Διάφορα Αξεσουάρ Ενυδρείου

Tetra Σκούπα Βυθού Ενυδρείου GC 30

  • Με υψηλής ταχύτητας βαλβίδα έναρξης
  • Με σχάρα αποτροπής εισρόφησης των ψαριών
  • Με τριγωνική άκρη για εύκολο καθαρισμό στις γωνίες
  • Με υψηλής ταχύτητας βαλβίδα έναρξης
  • Με σχάρα αποτροπής εισρόφησης των ψαριών
  • Με τριγωνική άκρη για εύκολο καθαρισμό στις γωνίες

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Με υψηλής ταχύτητας βαλβίδα έναρξης
  • Με σχάρα αποτροπής εισρόφησης των ψαριών
  • Με τριγωνική άκρη για εύκολο καθαρισμό στις γωνίες

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Σκούπα Βυθού

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (3)

Αξιολογήσεις

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Panagiotis_Tzon_Skliris
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κι εγώ νόμιζα ότι ξεκινάει βυθίζοντας το σιφωνι και κουνώντας πάνω κάτω για να ξεκινήσει να ρουφάει, που είναι πανδυσκολο, αλλά ο πιο σωστός τρόπος είναι να το βυθίσεις οριζόντια, το βγάζεις από το νερό και το ξαναβουτας (έχει βίντεο στο διαδίκτυο με διάφορες μάρκες) και ξεκινάει πανεύκολα έτσι. Παρότι κάνοντας αυτό ρουφάει πολύ καλά έχει 2 σημαντικά προβλήματα. Το λάστιχο είναι πολύ σκληρό και δεν βολεύει καθόλου, όπως επίσης αν χάσεις την αναρρόφηση ενώ έχει αδειάσει το μισό νερό δεν μπορείς να το ξαναρχίσεις λόγω υψομετρικής διαφοράς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sicats
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήραμε αυτή επειδή είναι μάρκα και φαινόταν λίγο καλύτερη από τις εντελώς φτηνές αλλά μούφα τελικά. Ο τύπος αντλίας που έχει είναι πατέντα απ' τ lidl και καλά τον κουνάς πάνω κάτω και αντλεί. Αλλά είναι εντελώς δύσχρηστο και μπορεί να κάνεις και ζημιά στο ενυδρείο. Επίσης μετά από 7 χρήσης ΕΣΠΑΣΕ. Τα μαύρα πινάκια που κρατάνε τον σωλήνα στο κομμάτι τις σκούπας και τον αφήνουν να περιστρέφεται είχε αρχίσει να λυγίζει και να βάζει αέρα και εν τέλη έσπασε εντελώς. 7 φορές άντεξε, πεταμένα λεφτά εντελώς. Παρτε το εντελώς φτηνο ειναι μακράν καλύτερο σχέδιο. Απλός σωλήνας με μια ελαστική αντλία χειρός και τέλος. Αξιόπιστο δεν χαλάει και κοστίζει τα μισά λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρατησε 2 μηνες και εσπασε,κακης ποιοτητασ πλαστικοκαι πολυ δυσχρηστο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κι εγώ νόμιζα ότι ξεκινάει βυθίζοντας το σιφωνι και κουνώντας πάνω κάτω για να ξεκινήσει να ρουφάει, που είναι πανδυσκολο, αλλά ο πιο σωστός τρόπος είναι να το βυθίσεις οριζόντια, το βγάζεις από το νερό και το ξαναβουτας (έχει βίντεο στο διαδίκτυο με διάφορες μάρκες) και ξεκινάει πανεύκολα έτσι. Παρότι κάνοντας αυτό ρουφάει πολύ καλά έχει 2 σημαντικά προβλήματα. Το λάστιχο είναι πολύ σκληρό και δεν βολεύει καθόλου, όπως επίσης αν χάσεις την αναρρόφηση ενώ έχει αδειάσει το μισό νερό δεν μπορείς να το ξαναρχίσεις λόγω υψομετρικής διαφοράς.

    1
  • Πήραμε αυτή επειδή είναι μάρκα και φαινόταν λίγο καλύτερη από τις εντελώς φτηνές αλλά μούφα τελικά. Ο τύπος αντλίας που έχει είναι πατέντα απ' τ lidl και καλά τον κουνάς πάνω κάτω και αντλεί. Αλλά είναι εντελώς δύσχρηστο και μπορεί να κάνεις και ζημιά στο ενυδρείο. Επίσης μετά από 7 χρήσης ΕΣΠΑΣΕ. Τα μαύρα πινάκια που κρατάνε τον σωλήνα στο κομμάτι τις σκούπας και τον αφήνουν να περιστρέφεται είχε αρχίσει να λυγίζει και να βάζει αέρα και εν τέλη έσπασε εντελώς. 7 φορές άντεξε, πεταμένα λεφτά εντελώς. Παρτε το εντελώς φτηνο ειναι μακράν καλύτερο σχέδιο. Απλός σωλήνας με μια ελαστική αντλία χειρός και τέλος. Αξιόπιστο δεν χαλάει και κοστίζει τα μισά λεφτά

