καλημέρα σας,
έχω αγοράσει μια πισίνα φουσκωτή η οποία δεν έχει αντλία ούτε τρύπες υποδοχής.
οι διαστάσεις της είναι 1.88Χ46.
Για να μην την αδειάζω συνέχεια σκέφτηκα να πάρω τη συγκεκριμένη ώστε να την συνδέσω με του σωλήνες από την πάνω μεριά της πισίνα ίσως με κάποια ταινία αυτοκόλλητη ή βαρίδια ώστε να την χρησιμοποιώ και μετά να την καθαρίζω.
είναι οκ; θα λειτουργήσει?
θα εκτιμούσα την απάντηση σας,
ευχαριστώ