Virtual Reality Headsets

HP Reverb G2 VR Headset για Υπολογιστή με Χειριστήριο

Εξοπλισμένο με κορυφαίους φακούς και ηχεία από τη Valve, παρέχει ανάλυση υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακό χωρικό ήχο. Με πάνελ LCD 2160 x 2160 ανά μάτι, μπορείτε πλέον να βλέπετε περισσότερες

Εξοπλισμένο με κορυφαίους φακούς και ηχεία από τη Valve, παρέχει ανάλυση υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακό χωρικό ήχο. Με πάνελ LCD 2160 x 2160 ανά μάτι, μπορείτε πλέον να βλέπετε περισσότερες λεπτομέρειες από ποτέ.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
1115 78
Παράδοση Τρί, 07 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
Δωρεάν μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Getters 4,5 (102)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Gaming στη σελίδα του Getters
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Εξοπλισμένο με κορυφαίους φακούς και ηχεία από τη Valve, παρέχει ανάλυση υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακό χωρικό ήχο. Με πάνελ LCD 2160 x 2160 ανά μάτι, μπορείτε πλέον να βλέπετε περισσότερες λεπτομέρειες από ποτέ.

Εξασφαλίστε μέγιστη άνεση για μεγαλύτερο χρόνο χρήσης. Με εύκαμπτο υλικό, αυξημένο μέγεθος μαξιλαριού και φακούς που μπορούν να ρυθμιστούν για διαφορετικές αποστάσεις ματιών, κάθε χρήστης βιώνει μια προσαρμοσμένη εφαρμογή ανεξάρτητα από το μέγεθος και το σχήμα του προσώπου του.

Περισσότερες κάμερες. Καλύτερη παρακολούθηση.

Με τέσσερις κάμερες ενσωματωμένες στο ακουστικό δεν απαιτούνται εξωτερικοί αισθητήρες, μπορείτε πλέον να παρακολουθείτε περισσότερη κίνηση ανεξάρτητα από το πόσο ακραία.

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • VR Headset
  • Καλώδιο 6 μέτρων
  • 2 χειριστήρια
  • Αντάπτορας DisplayPort σε mini-DisplayPort
  • Τροφοδοτικό
  • Αντάπτορας USB-C σε A
  • Οδηγίες εγκατάστασης

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Συσκευής
VR Headset
Χειριστήριο
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Συμβατότητα
PC

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Οθόνης
LCD

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 1
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εικόνας
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Εφαρμογή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Προσοχη!!Αν αναβαθμισεις τα windows νομιζω δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το headset,
    Σε καμια περιπτωση μην αγορασετε κατι που θα ειναι ειναι αχρηστο κουτι.

    Περασε η εποχη που το G2 ηταν ο βασιλιας.
    Τωρα περνεις φθηνοτερα αλλα headset με aspheric,pancake lenses.
    Τα frensel πλεον ειναι old gen.
    Επισης σταματαει η υποστηριξη του headset συντομα.
    Του βαζω 5 αστερια μονο και μονο γιατι ηταν ο βασιλιας μεχρι να προχωρησει η τεχνολογια εκει που ειναι τωρα.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Teidis
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αξιολόγηση αφορά το G2 V2 και αγοράστηκε διαδικτυακά από Ολλανδία στα 650€.
    Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι ποιοτική κατασκευή, καλά ακουστικά που δεν εφάπτονται στα αφτιά με αποτέλεσμα να μην κουράζουν καθόλου, όχι τόσο καλή εφαρμογή στο πρόσωπο (προσωπικά η μάσκα μου πέφτει λίγο στενή) καλό traking με λιγοστές εξαιρέσεις που χάνει τη θέση του, που μπορεί όμως να οφείλονται σε κακό φωτισμό του χώρου. Κανένα πρόβλημα δεν συνάντησα με την συνδεσιμότητά του (AMD μητρική).
    Το μεγάλο του μείον και είναι και ο λόγος που μπαίνω στον κόπο να γράψω, είναι οι φακοί του. Το αγόρασα με "κλειστά τα μάτια", για το simracing που ασχολούμαι, βασισμένος στις διθυραμβικές κριτικές για την καθαρότερη εικόνα στην κατηγορία του. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει, παρά μόνο για μια μικρή περιοχή στο κέντρο της όρασης, το λεγόμενο "sweetspot". Απ' ότι διαβάζω (κατόπιν εορτής) αυτό οφείλεται στον τύπο των φακών Fresnel που χρησιμοποιεί. Ναι, στο κέντρο της όρασης η ανάλυση και καθαρότητα είναι πολύ καλή αλλά παραπέρα αρχίζει η θολούρα. Ακόμα και στο παλιό μου Oculus Rift, παρ' όλη τη χειρότερη ανάλυση, μπορούσα να χρησιμοποιώ όλη την οπτική επιφάνεια σε αντίθεση με τα reverb g2 όπου η διαφορά καθαρότητας ανάμεσα στο κέντρο της όρασης και στην περιφερειακή δημιουργεί τόσο μεγάλη αντίθεση που μου προκαλεί δυσφορία στην όραση.
    Τα καλά νέα: έχουν περάσει μερικές μέρες χρήσης και άρχισα να συνηθίζω να εστιάζω, όχι πλέον ψάχνοντας το αντικείμενο με τα μάτια, μέσα στο οπτικό πεδίο, αλλά στρέφοντας τη συσκευή προς το αντικείμενο με τα μάτια "καρφωμένα" στο κέντρο...
    Δυστυχώς στην κατηγορία του (ανάλυση/τιμή) παίζει χωρίς αντιπάλους. Υπάρχει και το Oculus Quest 2 αλλά λόγο συμπίεσης της εικόνας για χρήση με καλώδιο σε PC λογικά θα χάνει σε ανάλυση - και αφού δεν το έχω δοκιμάσει, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εικόνας
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimisj73
    3
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο vr το έχω εδώ και ένα μήνα και είμαι αρκετά απογοητευμένος ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ : Πρώτον αρκετά άτομα αναφέρανε πως είναι πάρα πολύ comfortable προσωπικά ωμός δεν μπορώ να το φορέσω πάνω άπω 2 ώρες είναι front heavy και μου δημιουργήθηκε το λεγόμενο vr cover ring
    2ον για να συνδεθείς στο steamVR πρέπει να ανοίξεις το Windows mixed reality app και άπω εκεί μέσα να
    το ανοίξεις. Μέσα στο πρόγραμμα αυτό υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που σου παίρνουν πάρα πολύ vram ευτυχώς υπάρχει μια εφαρμογή που κατεβάζεις vr worlds και μπορείς να πας σε ένα empty room εκεί όλα κομπλέ (SkySpaces λέγεται το app)
    3ον και πιο σημαντικό και το όποιο με στεναχωρεί
    είναι ότι το vr απλά μερικές φορές δεν Θέλει να λειτουργήσει. Άμα το συνδέσω στην μπροστινή θήρα στο pc όλα καλά μέχρι εχτές που μου έβγαζε blue screen μέσα στο vr, κράσαρε η εφαρμογή και σε άλλες θήρες στο pc δεν δουλεύει καλά ο ήχος ,σε άλλες usb θήρες απλά δεν δουλεύει το tracking (Αυτό οφείλεται γιατί έχω AMD Motherboard και το συγκεκριμένο vr δεν τα καταφέρνει καλά με AMD Motherboards σε άλλους δεν τους συνδέεται καν. για όσους δεν ξέρουν υπάρχουν 2 version αυτού του vr, το hp reverb g2 v1 'η hp reverb g2 v2, το v2 έρχεται με ένα καινούργιο καλώδιο το όποιο φτιάχνει αυτά τα προβλήματα που ανέφερα πιο πάνω)

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 8pCx6
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για 3 μήνες.
    Έχω συνολικά πάνω απο 500 ώρες σε παιχνίδια.
    Παίζω παιχνίδια που έχουν ελάχιστη κίνηση.

    Τα καλά:
    -καλά ηχεία
    -καλά μικρόφωνα
    -καλή ανάλυση
    -σχετικά ελαφρύ
    -για πολύ γρήγορες κινήσεις, το controller tracking λειτουργεί εκτός του οπτικού πεδίου των καμερών

    Τα άσχημα:
    -χάνει τη θέση τών controller (ακόμα και αν είναι μπροστά στις κάμερες)
    -χάνει τη θέση του στον χώρο (*1)
    -είναι εξαιρετικά άβολο για το δικό μου κεφάλι και μου προκαλεί πόνο στούς κροτάφους
    -οι παλάμες μου ιδρώνουν, επειδή τα controllers δεν έχουν strap σαν τα index knuckles, και δεν μπορώ να τα αφήσω
    -τα controllers με τις μπαταρίες μου κρατάνε μόνο 2 μέρες (*2)
    -η επιφάνεια των joystick δεν είναι capacitive, άρα έχεις 2 λιγότερα κουμπιά σε σχέση με oculus (*4)
    -δεν έχει έλεγχο φωτεινότητας
    -το μαξιλαράκι προσώπου έχει αρχήσει να ξεκολλάει μετα απο μόνο 3 χειμωνιάτικους μήνες (δεν υπάρχει η δικαιολογία ζέστης)
    -για 3 ανταλλακτικά μαξιλαράκια προσώπου η hp ζητάει 160$, και τα ανταλλακτικά δεν είναι διαθέσιμα στην ελλάδα
    -οι 'δίσκοι' με τα led στα controller είναι τεράστιοι σε σύγκριση με τα oculus (θα χτυπάς το vr όταν θες να δείς απο κοντά κάτι που κρατάς, και δεν μπορείς να φέρεις τη μια παλάμη σου κοντά στην άλλη για να κρατήσεις κάτι μικρό με δύο χέρια)
    -το πλήρες reverb g2 v2 είναι διαθέσιμο μόνο στην αμερική (*3)

