Ας αρχισουμε απο τα θετικα.
α. Ο Βραχιονας εχει πολυ καλο κλιπ και ικανοποιητικο μηκος, επισης αντεχει και βαρος μεγαλυτερο του μικροφωνου.
β. Το Pop filter που ερχεται μαζι ειναι ικανοποιητικο και αυτο καθως κοβει πολυ σωστα τα "φτυσιματα" του αερα στο μικροφωνο.
γ. Η προενισχυση που ερχεται ειναι ενταξει, δεν βγαζει βομβο ή θορυβο.
Παμε στα αρνητικα
α. Το μικροφωνο ειναι αθλιο. Σε καμια περιπτωση δεν εχει καρδιοειδη απομονωση (εκτος αν θεωρουν καρδιοειδες ενα πεδιο 3-4 μετρων!) με αποτελεσμα να πιανει πολυ μεγαλο μερος του χωρου που θα βρεθει ανεξαρτητως μονωσης.
β. Το μικροφωνο παρουσιαζε βομβο γειωσης, ο οποιος μετα απο ελεγχο προερχοταν απο κακη συνδεση του κυκλωματος απο την καψα στην πλακετα. Χρειαστηκε να λυσω το μικροφωνο και να κανω τις κολλησεις ξανα καθως ηταν ολες "ψυχρες κολλησεις" (για οποιον γνωριζει) και η κακη συνδεση τους αφηνε το ρευμα να περναει στο κελυφος του μικροφωνου. Αν καποιος ΔΕΝ ξερει να το κανει και εχει αυτο το προβλημα, τοτε θα εχει πεταξει τα λεφτα του.
γ. Το καλωδιο που το συνοδευε ειναι μετριο (ουτε καλο ουτε κακο), και η εφαρμογη του με το μικροφωνο δεν ειναι τέλεια με αποτελεσμα να "παιζει" λιγο (ισως ενα πιο παχυ λαστιχακι να βοηθουσε εκει)
Για τα 60 ευρω που το πηρα θα ελεγα οτι ειναι λιγο υπερτιμημενο, καθως το μικροφωνο ειναι πρακτικα ακυρο, ενω ολα τα παρελκομενα που μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα βρισκεις και με 30-40 ευρω.