Γλυκά του Κουταλιού

Κοράκης - Μαρίνος Γλυκό του Κουταλιού Καρπούζι 450gr

Συστατικά: Καρπούζι (50%), Ζάχαρη, Σιρόπι Γλυκόζης, Μέσο οξίνισης: Κιτρικό οξύ, Συντηρητικό: Σορβικό Κάλιο (έως 0,1%), Αρωματικές ύλες. Το εργοστάσιο επεξεργάζεται και καρπούς με κέλυφος.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Προτεινόμενος Τρόπος Σερβιρίσματος
Ιδανικό για Γιαούρτι & Παγωτό
Είδος
Καρπούζι
Ποσότητα
450 gr

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Στέβια
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (197)

Αξιολογήσεις

  1. 151
  2. 14
  3. 14
  4. 11
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Έχει ωραία γεύση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • gentekou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μελιτζανάκι

    Από τα τρία που πήρα αυτό δεν μου έβγαλε καθόλου την γεύση του γλυκού μελιτζάνακι. Κάπως τεχνητό. Το τριαντάφυλλο και το νερατζακι καταπληκτικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Φιστίκι

    Δεν το έχουμε ανοίξει ακόμη,το έχουμε ντεκόρ κ το κοιτάμε!! Όλα τα υπόλοιπα γλυκά κουταλιού που έχουμε αγοράσει με την ίδια επωνυμία είναι εξαιρετικά !! Προτείνουμε την συγκεκριμένη εταιρεία με κλειστά μάτια κι ανοιχτό στόμα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Νεράντζι Ρολέ

    Καταπληκτικό γλυκό !!
    Συνδυάζει την γλύκα με την πιράδα του νεραντζιού!!
    Μυρίζει όμορφα κ δν μυρίζει γλυκόζη , σημαντικό αυτό ,αν κ περιέχει !!
    Συστήνεται ανεπιφύλακτα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Βύσσινο

    Είναι ένα γλυκό του κουταλιού που είναι γλυκό μεν αλλά δν μυρίζει γλυκόζη κι αυτό είναι σημαντικό για την γεύση κ την απόλαυση!!
    Αγοράστε το με κλειστά μάτια!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Κεράσι

    Τρώγεται μετά μανίας!! Όμορφη η συσκευασία του βάζου,ακόμη κ για να το
    προσφέρεις σαν δωράκι...
    Δοκιμάστε το !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marinare8

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το γλυκο των παιδικων χρονων. Ωραιο αρωμα και γευση ομως το τριανταφυλλο μεσα ειναι λιγο. Ειναι ωραιο με γιαουρτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giotasismani

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Φιστίκι

    ενω το γλυκο εχει ωραια συσταση εχουνε βαλει κατι σαν μεντα στο σιροπι και αντι για φυστικη εχει μια γευση καπως μεντας. λιγοτερα αρωματικα στο συροπι θα ηταν καλυτερα. πολυ καλα συσκευασμενο. 5 αστερια για τον προμηθευτη 3 αστερια για τον παρασκευαστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Περγαμόντο

    Το χειροτερο απο οσα αγόρασα.Δεν εχει αρωμα περγαμόντου , εμοιαζε κανονικο νεραντζι. και σκληρο θα έλεγα.Εχω συνηθισει σε περγαμοντο κανονικο κερκυραικο και απογοητευθηκα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Νεραντζάκι Πράσινο

    Δεν μου αρεσε, μεγαλυτερα απο το κανονικό , πιο πικρα απο οτι περιμενα.Αυτο και το περγαμοντο δεν με ικανοποίησαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Συκαλάκι

    Τι να πω..Δεν μπορω να περιγραψω τη γευση.ΥΠΕΡΟΧΟ. Και τα φρούτα σε καταλληλη ηλικια κοπής , μαλακά , αλλα στιβαρα, ουτε μικρα ουτε μεγάλα.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΆ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μανταρίνι

