Gaming Πληκτρολόγια

Motospeed Inflictor CK104 Gaming Μηχανικό Πληκτρολόγιο με Outemu Black διακόπτες και RGB φωτισμό (Ελληνικό) Ασημί

Μηχανικό πληκτρολόγιο με μινιμαλιστικό design με μοναδική εξαίρεση στον κανόνα τα LED RGB switches τα οποία έχουν εννιά διαφορετικά προφίλ για να διαλέξετε.Με την τεχνολογία anti-ghosting, μπορείτε να

Μηχανικό πληκτρολόγιο με μινιμαλιστικό design με μοναδική εξαίρεση στον κανόνα τα LED RGB switches τα οποία έχουν εννιά διαφορετικά προφίλ για να διαλέξετε.Με την τεχνολογία anti-ghosting, μπορείτε να πατήσετε πολλά πλήκτρα ταυτόχρονα χωρίς να υπάρχουν κολλήματα ενώ ανενόχλητοι παίζετε αφού με το WIN Lock, θα μείνετε πάντα εντός του game ακόμα και αν

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Σύνδεση USB
  • Δες τα όλα
To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Περιγραφή

Περιγραφή

Μηχανικό πληκτρολόγιο με μινιμαλιστικό design με μοναδική εξαίρεση στον κανόνα τα LED RGB switches τα οποία έχουν εννιά διαφορετικά προφίλ για να διαλέξετε.Με την τεχνολογία anti-ghosting, μπορείτε να πατήσετε πολλά πλήκτρα ταυτόχρονα χωρίς να υπάρχουν κολλήματα ενώ ανενόχλητοι παίζετε αφού με το WIN Lock, θα μείνετε πάντα εντός του game ακόμα και αν πατήσετε κάτι άλλο κατά λάθος. Το Inflictor CK104 αποτελείται από 104 πλήκτρα και περιλαμβάνει τα βασικά συν το numpad αλλά όχι κάποια macro keys στα πλάγια ή στο πάνω μέρος. Σαν κατασκευή επίσης είναι ανθεκτική και για αυτό είναι υπεύθυνη η κατασκευή από αλουμίνιο.

Σχεδιασμός

Μοντέρνο, κομψό, εργονομικό σχεδιασμό, το Inflictor έχει ακριβώς το μέγεθος που πρέπει να έχει ώστε να βολεύει τον κάθε gamer να χτίσει τον δικό του μύθο. Με πλάτος μόλις 17 ίντσες το σασί του Inflictor είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, αρκετά ανθεκτικό και ζυγίζει 850 γραμμάρια.

Βασικές λειτουργίες

Οι βασικές λειτουργίες - έλεγχος έντασης ήχου, αναπαραγωγή / διακοπή / παράλειψη πολυμέσων και διάφορες συντομεύσεις - μπορούν να βρεθούν από τα πλήκτρα F1 έως F12.

Εργονομικά πλήκτρα

Τα πλήκτρα είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο που βολεύει απόλυτα στην χρήση του ιδιαίτερα για MMORPG παιχνίδια, όπου χρειάζονται πολλά πλήκτρα, πολύ κοντά και βολικά.

Φωτισμός

Έχει έναν πολύ μεγάλο αριθμό προκαθορισμένων εφέ LED φωτισμών, το οποίο είναι εκπληκτικά χρήσιμο για όλους τους Gamers. Βέβαια δεν θα μπορούσαν να παραλειφθούν από τα εφέ φωτισμών, προεπιλογές πλήκτρων για τα πλέον δημοφιλή παιχνίδια (Counter Strike, League of Legends κλπ.)

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Όχι
Είδος
-
Φωτιζόμενα Πλήκτρα
Ναι
RGB Φωτισμός
Ναι
Μέγεθος
Full Size
Διακόπτες
Outemu Black
Συμπεριφορά Διακοπτών
Linear
Γλώσσα Πληκτρολογίου
Ελληνικά

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (74)

Αξιολογήσεις

  1. 46
  2. 12
  3. 3
  4. 8
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μήκος καλωδίου
  • Απόκριση
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θορυβώδες

