλό καφέ αλλά και αφρόγαλα,κάτι το οποίο δεν περίμενα με τίποτα,καλά αλεσμένο καφέ θέλει και όλα τα άλλα μια χαρά...

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sophie_toli
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παιδιά την έχω 3 χρόνια και πάνω απο 4 φορές χρειάστηκε να την στείλω για επισκευή στην εταιρία. Δεν είχα κανένα παράπονο με το servise κ ας είχα κουραστεί να την στέλνω. Όμως πλεον αφου πέρασαν τα 2 χρόνια για επιπλέον σέρβις η εταιρία σε κατευθύνει σε εμαιλ του εξωτερικου κ οπως καταλαβαίνετε δεν υπάρχει υπομονή για να ασχοληθείς. Κρίμα έκανε καλούς καφέδες αλλα απο κατασκευη ηθελε δουλεια.

    • Εύκολη χρήση
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kostas spyrou
    2
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο πρώτος μου καφές και ο τελευταίος... αρκετά ενθουσιασμενος απο τον πρώτο καφέ, αλλά αυτό που μου είχε μείνει στο μυαλό ήταν πόσο χαλαρό κουμπί ήταν ο γενικός διακόπτης τροφοδοσίας στο πίσω μέρος, πηγαίνοντας σήμερα το πρωί να φτιάξω τον δεύτερο μου καφέ μόλις άναψε έσβησε απευθείας, έκτοτε δεν ξανά άναψε οσες προσπάθειες και να έκανα... Αναμένω απάντηση απ το κατάστημα που την αγόρασα.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Καϊμάκι
    • Μέτριος θόρυβος
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavrosmdn
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πιο καλο εσπεσσο απο τα επαγγελματικα

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Αφρόγαλα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ma-raf16
    1
    5 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αγόρασα μια πριν από έναμιση μήνα . Τον καφέ τον έκαιγε και έτρεχε νερό από το φίλτρο. Δύο ή τρεις καφέδες στη σειρά δεν μπορούσα να κάνω γιατί υπερθερμαινόταν. Την επέστρεψα μετά από τρεις μόνο χρήσεις και , έκτοτε.... Ουδέν νεότερο.
    Μην την πάρετε.

    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα καφέ
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • rosinoline
    2
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Άστα να πάνε.. μετά από τοοοση έρευνα τελικά είναι θέμα τύχης.. έτσι την έβγαλα από το κουτί,με σπασμένο λαστιχακι, καλά, ασήμαντο ίσος, αλλά γιατί?Ο θόρυβος που κάνει συγκρίνεται με ελικόπτερο της πολεμικής αεροπορίας, απίστευτο! την έχουν φτιάξει με τόση σκέψη, βολικό άνοιγμα στο πάνω μέρος για εύκολο γέμισμα με νερό..και καταλήγεις να μαζεύεις όλα τα νερά από το πάγκο σου, διότι οι εξυπνακιδες δεν προνόησαν πως θα φεύγουν από το κενό ανάμεσα στο κάδο και το σώμα.. για να την ανάψεις, εκτός από το on/off κουμπί (τα κουμπιά φαίνονται έτοιμα να φύγουν), έχει ένα ακόμα από πίσω.. μέχρι να αρχίζει να βγάζει καφέ, σταγόνα σταγόνα, κάνει τον απόκοσμο αυτό τον θόρυβο της για κάνα μισό λεπτό.. ναι, καϊμάκι κάνει, αλλά η γεύση του καφέ μάπα.. η προηγούμενη που είχα ήταν ότι φθηνότερο κυκλοφορεί στην αγορά, και την ευχαριστήθηκα, αυτή,που πήγα για κάτι καλύτερο, κατάντησα να την κλαίω.. ΔΕΝ ΑΞΊΖΕΙ!

