Παπούτσια Εργασίας

Delta Plus Rimini 4 Παπούτσι Ασφαλείας Μπλε S1P με Πιστοποίηση SRC

Παπούτσια εργασίας με επεξεργασμένο δέρμα βελουτέ διάτρητο RIMINI4 Delta Plus τύπου ασφαλείας S1P. Έχουν υψηλή απόδοση , ανώτερη σχεδίαση με επένδυση καθαριότητας που παρέχει τη μέγιστη άνεση και...

Παπούτσια εργασίας με επεξεργασμένο δέρμα βελουτέ διάτρητο RIMINI4 Delta Plus τύπου ασφαλείας S1P. Έχουν υψηλή απόδοση , ανώτερη σχεδίαση με επένδυση καθαριότητας που παρέχει τη μέγιστη άνεση και διαπνοή. Αυτά τα υποδήματα ασφαλείας έχουν κατασκευαστεί με διπλής πυκνότητας PU / PU outsole παρέχοντας ανώτερη πρόσφυση και απορρόφηση ενέργειας. Σχεδιασμένο...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Δες τα όλα

Μέγεθος

35 00
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Armyandwork
Ελλάδα
Δες Ρούχα Εργασίας στη σελίδα του Armyandwork
Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Παπούτσια εργασίας με επεξεργασμένο δέρμα βελουτέ διάτρητο RIMINI4 Delta Plus τύπου ασφαλείας S1P. Έχουν υψηλή απόδοση , ανώτερη σχεδίαση με επένδυση καθαριότητας που παρέχει τη μέγιστη άνεση και διαπνοή. Αυτά τα υποδήματα ασφαλείας έχουν κατασκευαστεί με διπλής πυκνότητας PU / PU outsole παρέχοντας ανώτερη πρόσφυση και απορρόφηση ενέργειας. Σχεδιασμένο με μαξιλάρια πάτος μειώνοντας την κούραση στα πόδια. Κατάλληλο για λεπτές εργασίες/ καλλιτεχνίες , BTP/κατασκευή , υπηρεσίες/ μεταφορές και ελαφριά βιομηχανία.

Ελαφρύ παπούτσι με σύστημα αερισμού που ταιριάζει ιδιαίτερα σε υψηλές θερμοκρασίες ατμόσφαιρας και καλοκαιρινές περιόδους. Για αυτούς που θέλουν ένα άνετο φτηνό και οικονομικό παπούτσι ασφαλείας.

Υλικά κατασκευής:

  • Πάνω μέρος: Μη επεξεργασμένο δέρμα βελουτέ διάτρητο
  • Φόδρα: Απορροφητικό πολυαμίδιο
  • Επένδυση καθαριότητας: Αποσπώμενη - Πάνω μέρος από πολυεστέρα πάνω σε EVA
  • Σόλα: Χυτή - PU διπλής πυκνότητας



Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Ναι
Επίπεδο Προστασίας
S1P
Αδιάβροχο
Όχι
Χρώμα
Μπλε
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

Συνδυασμένη Αντίσταση Ολίσθησης (SRC)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Βάρος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Το χειροτερο παπουτσι που εχω βαλει, γλυστρανε παντου, θελουν πατους μεσα, μου σκισανε τα ποδια και πανω που τα συνηθισα σκιστηκαν και τα πεταξα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PMLA77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτο που δεν μου αρεσε,ειναι...
    - θελει οπωσδήποτε πατους,μολις τα παρετε! Οταν τα φορας πονάνε τα πελματα των ποδιων.!!!
    - η γλωσσα του παπουτσιού ειναι μικρη στα πλαϊνά και δεν στρωνει καλα στο δεσιμο των κορδονιων στην αρχη.
    - Σαν παπούτσι, γλυστραει αρκετα στα πλακακια.

    Update: Μετα απο 6 μηνες καθημερινης χρησης.
    - Εχω αλλαξει πολλα παπουτσια εργασιας,μονο σ αυτο εχει φθαρεί η εσωτερικη επενδυση επανω μπροστα και εχει βγει το σιδερο εξω,τρυπαει τις καλτσες και με χτυπαει στο δερμα.

    - Εχουν σκιστει οι ραφες απο το πισω μερος του παπουτσιού και εχει ανοιξει.

    - Εχω βαλει 2 αφρώδες πατους σε καθε παπούτσι,για να μην με πονάει το πελμα των ποδιων ! Ειναι πετρα !