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Sera66
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ομορφο πληκτρολογιο ωραιο design και αισθηση πληκτρων.. κομπλε rgb και εφε... αλλα εχει θεμα.... το παιρνω και ερχεται με χαλασμενο πληκτρο.. το στελνω για αντικατασταση το επομενο που ερχεται μετα απο λιγουσ μηνεσ το ιδιο προβλημα... δεν ξερω τι φταει αλλα απαραδεκτο 2/2 πληκτρολογια να εχουν το ιδιο θεμα... την προτιμω γενικα την εταιρεια αλλα η εμπειρια μου αυτη με εβαλε σε πολλεσ σκεψεισ... τωρα πηρα το ck108 να δσω μια ακομα ευκαριια στην εταιρεια.. θα δειξει..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VeganGainz
    2
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο χρόνια κανονικής χρήσης έχουν χαλάσει-δεν πατιούνται κάποια κουμπιά,με αποτέλεσμα ακόμα και αυτό το σχόλιο να μου πήρε 10 διορθώσεις για να συνταχθεί σωστά.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Papastamos.xristos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 5 χρονια σκηρης χρησης (Προγραμματισμο και gaming) το πληκτρολογιο εχει βγαλει τα χρηματα του και με το παραπανω! Φετος βεβαια αρχησαν να χαλανε λιγο τα led της σειρας 1qaz αλλα δεν ειναι κατι προβληματικο για την λειτουργια του. Δεν μπορω να συστησω αρκετα αυτο το πληκτρολογιο!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • philip.at
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν καλά καλά έρθει στην Ελλάδα απευθείας απο Κίνα πριν πολλά χρόνια και ακόμη δεν εχει πάθει τίποτα και με βαριά χρήση μάλιστα. Κανενα θέμα με τα πλήκτρα και όλα τα led λειτουργούν κανονικά. Καθαρίζεται και εύκολα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Chatzinikolaou77
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    2 μήνες του ρίχνει μπουνιές ο μικρός μας και δεν παθαίνει τίποτα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NEKTARIOS_DOKIMOS
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    16 μέρες μετα την αγορά του προϊόντος έχω προβλημα με ένα απο τα κουμπία συγκεκριμένα το D που είναι σημαντικό για FPS παιχνιδια. Υπαρχουν στιγμές που εν (<- όπως τώρα) γράφει και πρεπει να το πατήσω κανα 4-5 φορες για να συνέλθει. Μέγαλη ξενέρα αφού ήρθα απο το Logitech G413 (μακρια) που καθε λιγο εχανα και απο ενα κουμπί

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Parizaki_gaming
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει καλή αίσθηση αλλά έχω αλλάξει 2 πληκτρολόγια, αυτό και το ck99 και σε αυτό χάλασε σε 2 μήνες το w και στο ck99 χάλασε το space σε 1,5 μήνα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το πληκτρολόγιο είναι ότι καλύτερο για τα χρήματα που κάνει το αγόρασα στα 35 ευρώ είναι τέλειο σας το συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κτήνος. Έκλεισε 5 χρόνια πριν λίγες μέρες. Κανένα πρόβλημα. Είτε για καθημερινή χρήση είτε για gaming.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_tasiou3589

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άξιζε τα λεφτά του 100%. Τα 4 αστέρια τα βάζω γιατί έχει μία περίεργη αίσθηση το αριστερό shift. Παρά ταύτα η ποιότητα κατασκευής του είναι πολύ στιβαρή και με 25€ πιστεύω πως δεν θα βρεις πληκτρολόγιο αντάξιο του.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos_desouleo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλης ένα μήνα αφού το αγόρασα σταμάτησε να δουλέβει το κουμπί Α και μου έκαναν άμεσα αντικατάσταση, έκτοτε το λειτουργώ πολλές ώρες ημερησίως κυρίως για gaming και δεν έχω κανένα παράπονο. Είναι άψογο και άνετα συγκρήσιμο με πολύ ακριβότερά του.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spzisis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή αγορά για το κόστος του το προτείνω ανεπιφύλακτα. πολύ ωραίος ήχος και πολύ συνδυασμοί φωτισμού

