Σαν πρωτο πληκτρολογιο δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε,κυριως για τα πληκτρα,δεν μαρεσε και τοσο η αισθηση τους και ειχαν εναν περιεργο ηχο οταν τα παταγες σαν ελατηριο,εμφανισιακα ειναι ομορφο,επισης η κατασκευη ειναι ψιλομετρια και τα πληκτρα δεν βγαινουν ευκολα με το πραγματακι που σου δινει(δεν ξερω αν κανω κατι λαθος εγω αλλα το χω προσπαθησει αρκετα και δεν βγαινουν),εχει μπολικα εφε να διαλεξεις με χρωματα,αλλα κυριως με χαλασαν τα πληκτρα,βεβαια ξερω οτι ειναι ενα πληκτρολογιο των 40€ και δεν ξερω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτη την περιοχη τιμων,παντως αμα ειχα τον χρονο ξεροντας τι θα μου ερθει θα μαζευα λιγα λεφτα παραπαμω να παρω κατι καλυτερο
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!