    - Μου εχουν κανει σημαδια και στα 2 πόδια,πιο πισω απο τα δαχτυλα, απο το σιδερο.

    Δεν θα τα ξανα επαιρνα ουτε τζαμπα !

    3ο update: μετα απο κανα 7μηνο, ξεκολλησε και το σιδερο προστασιας δαχτυλων ,στο αριστερό παπούτσι και παιζει. Μάπα εντελως ! Ψαχνω για αλλα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • verdeangelo
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα χρόνο χρήσης το μόνο που έχω να πω πως είναι σκυλιά και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα (ακόμα και ημικάθισμα που δουλεύω,δεν έχουν ανοίξει στο πλάι,εκεί που τσακίζουν).
    Όσον αφορά για το αν μυρίζουν,μετά από πολλές ώρες εργασίας δεν μυρίζουν στο ελάχιστο.
    Υ.Γ Μοναδικά μείον η όχι και τόσο καλή αντιολίσθηση της σόλας (μην έχουμε και ιδιαίτερες απαιτήσεις σ`αυτή την τιμή) όπως και το γεγονός πως είναι κομματάκι σκληρός ο πάτος,αν τα χρησιμοποιείς πολλές ώρες,κάπως σε κουράζει.
    Αυτο φυσικά λύνεται με την αγορά πολύ καλών ανατομικών πάτων (εγώ προτιμώ αυτούς εδώ και χρόνια σε όλα τα παπούτσια εργασίας που έχω και είμαι υπερ-ικανοποιημένος: https://www.skroutz.gr/s/8383921/Alpin-Anatomikoi-Patoi-Papoutsion-apo-Silikoni-4D-Outdoor-Activities-2tmch.html

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Το χειροτερο παπουτσι που εχω βαλει, γλυστρανε παντου, θελουν πατους μεσα, μου σκισανε τα ποδια και πανω που τα συνηθισα σκιστηκαν και τα πεταξα.

    0
  • Αυτο που δεν μου αρεσε,ειναι...
    - θελει οπωσδήποτε πατους,μολις τα παρετε! Οταν τα φορας πονάνε τα πελματα των ποδιων.!!!
    - η γλωσσα του παπουτσιού ειναι μικρη στα πλαϊνά και δεν στρωνει καλα στο δεσιμο των κορδονιων στην αρχη.
    - Σαν παπούτσι, γλυστραει αρκετα στα πλακακια.

    Update: Μετα απο 6 μηνες καθημερινης χρησης.
    - Εχω αλλαξει πολλα παπουτσια εργασιας,μονο σ αυτο εχει φθαρεί η εσωτερικη επενδυση επανω μπροστα και εχει βγει το σιδερο εξω,τρυπαει τις καλτσες και με χτυπαει στο δερμα.

    - Εχουν σκιστει οι ραφες απο το πισω μερος του παπουτσιού και εχει ανοιξει.

    - Εχω βαλει 2 αφρώδες πατους σε καθε παπούτσι,για να μην με πονάει το πελμα των ποδιων ! Ειναι πετρα !

    - Μου εχουν κανει σημαδια και στα 2 πόδια,πιο πισω απο τα δαχτυλα, απο το σιδερο.

    Δεν θα τα ξανα επαιρνα ουτε τζαμπα !

    3ο update: μετα απο κανα 7μηνο, ξεκολλησε και το σιδερο προστασιας δαχτυλων ,στο αριστερό παπούτσι και παιζει. Μάπα εντελως ! Ψαχνω για αλλα !

    0
  • Μετά από ένα χρόνο χρήσης το μόνο που έχω να πω πως είναι σκυλιά και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα (ακόμα και ημικάθισμα που δουλεύω,δεν έχουν ανοίξει στο πλάι,εκεί που τσακίζουν).
    Όσον αφορά για το αν μυρίζουν,μετά από πολλές ώρες εργασίας δεν μυρίζουν στο ελάχιστο.
    Υ.Γ Μοναδικά μείον η όχι και τόσο καλή αντιολίσθηση της σόλας (μην έχουμε και ιδιαίτερες απαιτήσεις σ`αυτή την τιμή) όπως και το γεγονός πως είναι κομματάκι σκληρός ο πάτος,αν τα χρησιμοποιείς πολλές ώρες,κάπως σε κουράζει.
    Αυτο φυσικά λύνεται με την αγορά πολύ καλών ανατομικών πάτων (εγώ προτιμώ αυτούς εδώ και χρόνια σε όλα τα παπούτσια εργασίας που έχω και είμαι υπερ-ικανοποιημένος: https://www.skroutz.gr/s/8383921/Alpin-Anatomikoi-Patoi-Papoutsion-apo-Silikoni-4D-Outdoor-Activities-2tmch.html

