Καλές οι κριτικές και πολλά διαβάζουμε, όμως τα αρώματα δεν είναι λόγια αλλά αίσθηση,
ωστόσο είπα να γράψω ένα σχόλιο αν και υποκειμενικό κι αυτό, με σκοπό να βοηθήσω όσο μπορώ του ενδιαφερόμενους.
Καταρχήν θεωρώ το Choice ένα πολύ ωραίο και τίμιο άρωμα με χαρακτήρα δικό του!
Μετά από σύγκριση με το Creed Aventus 20Μ01 και το Armaf CDNIM EDP, θεωρώ πως είναι αυτό που λέει κάποιος πιο κάτω, ένας ζουμερός κλώνος Aventus! Δεν έχει σε καμιά περίπτωση τη ποιότητα, το δέσιμο και την ισορροπία στις νότες που έχει το Aventus αλλά η τιμή του έρχεται να το ισορροπήσει, εκτός αν κάποιος ψάχνει την λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά η οποία λεπτομέρεια στη συγκεκριμένη περίπτωση κοστίζει πολύ.
Είτε κάποιος ψάχνει για κλώνο Aventus, είτε ένα ωραίο ανδρικό άρωμα το Choice πιστεύω θα τον ικανοποιήσει καθώς έχει το δικό του χαρακτήρα και ειδικά σε αυτή τη τιμή!
To Αrmaf CDNIM EDP είναι πιο κοντά στο Αventus χωρίς όμως αυτό να σημαίνει οτι είναι καλύτερο άρωμα απο το Choice.
Το CDNIM έχει κάποιο θέμα με τις νότες κορυφής και γενικά δίνει την αίσθηση από ένα μουντό Aventus το οποίο δεν σημαίνει οτι είναι κακό απλά δεν είναι ίδιο όπως λέγεται.
Σε θέμα διάρκειας το Choice είναι κοντά στο Aventus δηλαδή 5-7 ώρες και το CDNIM γύρω στις 8-10 ώρες.
Για να κλείσω θεωρώ οτι κανένα απο τα δυο αρώματα δεν είναι ακριβώς Aventus όμως είναι και τα δυο πολύ ωραία αρώματα για την τιμή τους και αξίζουν μια δοκιμή έστω για να λυθεί η απορία που ίσως κάποιοι να έχουν.
Γνώμη μου είναι αν κάποιος θέλει να αποφύγει μια τυφλή αγορά να δοκιμάσει το Choice σε ένα φαρμακείο και αν του αρέσει ίσως να προχωρήσει στο CDNIM ή αν έχει τη δυνατότητα στο Aventus. Πάντως το Choice το συμπαθώ λίγο παραπάνω γιατί δεν είναι απλά ένας κλώνος, έχει χαρακτήρα, ενώ το CDNIM φωνάζει κλώνος.
Ελπίζω να βοήθησα ελάχιστα αλλά και να υπενθυμίσω ότι το θέμα των αρωμάτων είναι υποκειμενικό, γι' αυτό αν έχετε τη δυνατότητα δοκιμής πάντα να τη προτιμάτε και να μην ακούτε τυφλά τον καθένα (εννοείται και εμένα).
Το άρωμα πρέπει να αφυπνίζει κάτι καλό και όμορφο μέσα μας, αυτό κάνει καλό ένα άρωμα και όχι οι κριτικές!