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Vekiloglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν θέλετε φθηνό mechanical πληκτρολόγιο, είναι μια καλή λύση. Ωστόσο μερικές φορές δεν μου λειτουργεί το space και καποια αλλα πλήκτρα. Οχι πολύ αξιόπιστο λοιπόν.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stathisveneris
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι το πρώτο που χρησιμοποιώ του είδους και είναι πολύ ευχαριστημένος! Είναι βαρύ, δεν κουνάει ευκολα απο την θέση του και τα πλήκτρα έχουν φοβερή αίσθηση!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elvisss
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αξίζει... Μπορει να σας ξεγελανε οι κριτικές αλλα ύστερα απο λίγους μήνες χρήσης τα περισσότερα πλήκτρα σταματάνε να δουλεύουνε. Εγώ προσωπικά είχα τεράστιο θέμα με τα πλήκτρα w a s d και το spacebar δηλαδή τα κύρια πλήκτρα για gaming. Δεν αξίζει να σπαταλήσεις 40 € σε ενα τέτοιο πληκτρολόγιο καθώς θα σταματήσει να λειτουργεί σωστά μέσα στο διάστημα 3 με 5 μηνών δίχως κακομεταχείριση ,απλά με σχεδόν καθημερινή χρήση. Συμφέρει περισσότερο το να μαζέψετε αλλα 20-30€ και να πάρετε ενα καλύτερο που θα σας κρατήσει περισσότερο και θα είναι σαν σύνολο καλύτερο...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikospsi6887
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλο πληκτρολογιο για τα 35 ευρω που εδωσα.Μηχανικο,πολυ καλη αποκριση και αισθηση.Παρολο που πηρα outemu black για μην ακουγεται παρα πολυ,δυστηχως αν θελετε "ησυχο" πληκτρολογιο,δεν ειναι η καλυτερη αγορα που μπορειται να κανετε.
    Edit: Το εχω 4 μηνες με βαρια χρηση,μπορει να γραφω 4-5 ωρες την ημερα,δεν εχει βγαλει καποιο προβλημα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GoldenWhiskey
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά σε όσους δεν λειτουργούν τα πλήκτρα είναι θέμα τον windows και όχι του keyboard απλά θέλει να το βγάλεις και να το ξαναβάλεις και φτιάχνει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billy85
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν ειχα διαβασει τα σχόλια δεν θα το έπερνα. Χαλασε τα 'a' πολυ γρηγορα. Αν ειχα παρει razer τωρα δεν θα εψαχνα κιαλλο πληκτρολογιο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_the_gamer
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παιδια το πληκρτολογιο ειναι πολυ καλο αθορηβο και πολυ βολικο εμενα προσοπηκα μου αρεσει παρα πολυ το εχω περιπου 3 βδομαδες σας προτινο να το παρετε ειναι αψογο...
    παιδια ειρθα παλι να σας πο οτι μετα απο 2 μηνες το πληκτολογιο ειναι παρα πολυ καλο και δεν μου εχει διμιουργηση τπτ σε βλαβες για οσουσ λετε οτι εχουν παυθι κατι τα κουμπια δεν το παθαν μονα τουσ κατι θα κανατε εγο προσοπηκα το χρησημοπιο καθε ,μερα επι 2 μηνες και δεν εχο καποιο προβλημα σασ το προτινο ανεπιφιλακτα!!!!!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyrossyo
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδη βλεπω πολλα αρνητικα σχολια εμενα μου βγηκε πολυ καλο
    το εχω κοντα στους 3εις μηνες κανενα προβλημα. Θα βοηθουσε ομως πολυ να ειχε ενα app γιατα εφε και τα χρωματα

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Kasai

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν πρωτο πληκτρολογιο δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε,κυριως για τα πληκτρα,δεν μαρεσε και τοσο η αισθηση τους και ειχαν εναν περιεργο ηχο οταν τα παταγες σαν ελατηριο,εμφανισιακα ειναι ομορφο,επισης η κατασκευη ειναι ψιλομετρια και τα πληκτρα δεν βγαινουν ευκολα με το πραγματακι που σου δινει(δεν ξερω αν κανω κατι λαθος εγω αλλα το χω προσπαθησει αρκετα και δεν βγαινουν),εχει μπολικα εφε να διαλεξεις με χρωματα,αλλα κυριως με χαλασαν τα πληκτρα,βεβαια ξερω οτι ειναι ενα πληκτρολογιο των 40€ και δεν ξερω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτη την περιοχη τιμων,παντως αμα ειχα τον χρονο ξεροντας τι θα μου ερθει θα μαζευα λιγα λεφτα παραπαμω να παρω κατι καλυτερο

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • axillakos.smilsakos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραία αίσθηση τα πλήκτρα και οι διακόπτες οι καφέ συγκεκριμένα αθόρυβοι εντελώς ελάχιστο θόρυβο κυρίως από τα καπάκια στιβαρό καλή ποιότητα άνετα το ξανά έπαιρνα κάτοχος και του πρώτου μοντέλου με μπλε διακόπτες..!!! διαφορές λίγο ποιο σκληρό πάτημα οι καφέ αλλά ποιο μαλακά σε αίσθηση! οι μπλε ποιο απαλοί αλλά πολύ κλικ και κουράζει αρκετά μετά από ένα σημείο! το προτείνω ανεπιφύλακτα! το πρώτο μετά από πέντε έξι χρόνια χάλασαν κάποιοι διακόπτες και για αυτό η αλλαγή αλλιώς ακόμα άθικτο θα ήταν!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • periklispolitis69
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν το πατάς απαλά έχει την αίσθηση μηχανικού και σχεδόν το θόρυβο μεμβράνης και άμα το πατήσεις λίγο πιο δυνατά έχει και την αίσθηση και τον ήχο ενός καλού μηχανικού πληκτρολογίου. Τα κουμπιά είναι αρκετά σταθερά και έχουν ωραίο πάτημα. Επίσης το πληκτρολόγιο έχει αρκετά ικανοποιητικά modes φωτισμού τα οποία στο κάθε mode είναι αρκετά φωτεινά και αρκετά ικανοποιητικά, χωρίς να είναι καθόλου κουράστηκα στο μάτι και χωρίς να υπάρχει περίπτωση να βαρεθείτε όλα τα modes φωτισμού.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgoskotsovos
    2
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το keyboard εχει καλη ποιοτητα κατασκευης , ειναι αρκεται στιβαρο και μαζι με το σχετικα ευχρηστο προγραμμα ρυθμισης του της motospeed, ειναι τα μοναδικα θετικα του.Υστερα απο καθημερινη πολυωρη χρηση 2 βδομαδων εργασιας και gaming το keyboard εχει χασει καθε αισθηση οτι προκειται για μηχανικο, το W και το S σχεδον δεν πατιουνται, και αρκετα μεγαλο χρονο αποκρισης. Γενικα με 40ευρω θα δυσκολευτει κανεις να βρει κατι καλυτερο, αλλα απο το να δινει κανεις καθε μηνα αυτο το ποσο για keyboard αξιζει να παρετε ενα επωνυμο με την διπλασια τιμη του.