    *1:
    | Ξαφνικά το vr νομίζει πως κοιτάω αλλού ή πως το κεφάλι μου είναι αλλού, και μετα απο περίπου μισό λεπτό επανέρχεται.
    | Αυτό συμβαίνεί ακόμα και όταν είμαι εντελώς ακίνητος: χωρίς να κουνηθώ μπερδεύεται και χωρίς να κουνηθώ επανέρχεται.
    |
    | Οι κάμερες λειτουργούν, είναι καθαρές και δεν έχουν χτυπήματα.
    | Στον χώρο δεν υπάρχουν καθρέπτες ή άλλες ανακλαστικές επιφάνειες.
    | Έχω δοκιμάσει να αλλάξω τον φωτισμό του δωματίου με όλους τους συνδυασμούς τών: [ήλιος, 40w led, 2 * 5w led]
    | Έχω κάνει το room setup πολλαπλές φορές.
    | Έχω κάνει reset τη μνήμη του χώρου απο τις windows ρυθμήσεις.
    | Έχω δοκιμάσει να βάλω fiducial markers στούς τοίχους
    | Η hp και η microsoft δεν παρέχουν διαγνωστικά προγράμματα για να μπορεί ο χρήστης να δεί το πως κάνει tracking το vr.
    | Αν υπήρχε τέτοιο πρόγραμμα, θα μπορούσα να βρώ τι μπερδεύει το vr και να προσαρμόσω τον χώρο μου ανάλογα.

    *2:
    | χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες ΑΑ 1.2v 1300 mah, δεν συμπεριλαμβάνονται με το vr

    *3:
    | Απο https://press.hp.com/us/en/blogs/2021/award-winning-hp-reverb-g2-vr-better.html
    |
    | HP Reverb G2 Key Updates:
    | -Improved Controller Tracking: Get improved tracking below the waist with 30% more vertical area coverage (1).
    | -Increased vertical tracking coverage will also be included on the HP Reverb G2 Omnicept Edition (2).
    | -Cable: Updated 6M cable for increased compatibility with AMD systems, resolving connection issues (2)
    | -Face Gasket: New design enables eye relief to be set to either 9mm or 15mm, enabling users to better dial into their visual sweet spot (2).
    |
    | (1) 30% vertical tracking improvement based on an average user with arm length of 70cm. Only available with headsets sold in the US.
    | (2) Only available on headsets sold in the US.
    | ...
    |
    | Βλέπουμε πως είναι αποκλείστικο σε αμερική.

    *4:
    | Τα oculus joystick είναι capacitive, και λειτουργούν σαν έξτρα κουμπία όταν αγγίζεις ελαφρά την επιφάνεια τους.
    | Το hp reverb g2 μπορεί να προσωμοιώσει το πάτημα αυτού του κουμπιού.
    | Αν κουνήσεις τα g2 joystick ελάχιστα σε μια απο τις 4 κατευθύνσεις (αριστερά δεξιά μπροστά πίσω), το controller θα το μετρήσει σαν να πάτησες το capacitive κουμπί.
    | Αυτή η κίνηση απαιτεί πολύ ακρίβεια, και συνήθως κουνάω το joystick παραπάνω, και ο παίκτης περιστρέφεται ή μετακινείται.
    | Πολλά παιχνίδια βασίζονται σε αυτά τα 'κουμπιά' και η απουσία τους θα σου βγάλει την πίστη.

    Απόψεις:
    -προσωπικά θα κράταγα τα χρήματα μου για το μελλοντικό index v2
    -αν δεν έχεις χρήματα για index, μάλλον δεν έχεις χρήματα για gpu που τρέχει καλά το g2
    -αν θές να πάρεις full body, θα πρέπει να πάρεις base stations και δέν αξίζει

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εφαρμογή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LooneyJuice
    4
    42 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσον αφορά το value for money σε σχέση με τις ναυαρχίδες PCVR της αγοράς, πιστεύω οτι είναι ίσως το καλύτερο. Στα €700 για μένα ήταν άνετα πιο εύκολη αγορά σε σχέση με το Valve Index στα €1080.

    Αυτή τη στιγμή είναι το commercial headset με το ψηλότερο pixel density, και πραγματικά η εικόνα είναι καταπληκτική.

    Σαφώς όπως όλα τα VR headsets, πάντα υπάρχουν κάποιοι συμβιβασμοί, αλλά βρίσκεις τρόπους να ζήσεις μαζί τους και να χαρείς πολύ όμορφες εμπειρίες.

    Θα ξεκινήσω πρώτα από τα (σχετικά) αρνητικά για να τα βγάλουμε από τη μέση.

    1. Controller tracking:

    Ναι ναι, όλοι το έχουμε ακούσει όσοι ψαχνόμαστε, οτι δεν έχει την ίδια εμβέλεια tracking με οτιδήποτε χρησιμοποιεί lighthouses. Κατά τα άλλα, τα παράπονα για controller tracking κατ'εμέ είναι λίγο υπερβολικά μιας και κυρίως Roomscale games παίζω. (Pavlov VR, Skyrim VR, Valheim VR, No Man's Sky και Seated όπως το Elite Dangerous, Assetto Corsa, Dirt Rally1/2, IL-2: Great Battles)

    Είναι αστείο το πόσο γρήγορα συνηθίζεις να βρίσκεις τρόπους γύρω από τους περιορισμούς σε σημείο που δεν το καταλαβαίνεις. Το μόνο μείον για μένα είναι ίσως οτι το haptic feedback είναι λίγο αναιμικό, και θα χρειαστείτε 1.5v αναφορτιζόμενες AA (Li-ion) που μπορεί να κοστίζουν λίγο. Αλλιώς θα έχετε θέματα με το κύκλωμα της μπαταρίας με τυπικές αναφορτισόμενες (1.2v) - Θα φαίνεται οτι αποφορτίζει γρήγορα και θα μπαίνουν τα χειριστήρια σε power saving mode ενώ έχουν ακόμα φόρτιση η μπαταρίες.

    2. Καλώδιο:

    Είναι αρκετά παχύ (αν και πολύ ανθεκτικό), αν δεν κάνετε σωστό cable management, μπορεί να σου αποσπάει την προσοχή γιατί το αισθάνεσαι να τραβάει

    3. Προετοιμασία χώρου:

    Χρειάζεται ίσως λίγη προσοχή στο φωτισμό του χώρου σας (κοιτάξτε να αποφύγετε hotspots έντονου φωτισμού)

    Θετικά:

    1. Τι άλλο, αυτό το Display:

    Ενώ δεν έχει το οπτικό πεδίο του Index, είναι απίστευτο το πόσο κρύσταλλο είναι το display σε πλήρη ανάλυση. Αν και δεν είναι OLED δεν έχει κακή αντίθεση και μαύρα, και πραγματικά είναι χάρμα (αν και πρέπει να σιγουρευτείτε οτι έχετε στήσει καλά το HMD στο κεφάλι σας για να κάθεται σωστά το sweetspot

    2. Inside-out tracking/Headset tracking:

    Αν και δεν έχει τόσο μεγάλο tracking volume για τα χειριστήρια, το headset tracking είναι εξαιρετικό μέχρι τώρα. Μέχρι και ξάπλα μπορώ να κάτσω, και διατηρεί tracking ακόμα και σε αρκετά κακό φωτισμό. Επίσης λύνει τα χέρια το γεγονός οτι δεν χρειάζεσαι να κρεμάσεις τίποτα σε τοίχους. Χαράζεις το χώρο σου και παίζεις.

    3. Ήχος:

    Πραγματικά η καλύτερη λύση για VR ήχο μιας και μοιράζεται το ίδιο ηχοσύστημα με το Index. Καταλαβαίνω πως π.χ. το Quest 2 είναι συγκριτικά φτηνότερο, αλλά αν προσθέσεις κάποιες ανέσεις όπως καλά ακουστικά, καλό headstrap κλπ, αρχίζει και αγγίζει το G2 σε τιμή. Για standalone VR και wireless, το Quest 2 ίσως να σας ενδιαφέρει. Για καθαρό PCVR με όλες τις ανέσεις, πάλι στο G2 θα πήγαινα.

    4. Εργονομία:

    Αν και χρειάζεται λίγο χρόνο να στηθεί σωστά, αφού το έστησα καλά, μπορούσα να το φοράω ώρες. Νομίζω αφιέρωσα μια μέρα ένα 5ωρο στο Elite Dangerous, ούτε έντονα hotspots πίεσης είχα, ούτε σημάδια. Σημαντικό να τονίσω επίσης πως όταν στήνετε ένα Headset στο κεφάλι σας, δεν πρέπει να σας στύβει το κεφάλι σαν μέγγενη. Πρέπει να το σφίγγετε τόσο όσο, (πρέπει να μπαίνει και να βγάινει σαν ένα εφαρμοστό καπέλο). Το μόνο ίσως μείον εδώ είναι οτι ρυθμίζει με velcro και όχι με κάποιο knob όπως π.χ. το Index, οπότε μπορεί να πάρει λίγο να το στήσετε στα μέτρα σας, το οποίο ίσως δημιουργεί και λίγο πρόβλημα αν θέλετε να το εφαρμόσετε γρήγορα και σε άλλα άτομα που θέλετε να το δοκιμάσουν.