    2
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

43 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Παπούτσια εργασίας με επεξεργασμένο δέρμα βελουτέ διάτρητο RIMINI4 Delta Plus τύπου ασφαλείας S1P. Έχουν υψηλή απόδοση , ανώτερη σχεδίαση με επένδυση καθαριότητας που παρέχει τη μέγιστη άνεση και διαπνοή. Αυτά τα υποδήματα ασφαλείας έχουν κατασκευαστεί με διπλής πυκνότητας PU / PU outsole παρέχοντας ανώτερη πρόσφυση και απορρόφηση ενέργειας. Σχεδιασμένο με μαξιλάρια πάτος μειώνοντας την κούραση στα πόδια. Κατάλληλο για λεπτές εργασίες/ καλλιτεχνίες , BTP/κατασκευή , υπηρεσίες/ μεταφορές και ελαφριά βιομηχανία.

Ελαφρύ παπούτσι με σύστημα αερισμού που ταιριάζει ιδιαίτερα σε υψηλές θερμοκρασίες ατμόσφαιρας και καλοκαιρινές περιόδους. Για αυτούς που θέλουν ένα άνετο φτηνό και οικονομικό παπούτσι ασφαλείας.

Υλικά κατασκευής:

  • Πάνω μέρος: Μη επεξεργασμένο δέρμα βελουτέ διάτρητο
  • Φόδρα: Απορροφητικό πολυαμίδιο
  • Επένδυση καθαριότητας: Αποσπώμενη - Πάνω μέρος από πολυεστέρα πάνω σε EVA
  • Σόλα: Χυτή - PU διπλής πυκνότητας



Brand

Βασικά Χαρακτηριστικά

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Ναι
Επίπεδο Προστασίας
S1P
Αδιάβροχο
Όχι
Χρώμα
Μπλε
Αθλητικού Τύπου
Όχι

Προδιαγραφές Ασφαλείας

Συνδυασμένη Αντίσταση Ολίσθησης (SRC)
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 2
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • Βάρος

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Το χειροτερο παπουτσι που εχω βαλει, γλυστρανε παντου, θελουν πατους μεσα, μου σκισανε τα ποδια και πανω που τα συνηθισα σκιστηκαν και τα πεταξα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PMLA77

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αυτο που δεν μου αρεσε,ειναι...
    - θελει οπωσδήποτε πατους,μολις τα παρετε! Οταν τα φορας πονάνε τα πελματα των ποδιων.!!!
    - η γλωσσα του παπουτσιού ειναι μικρη στα πλαϊνά και δεν στρωνει καλα στο δεσιμο των κορδονιων στην αρχη.
    - Σαν παπούτσι, γλυστραει αρκετα στα πλακακια.

    Update: Μετα απο 6 μηνες καθημερινης χρησης.
    - Εχω αλλαξει πολλα παπουτσια εργασιας,μονο σ αυτο εχει φθαρεί η εσωτερικη επενδυση επανω μπροστα και εχει βγει το σιδερο εξω,τρυπαει τις καλτσες και με χτυπαει στο δερμα.

    - Εχουν σκιστει οι ραφες απο το πισω μερος του παπουτσιού και εχει ανοιξει.

    - Εχω βαλει 2 αφρώδες πατους σε καθε παπούτσι,για να μην με πονάει το πελμα των ποδιων ! Ειναι πετρα !

    - Μου εχουν κανει σημαδια και στα 2 πόδια,πιο πισω απο τα δαχτυλα, απο το σιδερο.

    Δεν θα τα ξανα επαιρνα ουτε τζαμπα !

