-
5 αστέρια0
-
4 αστέρια0
-
3 αστέρια0
-
1
-
1 αστέρι0
-
Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μπλε
Δεν με ικανοποίησε καθόλου η θήκη. Ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται εντυπωσιακή και όμορφη στην πραγματικότητα είναι "φθηνή" κατασκευή τα φινιρίσματος είναι απλά δηλαδή αισθάνεσαι ότι αν την πιάσεις λίγο στραβά να την ανοίξεις θα ξεκολλήσει η δερματινη από την βάση. Εφαρμόζει ναι μεν καλά στο κινητό αλλά μόνο αυτό έχει σαν θετικό. Το μαγνητικο κλεισιμο δεν είναι αρκετά ισχυρό με αποτελεσμα να φοβάσαι ότι αν σου πέσει μπορεί και να ανοίξει και να βρεθεί με την οθόνη κάτω. Η εφαρμογή για την ώρα που έχει να φαίνεται στη θήκη επάνω είναι απλά ένα διάφανο τζαμακι που φαίνεται αχνά η ώρα από μέσα όταν κλείνεις το καπάκι και αν πιάσει για να ενεργοποιηθεί πράγμα που συμβαίνει συχνά ( το να μην πιανει) οπότε έχεις μια απλή θήκη που δεν κάνει αυτό που λέει. Συν ότι η εφαρμογή που κατεβάζεις για την ώρα κολλάει και ανοιγοκλεινει μαύρο από μόνο του στην οθόνη του κινητού ακόμα και όταν χαζεύεις κάτι και σέρνεις προς τα κάτω την αφή στο κινητό. Οπότε και την απεγκατεστησα γιατί δεν είχε κανένα νόημα.
- Εφαρμογή
- Αφαιρείται εύκολα
- Όγκος
- Δεν επηρεάζει το χειρισμό
- Προστασία
- Σχέση ποιότητας-τιμής
- Αντοχή
- Ποιότητα υλικού
Σου φάνηκε χρήσιμη;
-
1
Δεν με ικανοποίησε καθόλου η θήκη. Ενώ στις φωτογραφίες φαίνεται εντυπωσιακή και όμορφη στην πραγματικότητα είναι "φθηνή" κατασκευή τα φινιρίσματος είναι απλά δηλαδή αισθάνεσαι ότι αν την πιάσεις λίγο στραβά να την ανοίξεις θα ξεκολλήσει η δερματινη από την βάση. Εφαρμόζει ναι μεν καλά στο κινητό αλλά μόνο αυτό έχει σαν θετικό. Το μαγνητικο κλεισιμο δεν είναι αρκετά ισχυρό με αποτελεσμα να φοβάσαι ότι αν σου πέσει μπορεί και να ανοίξει και να βρεθεί με την οθόνη κάτω. Η εφαρμογή για την ώρα που έχει να φαίνεται στη θήκη επάνω είναι απλά ένα διάφανο τζαμακι που φαίνεται αχνά η ώρα από μέσα όταν κλείνεις το καπάκι και αν πιάσει για να ενεργοποιηθεί πράγμα που συμβαίνει συχνά ( το να μην πιανει) οπότε έχεις μια απλή θήκη που δεν κάνει αυτό που λέει. Συν ότι η εφαρμογή που κατεβάζεις για την ώρα κολλάει και ανοιγοκλεινει μαύρο από μόνο του στην οθόνη του κινητού ακόμα και όταν χαζεύεις κάτι και σέρνεις προς τα κάτω την αφή στο κινητό. Οπότε και την απεγκατεστησα γιατί δεν είχε κανένα νόημα.
- Δες τα όλα