    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Δύσκολη χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • takis2556
    3
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    Λοιπον την εχω 2 ημερες και επειδη αυτη ειναι η τριτη μηχανη που αγοραζω για εσπρεσσο την προτεινω 100% ΓΙΑ 100€
    Presurized portafilter
    ανοξειδοτο boiler
    συστημα επιστροφης νερου
    μικρο αλλα πολυ δυνατο ακροφυσιο για αφρογαλα σοκολατα nesscafe κτλ
    Αγοραστε και μυλο με 40€ οταν μπορεσετε για να αλεθετε εσεις τον καφε μονοι και να ειναι ακομα καλυτερο το αποτελεσμα.
    * Οχι καφε απο super market. *
    Κοψιμο καφε στο 3 περιπου , γενικα οχι παρα πολυ ψιλο δε χρειαζεται.
    Αυτα απο μενα και γενικα ειναι νομιζω η καλυτερη που παιζει στα λεφτα της και ειναι τοσο μικρη που λες θα ειναι μουφα, αλλα δεν ειναι.
    Να δουμε ποσο θα κρατησει , 4-5 καφεδες τη μερα.

    Edit : Η μηχανη ηδη χαλασε παιδια απαραδεκτο γιατι απ οτι φενεται ηταν μια ηδη επισκευασμενη μ.......
    την εστειλα πισω.

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sofia_toli
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κάνει καλό καφέ εάν πάρεις και μύλο , ωραίος σχεδιασμός μικρή σε μέγεθος βάζω 4 αστέρια γτ στην αρχή μας ήρθε ελαττωματική αλλά όντως το service ισχύει αλλά είναι στην Θεσσαλονίκη άρα υπάρχει μια μικρή αναστάτωση γτ η καφετιέρα πηγαίνει πρώτα στο μαγαζί που αγοράστηκε κ μετά Θεσσαλονίκη κ όντως υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης η επιστροφής χρημάτων . Ίσως να επέλεγα ένα κατάστημα στη βόρεια Ελλάδα να την αγοράσω για λιγότερο χρόνο αναμονής . Κατ αλλά την έχω από Τέλη Ιουλίου κ φτιάχνω φοβερό καφέ καφές πρωί !!

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Αθόρυβη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Θηρίο με 10 χρόνια εγγύηση δεν χαλάνε οι διακόπτες ας κουνιούνται λίγο .. 5 χρόνια πάμε μια χαρά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Θορυβώδης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Μέτριος θόρυβος
    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Λευκό

    • Ποιότητα καφέ
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Μέτριας δυσκολίας χρήση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Θορυβώδης
    • Ποιότητα καφέ
    • Εύκολη χρήση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Χρόνος θέρμανσης συσκευής
    • Καϊμάκι
    • Αφρόγαλα
    • Μέτριος θόρυβος
  • Μετά απο 3 χρόνια χρήσης για 1-2 καφέδες την ημέρα, η μηχανή ακόμα δουλεύει εξαιρετικά. Είναι θορυβώδης αλλά φτιάχνει πολύ καλό καφέ και αφρόγαλα και προσωπικά την θεωρώ και πολύ πιο καλαίσθητη και ευχάριστη στην χρήση απο τους ποίο πολούς ανταγωνιστές της.

    1
  • όταν την πρώτο άνοιξα το κουμπί ενεργοποίησης δεν ήταν στην θέση του και έπρεπε να βγάλω το καπάκι και να προσαρμόσω το περίβλημα, που ευτυχώς ήταν μέσα στο κουτί πεσμένο. το τοποθέτησα και δουλεύει καλά.

    1
  • Είναι μηχανή "περιορισμένης διάρκειας χρήσης"
    Αν θέλετε μηχανή που κάνει καλό καφέ για ένα δύο χρόνια, αυτή είναι. Μετά από περίπου δύο χρόνια, πάει για πέταμα.

    3
  • Κάνει πολύ καλό καφέ, μόνο αρνητικό ότι το portafilter θα μπορούσε να είναι καλύτερης ποιότητας (δεν έχει αυτό που κρατάει τη μεζούρα για να αδειάσεις τον καφέ, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κάθε φορά να χαθεί στον κάδο)

    0
  • Η μηχανή είναι αρκετά μικρή και ο θόρυβος που κάνει είναι αρκετός,αλλα δε με ενδιαφέρει γιατί ήθελα ποιότητα στον καφέ και όχι στον ήχο..πλαστική κατασκευή και ελαφριά,ζεσταίνεται πολύ γρήγορα και φτιάχνει πολύ καλό καφέ αλλά και αφρόγαλα,κάτι το οποίο δεν περίμενα με τίποτα,καλά αλεσμένο καφέ θέλει και όλα τα άλλα μια χαρά...

    1
  • Δες τα όλα
119,98 €
6,00 € σε Skroutz Point
ή   7,00 €   μεταφορικά