Αρχικά να πω ότι εδώ στο σκρουτζ υπάρχει ένα μικρό λάθος. Το Vans Old Skool Pro όπως κυκλοφόρουσε πέρσι δεν υπάρχει πλέον, έχει αντικατασταθεί από το μοντέλο Vans Old Skool Skate. Οπότε αν το πάρετε από κατάστημα που έχει στοκ από πέρσι θα πάρετε το Pro ενώ αν το πάρετε από κατάστημα με φετινή εισαγωγή (όπως το πήρα εγώ) θα πάρετε το Skate. Τώρα, το Skate έχει τον ίδιο pro πάτο που είχε και πέρσι ωστόσο έρχεται με κάποιες αλλαγές. Στο φετινό Skate μοντέλο: 1) το χρώμα του πάτου είναι εκρού όπως το απλό μοντέλο και όχι μαύρο 2) το κόκκινο σημαιάκι στα αριστέρα έχει αντικατασταθεί με μια ασπρόμαυρη σκακιέρα. 3) Η σόλα περιμετρικά είναι πιο γυαλιστερή ενώ πέρσι ήταν πιο ματ 4) Μέσα έχουν προσθέσει ένα διπλό κόκκινο λάστιχο που κρατάει τη γλώσσα στη θέση της. 5) Μέσα και στο πίσω της φτέρνας έχουν αλλάξει το γραφικό και απεικονίζει πλέον μια σκακιέρα με κόκκινη μπορντούρα. Γενικά, είναι ξεκάθαρο ότι οι αλλαγές αυτές γίνονται για να στηρίξουν τους σκέιτερς και στα προβλήματα που είχαν με το απλό μεινστριμ βανς μοντέλο που το φοράει και η κουτσή μαρία πλέον. Προσωπικά επειδή έχω φορέσει και το απλό και το pro τώρα, δε μπορώ να πω ότι ο πάτος είναι διαστημικά καλύτερος, αλλά σίγουρα έχει διαφορά από το κλασσικό μοντέλο που είναι λες και πατάς σε πέτρα. Τώρα όσο αφορά το νούμερο, εγώ σε Nike φοράω 45 και σύμφωνα με το size chart της Vans με τα ίδια εκατοστά ποδιού και σόλας έπρεπε να πάρω το 44.5. Το κατάστημα που το πήρα δεν το είχε 44.5 και αποφάσισα να το πάρω 45 (αν και λίγο άνετο γτ έχω και φαρδύ πέλμα) και όχι το 44 (που θα το προτιμούσα αν είχα πιο στενό πέλμα). Στη τελική καλύτερα να είναι λίγο άνετο πάρα να σε σφίγγει μιας και και δεν είναι και το πιο εύκολο παπούτσι του κόσμου. Για τα 85 ευρώ δεν ξέρω αν αξίζει, το θεωρώ λίγο υπερτιμημένο, δηλαδή αν δεν κάνετε σκειτ για να έχετε τα επιπλέον που δίνει και το απλό Old Skool με τα 65 ευρώ μια χαρά είναι. Εγώ πήρα το Skate (pro) γιατί θα το φοράω και στη δουλειά 8+ ώρες ήθελα να έχω τη μεγαλύτερη δυνατή άνεση κι ας μη κάνω σκειτ. Πάντως για τους σκειτερς νομίζω ότι οι φετινές αλλαγές θα εκτιμηθούν και επιτέλους θα μπορούν να κάνουν και stand-out ότι δεν φοράνε το κλασσικό μοντέλο που φοράει όλος ο κόσμος! 5 αστέρια γιατί είναι Vans και είναι πανέμορφα και άνετα (για βανς).
Update: Μετά από κάποιους μήνες μπορώ να πω ότι τελικά το 45 είναι το σωστό νούμερο. Δηλαδή 45 σε Nike 45 και σε Vans. Μη σου πώ θα το έπερνα και μισό νούμερο μεγαλύτερο αν υπήρχε. Μη σας ξεγελάει το size chart της Vans που σας λέει να κατέβετε μισό νούμερο κάτω γιατί θα είναι σφιχτό με χοντρική χειμωνιάτικη κάλτσα.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!