    Συμπέρασμα:

    Γενικά σαν εμπειρία set up και immersion θα έλεγα εκπληκτικό (αν και είμαι προκατειλημένος γιατί δεν το πήρα δωρεάν, το πλήρωσα και σαφώς θέλω να μου αρέσει). Μπορεί κάποιος να αναφέρει το οπτικό πεδίο έναντι του Index σαν αρνητικό, αλλά αυτό το HMD είναι κυριολεκτικά η διπλάσια ανάλυση. Εϊναι λιγο δύσκολο να πας οικειοθελώς για ακριβότερη συσκευή με αντικειμενικά χειρότερο display. Επίσης, θα έλεγε ίσως κάποιος οτι ακόμα και τα 700 ευρώ είναι πολλά για κάτι τέτοιο, αλλά εγώ θα το θέσω αλλιώς.

    Για ανάλογη οθόνη σε IPS panel, με το ίδιο οπτικό πεδίο, 90hz, με κάποιο head tracking device (TrackIR) και ακουστικά, νομίζω η τιμή θα πήγαινε σαφώς παραπάνω.

    Έξτρα:

    Και αρκετά καλή και η υποστήριξη της HP όταν ανακάλυψα μια παραμόρφωση ήχου που οφείλονταν σε υλικό σφάλμα του αριστερού ακουστικού. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για ψυχαγωγία.

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή που έχει τώρα ειναι σουπερ

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Προσοχη!!Αν αναβαθμισεις τα windows νομιζω δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το headset,
    Σε καμια περιπτωση μην αγορασετε κατι που θα ειναι ειναι αχρηστο κουτι.

    Περασε η εποχη που το G2 ηταν ο βασιλιας.
    Τωρα περνεις φθηνοτερα αλλα headset με aspheric,pancake lenses.
    Τα frensel πλεον ειναι old gen.
    Επισης σταματαει η υποστηριξη του headset συντομα.
    Του βαζω 5 αστερια μονο και μονο γιατι ηταν ο βασιλιας μεχρι να προχωρησει η τεχνολογια εκει που ειναι τωρα.

    0
  • Η αξιολόγηση αφορά το G2 V2 και αγοράστηκε διαδικτυακά από Ολλανδία στα 650€.
    Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι ποιοτική κατασκευή, καλά ακουστικά που δεν εφάπτονται στα αφτιά με αποτέλεσμα να μην κουράζουν καθόλου, όχι τόσο καλή εφαρμογή στο πρόσωπο (προσωπικά η μάσκα μου πέφτει λίγο στενή) καλό traking με λιγοστές εξαιρέσεις που χάνει τη θέση του, που μπορεί όμως να οφείλονται σε κακό φωτισμό του χώρου. Κανένα πρόβλημα δεν συνάντησα με την συνδεσιμότητά του (AMD μητρική).
    Το μεγάλο του μείον και είναι και ο λόγος που μπαίνω στον κόπο να γράψω, είναι οι φακοί του. Το αγόρασα με "κλειστά τα μάτια", για το simracing που ασχολούμαι, βασισμένος στις διθυραμβικές κριτικές για την καθαρότερη εικόνα στην κατηγορία του. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει, παρά μόνο για μια μικρή περιοχή στο κέντρο της όρασης, το λεγόμενο "sweetspot". Απ' ότι διαβάζω (κατόπιν εορτής) αυτό οφείλεται στον τύπο των φακών Fresnel που χρησιμοποιεί. Ναι, στο κέντρο της όρασης η ανάλυση και καθαρότητα είναι πολύ καλή αλλά παραπέρα αρχίζει η θολούρα. Ακόμα και στο παλιό μου Oculus Rift, παρ' όλη τη χειρότερη ανάλυση, μπορούσα να χρησιμοποιώ όλη την οπτική επιφάνεια σε αντίθεση με τα reverb g2 όπου η διαφορά καθαρότητας ανάμεσα στο κέντρο της όρασης και στην περιφερειακή δημιουργεί τόσο μεγάλη αντίθεση που μου προκαλεί δυσφορία στην όραση.
    Τα καλά νέα: έχουν περάσει μερικές μέρες χρήσης και άρχισα να συνηθίζω να εστιάζω, όχι πλέον ψάχνοντας το αντικείμενο με τα μάτια, μέσα στο οπτικό πεδίο, αλλά στρέφοντας τη συσκευή προς το αντικείμενο με τα μάτια "καρφωμένα" στο κέντρο...
    Δυστυχώς στην κατηγορία του (ανάλυση/τιμή) παίζει χωρίς αντιπάλους. Υπάρχει και το Oculus Quest 2 αλλά λόγο συμπίεσης της εικόνας για χρήση με καλώδιο σε PC λογικά θα χάνει σε ανάλυση - και αφού δεν το έχω δοκιμάσει, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

    8
  • Το συγκεκριμένο vr το έχω εδώ και ένα μήνα και είμαι αρκετά απογοητευμένος ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ : Πρώτον αρκετά άτομα αναφέρανε πως είναι πάρα πολύ comfortable προσωπικά ωμός δεν μπορώ να το φορέσω πάνω άπω 2 ώρες είναι front heavy και μου δημιουργήθηκε το λεγόμενο vr cover ring
    2ον για να συνδεθείς στο steamVR πρέπει να ανοίξεις το Windows mixed reality app και άπω εκεί μέσα να
    το ανοίξεις. Μέσα στο πρόγραμμα αυτό υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που σου παίρνουν πάρα πολύ vram ευτυχώς υπάρχει μια εφαρμογή που κατεβάζεις vr worlds και μπορείς να πας σε ένα empty room εκεί όλα κομπλέ (SkySpaces λέγεται το app)
    3ον και πιο σημαντικό και το όποιο με στεναχωρεί
    είναι ότι το vr απλά μερικές φορές δεν Θέλει να λειτουργήσει. Άμα το συνδέσω στην μπροστινή θήρα στο pc όλα καλά μέχρι εχτές που μου έβγαζε blue screen μέσα στο vr, κράσαρε η εφαρμογή και σε άλλες θήρες στο pc δεν δουλεύει καλά ο ήχος ,σε άλλες usb θήρες απλά δεν δουλεύει το tracking (Αυτό οφείλεται γιατί έχω AMD Motherboard και το συγκεκριμένο vr δεν τα καταφέρνει καλά με AMD Motherboards σε άλλους δεν τους συνδέεται καν. για όσους δεν ξέρουν υπάρχουν 2 version αυτού του vr, το hp reverb g2 v1 'η hp reverb g2 v2, το v2 έρχεται με ένα καινούργιο καλώδιο το όποιο φτιάχνει αυτά τα προβλήματα που ανέφερα πιο πάνω)

    11
  • Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για 3 μήνες.
    Έχω συνολικά πάνω απο 500 ώρες σε παιχνίδια.
    Παίζω παιχνίδια που έχουν ελάχιστη κίνηση.

    Τα καλά:
    -καλά ηχεία
    -καλά μικρόφωνα
    -καλή ανάλυση
    -σχετικά ελαφρύ
    -για πολύ γρήγορες κινήσεις, το controller tracking λειτουργεί εκτός του οπτικού πεδίου των καμερών

    Τα άσχημα:
    -χάνει τη θέση τών controller (ακόμα και αν είναι μπροστά στις κάμερες)
    -χάνει τη θέση του στον χώρο (*1)
    -είναι εξαιρετικά άβολο για το δικό μου κεφάλι και μου προκαλεί πόνο στούς κροτάφους
    -οι παλάμες μου ιδρώνουν, επειδή τα controllers δεν έχουν strap σαν τα index knuckles, και δεν μπορώ να τα αφήσω
    -τα controllers με τις μπαταρίες μου κρατάνε μόνο 2 μέρες (*2)
    -η επιφάνεια των joystick δεν είναι capacitive, άρα έχεις 2 λιγότερα κουμπιά σε σχέση με oculus (*4)
    -δεν έχει έλεγχο φωτεινότητας
    -το μαξιλαράκι προσώπου έχει αρχήσει να ξεκολλάει μετα απο μόνο 3 χειμωνιάτικους μήνες (δεν υπάρχει η δικαιολογία ζέστης)
    -για 3 ανταλλακτικά μαξιλαράκια προσώπου η hp ζητάει 160$, και τα ανταλλακτικά δεν είναι διαθέσιμα στην ελλάδα
    -οι 'δίσκοι' με τα led στα controller είναι τεράστιοι σε σύγκριση με τα oculus (θα χτυπάς το vr όταν θες να δείς απο κοντά κάτι που κρατάς, και δεν μπορείς να φέρεις τη μια παλάμη σου κοντά στην άλλη για να κρατήσεις κάτι μικρό με δύο χέρια)
    -το πλήρες reverb g2 v2 είναι διαθέσιμο μόνο στην αμερική (*3)

    *1:
    | Ξαφνικά το vr νομίζει πως κοιτάω αλλού ή πως το κεφάλι μου είναι αλλού, και μετα απο περίπου μισό λεπτό επανέρχεται.
    | Αυτό συμβαίνεί ακόμα και όταν είμαι εντελώς ακίνητος: χωρίς να κουνηθώ μπερδεύεται και χωρίς να κουνηθώ επανέρχεται.
    |
    | Οι κάμερες λειτουργούν, είναι καθαρές και δεν έχουν χτυπήματα.
    | Στον χώρο δεν υπάρχουν καθρέπτες ή άλλες ανακλαστικές επιφάνειες.
    | Έχω δοκιμάσει να αλλάξω τον φωτισμό του δωματίου με όλους τους συνδυασμούς τών: [ήλιος, 40w led, 2 * 5w led]
    | Έχω κάνει το room setup πολλαπλές φορές.
    | Έχω κάνει reset τη μνήμη του χώρου απο τις windows ρυθμήσεις.
    | Έχω δοκιμάσει να βάλω fiducial markers στούς τοίχους
    | Η hp και η microsoft δεν παρέχουν διαγνωστικά προγράμματα για να μπορεί ο χρήστης να δεί το πως κάνει tracking το vr.
    | Αν υπήρχε τέτοιο πρόγραμμα, θα μπορούσα να βρώ τι μπερδεύει το vr και να προσαρμόσω τον χώρο μου ανάλογα.