    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • S_P68
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγόρασα το πληκτρολόγιο αφού είδα τόσες πολλές κριτικές αλλα στο δίμηνο άρχισε το q να μην πιάνει καλά. Τώρα πού το έχω 6μηνες και κάτι δυστυχώς συμβαίνει και σε άλλα πλήκτρα.Δεν το συνιστώ

    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vertus
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι το καλύτερο πληκτρολόγιο που μπορείτε να πάρετε κάτω από 35 ευρώ που το πείρα εγώ έχει πολλά rgb modes που αλλάζουν με το κουμπί fn και ins το καλώδιο είναι 1.60 και επίχρυσο και τα κουμπια βγενουνε εύκολα το έχω κάνει review στο κανάλι μου glow clock

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GREEK_GAMER73
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπν κατοχος αυτου εδω του πληκτολογιου 1 χρονο εχω να πω μια ολοκληρομενη γνωμη.Αρχικα ειναι ενα στολιδι με παρα πολλα χρωματα να επιλεξεις και απιστευτο desing.Τα κουμπια ειναι αρκετα clicky(δεν θα το προτεινα σε καποιον που εχει θεματα ηχομονωσεις στο σπιτι του γιατι κανει αρκετο θορυβο).Ειναι το ΑΠΟΛΥΤΟ VFM της αγορας και καθαριζεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΛΑ(εγω εχασα το εξαρτημα που βγαζει τα κουμπια και ειναι λιγο ταλαιπωρια αλλα clain).To μονο μικρο αρνητικο που εχω να πω ειναι δεν υποστριζει καποιο software για να αλλαξεις τα χρωματα αλλα μονο πανω απο το πληκρολογιο με καποιους συνδιασμους

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλο πληκτρολόγιο για τα χρήματά του με ωραιο rgb και n-key rollover. Μου εχει πεσει υγρο πανω του και λειτουργεί απροβληματιστα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paylos_ch
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάνω από ένα χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα για razer κλπ.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ομορφο πληκτρολογιο ωραιο design και αισθηση πληκτρων.. κομπλε rgb και εφε... αλλα εχει θεμα.... το παιρνω και ερχεται με χαλασμενο πληκτρο.. το στελνω για αντικατασταση το επομενο που ερχεται μετα απο λιγουσ μηνεσ το ιδιο προβλημα... δεν ξερω τι φταει αλλα απαραδεκτο 2/2 πληκτρολογια να εχουν το ιδιο θεμα... την προτιμω γενικα την εταιρεια αλλα η εμπειρια μου αυτη με εβαλε σε πολλεσ σκεψεισ... τωρα πηρα το ck108 να δσω μια ακομα ευκαριια στην εταιρεια.. θα δειξει..

    1
  • Μετά από δύο χρόνια κανονικής χρήσης έχουν χαλάσει-δεν πατιούνται κάποια κουμπιά,με αποτέλεσμα ακόμα και αυτό το σχόλιο να μου πήρε 10 διορθώσεις για να συνταχθεί σωστά.

    8
  • Μετα απο 5 χρονια σκηρης χρησης (Προγραμματισμο και gaming) το πληκτρολογιο εχει βγαλει τα χρηματα του και με το παραπανω! Φετος βεβαια αρχησαν να χαλανε λιγο τα led της σειρας 1qaz αλλα δεν ειναι κατι προβληματικο για την λειτουργια του. Δεν μπορω να συστησω αρκετα αυτο το πληκτρολογιο!

    0
  • Το αγόρασα πριν καλά καλά έρθει στην Ελλάδα απευθείας απο Κίνα πριν πολλά χρόνια και ακόμη δεν εχει πάθει τίποτα και με βαριά χρήση μάλιστα. Κανενα θέμα με τα πλήκτρα και όλα τα led λειτουργούν κανονικά. Καθαρίζεται και εύκολα.