    Το καλυτερο γλυκό κουταλιου που εχω φαει. Υπέροχο φρουτο πολυ καλη ποιότητα , πολυ φτηνο για την ποιοτητα του..Μπράβο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis liakos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 950 gr, γεύση: Κεράσι

    έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις γεύσεις της συγκεκριμένης εταιρίας κ είναι απίστευτες πραγματικά.Πήρα την τελευταία φορά 2 κεράσι όμως κ έδωσα το ένα στους γονείς μου κ τα 2 όμως είχαν έντονη γεύση κ μυρωδιά μούχλας.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsmirlis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Σταφύλι

    Έχει μεγάλη ποσότητα τριαντάφυλλου,αφήνει αυτή την επίγευση.

    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ch.koutsandria

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικο γλυκο,πεντανοστιμο,ειναι το αγαπημενο μου.Δεν εχω φαει νοστιμοτερο και σε καταπληκτικη τιμη.Θα παραγγειλω ξανα πολλα ακομα..!!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ κακη γεύση και βέβαια δεν θυμίζει καθόλου καρπουζι

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Καρυδάκι

    Δεν το λες ξεχωριστό απλά μετριο

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriakos_Darivas
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Κυδώνι

    Δεν είναι απαίσιο αλλά δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι τρως κυδώνι,μοιάζει σαν να τρως οτιδήποτε άλλο με σιρόπι...

    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Βύσσινο

    Αγόρασα πέντε προϊόντα από Κορακη,το βύσσινο το βρήκα μέτριο προς καλο κι εδώ θα πω έχω φάει πολλά καλυτερα

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μελιτζανάκι

    αγόρασα πέντε προϊόντα από Κορακη,το μελιτζανακι απλά καλο,έχω φάει πολλά καλυτερα

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efi_maravelia
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πορτοκάλι Ρολέ

    Πολύ πετυχημένο το γλυκό πορτοκάλι, αλλά τεράστια τα κομμάτια. Θα ήταν πιο πρακτικό να τα φτιάχνουν μικρότερα.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pankspj

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 950 gr, γεύση: Βύσσινο

    απλά εξαιρετικό. η γεύση σε ταξιδεύει στα παιδικά σου χρόνια, που έτρωγες γλυκό του κουταλιού σε επισκέψεις.
    Σίγουρα θα το ξανά αγοράσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntina_Vanian
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Τριαντάφυλλο

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά το γλυκό ήταν χάλια. 6€ πεταμένα τα νιώθω (&3€μεταφορικά) . Είχα δοκιμάσει πριν μερικά χρόνια γλυκό τριανταφυλλο από άλλη εταιρεία, ήταν πολύ νόστιμο, το επιθυμησα, είπα να δοκιμάσω αυτό που ήταν πιο οικονομικό, αλλά απογοητευτηκα από τη στιγμή που το άνοιξα και το μυρισα μέχρι που το δοκίμασα. Χάλια... Λυπάμαι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria__Karaiskou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εύγευστο και έντονα αρώματα...μολις άνοιξα το καπάκι κάτι μου τρύπησε ευχάριστα τα ρουθούνια και είπα...ωωωωωω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theomd57
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εύγευστο .
    Θα πρότεινα και την παρασκευή/διάθεσή του με το φυσικό γλυκαντικό Stevia , που είναι απαραίτητο γιά όσους πάσχουν από Σακχ. Διαβήτη .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theomd57
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εύγευστο .
    Θα πρότεινα και την παρασκευή/διάθεσή του με το φυσικό γλυκαντικό Stevia , που είναι απαραίτητο γιά όσους πάσχουν από Σακχ. Διαβήτη .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βεντούρη
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ σκληρό και με δυσάρεστη γεύση που σε παραπέμπει σε βιομηχανικό και όχι "σπιτικο" γλυκό όπως υποτίθεται ότι ειναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρόνια είχα να φάω τόσο καλό και ποιτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Συκαλάκι

    Ωραίο, μικρό ζουμερό συκαλάκι με ωραίο χρώμα, άρωμα κ γεύση !!
    Συστήνεται ανεπιφύλακτα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μανταρίνι