    *2:
    | χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες ΑΑ 1.2v 1300 mah, δεν συμπεριλαμβάνονται με το vr

    *3:
    | Απο https://press.hp.com/us/en/blogs/2021/award-winning-hp-reverb-g2-vr-better.html
    |
    | HP Reverb G2 Key Updates:
    | -Improved Controller Tracking: Get improved tracking below the waist with 30% more vertical area coverage (1).
    | -Increased vertical tracking coverage will also be included on the HP Reverb G2 Omnicept Edition (2).
    | -Cable: Updated 6M cable for increased compatibility with AMD systems, resolving connection issues (2)
    | -Face Gasket: New design enables eye relief to be set to either 9mm or 15mm, enabling users to better dial into their visual sweet spot (2).
    |
    | (1) 30% vertical tracking improvement based on an average user with arm length of 70cm. Only available with headsets sold in the US.
    | (2) Only available on headsets sold in the US.
    | ...
    |
    | Βλέπουμε πως είναι αποκλείστικο σε αμερική.

    *4:
    | Τα oculus joystick είναι capacitive, και λειτουργούν σαν έξτρα κουμπία όταν αγγίζεις ελαφρά την επιφάνεια τους.
    | Το hp reverb g2 μπορεί να προσωμοιώσει το πάτημα αυτού του κουμπιού.
    | Αν κουνήσεις τα g2 joystick ελάχιστα σε μια απο τις 4 κατευθύνσεις (αριστερά δεξιά μπροστά πίσω), το controller θα το μετρήσει σαν να πάτησες το capacitive κουμπί.
    | Αυτή η κίνηση απαιτεί πολύ ακρίβεια, και συνήθως κουνάω το joystick παραπάνω, και ο παίκτης περιστρέφεται ή μετακινείται.
    | Πολλά παιχνίδια βασίζονται σε αυτά τα 'κουμπιά' και η απουσία τους θα σου βγάλει την πίστη.

    Απόψεις:
    -προσωπικά θα κράταγα τα χρήματα μου για το μελλοντικό index v2
    -αν δεν έχεις χρήματα για index, μάλλον δεν έχεις χρήματα για gpu που τρέχει καλά το g2
    -αν θές να πάρεις full body, θα πρέπει να πάρεις base stations και δέν αξίζει

    7
  • Όσον αφορά το value for money σε σχέση με τις ναυαρχίδες PCVR της αγοράς, πιστεύω οτι είναι ίσως το καλύτερο. Στα €700 για μένα ήταν άνετα πιο εύκολη αγορά σε σχέση με το Valve Index στα €1080.

    Αυτή τη στιγμή είναι το commercial headset με το ψηλότερο pixel density, και πραγματικά η εικόνα είναι καταπληκτική.

    Σαφώς όπως όλα τα VR headsets, πάντα υπάρχουν κάποιοι συμβιβασμοί, αλλά βρίσκεις τρόπους να ζήσεις μαζί τους και να χαρείς πολύ όμορφες εμπειρίες.

    Θα ξεκινήσω πρώτα από τα (σχετικά) αρνητικά για να τα βγάλουμε από τη μέση.

    1. Controller tracking:

    Ναι ναι, όλοι το έχουμε ακούσει όσοι ψαχνόμαστε, οτι δεν έχει την ίδια εμβέλεια tracking με οτιδήποτε χρησιμοποιεί lighthouses. Κατά τα άλλα, τα παράπονα για controller tracking κατ'εμέ είναι λίγο υπερβολικά μιας και κυρίως Roomscale games παίζω. (Pavlov VR, Skyrim VR, Valheim VR, No Man's Sky και Seated όπως το Elite Dangerous, Assetto Corsa, Dirt Rally1/2, IL-2: Great Battles)

    Είναι αστείο το πόσο γρήγορα συνηθίζεις να βρίσκεις τρόπους γύρω από τους περιορισμούς σε σημείο που δεν το καταλαβαίνεις. Το μόνο μείον για μένα είναι ίσως οτι το haptic feedback είναι λίγο αναιμικό, και θα χρειαστείτε 1.5v αναφορτιζόμενες AA (Li-ion) που μπορεί να κοστίζουν λίγο. Αλλιώς θα έχετε θέματα με το κύκλωμα της μπαταρίας με τυπικές αναφορτισόμενες (1.2v) - Θα φαίνεται οτι αποφορτίζει γρήγορα και θα μπαίνουν τα χειριστήρια σε power saving mode ενώ έχουν ακόμα φόρτιση η μπαταρίες.

    2. Καλώδιο:

    Είναι αρκετά παχύ (αν και πολύ ανθεκτικό), αν δεν κάνετε σωστό cable management, μπορεί να σου αποσπάει την προσοχή γιατί το αισθάνεσαι να τραβάει

    3. Προετοιμασία χώρου:

    Χρειάζεται ίσως λίγη προσοχή στο φωτισμό του χώρου σας (κοιτάξτε να αποφύγετε hotspots έντονου φωτισμού)

    Θετικά:

    1. Τι άλλο, αυτό το Display:

    Ενώ δεν έχει το οπτικό πεδίο του Index, είναι απίστευτο το πόσο κρύσταλλο είναι το display σε πλήρη ανάλυση. Αν και δεν είναι OLED δεν έχει κακή αντίθεση και μαύρα, και πραγματικά είναι χάρμα (αν και πρέπει να σιγουρευτείτε οτι έχετε στήσει καλά το HMD στο κεφάλι σας για να κάθεται σωστά το sweetspot

    2. Inside-out tracking/Headset tracking:

    Αν και δεν έχει τόσο μεγάλο tracking volume για τα χειριστήρια, το headset tracking είναι εξαιρετικό μέχρι τώρα. Μέχρι και ξάπλα μπορώ να κάτσω, και διατηρεί tracking ακόμα και σε αρκετά κακό φωτισμό. Επίσης λύνει τα χέρια το γεγονός οτι δεν χρειάζεσαι να κρεμάσεις τίποτα σε τοίχους. Χαράζεις το χώρο σου και παίζεις.

    3. Ήχος:

    Πραγματικά η καλύτερη λύση για VR ήχο μιας και μοιράζεται το ίδιο ηχοσύστημα με το Index. Καταλαβαίνω πως π.χ. το Quest 2 είναι συγκριτικά φτηνότερο, αλλά αν προσθέσεις κάποιες ανέσεις όπως καλά ακουστικά, καλό headstrap κλπ, αρχίζει και αγγίζει το G2 σε τιμή. Για standalone VR και wireless, το Quest 2 ίσως να σας ενδιαφέρει. Για καθαρό PCVR με όλες τις ανέσεις, πάλι στο G2 θα πήγαινα.

    4. Εργονομία:

    Αν και χρειάζεται λίγο χρόνο να στηθεί σωστά, αφού το έστησα καλά, μπορούσα να το φοράω ώρες. Νομίζω αφιέρωσα μια μέρα ένα 5ωρο στο Elite Dangerous, ούτε έντονα hotspots πίεσης είχα, ούτε σημάδια. Σημαντικό να τονίσω επίσης πως όταν στήνετε ένα Headset στο κεφάλι σας, δεν πρέπει να σας στύβει το κεφάλι σαν μέγγενη. Πρέπει να το σφίγγετε τόσο όσο, (πρέπει να μπαίνει και να βγάινει σαν ένα εφαρμοστό καπέλο). Το μόνο ίσως μείον εδώ είναι οτι ρυθμίζει με velcro και όχι με κάποιο knob όπως π.χ. το Index, οπότε μπορεί να πάρει λίγο να το στήσετε στα μέτρα σας, το οποίο ίσως δημιουργεί και λίγο πρόβλημα αν θέλετε να το εφαρμόσετε γρήγορα και σε άλλα άτομα που θέλετε να το δοκιμάσουν.

    Συμπέρασμα:

    Γενικά σαν εμπειρία set up και immersion θα έλεγα εκπληκτικό (αν και είμαι προκατειλημένος γιατί δεν το πήρα δωρεάν, το πλήρωσα και σαφώς θέλω να μου αρέσει). Μπορεί κάποιος να αναφέρει το οπτικό πεδίο έναντι του Index σαν αρνητικό, αλλά αυτό το HMD είναι κυριολεκτικά η διπλάσια ανάλυση. Εϊναι λιγο δύσκολο να πας οικειοθελώς για ακριβότερη συσκευή με αντικειμενικά χειρότερο display. Επίσης, θα έλεγε ίσως κάποιος οτι ακόμα και τα 700 ευρώ είναι πολλά για κάτι τέτοιο, αλλά εγώ θα το θέσω αλλιώς.

    Για ανάλογη οθόνη σε IPS panel, με το ίδιο οπτικό πεδίο, 90hz, με κάποιο head tracking device (TrackIR) και ακουστικά, νομίζω η τιμή θα πήγαινε σαφώς παραπάνω.

    Έξτρα:

    Και αρκετά καλή και η υποστήριξη της HP όταν ανακάλυψα μια παραμόρφωση ήχου που οφείλονταν σε υλικό σφάλμα του αριστερού ακουστικού. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για ψυχαγωγία.

    42
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (6)

Ερωτήσεις

9 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
maraxil4846

Καλησπερα στους γνωστες.Μπορειτε να μου πειτε απο που να αγορασω το προιον?Προκειται για σχεδιαστικο προγραμμα και ειναι το μοναδικο μοντελο που ειναι συμβατο.Βλεπω μεγαλη διαφορες στην τιμη.Απο ξενη χωρα συμφερει?Αν ναι απο που?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

SoKoS5084

Καλησπέρα! Ξέρει κάποιος/α αν το συγκεκριμένο Headset είναι το version 1 ή το 2; Ευχαριστώ πολύ! Κύριος θέλω να ξέρω αν δουλεύει με AMD cpu και gpu.

