Αν και το μέγεθος όσο αφορά το πέλμα είναι οκ, ούτε μεγάλο ούτε μικρό, το δίχαλο είναι εντελώς οριακό, ίσως και μικρό θα μπορούσες να πεις, σε σημείο που μετά από κάποια ώρα αρχίζει να σ' ενοχλεί και αναγκάζεσαι να τις βγάλεις για να ξεκουράσεις το σημείο. Ίσως αργότερα ανοίξουν, αλλά προς το παρόν δεν είναι καθόλου άνετες. Δεν γλιστράνε καθόλου ούτε από κάτω ακόμα και σε βρεγμένα πλακάκια, δεν γλιστράνε καθόλου ούτε από επάνω, ακόμη και με βρεγμένα πόδια. Από θέμα βάρους είναι σχετικά ΟΚ, από θέμα αντοχής, θα δείξει... Τα υλικά αν και δεν σου δίνουν την εντύπωση του εντελώς ψεύτικου - φθηνιάρικου, δεν τα αισθάνεσαι και ως ιδιαίτερα ποιοτικά. Σε γενικές γραμμές φαίνεται μια σχετικά τίμια σαγιονάρα αλλά η αλήθεια είναι ότι παράλληλα σου βγάζει μια κινεζιά...