    2
  • 2 μήνες του ρίχνει μπουνιές ο μικρός μας και δεν παθαίνει τίποτα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (8)

Ερωτήσεις

361 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Μηχανικό πληκτρολόγιο με μινιμαλιστικό design με μοναδική εξαίρεση στον κανόνα τα LED RGB switches τα οποία έχουν εννιά διαφορετικά προφίλ για να διαλέξετε.Με την τεχνολογία anti-ghosting, μπορείτε να πατήσετε πολλά πλήκτρα ταυτόχρονα χωρίς να υπάρχουν κολλήματα ενώ ανενόχλητοι παίζετε αφού με το WIN Lock, θα μείνετε πάντα εντός του game ακόμα και αν πατήσετε κάτι άλλο κατά λάθος. Το Inflictor CK104 αποτελείται από 104 πλήκτρα και περιλαμβάνει τα βασικά συν το numpad αλλά όχι κάποια macro keys στα πλάγια ή στο πάνω μέρος. Σαν κατασκευή επίσης είναι ανθεκτική και για αυτό είναι υπεύθυνη η κατασκευή από αλουμίνιο.

Σχεδιασμός

Μοντέρνο, κομψό, εργονομικό σχεδιασμό, το Inflictor έχει ακριβώς το μέγεθος που πρέπει να έχει ώστε να βολεύει τον κάθε gamer να χτίσει τον δικό του μύθο. Με πλάτος μόλις 17 ίντσες το σασί του Inflictor είναι κατασκευασμένο από κράμα αλουμινίου, αρκετά ανθεκτικό και ζυγίζει 850 γραμμάρια.

Βασικές λειτουργίες

Οι βασικές λειτουργίες - έλεγχος έντασης ήχου, αναπαραγωγή / διακοπή / παράλειψη πολυμέσων και διάφορες συντομεύσεις - μπορούν να βρεθούν από τα πλήκτρα F1 έως F12.

Εργονομικά πλήκτρα

Τα πλήκτρα είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο που βολεύει απόλυτα στην χρήση του ιδιαίτερα για MMORPG παιχνίδια, όπου χρειάζονται πολλά πλήκτρα, πολύ κοντά και βολικά.

Φωτισμός

Έχει έναν πολύ μεγάλο αριθμό προκαθορισμένων εφέ LED φωτισμών, το οποίο είναι εκπληκτικά χρήσιμο για όλους τους Gamers. Βέβαια δεν θα μπορούσαν να παραλειφθούν από τα εφέ φωτισμών, προεπιλογές πλήκτρων για τα πλέον δημοφιλή παιχνίδια (Counter Strike, League of Legends κλπ.)

Κατασκευαστής

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Σετ Πληκτρολόγιο & Ποντίκι
Όχι
Είδος
-
Φωτιζόμενα Πλήκτρα
Ναι
RGB Φωτισμός
Ναι
Μέγεθος
Full Size
Διακόπτες
Outemu Black
Συμπεριφορά Διακοπτών
Linear
Γλώσσα Πληκτρολογίου
Ελληνικά

Συνδεσιμότητα

Ασύρματο
Όχι
Σύνδεση
USB

Γενικά Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Ασημί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (74)

  1. 46
  2. 12
  3. 3
  4. 8
  5. 5
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Μήκος καλωδίου
  • Απόκριση
  • Αίσθηση πλήκτρων
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Καθαρισμός
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Θορυβώδες

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Sera66
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ομορφο πληκτρολογιο ωραιο design και αισθηση πληκτρων.. κομπλε rgb και εφε... αλλα εχει θεμα.... το παιρνω και ερχεται με χαλασμενο πληκτρο.. το στελνω για αντικατασταση το επομενο που ερχεται μετα απο λιγουσ μηνεσ το ιδιο προβλημα... δεν ξερω τι φταει αλλα απαραδεκτο 2/2 πληκτρολογια να εχουν το ιδιο θεμα... την προτιμω γενικα την εταιρεια αλλα η εμπειρια μου αυτη με εβαλε σε πολλεσ σκεψεισ... τωρα πηρα το ck108 να δσω μια ακομα ευκαριια στην εταιρεια.. θα δειξει..