Dajian

Φίλε LooneyJuice , με τι κάρτα γραφικών το χρησιμοποιείς ? Υπάρχει περίπτωση να βλέπω τίποτα με VGA: 1660 Super ?

LooneyJuice
Δες όλες τις ερωτήσεις (6)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Εξοπλισμένο με κορυφαίους φακούς και ηχεία από τη Valve, παρέχει ανάλυση υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακό χωρικό ήχο. Με πάνελ LCD 2160 x 2160 ανά μάτι, μπορείτε πλέον να βλέπετε περισσότερες λεπτομέρειες από ποτέ.

Εξασφαλίστε μέγιστη άνεση για μεγαλύτερο χρόνο χρήσης. Με εύκαμπτο υλικό, αυξημένο μέγεθος μαξιλαριού και φακούς που μπορούν να ρυθμιστούν για διαφορετικές αποστάσεις ματιών, κάθε χρήστης βιώνει μια προσαρμοσμένη εφαρμογή ανεξάρτητα από το μέγεθος και το σχήμα του προσώπου του.

Περισσότερες κάμερες. Καλύτερη παρακολούθηση.

Με τέσσερις κάμερες ενσωματωμένες στο ακουστικό δεν απαιτούνται εξωτερικοί αισθητήρες, μπορείτε πλέον να παρακολουθείτε περισσότερη κίνηση ανεξάρτητα από το πόσο ακραία.

Περιεχόμενα συσκευασίας

  • VR Headset
  • Καλώδιο 6 μέτρων
  • 2 χειριστήρια
  • Αντάπτορας DisplayPort σε mini-DisplayPort
  • Τροφοδοτικό
  • Αντάπτορας USB-C σε A
  • Οδηγίες εγκατάστασης

Κατασκευαστής

Γενικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Συσκευής
VR Headset
Χειριστήριο
Ναι
Χρώμα
Μαύρο
Συμβατότητα
PC

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Τύπος Οθόνης
LCD

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 2
  2. 1
  3. 4
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ποιότητα εικόνας
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Άνεση
  • Εφαρμογή
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Προσοχη!!Αν αναβαθμισεις τα windows νομιζω δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το headset,
    Σε καμια περιπτωση μην αγορασετε κατι που θα ειναι ειναι αχρηστο κουτι.

    Περασε η εποχη που το G2 ηταν ο βασιλιας.
    Τωρα περνεις φθηνοτερα αλλα headset με aspheric,pancake lenses.
    Τα frensel πλεον ειναι old gen.
    Επισης σταματαει η υποστηριξη του headset συντομα.
    Του βαζω 5 αστερια μονο και μονο γιατι ηταν ο βασιλιας μεχρι να προχωρησει η τεχνολογια εκει που ειναι τωρα.

    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Aris_Teidis
    3
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Η αξιολόγηση αφορά το G2 V2 και αγοράστηκε διαδικτυακά από Ολλανδία στα 650€.
    Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι ποιοτική κατασκευή, καλά ακουστικά που δεν εφάπτονται στα αφτιά με αποτέλεσμα να μην κουράζουν καθόλου, όχι τόσο καλή εφαρμογή στο πρόσωπο (προσωπικά η μάσκα μου πέφτει λίγο στενή) καλό traking με λιγοστές εξαιρέσεις που χάνει τη θέση του, που μπορεί όμως να οφείλονται σε κακό φωτισμό του χώρου. Κανένα πρόβλημα δεν συνάντησα με την συνδεσιμότητά του (AMD μητρική).
    Το μεγάλο του μείον και είναι και ο λόγος που μπαίνω στον κόπο να γράψω, είναι οι φακοί του. Το αγόρασα με "κλειστά τα μάτια", για το simracing που ασχολούμαι, βασισμένος στις διθυραμβικές κριτικές για την καθαρότερη εικόνα στην κατηγορία του. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει, παρά μόνο για μια μικρή περιοχή στο κέντρο της όρασης, το λεγόμενο "sweetspot". Απ' ότι διαβάζω (κατόπιν εορτής) αυτό οφείλεται στον τύπο των φακών Fresnel που χρησιμοποιεί. Ναι, στο κέντρο της όρασης η ανάλυση και καθαρότητα είναι πολύ καλή αλλά παραπέρα αρχίζει η θολούρα. Ακόμα και στο παλιό μου Oculus Rift, παρ' όλη τη χειρότερη ανάλυση, μπορούσα να χρησιμοποιώ όλη την οπτική επιφάνεια σε αντίθεση με τα reverb g2 όπου η διαφορά καθαρότητας ανάμεσα στο κέντρο της όρασης και στην περιφερειακή δημιουργεί τόσο μεγάλη αντίθεση που μου προκαλεί δυσφορία στην όραση.
    Τα καλά νέα: έχουν περάσει μερικές μέρες χρήσης και άρχισα να συνηθίζω να εστιάζω, όχι πλέον ψάχνοντας το αντικείμενο με τα μάτια, μέσα στο οπτικό πεδίο, αλλά στρέφοντας τη συσκευή προς το αντικείμενο με τα μάτια "καρφωμένα" στο κέντρο...
    Δυστυχώς στην κατηγορία του (ανάλυση/τιμή) παίζει χωρίς αντιπάλους. Υπάρχει και το Oculus Quest 2 αλλά λόγο συμπίεσης της εικόνας για χρήση με καλώδιο σε PC λογικά θα χάνει σε ανάλυση - και αφού δεν το έχω δοκιμάσει, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Ποιότητα εικόνας
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • jimisj73
    3
    11 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το συγκεκριμένο vr το έχω εδώ και ένα μήνα και είμαι αρκετά απογοητευμένος ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ : Πρώτον αρκετά άτομα αναφέρανε πως είναι πάρα πολύ comfortable προσωπικά ωμός δεν μπορώ να το φορέσω πάνω άπω 2 ώρες είναι front heavy και μου δημιουργήθηκε το λεγόμενο vr cover ring
    2ον για να συνδεθείς στο steamVR πρέπει να ανοίξεις το Windows mixed reality app και άπω εκεί μέσα να
    το ανοίξεις. Μέσα στο πρόγραμμα αυτό υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που σου παίρνουν πάρα πολύ vram ευτυχώς υπάρχει μια εφαρμογή που κατεβάζεις vr worlds και μπορείς να πας σε ένα empty room εκεί όλα κομπλέ (SkySpaces λέγεται το app)
    3ον και πιο σημαντικό και το όποιο με στεναχωρεί
    είναι ότι το vr απλά μερικές φορές δεν Θέλει να λειτουργήσει. Άμα το συνδέσω στην μπροστινή θήρα στο pc όλα καλά μέχρι εχτές που μου έβγαζε blue screen μέσα στο vr, κράσαρε η εφαρμογή και σε άλλες θήρες στο pc δεν δουλεύει καλά ο ήχος ,σε άλλες usb θήρες απλά δεν δουλεύει το tracking (Αυτό οφείλεται γιατί έχω AMD Motherboard και το συγκεκριμένο vr δεν τα καταφέρνει καλά με AMD Motherboards σε άλλους δεν τους συνδέεται καν. για όσους δεν ξέρουν υπάρχουν 2 version αυτού του vr, το hp reverb g2 v1 'η hp reverb g2 v2, το v2 έρχεται με ένα καινούργιο καλώδιο το όποιο φτιάχνει αυτά τα προβλήματα που ανέφερα πιο πάνω)

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 8pCx6
    3
    7 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για 3 μήνες.
    Έχω συνολικά πάνω απο 500 ώρες σε παιχνίδια.
    Παίζω παιχνίδια που έχουν ελάχιστη κίνηση.

    Τα καλά:
    -καλά ηχεία
    -καλά μικρόφωνα
    -καλή ανάλυση
    -σχετικά ελαφρύ
    -για πολύ γρήγορες κινήσεις, το controller tracking λειτουργεί εκτός του οπτικού πεδίου των καμερών

    Τα άσχημα:
    -χάνει τη θέση τών controller (ακόμα και αν είναι μπροστά στις κάμερες)
    -χάνει τη θέση του στον χώρο (*1)
    -είναι εξαιρετικά άβολο για το δικό μου κεφάλι και μου προκαλεί πόνο στούς κροτάφους
    -οι παλάμες μου ιδρώνουν, επειδή τα controllers δεν έχουν strap σαν τα index knuckles, και δεν μπορώ να τα αφήσω
    -τα controllers με τις μπαταρίες μου κρατάνε μόνο 2 μέρες (*2)
    -η επιφάνεια των joystick δεν είναι capacitive, άρα έχεις 2 λιγότερα κουμπιά σε σχέση με oculus (*4)
    -δεν έχει έλεγχο φωτεινότητας
    -το μαξιλαράκι προσώπου έχει αρχήσει να ξεκολλάει μετα απο μόνο 3 χειμωνιάτικους μήνες (δεν υπάρχει η δικαιολογία ζέστης)
    -για 3 ανταλλακτικά μαξιλαράκια προσώπου η hp ζητάει 160$, και τα ανταλλακτικά δεν είναι διαθέσιμα στην ελλάδα
    -οι 'δίσκοι' με τα led στα controller είναι τεράστιοι σε σύγκριση με τα oculus (θα χτυπάς το vr όταν θες να δείς απο κοντά κάτι που κρατάς, και δεν μπορείς να φέρεις τη μια παλάμη σου κοντά στην άλλη για να κρατήσεις κάτι μικρό με δύο χέρια)
    -το πλήρες reverb g2 v2 είναι διαθέσιμο μόνο στην αμερική (*3)