    Άρεσε πολύ η ιδιαίτερη γεύση του ..
    μικρό κ τραγανό ... εξαιρετικά νόστιμο !!
    Σας το προτείνω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Νεράντζι Ρολέ

    Πολύ ωραίο το γλυκό
    Είχα πρόβλημα με την ACS
    Δεν μου αρέσει η COURIER

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τα τρία που πήρα αυτό δεν μου έβγαλε καθόλου την γεύση του γλυκού μελιτζάνακι. Κάπως τεχνητό. Το τριαντάφυλλο και το νερατζακι καταπληκτικά.

    0
  • Δεν το έχουμε ανοίξει ακόμη,το έχουμε ντεκόρ κ το κοιτάμε!! Όλα τα υπόλοιπα γλυκά κουταλιού που έχουμε αγοράσει με την ίδια επωνυμία είναι εξαιρετικά !! Προτείνουμε την συγκεκριμένη εταιρεία με κλειστά μάτια κι ανοιχτό στόμα !!

    2
  • Καταπληκτικό γλυκό !!
    Συνδυάζει την γλύκα με την πιράδα του νεραντζιού!!
    Μυρίζει όμορφα κ δν μυρίζει γλυκόζη , σημαντικό αυτό ,αν κ περιέχει !!
    Συστήνεται ανεπιφύλακτα !!

    0
  • Είναι ένα γλυκό του κουταλιού που είναι γλυκό μεν αλλά δν μυρίζει γλυκόζη κι αυτό είναι σημαντικό για την γεύση κ την απόλαυση!!
    Αγοράστε το με κλειστά μάτια!!

    0
  • Τρώγεται μετά μανίας!! Όμορφη η συσκευασία του βάζου,ακόμη κ για να το
    προσφέρεις σαν δωράκι...
    Δοκιμάστε το !!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

15 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Προτεινόμενος Τρόπος Σερβιρίσματος
Ιδανικό για Γιαούρτι & Παγωτό
Είδος
Καρπούζι
Ποσότητα
450 gr

Διατροφικές Επιλογές

Βιολογικό Προϊόν
Όχι
Χωρίς Προσθήκη Ζάχαρης
Όχι

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

με Στέβια
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (197)

  1. 151
  2. 14
  3. 14
  4. 11
  5. 7
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Συσκευασία
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Έχει ωραία γεύση

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • gentekou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μελιτζανάκι

    Από τα τρία που πήρα αυτό δεν μου έβγαλε καθόλου την γεύση του γλυκού μελιτζάνακι. Κάπως τεχνητό. Το τριαντάφυλλο και το νερατζακι καταπληκτικά.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Φιστίκι

    Δεν το έχουμε ανοίξει ακόμη,το έχουμε ντεκόρ κ το κοιτάμε!! Όλα τα υπόλοιπα γλυκά κουταλιού που έχουμε αγοράσει με την ίδια επωνυμία είναι εξαιρετικά !! Προτείνουμε την συγκεκριμένη εταιρεία με κλειστά μάτια κι ανοιχτό στόμα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Νεράντζι Ρολέ

    Καταπληκτικό γλυκό !!
    Συνδυάζει την γλύκα με την πιράδα του νεραντζιού!!
    Μυρίζει όμορφα κ δν μυρίζει γλυκόζη , σημαντικό αυτό ,αν κ περιέχει !!
    Συστήνεται ανεπιφύλακτα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Βύσσινο

    Είναι ένα γλυκό του κουταλιού που είναι γλυκό μεν αλλά δν μυρίζει γλυκόζη κι αυτό είναι σημαντικό για την γεύση κ την απόλαυση!!
    Αγοράστε το με κλειστά μάτια!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xrsan_Loran

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Κεράσι

    Τρώγεται μετά μανίας!! Όμορφη η συσκευασία του βάζου,ακόμη κ για να το
    προσφέρεις σαν δωράκι...
    Δοκιμάστε το !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • marinare8

