Εξαρτάται το αυτοκίνητο, εγω το έβαλα σε μια e39 520 και ο ήχος ανέβηκε αρκετά αλλά επειδή δεν κατήργησα το σιλανσιε στη μέση του αυτοκινήτου ουτε καταλύτη, προκαταλυτη τα decibel δεν ανεβηκαν αρκετά για να μην περνάει ΚΤΕΟ τώρα αμα το βάλεις σε κανενα χαμηλού κυβισμού αυτοκίνητο που δεν εχει σιλανσιε, στην ουσια με την κατάργηση που θα κάνεις στο τελικο θα τα αφήσεις ολα ελεύθερα, οτι πιάσει ο καταλύτης, αρα πιθανο να μην περνάει ΚΤΕΟ λόγο ήχου, βέβαια αμα δεν είσαι πολυ πάνω στα decibel και δεν καταργήσεις καταλύτη δεν θα έχεις θέμα σε ΚΤΕΟ, εξαρτάται το αμάξι. Αμα δεν ξέρεις τι ήχο περιπου θα βγάλει το αμαξι σου ψαξε στο youtube το μοντέλο και την γενιά και γράψε "muffler delete sound" δες μερικά βιντεάκια, άμα δεις οτι το μικρόφωνο τής κάμερας ζωριζεται να αποδώσει τα decibel ειναι πολύ ψιλά και δύσκολα θα περάσει ΚΤΕΟ χωρίς "γνωριμίες", αλλα για εμένα επένδυσε σε μια καλη φιλιά με τα παιδιά στο ΚΤΕΟ σου έτσι ώστε και σωλήνα υδροροης να βάλεις για εξατμιση να περνάει, εγω αυτό εκανα τωρα, κερνα κανένα καφεδακι, αφησε κανενα μικρο χαρτζιλίκι για αρχή και θα δείς πως μαγικά πέφτουν τα decibel