    *1:
    | Ξαφνικά το vr νομίζει πως κοιτάω αλλού ή πως το κεφάλι μου είναι αλλού, και μετα απο περίπου μισό λεπτό επανέρχεται.
    | Αυτό συμβαίνεί ακόμα και όταν είμαι εντελώς ακίνητος: χωρίς να κουνηθώ μπερδεύεται και χωρίς να κουνηθώ επανέρχεται.
    |
    | Οι κάμερες λειτουργούν, είναι καθαρές και δεν έχουν χτυπήματα.
    | Στον χώρο δεν υπάρχουν καθρέπτες ή άλλες ανακλαστικές επιφάνειες.
    | Έχω δοκιμάσει να αλλάξω τον φωτισμό του δωματίου με όλους τους συνδυασμούς τών: [ήλιος, 40w led, 2 * 5w led]
    | Έχω κάνει το room setup πολλαπλές φορές.
    | Έχω κάνει reset τη μνήμη του χώρου απο τις windows ρυθμήσεις.
    | Έχω δοκιμάσει να βάλω fiducial markers στούς τοίχους
    | Η hp και η microsoft δεν παρέχουν διαγνωστικά προγράμματα για να μπορεί ο χρήστης να δεί το πως κάνει tracking το vr.
    | Αν υπήρχε τέτοιο πρόγραμμα, θα μπορούσα να βρώ τι μπερδεύει το vr και να προσαρμόσω τον χώρο μου ανάλογα.

    *2:
    | χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες ΑΑ 1.2v 1300 mah, δεν συμπεριλαμβάνονται με το vr

    *3:
    | Απο https://press.hp.com/us/en/blogs/2021/award-winning-hp-reverb-g2-vr-better.html
    |
    | HP Reverb G2 Key Updates:
    | -Improved Controller Tracking: Get improved tracking below the waist with 30% more vertical area coverage (1).
    | -Increased vertical tracking coverage will also be included on the HP Reverb G2 Omnicept Edition (2).
    | -Cable: Updated 6M cable for increased compatibility with AMD systems, resolving connection issues (2)
    | -Face Gasket: New design enables eye relief to be set to either 9mm or 15mm, enabling users to better dial into their visual sweet spot (2).
    |
    | (1) 30% vertical tracking improvement based on an average user with arm length of 70cm. Only available with headsets sold in the US.
    | (2) Only available on headsets sold in the US.
    | ...
    |
    | Βλέπουμε πως είναι αποκλείστικο σε αμερική.

    *4:
    | Τα oculus joystick είναι capacitive, και λειτουργούν σαν έξτρα κουμπία όταν αγγίζεις ελαφρά την επιφάνεια τους.
    | Το hp reverb g2 μπορεί να προσωμοιώσει το πάτημα αυτού του κουμπιού.
    | Αν κουνήσεις τα g2 joystick ελάχιστα σε μια απο τις 4 κατευθύνσεις (αριστερά δεξιά μπροστά πίσω), το controller θα το μετρήσει σαν να πάτησες το capacitive κουμπί.
    | Αυτή η κίνηση απαιτεί πολύ ακρίβεια, και συνήθως κουνάω το joystick παραπάνω, και ο παίκτης περιστρέφεται ή μετακινείται.
    | Πολλά παιχνίδια βασίζονται σε αυτά τα 'κουμπιά' και η απουσία τους θα σου βγάλει την πίστη.

    Απόψεις:
    -προσωπικά θα κράταγα τα χρήματα μου για το μελλοντικό index v2
    -αν δεν έχεις χρήματα για index, μάλλον δεν έχεις χρήματα για gpu που τρέχει καλά το g2
    -αν θές να πάρεις full body, θα πρέπει να πάρεις base stations και δέν αξίζει

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εφαρμογή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • LooneyJuice
    4
    42 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Όσον αφορά το value for money σε σχέση με τις ναυαρχίδες PCVR της αγοράς, πιστεύω οτι είναι ίσως το καλύτερο. Στα €700 για μένα ήταν άνετα πιο εύκολη αγορά σε σχέση με το Valve Index στα €1080.

    Αυτή τη στιγμή είναι το commercial headset με το ψηλότερο pixel density, και πραγματικά η εικόνα είναι καταπληκτική.

    Σαφώς όπως όλα τα VR headsets, πάντα υπάρχουν κάποιοι συμβιβασμοί, αλλά βρίσκεις τρόπους να ζήσεις μαζί τους και να χαρείς πολύ όμορφες εμπειρίες.

    Θα ξεκινήσω πρώτα από τα (σχετικά) αρνητικά για να τα βγάλουμε από τη μέση.

    1. Controller tracking:

    Ναι ναι, όλοι το έχουμε ακούσει όσοι ψαχνόμαστε, οτι δεν έχει την ίδια εμβέλεια tracking με οτιδήποτε χρησιμοποιεί lighthouses. Κατά τα άλλα, τα παράπονα για controller tracking κατ'εμέ είναι λίγο υπερβολικά μιας και κυρίως Roomscale games παίζω. (Pavlov VR, Skyrim VR, Valheim VR, No Man's Sky και Seated όπως το Elite Dangerous, Assetto Corsa, Dirt Rally1/2, IL-2: Great Battles)

    Είναι αστείο το πόσο γρήγορα συνηθίζεις να βρίσκεις τρόπους γύρω από τους περιορισμούς σε σημείο που δεν το καταλαβαίνεις. Το μόνο μείον για μένα είναι ίσως οτι το haptic feedback είναι λίγο αναιμικό, και θα χρειαστείτε 1.5v αναφορτιζόμενες AA (Li-ion) που μπορεί να κοστίζουν λίγο. Αλλιώς θα έχετε θέματα με το κύκλωμα της μπαταρίας με τυπικές αναφορτισόμενες (1.2v) - Θα φαίνεται οτι αποφορτίζει γρήγορα και θα μπαίνουν τα χειριστήρια σε power saving mode ενώ έχουν ακόμα φόρτιση η μπαταρίες.

    2. Καλώδιο:

    Είναι αρκετά παχύ (αν και πολύ ανθεκτικό), αν δεν κάνετε σωστό cable management, μπορεί να σου αποσπάει την προσοχή γιατί το αισθάνεσαι να τραβάει

    3. Προετοιμασία χώρου:

    Χρειάζεται ίσως λίγη προσοχή στο φωτισμό του χώρου σας (κοιτάξτε να αποφύγετε hotspots έντονου φωτισμού)

    Θετικά:

    1. Τι άλλο, αυτό το Display:

    Ενώ δεν έχει το οπτικό πεδίο του Index, είναι απίστευτο το πόσο κρύσταλλο είναι το display σε πλήρη ανάλυση. Αν και δεν είναι OLED δεν έχει κακή αντίθεση και μαύρα, και πραγματικά είναι χάρμα (αν και πρέπει να σιγουρευτείτε οτι έχετε στήσει καλά το HMD στο κεφάλι σας για να κάθεται σωστά το sweetspot

    2. Inside-out tracking/Headset tracking:

    Αν και δεν έχει τόσο μεγάλο tracking volume για τα χειριστήρια, το headset tracking είναι εξαιρετικό μέχρι τώρα. Μέχρι και ξάπλα μπορώ να κάτσω, και διατηρεί tracking ακόμα και σε αρκετά κακό φωτισμό. Επίσης λύνει τα χέρια το γεγονός οτι δεν χρειάζεσαι να κρεμάσεις τίποτα σε τοίχους. Χαράζεις το χώρο σου και παίζεις.

    3. Ήχος:

    Πραγματικά η καλύτερη λύση για VR ήχο μιας και μοιράζεται το ίδιο ηχοσύστημα με το Index. Καταλαβαίνω πως π.χ. το Quest 2 είναι συγκριτικά φτηνότερο, αλλά αν προσθέσεις κάποιες ανέσεις όπως καλά ακουστικά, καλό headstrap κλπ, αρχίζει και αγγίζει το G2 σε τιμή. Για standalone VR και wireless, το Quest 2 ίσως να σας ενδιαφέρει. Για καθαρό PCVR με όλες τις ανέσεις, πάλι στο G2 θα πήγαινα.

    4. Εργονομία:

    Αν και χρειάζεται λίγο χρόνο να στηθεί σωστά, αφού το έστησα καλά, μπορούσα να το φοράω ώρες. Νομίζω αφιέρωσα μια μέρα ένα 5ωρο στο Elite Dangerous, ούτε έντονα hotspots πίεσης είχα, ούτε σημάδια. Σημαντικό να τονίσω επίσης πως όταν στήνετε ένα Headset στο κεφάλι σας, δεν πρέπει να σας στύβει το κεφάλι σαν μέγγενη. Πρέπει να το σφίγγετε τόσο όσο, (πρέπει να μπαίνει και να βγάινει σαν ένα εφαρμοστό καπέλο). Το μόνο ίσως μείον εδώ είναι οτι ρυθμίζει με velcro και όχι με κάποιο knob όπως π.χ. το Index, οπότε μπορεί να πάρει λίγο να το στήσετε στα μέτρα σας, το οποίο ίσως δημιουργεί και λίγο πρόβλημα αν θέλετε να το εφαρμόσετε γρήγορα και σε άλλα άτομα που θέλετε να το δοκιμάσουν.