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το γλυκο των παιδικων χρονων. Ωραιο αρωμα και γευση ομως το τριανταφυλλο μεσα ειναι λιγο. Ειναι ωραιο με γιαουρτι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giotasismani

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Φιστίκι

    ενω το γλυκο εχει ωραια συσταση εχουνε βαλει κατι σαν μεντα στο σιροπι και αντι για φυστικη εχει μια γευση καπως μεντας. λιγοτερα αρωματικα στο συροπι θα ηταν καλυτερα. πολυ καλα συσκευασμενο. 5 αστερια για τον προμηθευτη 3 αστερια για τον παρασκευαστη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Περγαμόντο

    Το χειροτερο απο οσα αγόρασα.Δεν εχει αρωμα περγαμόντου , εμοιαζε κανονικο νεραντζι. και σκληρο θα έλεγα.Εχω συνηθισει σε περγαμοντο κανονικο κερκυραικο και απογοητευθηκα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Νεραντζάκι Πράσινο

    Δεν μου αρεσε, μεγαλυτερα απο το κανονικό , πιο πικρα απο οτι περιμενα.Αυτο και το περγαμοντο δεν με ικανοποίησαν

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Συκαλάκι

    Τι να πω..Δεν μπορω να περιγραψω τη γευση.ΥΠΕΡΟΧΟ. Και τα φρούτα σε καταλληλη ηλικια κοπής , μαλακά , αλλα στιβαρα, ουτε μικρα ουτε μεγάλα.ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΆ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Tassos_Kollias0

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μανταρίνι

    Το καλυτερο γλυκό κουταλιου που εχω φαει. Υπέροχο φρουτο πολυ καλη ποιότητα , πολυ φτηνο για την ποιοτητα του..Μπράβο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • antonis liakos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 950 gr, γεύση: Κεράσι

    έχω δοκιμάσει σχεδόν όλες τις γεύσεις της συγκεκριμένης εταιρίας κ είναι απίστευτες πραγματικά.Πήρα την τελευταία φορά 2 κεράσι όμως κ έδωσα το ένα στους γονείς μου κ τα 2 όμως είχαν έντονη γεύση κ μυρωδιά μούχλας.

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tsmirlis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Σταφύλι

    Έχει μεγάλη ποσότητα τριαντάφυλλου,αφήνει αυτή την επίγευση.

    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ch.koutsandria

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικο γλυκο,πεντανοστιμο,ειναι το αγαπημενο μου.Δεν εχω φαει νοστιμοτερο και σε καταπληκτικη τιμη.Θα παραγγειλω ξανα πολλα ακομα..!!

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολύ κακη γεύση και βέβαια δεν θυμίζει καθόλου καρπουζι

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Καρυδάκι

    Δεν το λες ξεχωριστό απλά μετριο

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kyriakos_Darivas
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Κυδώνι

    Δεν είναι απαίσιο αλλά δεν καταλαβαίνεις καθόλου ότι τρως κυδώνι,μοιάζει σαν να τρως οτιδήποτε άλλο με σιρόπι...

    • Συσκευασία
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δεν έχει ωραία γεύση
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Βύσσινο

    Αγόρασα πέντε προϊόντα από Κορακη,το βύσσινο το βρήκα μέτριο προς καλο κι εδώ θα πω έχω φάει πολλά καλυτερα

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μελιτζανάκι

    αγόρασα πέντε προϊόντα από Κορακη,το μελιτζανακι απλά καλο,έχω φάει πολλά καλυτερα

    • Συσκευασία
    • Δεν έχει τόσο ωραία γεύση
    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • efi_maravelia
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Πορτοκάλι Ρολέ

    Πολύ πετυχημένο το γλυκό πορτοκάλι, αλλά τεράστια τα κομμάτια. Θα ήταν πιο πρακτικό να τα φτιάχνουν μικρότερα.