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VeganGainz
    2
    8 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετά από δύο χρόνια κανονικής χρήσης έχουν χαλάσει-δεν πατιούνται κάποια κουμπιά,με αποτέλεσμα ακόμα και αυτό το σχόλιο να μου πήρε 10 διορθώσεις για να συνταχθεί σωστά.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Papastamos.xristos
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μετα απο 5 χρονια σκηρης χρησης (Προγραμματισμο και gaming) το πληκτρολογιο εχει βγαλει τα χρηματα του και με το παραπανω! Φετος βεβαια αρχησαν να χαλανε λιγο τα led της σειρας 1qaz αλλα δεν ειναι κατι προβληματικο για την λειτουργια του. Δεν μπορω να συστησω αρκετα αυτο το πληκτρολογιο!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • philip.at
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το αγόρασα πριν καλά καλά έρθει στην Ελλάδα απευθείας απο Κίνα πριν πολλά χρόνια και ακόμη δεν εχει πάθει τίποτα και με βαριά χρήση μάλιστα. Κανενα θέμα με τα πλήκτρα και όλα τα led λειτουργούν κανονικά. Καθαρίζεται και εύκολα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ioannis_Chatzinikolaou77
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    2 μήνες του ρίχνει μπουνιές ο μικρός μας και δεν παθαίνει τίποτα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NEKTARIOS_DOKIMOS
    2
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    16 μέρες μετα την αγορά του προϊόντος έχω προβλημα με ένα απο τα κουμπία συγκεκριμένα το D που είναι σημαντικό για FPS παιχνιδια. Υπαρχουν στιγμές που εν (<- όπως τώρα) γράφει και πρεπει να το πατήσω κανα 4-5 φορες για να συνέλθει. Μέγαλη ξενέρα αφού ήρθα απο το Logitech G413 (μακρια) που καθε λιγο εχανα και απο ενα κουμπί

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Parizaki_gaming
    2
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Έχει καλή αίσθηση αλλά έχω αλλάξει 2 πληκτρολόγια, αυτό και το ck99 και σε αυτό χάλασε σε 2 μήνες το w και στο ck99 χάλασε το space σε 1,5 μήνα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • το πληκτρολόγιο είναι ότι καλύτερο για τα χρήματα που κάνει το αγόρασα στα 35 ευρώ είναι τέλειο σας το συστήνω ανεπιφύλακτα

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Κτήνος. Έκλεισε 5 χρόνια πριν λίγες μέρες. Κανένα πρόβλημα. Είτε για καθημερινή χρήση είτε για gaming.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_tasiou3589

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άξιζε τα λεφτά του 100%. Τα 4 αστέρια τα βάζω γιατί έχει μία περίεργη αίσθηση το αριστερό shift. Παρά ταύτα η ποιότητα κατασκευής του είναι πολύ στιβαρή και με 25€ πιστεύω πως δεν θα βρεις πληκτρολόγιο αντάξιο του.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos_desouleo

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μόλης ένα μήνα αφού το αγόρασα σταμάτησε να δουλέβει το κουμπί Α και μου έκαναν άμεσα αντικατάσταση, έκτοτε το λειτουργώ πολλές ώρες ημερησίως κυρίως για gaming και δεν έχω κανένα παράπονο. Είναι άψογο και άνετα συγκρήσιμο με πολύ ακριβότερά του.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spzisis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Φοβερή αγορά για το κόστος του το προτείνω ανεπιφύλακτα. πολύ ωραίος ήχος και πολύ συνδυασμοί φωτισμού

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandros_Vekiloglou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν θέλετε φθηνό mechanical πληκτρολόγιο, είναι μια καλή λύση. Ωστόσο μερικές φορές δεν μου λειτουργεί το space και καποια αλλα πλήκτρα. Οχι πολύ αξιόπιστο λοιπόν.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stathisveneris
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ειναι το πρώτο που χρησιμοποιώ του είδους και είναι πολύ ευχαριστημένος! Είναι βαρύ, δεν κουνάει ευκολα απο την θέση του και τα πλήκτρα έχουν φοβερή αίσθηση!! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • elvisss
    1
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν αξίζει... Μπορει να σας ξεγελανε οι κριτικές αλλα ύστερα απο λίγους μήνες χρήσης τα περισσότερα πλήκτρα σταματάνε να δουλεύουνε. Εγώ προσωπικά είχα τεράστιο θέμα με τα πλήκτρα w a s d και το spacebar δηλαδή τα κύρια πλήκτρα για gaming. Δεν αξίζει να σπαταλήσεις 40 € σε ενα τέτοιο πληκτρολόγιο καθώς θα σταματήσει να λειτουργεί σωστά μέσα στο διάστημα 3 με 5 μηνών δίχως κακομεταχείριση ,απλά με σχεδόν καθημερινή χρήση. Συμφέρει περισσότερο το να μαζέψετε αλλα 20-30€ και να πάρετε ενα καλύτερο που θα σας κρατήσει περισσότερο και θα είναι σαν σύνολο καλύτερο...

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • nikospsi6887
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλο πληκτρολογιο για τα 35 ευρω που εδωσα.Μηχανικο,πολυ καλη αποκριση και αισθηση.Παρολο που πηρα outemu black για μην ακουγεται παρα πολυ,δυστηχως αν θελετε "ησυχο" πληκτρολογιο,δεν ειναι η καλυτερη αγορα που μπορειται να κανετε.
    Edit: Το εχω 4 μηνες με βαρια χρηση,μπορει να γραφω 4-5 ωρες την ημερα,δεν εχει βγαλει καποιο προβλημα.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GoldenWhiskey
    5
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παιδιά σε όσους δεν λειτουργούν τα πλήκτρα είναι θέμα τον windows και όχι του keyboard απλά θέλει να το βγάλεις και να το ξαναβάλεις και φτιάχνει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • billy85
    1
    0 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Αν ειχα διαβασει τα σχόλια δεν θα το έπερνα. Χαλασε τα 'a' πολυ γρηγορα. Αν ειχα παρει razer τωρα δεν θα εψαχνα κιαλλο πληκτρολογιο.