    Συμπέρασμα:

    Γενικά σαν εμπειρία set up και immersion θα έλεγα εκπληκτικό (αν και είμαι προκατειλημένος γιατί δεν το πήρα δωρεάν, το πλήρωσα και σαφώς θέλω να μου αρέσει). Μπορεί κάποιος να αναφέρει το οπτικό πεδίο έναντι του Index σαν αρνητικό, αλλά αυτό το HMD είναι κυριολεκτικά η διπλάσια ανάλυση. Εϊναι λιγο δύσκολο να πας οικειοθελώς για ακριβότερη συσκευή με αντικειμενικά χειρότερο display. Επίσης, θα έλεγε ίσως κάποιος οτι ακόμα και τα 700 ευρώ είναι πολλά για κάτι τέτοιο, αλλά εγώ θα το θέσω αλλιώς.

    Για ανάλογη οθόνη σε IPS panel, με το ίδιο οπτικό πεδίο, 90hz, με κάποιο head tracking device (TrackIR) και ακουστικά, νομίζω η τιμή θα πήγαινε σαφώς παραπάνω.

    Έξτρα:

    Και αρκετά καλή και η υποστήριξη της HP όταν ανακάλυψα μια παραμόρφωση ήχου που οφείλονταν σε υλικό σφάλμα του αριστερού ακουστικού. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για ψυχαγωγία.

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την τιμή που έχει τώρα ειναι σουπερ

    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Ποιότητα εικόνας
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εφαρμογή
    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Προσοχη!!Αν αναβαθμισεις τα windows νομιζω δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το headset,
    Σε καμια περιπτωση μην αγορασετε κατι που θα ειναι ειναι αχρηστο κουτι.

    Περασε η εποχη που το G2 ηταν ο βασιλιας.
    Τωρα περνεις φθηνοτερα αλλα headset με aspheric,pancake lenses.
    Τα frensel πλεον ειναι old gen.
    Επισης σταματαει η υποστηριξη του headset συντομα.
    Του βαζω 5 αστερια μονο και μονο γιατι ηταν ο βασιλιας μεχρι να προχωρησει η τεχνολογια εκει που ειναι τωρα.

    0
  • Η αξιολόγηση αφορά το G2 V2 και αγοράστηκε διαδικτυακά από Ολλανδία στα 650€.
    Σε γενικές γραμμές θα έλεγα ότι είναι ποιοτική κατασκευή, καλά ακουστικά που δεν εφάπτονται στα αφτιά με αποτέλεσμα να μην κουράζουν καθόλου, όχι τόσο καλή εφαρμογή στο πρόσωπο (προσωπικά η μάσκα μου πέφτει λίγο στενή) καλό traking με λιγοστές εξαιρέσεις που χάνει τη θέση του, που μπορεί όμως να οφείλονται σε κακό φωτισμό του χώρου. Κανένα πρόβλημα δεν συνάντησα με την συνδεσιμότητά του (AMD μητρική).
    Το μεγάλο του μείον και είναι και ο λόγος που μπαίνω στον κόπο να γράψω, είναι οι φακοί του. Το αγόρασα με "κλειστά τα μάτια", για το simracing που ασχολούμαι, βασισμένος στις διθυραμβικές κριτικές για την καθαρότερη εικόνα στην κατηγορία του. Δυστυχώς αυτό δεν ισχύει, παρά μόνο για μια μικρή περιοχή στο κέντρο της όρασης, το λεγόμενο "sweetspot". Απ' ότι διαβάζω (κατόπιν εορτής) αυτό οφείλεται στον τύπο των φακών Fresnel που χρησιμοποιεί. Ναι, στο κέντρο της όρασης η ανάλυση και καθαρότητα είναι πολύ καλή αλλά παραπέρα αρχίζει η θολούρα. Ακόμα και στο παλιό μου Oculus Rift, παρ' όλη τη χειρότερη ανάλυση, μπορούσα να χρησιμοποιώ όλη την οπτική επιφάνεια σε αντίθεση με τα reverb g2 όπου η διαφορά καθαρότητας ανάμεσα στο κέντρο της όρασης και στην περιφερειακή δημιουργεί τόσο μεγάλη αντίθεση που μου προκαλεί δυσφορία στην όραση.
    Τα καλά νέα: έχουν περάσει μερικές μέρες χρήσης και άρχισα να συνηθίζω να εστιάζω, όχι πλέον ψάχνοντας το αντικείμενο με τα μάτια, μέσα στο οπτικό πεδίο, αλλά στρέφοντας τη συσκευή προς το αντικείμενο με τα μάτια "καρφωμένα" στο κέντρο...
    Δυστυχώς στην κατηγορία του (ανάλυση/τιμή) παίζει χωρίς αντιπάλους. Υπάρχει και το Oculus Quest 2 αλλά λόγο συμπίεσης της εικόνας για χρήση με καλώδιο σε PC λογικά θα χάνει σε ανάλυση - και αφού δεν το έχω δοκιμάσει, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη.

    8
  • Το συγκεκριμένο vr το έχω εδώ και ένα μήνα και είμαι αρκετά απογοητευμένος ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ : Πρώτον αρκετά άτομα αναφέρανε πως είναι πάρα πολύ comfortable προσωπικά ωμός δεν μπορώ να το φορέσω πάνω άπω 2 ώρες είναι front heavy και μου δημιουργήθηκε το λεγόμενο vr cover ring
    2ον για να συνδεθείς στο steamVR πρέπει να ανοίξεις το Windows mixed reality app και άπω εκεί μέσα να
    το ανοίξεις. Μέσα στο πρόγραμμα αυτό υπάρχουν διάφορες εφαρμογές που σου παίρνουν πάρα πολύ vram ευτυχώς υπάρχει μια εφαρμογή που κατεβάζεις vr worlds και μπορείς να πας σε ένα empty room εκεί όλα κομπλέ (SkySpaces λέγεται το app)
    3ον και πιο σημαντικό και το όποιο με στεναχωρεί
    είναι ότι το vr απλά μερικές φορές δεν Θέλει να λειτουργήσει. Άμα το συνδέσω στην μπροστινή θήρα στο pc όλα καλά μέχρι εχτές που μου έβγαζε blue screen μέσα στο vr, κράσαρε η εφαρμογή και σε άλλες θήρες στο pc δεν δουλεύει καλά ο ήχος ,σε άλλες usb θήρες απλά δεν δουλεύει το tracking (Αυτό οφείλεται γιατί έχω AMD Motherboard και το συγκεκριμένο vr δεν τα καταφέρνει καλά με AMD Motherboards σε άλλους δεν τους συνδέεται καν. για όσους δεν ξέρουν υπάρχουν 2 version αυτού του vr, το hp reverb g2 v1 'η hp reverb g2 v2, το v2 έρχεται με ένα καινούργιο καλώδιο το όποιο φτιάχνει αυτά τα προβλήματα που ανέφερα πιο πάνω)

    11
  • Το χρησιμοποιώ κάθε μέρα για 3 μήνες.
    Έχω συνολικά πάνω απο 500 ώρες σε παιχνίδια.
    Παίζω παιχνίδια που έχουν ελάχιστη κίνηση.

    Τα καλά:
    -καλά ηχεία
    -καλά μικρόφωνα
    -καλή ανάλυση
    -σχετικά ελαφρύ
    -για πολύ γρήγορες κινήσεις, το controller tracking λειτουργεί εκτός του οπτικού πεδίου των καμερών

    Τα άσχημα:
    -χάνει τη θέση τών controller (ακόμα και αν είναι μπροστά στις κάμερες)
    -χάνει τη θέση του στον χώρο (*1)
    -είναι εξαιρετικά άβολο για το δικό μου κεφάλι και μου προκαλεί πόνο στούς κροτάφους
    -οι παλάμες μου ιδρώνουν, επειδή τα controllers δεν έχουν strap σαν τα index knuckles, και δεν μπορώ να τα αφήσω
    -τα controllers με τις μπαταρίες μου κρατάνε μόνο 2 μέρες (*2)
    -η επιφάνεια των joystick δεν είναι capacitive, άρα έχεις 2 λιγότερα κουμπιά σε σχέση με oculus (*4)
    -δεν έχει έλεγχο φωτεινότητας
    -το μαξιλαράκι προσώπου έχει αρχήσει να ξεκολλάει μετα απο μόνο 3 χειμωνιάτικους μήνες (δεν υπάρχει η δικαιολογία ζέστης)
    -για 3 ανταλλακτικά μαξιλαράκια προσώπου η hp ζητάει 160$, και τα ανταλλακτικά δεν είναι διαθέσιμα στην ελλάδα
    -οι 'δίσκοι' με τα led στα controller είναι τεράστιοι σε σύγκριση με τα oculus (θα χτυπάς το vr όταν θες να δείς απο κοντά κάτι που κρατάς, και δεν μπορείς να φέρεις τη μια παλάμη σου κοντά στην άλλη για να κρατήσεις κάτι μικρό με δύο χέρια)
    -το πλήρες reverb g2 v2 είναι διαθέσιμο μόνο στην αμερική (*3)

    *1:
    | Ξαφνικά το vr νομίζει πως κοιτάω αλλού ή πως το κεφάλι μου είναι αλλού, και μετα απο περίπου μισό λεπτό επανέρχεται.
    | Αυτό συμβαίνεί ακόμα και όταν είμαι εντελώς ακίνητος: χωρίς να κουνηθώ μπερδεύεται και χωρίς να κουνηθώ επανέρχεται.
    |
    | Οι κάμερες λειτουργούν, είναι καθαρές και δεν έχουν χτυπήματα.
    | Στον χώρο δεν υπάρχουν καθρέπτες ή άλλες ανακλαστικές επιφάνειες.
    | Έχω δοκιμάσει να αλλάξω τον φωτισμό του δωματίου με όλους τους συνδυασμούς τών: [ήλιος, 40w led, 2 * 5w led]
    | Έχω κάνει το room setup πολλαπλές φορές.
    | Έχω κάνει reset τη μνήμη του χώρου απο τις windows ρυθμήσεις.
    | Έχω δοκιμάσει να βάλω fiducial markers στούς τοίχους
    | Η hp και η microsoft δεν παρέχουν διαγνωστικά προγράμματα για να μπορεί ο χρήστης να δεί το πως κάνει tracking το vr.
    | Αν υπήρχε τέτοιο πρόγραμμα, θα μπορούσα να βρώ τι μπερδεύει το vr και να προσαρμόσω τον χώρο μου ανάλογα.