    • Έχει ωραία γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    • Συσκευασία
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pankspj

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά ποσότητα: 950 gr, γεύση: Βύσσινο

    απλά εξαιρετικό. η γεύση σε ταξιδεύει στα παιδικά σου χρόνια, που έτρωγες γλυκό του κουταλιού σε επισκέψεις.
    Σίγουρα θα το ξανά αγοράσω.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ntina_Vanian
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Τριαντάφυλλο

    Λυπάμαι που το λέω, αλλά το γλυκό ήταν χάλια. 6€ πεταμένα τα νιώθω (&3€μεταφορικά) . Είχα δοκιμάσει πριν μερικά χρόνια γλυκό τριανταφυλλο από άλλη εταιρεία, ήταν πολύ νόστιμο, το επιθυμησα, είπα να δοκιμάσω αυτό που ήταν πιο οικονομικό, αλλά απογοητευτηκα από τη στιγμή που το άνοιξα και το μυρισα μέχρι που το δοκίμασα. Χάλια... Λυπάμαι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria__Karaiskou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εύγευστο και έντονα αρώματα...μολις άνοιξα το καπάκι κάτι μου τρύπησε ευχάριστα τα ρουθούνια και είπα...ωωωωωω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theomd57
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εύγευστο .
    Θα πρότεινα και την παρασκευή/διάθεσή του με το φυσικό γλυκαντικό Stevia , που είναι απαραίτητο γιά όσους πάσχουν από Σακχ. Διαβήτη .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • theomd57
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ εύγευστο .
    Θα πρότεινα και την παρασκευή/διάθεσή του με το φυσικό γλυκαντικό Stevia , που είναι απαραίτητο γιά όσους πάσχουν από Σακχ. Διαβήτη .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βεντούρη
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ σκληρό και με δυσάρεστη γεύση που σε παραπέμπει σε βιομηχανικό και όχι "σπιτικο" γλυκό όπως υποτίθεται ότι ειναι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Χρόνια είχα να φάω τόσο καλό και ποιτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Συκαλάκι

    Ωραίο, μικρό ζουμερό συκαλάκι με ωραίο χρώμα, άρωμα κ γεύση !!
    Συστήνεται ανεπιφύλακτα !!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Μανταρίνι

    Άρεσε πολύ η ιδιαίτερη γεύση του ..
    μικρό κ τραγανό ... εξαιρετικά νόστιμο !!
    Σας το προτείνω!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά γεύση: Νεράντζι Ρολέ

    Πολύ ωραίο το γλυκό
    Είχα πρόβλημα με την ACS
    Δεν μου αρέσει η COURIER

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Από τα τρία που πήρα αυτό δεν μου έβγαλε καθόλου την γεύση του γλυκού μελιτζάνακι. Κάπως τεχνητό. Το τριαντάφυλλο και το νερατζακι καταπληκτικά.

    0
  • Δεν το έχουμε ανοίξει ακόμη,το έχουμε ντεκόρ κ το κοιτάμε!! Όλα τα υπόλοιπα γλυκά κουταλιού που έχουμε αγοράσει με την ίδια επωνυμία είναι εξαιρετικά !! Προτείνουμε την συγκεκριμένη εταιρεία με κλειστά μάτια κι ανοιχτό στόμα !!

    2
  • Καταπληκτικό γλυκό !!
    Συνδυάζει την γλύκα με την πιράδα του νεραντζιού!!
    Μυρίζει όμορφα κ δν μυρίζει γλυκόζη , σημαντικό αυτό ,αν κ περιέχει !!
    Συστήνεται ανεπιφύλακτα !!

    0
  • Είναι ένα γλυκό του κουταλιού που είναι γλυκό μεν αλλά δν μυρίζει γλυκόζη κι αυτό είναι σημαντικό για την γεύση κ την απόλαυση!!
    Αγοράστε το με κλειστά μάτια!!

    0
  • Τρώγεται μετά μανίας!! Όμορφη η συσκευασία του βάζου,ακόμη κ για να το
    προσφέρεις σαν δωράκι...
    Δοκιμάστε το !!

    0
  • Δες τα όλα
5,50 €
5,00 €   μεταφορικά