    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stelios_the_gamer
    5
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παιδια το πληκρτολογιο ειναι πολυ καλο αθορηβο και πολυ βολικο εμενα προσοπηκα μου αρεσει παρα πολυ το εχω περιπου 3 βδομαδες σας προτινο να το παρετε ειναι αψογο...
    παιδια ειρθα παλι να σας πο οτι μετα απο 2 μηνες το πληκτολογιο ειναι παρα πολυ καλο και δεν μου εχει διμιουργηση τπτ σε βλαβες για οσουσ λετε οτι εχουν παυθι κατι τα κουμπια δεν το παθαν μονα τουσ κατι θα κανατε εγο προσοπηκα το χρησημοπιο καθε ,μερα επι 2 μηνες και δεν εχο καποιο προβλημα σασ το προτινο ανεπιφιλακτα!!!!!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • spyrossyo
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδη βλεπω πολλα αρνητικα σχολια εμενα μου βγηκε πολυ καλο
    το εχω κοντα στους 3εις μηνες κανενα προβλημα. Θα βοηθουσε ομως πολυ να ειχε ενα app γιατα εφε και τα χρωματα

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Kasai

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σαν πρωτο πληκτρολογιο δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασε,κυριως για τα πληκτρα,δεν μαρεσε και τοσο η αισθηση τους και ειχαν εναν περιεργο ηχο οταν τα παταγες σαν ελατηριο,εμφανισιακα ειναι ομορφο,επισης η κατασκευη ειναι ψιλομετρια και τα πληκτρα δεν βγαινουν ευκολα με το πραγματακι που σου δινει(δεν ξερω αν κανω κατι λαθος εγω αλλα το χω προσπαθησει αρκετα και δεν βγαινουν),εχει μπολικα εφε να διαλεξεις με χρωματα,αλλα κυριως με χαλασαν τα πληκτρα,βεβαια ξερω οτι ειναι ενα πληκτρολογιο των 40€ και δεν ξερω αν υπαρχει κατι καλυτερο σε αυτη την περιοχη τιμων,παντως αμα ειχα τον χρονο ξεροντας τι θα μου ερθει θα μαζευα λιγα λεφτα παραπαμω να παρω κατι καλυτερο

    • Μήκος καλωδίου
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • axillakos.smilsakos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ ωραία αίσθηση τα πλήκτρα και οι διακόπτες οι καφέ συγκεκριμένα αθόρυβοι εντελώς ελάχιστο θόρυβο κυρίως από τα καπάκια στιβαρό καλή ποιότητα άνετα το ξανά έπαιρνα κάτοχος και του πρώτου μοντέλου με μπλε διακόπτες..!!! διαφορές λίγο ποιο σκληρό πάτημα οι καφέ αλλά ποιο μαλακά σε αίσθηση! οι μπλε ποιο απαλοί αλλά πολύ κλικ και κουράζει αρκετά μετά από ένα σημείο! το προτείνω ανεπιφύλακτα! το πρώτο μετά από πέντε έξι χρόνια χάλασαν κάποιοι διακόπτες και για αυτό η αλλαγή αλλιώς ακόμα άθικτο θα ήταν!!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • periklispolitis69
    5
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όταν το πατάς απαλά έχει την αίσθηση μηχανικού και σχεδόν το θόρυβο μεμβράνης και άμα το πατήσεις λίγο πιο δυνατά έχει και την αίσθηση και τον ήχο ενός καλού μηχανικού πληκτρολογίου. Τα κουμπιά είναι αρκετά σταθερά και έχουν ωραίο πάτημα. Επίσης το πληκτρολόγιο έχει αρκετά ικανοποιητικά modes φωτισμού τα οποία στο κάθε mode είναι αρκετά φωτεινά και αρκετά ικανοποιητικά, χωρίς να είναι καθόλου κουράστηκα στο μάτι και χωρίς να υπάρχει περίπτωση να βαρεθείτε όλα τα modes φωτισμού.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giorgoskotsovos
    2
    1 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το keyboard εχει καλη ποιοτητα κατασκευης , ειναι αρκεται στιβαρο και μαζι με το σχετικα ευχρηστο προγραμμα ρυθμισης του της motospeed, ειναι τα μοναδικα θετικα του.Υστερα απο καθημερινη πολυωρη χρηση 2 βδομαδων εργασιας και gaming το keyboard εχει χασει καθε αισθηση οτι προκειται για μηχανικο, το W και το S σχεδον δεν πατιουνται, και αρκετα μεγαλο χρονο αποκρισης. Γενικα με 40ευρω θα δυσκολευτει κανεις να βρει κατι καλυτερο, αλλα απο το να δινει κανεις καθε μηνα αυτο το ποσο για keyboard αξιζει να παρετε ενα επωνυμο με την διπλασια τιμη του.

