Να ξεκινήσω λέγοντας οτι δεν έχω παίξει κανένα παιχνίδι Yakuza.Κανονικα θα έβαζα στο παιχνίδι 4/5 αλλά δυστυχώς προς το τέλος του ακομα και εαν δεν το τρέχετε αλλα ασχοληστε με αποστολες δευτερεουσες θα χρειαστει σε ενα συγκεκριμενο κομματι να βαρατε συνεχεια ιδιους εχθρους για να ανεβετε επιπεδο καθως ενας συγκεκριμενος αντιπαλος εμφανιζεται σε σημειο σημαντικο για την εξελιξη της ιστοριας περιπου 20 επιπεδα πανω απο εσας.Το ιδιο συμβαινει και παλι προς το τερματισμο και με χαλασε σαν παιχτη γιατι εκει που εχει ομαλη ροη η ιστορια και παρολο που ημουν ηδη αρκετα επιπεδα ανα περιοχη πεταει το παιχνιδι ενα grind που ειναι απαραδεκτο.
Είχα ξεκινησει το Kiwami αλλά το παράτησα γιατί δεν μου άρεσε το σύστημα μάχης.Ξέρω όμως οτι σαν ιστορία είναι ίσως τα καλύτερα παιχνίδια για ps5 αλλά προσωπικά το συστημα μάχης του like a dragon ήταν αυτό που με κράτησε και φυσικά ο πρωταγωνιστής που δεν παίρνει τίποτα στα σοβαρά.Προτιμώ τέτοιους πρωταγωνιστες σε παιχνίδια. Σαν υπόθεση είστε ο Ichiban (που σημαινει νουμερο ενα στα ιαπωνικα) και μετά απο προδωσια που υποφερατε προσπαθείτε να βρείτε ποιος σας καρφωσε τι έγινε και ξετυλιγετε ενα τεραστιο κουλουρι υποθεσεων που φτανει πολυ ψηλα.Υπάρχει easter egg για οσους είστε θαυμαστες των παιχνιδιων yakuza αλλα το συγκεκριμενο τιτλο τον παιζετε ανετα χωρις να εχετε ασχοληθει με κανενα παιχνιδι yakuza απο τα προηγουμενα.Ειναι αυτουσιος.Περα απο την κυρια υποθεση που θα σας πάρει περίπου 35-40 ώρες υπάρχουν και οι δευτερευουσες αποστολες που προσφερουν χιούμορ,λύπη και πολύ ιδιαίτερες καταστάσεις .Είναι το παιχνίδι τέτοιο που εφόσον η κωμωδία σε συνδιασμο με τη σοβαρη ιστορια κυριαρχουν δινει τη δυνατοτητα στην υπαρξη side quest που δεν μπορειτε να τα βρειτε σε αλλα παιχνιδια μιλαμε για πολυ γελιο.Επισης περα απο τις δευτερευουσες αποστολες εχει mini games οπως shogi(ιαπωνικο σκακι) ,ποκερ,τζογο,παντσίκο(ιαπωνικοί κουλοχέριδες) .Ακόμα και mario cart που λόγω δικαιωματων δεν το λενε έτσι .Το παιχνιδι έχει σύστημα μάχης ανα γύρο δηλαδή επιλέγεται τύπο επίθεσης βαράτε και μετά αφού κάνει όλη η ομάδα σας απο 1 κάνει ο αντίπαλος και πάλι απο την αρχη μέχρι να πεθάνουν.Θυμίζει πολύ παιχνιδια οπως το persona 5 σε συστημα μάχης και το dragonquest .Προσωπικα αυτο με εκανε να μου αρεσει πιο πολυ αλλα πολλους που εχουν ερθει απο τα προηγουμενα yakuza παιχνιδια τους χαλασε λιγο εώς πολύ.Οποτε εάν δεν είστε σίγουροι νοικιάστε το πρώτα και μετά προχωρηστε σε αγορά .Απο γραφικα χρησιμοποιείται το dragon engine που προσδιδει απταιστες λεπτομερειες απο ιδρώτα και πόρους πάνω στο πρόσωπο του πρωταγωνιστή μέχρι και τις κινήσεις του προσωπου σε ακρίβεια. Απο την ιστορία ένα 10 που θα σας κάνει να κλάψετε στο τέλος. Ο ήχος εκπληκτικός σε σοβαρές μάχες παίζουν κομμάτια που φέρνουν ανατριχίλα και τέλος οι αποστολές μαζί με τα μικρά παιχνίδια προσφέρουν ένα πακέτο που σας δίνει τεράστια ποιότητα.Θα περάσετε εαν τα δειτε όλα περίπου 60 ώρες εαν κάνετε την ιστορια μονο 30-40 ώρες αλλα θα καταευχαριστηθειτε με τη ζωη σας.Θα σας δωσει αστεια,θα σας κανει να γελασετε και να περασετε καλα εαν ειστε πεσμενοι.Αλλα φυσικα επειδη το παιχνιδι εχει και κυρια ιστορια που ειναι σοβαρη δεν θα γελασετε μονο.Αυτα ελλπιζω να βοηθησα και να εχετε καλες αγορες με υγεια.Οτι θελετε αφηστε ερωτηση και ειμαι προτεθημενος να απαντησω.,.
ΥΓ:Το παιχνιδι προσφέρει classes όπως τα κλασσικά ιπαωνικα jrpg αλλα οχι τα τυπικα που συνανταμε θα δειτε μονοι σας. Επίσης μπορείτε να εξοπλιζετε κανονικα τους χαρακτηρες σας με οπλα,πανοπλιες,δαχτυλιδια κλπ οπως σε ολα τα jrpg.Υπαρχει συστημα romance με χαρακτηρες και γυναικες που μιλατε σε μπαρ.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!