Ένα άρωμα μια ιστορία.. Στο δικό μου δέρμα για κάποιο λόγο όμως δεν έκατσε καλά.
Το άνοιγμα φέρνει ένα συνονθύλευμα εσπεριδοειδων.. Άνοιγμα με γωνίες. Έντονο αρκετά. Δεν το βρήκα ευχάριστο.
Και μετά από λιγότερο από μισή ώρα τα ξύλα (πιθανολογώ ο κέδρος) και η Λεβάντα τα καπέλωσαν όλα.. Για εμένα ήταν πραγματικα ανυπόφορη η μυρωδιά. Old school.. Αλλά όχι σαν ενδιαφέρουσα χρόνοκαψουλα..
Στο δίωρο κάνουν την εμφάνισή τα λουλούδια, αμπέρ και το σανταλοξυλο και αρχίζουν και κάνουν την εμπειρία ευχάριστη.. Αλλά τι να το κάνεις.. Έχουν περάσει ήδη δύο ώρες και μάλιστα οι πρώτες ώρες που το άρωμα προβάλει καλά..
Σε κάθε περίπτωση. Σίγουρα από θέμα αρωματοποϊίας είναι εξαιρετικό.. Μπορείς εύκολα να αντιληφθείς την ανάπτυξη του αρώματος.. Σε εμένα παρ' όλα αυτά δεν έκατσε καλά (ή δεν είναι του γούστου μου).
Διάρκεια :5-6 ώρες
Προβολή :στο δίωρο
Εποχές :Φθινόπωρο, χειμώνα (δεν μπορώ να το δω σε άλλες εποχές φορεμένο)
Ηλικιακή ομάδα : τρίτα (για να μην πω τέταρτα) αντα +
3 αστέρια λόγω παρουσίασης, τιμής και ποιότητας αρώματος . Εξαιρετικό μπουκάλι και atomiser.
Θεωρώ επιβεβλημένη τη δοκιμή του πριν προβεί κάποιος σε αγορά
Αν βρήκατε χρήσιμη την κριτική κάντε ένα μερακλίδικο follow. Έρχονται νέες ενδιαφέρουσες αξιολογήσεις.