    • Μήκος καλωδίου
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • S_P68
    2
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    αγόρασα το πληκτρολόγιο αφού είδα τόσες πολλές κριτικές αλλα στο δίμηνο άρχισε το q να μην πιάνει καλά. Τώρα πού το έχω 6μηνες και κάτι δυστυχώς συμβαίνει και σε άλλα πλήκτρα.Δεν το συνιστώ

    • Μήκος καλωδίου
    • Καθαρισμός
    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Απόκριση
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vertus
    5
    2 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    είναι το καλύτερο πληκτρολόγιο που μπορείτε να πάρετε κάτω από 35 ευρώ που το πείρα εγώ έχει πολλά rgb modes που αλλάζουν με το κουμπί fn και ins το καλώδιο είναι 1.60 και επίχρυσο και τα κουμπια βγενουνε εύκολα το έχω κάνει review στο κανάλι μου glow clock

    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αίσθηση πλήκτρων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GREEK_GAMER73
    5
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπν κατοχος αυτου εδω του πληκτολογιου 1 χρονο εχω να πω μια ολοκληρομενη γνωμη.Αρχικα ειναι ενα στολιδι με παρα πολλα χρωματα να επιλεξεις και απιστευτο desing.Τα κουμπια ειναι αρκετα clicky(δεν θα το προτεινα σε καποιον που εχει θεματα ηχομονωσεις στο σπιτι του γιατι κανει αρκετο θορυβο).Ειναι το ΑΠΟΛΥΤΟ VFM της αγορας και καθαριζεται ΠΑΝΕΥΚΟΛΛΑ(εγω εχασα το εξαρτημα που βγαζει τα κουμπια και ειναι λιγο ταλαιπωρια αλλα clain).To μονο μικρο αρνητικο που εχω να πω ειναι δεν υποστριζει καποιο software για να αλλαξεις τα χρωματα αλλα μονο πανω απο το πληκρολογιο με καποιους συνδιασμους

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Μήκος καλωδίου
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Πολυ καλο πληκτρολόγιο για τα χρήματά του με ωραιο rgb και n-key rollover. Μου εχει πεσει υγρο πανω του και λειτουργεί απροβληματιστα. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • paylos_ch
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το έχω πάνω από ένα χρόνο χωρίς κανένα πρόβλημα. Δεν αξίζει να δώσεις περισσότερα χρήματα για razer κλπ.

    • Αίσθηση πλήκτρων
    • Μήκος καλωδίου
    • Απόκριση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Καθαρισμός
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ομορφο πληκτρολογιο ωραιο design και αισθηση πληκτρων.. κομπλε rgb και εφε... αλλα εχει θεμα.... το παιρνω και ερχεται με χαλασμενο πληκτρο.. το στελνω για αντικατασταση το επομενο που ερχεται μετα απο λιγουσ μηνεσ το ιδιο προβλημα... δεν ξερω τι φταει αλλα απαραδεκτο 2/2 πληκτρολογια να εχουν το ιδιο θεμα... την προτιμω γενικα την εταιρεια αλλα η εμπειρια μου αυτη με εβαλε σε πολλεσ σκεψεισ... τωρα πηρα το ck108 να δσω μια ακομα ευκαριια στην εταιρεια.. θα δειξει..

    1
  • Μετά από δύο χρόνια κανονικής χρήσης έχουν χαλάσει-δεν πατιούνται κάποια κουμπιά,με αποτέλεσμα ακόμα και αυτό το σχόλιο να μου πήρε 10 διορθώσεις για να συνταχθεί σωστά.

    8
  • Μετα απο 5 χρονια σκηρης χρησης (Προγραμματισμο και gaming) το πληκτρολογιο εχει βγαλει τα χρηματα του και με το παραπανω! Φετος βεβαια αρχησαν να χαλανε λιγο τα led της σειρας 1qaz αλλα δεν ειναι κατι προβληματικο για την λειτουργια του. Δεν μπορω να συστησω αρκετα αυτο το πληκτρολογιο!

    0
  • Το αγόρασα πριν καλά καλά έρθει στην Ελλάδα απευθείας απο Κίνα πριν πολλά χρόνια και ακόμη δεν εχει πάθει τίποτα και με βαριά χρήση μάλιστα. Κανενα θέμα με τα πλήκτρα και όλα τα led λειτουργούν κανονικά. Καθαρίζεται και εύκολα.

    2
  • 2 μήνες του ρίχνει μπουνιές ο μικρός μας και δεν παθαίνει τίποτα.

    2
  • Δες τα όλα