Γενικά είναι πολύ καλό και όμορφο. Χρειάστηκα όμως βοήθεια για να το κάνω να δουλέψει γιατί οι οδηγίες με τις οποίες ήρθε (ένα μικρό χαρτάκι με 5-6 βήματα) μάλλον δεν ήταν οι κατάλληλες ή επαρκείς για το χειριστήριο απο το οποίο αντέγραφα (ένα V2 Phox 433) παρόλο που είναι στη λίστα με τα συμβατά (αλλά ούτε και το pdf με τις οδηγίες απο το κατάστημα που το αγόρασα δούλεψαν για την απευθείας αντιγραφή απο το ένα τηλεκοντρόλ στο άλλο, παρόλο που φρόντισα να το δηλώσω στο πάνελ της γκαραζόπορτας συμφωνα με τις οδηγίες). Δοκίμασα και την αντιγραφή κυλιόμενου κωδικού και την αντιγραφη σταθερου κωδικού αλλά μάλλον ο λόγος που δεν τα κατάφερα είναι γιατί πρέπει να χρησιμοποιηθεί το original πρωτοτυπο χειριστήριο, ενώ εγώ έιχα μόνο ένα αντιγραμμένο χειριστήριο απο παλαιότερα.
Έτσι κάλεσα έναν φίλο που ήξερε να το προγραμματίσει απευθείας απο το ηλεκτρονικό κουτί της γκαραζόπορτας. Κράτησε πατημένο ένα απο τα 4 κουμπιά του νέου τηλεκοντρόλ (χωρίς καμία αντιγραφή) και απλά το δήλωσε στο πάνελ πατώντας το κατάλληλο κουμπάκι στο πανελ της γκαραζόπορτας και έτσι δούλεψε κανονικά. Χρειάστηκε όμως 3-4 προσπάθειες μέχρι να δεχτεί το πανελ το νέο χειριστήριο, και επίσης δεν δεχτηκε το κουμπι που ήθελα και τελικά το βάλαμε σε ένα άλλο απο τα 4.
Με λίγα λόγια, αν το χειριστήριο απο το οποίο θέλετε να αντιγράψετε είναι το αυθεντικό, τότε ίσως δουλέψουν και οι απλές οδηγίες με τις οποίες θα έρθει. Αν όχι, τότε μάλλον θα χρειαστεί να κάνετε μόνο την δήλωση του νεου τηλεκοντρόλ στο πάνελ. Η τιμή του στα 10.50 είναι καλή και νομίζω αξίζει την δοκιμή, γιατί αν είναι αν συναντήσετε κάποιο πρόβλημα με αυτό το πιθανότερο είναι να έχετε το ίδιο πρόβλημα και με οποιοδήποτε άλλο.
Δείτε την λίστα συμβατότητας στο pdf (τέρμα κάτω)
http://www.tele.gr/PDF4/yet-2130_smart_copy_gr_ver_1_1.pdf
-------------
Update 1 χρονο μετά: Συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά παρόλο που έπεσε κάτω αρκετες φορές. Η εμβέλεια είναι τουλάχιστον 15μ (και μέσα απο το αυτοκίνητο), δεν ξέρω γιατί άλλοι γράφουν μόνο 5μ εμβέλεια.