    5
  • Κρατησε 2 μηνες και εσπασε,κακης ποιοτητασ πλαστικοκαι πολυ δυσχρηστο

    1
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

2 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Με υψηλής ταχύτητας βαλβίδα έναρξης
  • Με σχάρα αποτροπής εισρόφησης των ψαριών
  • Με τριγωνική άκρη για εύκολο καθαρισμό στις γωνίες

Κατασκευαστής

Είδος
Σκούπα Βυθού

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (3)

  1. 5 αστέρια
    0
  2. 4 αστέρια
    0
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Panagiotis_Tzon_Skliris
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κι εγώ νόμιζα ότι ξεκινάει βυθίζοντας το σιφωνι και κουνώντας πάνω κάτω για να ξεκινήσει να ρουφάει, που είναι πανδυσκολο, αλλά ο πιο σωστός τρόπος είναι να το βυθίσεις οριζόντια, το βγάζεις από το νερό και το ξαναβουτας (έχει βίντεο στο διαδίκτυο με διάφορες μάρκες) και ξεκινάει πανεύκολα έτσι. Παρότι κάνοντας αυτό ρουφάει πολύ καλά έχει 2 σημαντικά προβλήματα. Το λάστιχο είναι πολύ σκληρό και δεν βολεύει καθόλου, όπως επίσης αν χάσεις την αναρρόφηση ενώ έχει αδειάσει το μισό νερό δεν μπορείς να το ξαναρχίσεις λόγω υψομετρικής διαφοράς.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • sicats
    1
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πήραμε αυτή επειδή είναι μάρκα και φαινόταν λίγο καλύτερη από τις εντελώς φτηνές αλλά μούφα τελικά. Ο τύπος αντλίας που έχει είναι πατέντα απ' τ lidl και καλά τον κουνάς πάνω κάτω και αντλεί. Αλλά είναι εντελώς δύσχρηστο και μπορεί να κάνεις και ζημιά στο ενυδρείο. Επίσης μετά από 7 χρήσης ΕΣΠΑΣΕ. Τα μαύρα πινάκια που κρατάνε τον σωλήνα στο κομμάτι τις σκούπας και τον αφήνουν να περιστρέφεται είχε αρχίσει να λυγίζει και να βάζει αέρα και εν τέλη έσπασε εντελώς. 7 φορές άντεξε, πεταμένα λεφτά εντελώς. Παρτε το εντελώς φτηνο ειναι μακράν καλύτερο σχέδιο. Απλός σωλήνας με μια ελαστική αντλία χειρός και τέλος. Αξιόπιστο δεν χαλάει και κοστίζει τα μισά λεφτά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Κρατησε 2 μηνες και εσπασε,κακης ποιοτητασ πλαστικοκαι πολυ δυσχρηστο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κι εγώ νόμιζα ότι ξεκινάει βυθίζοντας το σιφωνι και κουνώντας πάνω κάτω για να ξεκινήσει να ρουφάει, που είναι πανδυσκολο, αλλά ο πιο σωστός τρόπος είναι να το βυθίσεις οριζόντια, το βγάζεις από το νερό και το ξαναβουτας (έχει βίντεο στο διαδίκτυο με διάφορες μάρκες) και ξεκινάει πανεύκολα έτσι. Παρότι κάνοντας αυτό ρουφάει πολύ καλά έχει 2 σημαντικά προβλήματα. Το λάστιχο είναι πολύ σκληρό και δεν βολεύει καθόλου, όπως επίσης αν χάσεις την αναρρόφηση ενώ έχει αδειάσει το μισό νερό δεν μπορείς να το ξαναρχίσεις λόγω υψομετρικής διαφοράς.

    1
  • Πήραμε αυτή επειδή είναι μάρκα και φαινόταν λίγο καλύτερη από τις εντελώς φτηνές αλλά μούφα τελικά. Ο τύπος αντλίας που έχει είναι πατέντα απ' τ lidl και καλά τον κουνάς πάνω κάτω και αντλεί. Αλλά είναι εντελώς δύσχρηστο και μπορεί να κάνεις και ζημιά στο ενυδρείο. Επίσης μετά από 7 χρήσης ΕΣΠΑΣΕ. Τα μαύρα πινάκια που κρατάνε τον σωλήνα στο κομμάτι τις σκούπας και τον αφήνουν να περιστρέφεται είχε αρχίσει να λυγίζει και να βάζει αέρα και εν τέλη έσπασε εντελώς. 7 φορές άντεξε, πεταμένα λεφτά εντελώς. Παρτε το εντελώς φτηνο ειναι μακράν καλύτερο σχέδιο. Απλός σωλήνας με μια ελαστική αντλία χειρός και τέλος. Αξιόπιστο δεν χαλάει και κοστίζει τα μισά λεφτά

    5
  • Κρατησε 2 μηνες και εσπασε,κακης ποιοτητασ πλαστικοκαι πολυ δυσχρηστο

    1
  • Δες τα όλα
11,70 €
5,00 €   μεταφορικά