    *2:
    | χρησιμοποιώ επαναφορτιζόμενες ΑΑ 1.2v 1300 mah, δεν συμπεριλαμβάνονται με το vr

    *3:
    | Απο https://press.hp.com/us/en/blogs/2021/award-winning-hp-reverb-g2-vr-better.html
    |
    | HP Reverb G2 Key Updates:
    | -Improved Controller Tracking: Get improved tracking below the waist with 30% more vertical area coverage (1).
    | -Increased vertical tracking coverage will also be included on the HP Reverb G2 Omnicept Edition (2).
    | -Cable: Updated 6M cable for increased compatibility with AMD systems, resolving connection issues (2)
    | -Face Gasket: New design enables eye relief to be set to either 9mm or 15mm, enabling users to better dial into their visual sweet spot (2).
    |
    | (1) 30% vertical tracking improvement based on an average user with arm length of 70cm. Only available with headsets sold in the US.
    | (2) Only available on headsets sold in the US.
    | ...
    |
    | Βλέπουμε πως είναι αποκλείστικο σε αμερική.

    *4:
    | Τα oculus joystick είναι capacitive, και λειτουργούν σαν έξτρα κουμπία όταν αγγίζεις ελαφρά την επιφάνεια τους.
    | Το hp reverb g2 μπορεί να προσωμοιώσει το πάτημα αυτού του κουμπιού.
    | Αν κουνήσεις τα g2 joystick ελάχιστα σε μια απο τις 4 κατευθύνσεις (αριστερά δεξιά μπροστά πίσω), το controller θα το μετρήσει σαν να πάτησες το capacitive κουμπί.
    | Αυτή η κίνηση απαιτεί πολύ ακρίβεια, και συνήθως κουνάω το joystick παραπάνω, και ο παίκτης περιστρέφεται ή μετακινείται.
    | Πολλά παιχνίδια βασίζονται σε αυτά τα 'κουμπιά' και η απουσία τους θα σου βγάλει την πίστη.

    Απόψεις:
    -προσωπικά θα κράταγα τα χρήματα μου για το μελλοντικό index v2
    -αν δεν έχεις χρήματα για index, μάλλον δεν έχεις χρήματα για gpu που τρέχει καλά το g2
    -αν θές να πάρεις full body, θα πρέπει να πάρεις base stations και δέν αξίζει

    7
  • Όσον αφορά το value for money σε σχέση με τις ναυαρχίδες PCVR της αγοράς, πιστεύω οτι είναι ίσως το καλύτερο. Στα €700 για μένα ήταν άνετα πιο εύκολη αγορά σε σχέση με το Valve Index στα €1080.

    Αυτή τη στιγμή είναι το commercial headset με το ψηλότερο pixel density, και πραγματικά η εικόνα είναι καταπληκτική.

    Σαφώς όπως όλα τα VR headsets, πάντα υπάρχουν κάποιοι συμβιβασμοί, αλλά βρίσκεις τρόπους να ζήσεις μαζί τους και να χαρείς πολύ όμορφες εμπειρίες.

    Θα ξεκινήσω πρώτα από τα (σχετικά) αρνητικά για να τα βγάλουμε από τη μέση.

    1. Controller tracking:

    Ναι ναι, όλοι το έχουμε ακούσει όσοι ψαχνόμαστε, οτι δεν έχει την ίδια εμβέλεια tracking με οτιδήποτε χρησιμοποιεί lighthouses. Κατά τα άλλα, τα παράπονα για controller tracking κατ'εμέ είναι λίγο υπερβολικά μιας και κυρίως Roomscale games παίζω. (Pavlov VR, Skyrim VR, Valheim VR, No Man's Sky και Seated όπως το Elite Dangerous, Assetto Corsa, Dirt Rally1/2, IL-2: Great Battles)

    Είναι αστείο το πόσο γρήγορα συνηθίζεις να βρίσκεις τρόπους γύρω από τους περιορισμούς σε σημείο που δεν το καταλαβαίνεις. Το μόνο μείον για μένα είναι ίσως οτι το haptic feedback είναι λίγο αναιμικό, και θα χρειαστείτε 1.5v αναφορτιζόμενες AA (Li-ion) που μπορεί να κοστίζουν λίγο. Αλλιώς θα έχετε θέματα με το κύκλωμα της μπαταρίας με τυπικές αναφορτισόμενες (1.2v) - Θα φαίνεται οτι αποφορτίζει γρήγορα και θα μπαίνουν τα χειριστήρια σε power saving mode ενώ έχουν ακόμα φόρτιση η μπαταρίες.

    2. Καλώδιο:

    Είναι αρκετά παχύ (αν και πολύ ανθεκτικό), αν δεν κάνετε σωστό cable management, μπορεί να σου αποσπάει την προσοχή γιατί το αισθάνεσαι να τραβάει

    3. Προετοιμασία χώρου:

    Χρειάζεται ίσως λίγη προσοχή στο φωτισμό του χώρου σας (κοιτάξτε να αποφύγετε hotspots έντονου φωτισμού)

    Θετικά:

    1. Τι άλλο, αυτό το Display:

    Ενώ δεν έχει το οπτικό πεδίο του Index, είναι απίστευτο το πόσο κρύσταλλο είναι το display σε πλήρη ανάλυση. Αν και δεν είναι OLED δεν έχει κακή αντίθεση και μαύρα, και πραγματικά είναι χάρμα (αν και πρέπει να σιγουρευτείτε οτι έχετε στήσει καλά το HMD στο κεφάλι σας για να κάθεται σωστά το sweetspot

    2. Inside-out tracking/Headset tracking:

    Αν και δεν έχει τόσο μεγάλο tracking volume για τα χειριστήρια, το headset tracking είναι εξαιρετικό μέχρι τώρα. Μέχρι και ξάπλα μπορώ να κάτσω, και διατηρεί tracking ακόμα και σε αρκετά κακό φωτισμό. Επίσης λύνει τα χέρια το γεγονός οτι δεν χρειάζεσαι να κρεμάσεις τίποτα σε τοίχους. Χαράζεις το χώρο σου και παίζεις.

    3. Ήχος:

    Πραγματικά η καλύτερη λύση για VR ήχο μιας και μοιράζεται το ίδιο ηχοσύστημα με το Index. Καταλαβαίνω πως π.χ. το Quest 2 είναι συγκριτικά φτηνότερο, αλλά αν προσθέσεις κάποιες ανέσεις όπως καλά ακουστικά, καλό headstrap κλπ, αρχίζει και αγγίζει το G2 σε τιμή. Για standalone VR και wireless, το Quest 2 ίσως να σας ενδιαφέρει. Για καθαρό PCVR με όλες τις ανέσεις, πάλι στο G2 θα πήγαινα.

    4. Εργονομία:

    Αν και χρειάζεται λίγο χρόνο να στηθεί σωστά, αφού το έστησα καλά, μπορούσα να το φοράω ώρες. Νομίζω αφιέρωσα μια μέρα ένα 5ωρο στο Elite Dangerous, ούτε έντονα hotspots πίεσης είχα, ούτε σημάδια. Σημαντικό να τονίσω επίσης πως όταν στήνετε ένα Headset στο κεφάλι σας, δεν πρέπει να σας στύβει το κεφάλι σαν μέγγενη. Πρέπει να το σφίγγετε τόσο όσο, (πρέπει να μπαίνει και να βγάινει σαν ένα εφαρμοστό καπέλο). Το μόνο ίσως μείον εδώ είναι οτι ρυθμίζει με velcro και όχι με κάποιο knob όπως π.χ. το Index, οπότε μπορεί να πάρει λίγο να το στήσετε στα μέτρα σας, το οποίο ίσως δημιουργεί και λίγο πρόβλημα αν θέλετε να το εφαρμόσετε γρήγορα και σε άλλα άτομα που θέλετε να το δοκιμάσουν.

    Συμπέρασμα:

    Γενικά σαν εμπειρία set up και immersion θα έλεγα εκπληκτικό (αν και είμαι προκατειλημένος γιατί δεν το πήρα δωρεάν, το πλήρωσα και σαφώς θέλω να μου αρέσει). Μπορεί κάποιος να αναφέρει το οπτικό πεδίο έναντι του Index σαν αρνητικό, αλλά αυτό το HMD είναι κυριολεκτικά η διπλάσια ανάλυση. Εϊναι λιγο δύσκολο να πας οικειοθελώς για ακριβότερη συσκευή με αντικειμενικά χειρότερο display. Επίσης, θα έλεγε ίσως κάποιος οτι ακόμα και τα 700 ευρώ είναι πολλά για κάτι τέτοιο, αλλά εγώ θα το θέσω αλλιώς.

    Για ανάλογη οθόνη σε IPS panel, με το ίδιο οπτικό πεδίο, 90hz, με κάποιο head tracking device (TrackIR) και ακουστικά, νομίζω η τιμή θα πήγαινε σαφώς παραπάνω.

    Έξτρα:

    Και αρκετά καλή και η υποστήριξη της HP όταν ανακάλυψα μια παραμόρφωση ήχου που οφείλονταν σε υλικό σφάλμα του αριστερού ακουστικού. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει για ψυχαγωγία.

    42
  • Δες τα όλα
1.115,78 €
Δωρεάν   μεταφορικά