    3ο update: μετα απο κανα 7μηνο, ξεκολλησε και το σιδερο προστασιας δαχτυλων ,στο αριστερό παπούτσι και παιζει. Μάπα εντελως ! Ψαχνω για αλλα !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • verdeangelo
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα χρόνο χρήσης το μόνο που έχω να πω πως είναι σκυλιά και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα (ακόμα και ημικάθισμα που δουλεύω,δεν έχουν ανοίξει στο πλάι,εκεί που τσακίζουν).
    Όσον αφορά για το αν μυρίζουν,μετά από πολλές ώρες εργασίας δεν μυρίζουν στο ελάχιστο.
    Υ.Γ Μοναδικά μείον η όχι και τόσο καλή αντιολίσθηση της σόλας (μην έχουμε και ιδιαίτερες απαιτήσεις σ`αυτή την τιμή) όπως και το γεγονός πως είναι κομματάκι σκληρός ο πάτος,αν τα χρησιμοποιείς πολλές ώρες,κάπως σε κουράζει.
    Αυτο φυσικά λύνεται με την αγορά πολύ καλών ανατομικών πάτων (εγώ προτιμώ αυτούς εδώ και χρόνια σε όλα τα παπούτσια εργασίας που έχω και είμαι υπερ-ικανοποιημένος: https://www.skroutz.gr/s/8383921/Alpin-Anatomikoi-Patoi-Papoutsion-apo-Silikoni-4D-Outdoor-Activities-2tmch.html

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Το χειροτερο παπουτσι που εχω βαλει, γλυστρανε παντου, θελουν πατους μεσα, μου σκισανε τα ποδια και πανω που τα συνηθισα σκιστηκαν και τα πεταξα.

    0
  • Αυτο που δεν μου αρεσε,ειναι...
    - θελει οπωσδήποτε πατους,μολις τα παρετε! Οταν τα φορας πονάνε τα πελματα των ποδιων.!!!
    - η γλωσσα του παπουτσιού ειναι μικρη στα πλαϊνά και δεν στρωνει καλα στο δεσιμο των κορδονιων στην αρχη.
    - Σαν παπούτσι, γλυστραει αρκετα στα πλακακια.

    Update: Μετα απο 6 μηνες καθημερινης χρησης.
    - Εχω αλλαξει πολλα παπουτσια εργασιας,μονο σ αυτο εχει φθαρεί η εσωτερικη επενδυση επανω μπροστα και εχει βγει το σιδερο εξω,τρυπαει τις καλτσες και με χτυπαει στο δερμα.

    - Εχουν σκιστει οι ραφες απο το πισω μερος του παπουτσιού και εχει ανοιξει.

    - Εχω βαλει 2 αφρώδες πατους σε καθε παπούτσι,για να μην με πονάει το πελμα των ποδιων ! Ειναι πετρα !

    - Μου εχουν κανει σημαδια και στα 2 πόδια,πιο πισω απο τα δαχτυλα, απο το σιδερο.

    Δεν θα τα ξανα επαιρνα ουτε τζαμπα !

    3ο update: μετα απο κανα 7μηνο, ξεκολλησε και το σιδερο προστασιας δαχτυλων ,στο αριστερό παπούτσι και παιζει. Μάπα εντελως ! Ψαχνω για αλλα !

    0
  • Μετά από ένα χρόνο χρήσης το μόνο που έχω να πω πως είναι σκυλιά και δεν έχουν πάθει απολύτως τίποτα (ακόμα και ημικάθισμα που δουλεύω,δεν έχουν ανοίξει στο πλάι,εκεί που τσακίζουν).
    Όσον αφορά για το αν μυρίζουν,μετά από πολλές ώρες εργασίας δεν μυρίζουν στο ελάχιστο.
    Υ.Γ Μοναδικά μείον η όχι και τόσο καλή αντιολίσθηση της σόλας (μην έχουμε και ιδιαίτερες απαιτήσεις σ`αυτή την τιμή) όπως και το γεγονός πως είναι κομματάκι σκληρός ο πάτος,αν τα χρησιμοποιείς πολλές ώρες,κάπως σε κουράζει.
    Αυτο φυσικά λύνεται με την αγορά πολύ καλών ανατομικών πάτων (εγώ προτιμώ αυτούς εδώ και χρόνια σε όλα τα παπούτσια εργασίας που έχω και είμαι υπερ-ικανοποιημένος: https://www.skroutz.gr/s/8383921/Alpin-Anatomikoi-Patoi-Papoutsion-apo-Silikoni-4D-Outdoor-Activities-2tmch.html

    2
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
35,00 €
5,00 €   μεταφορικά