Καρότσια Μωρού

Maclaren Quest Καρότσι Μπαστούνι 5.6kg κατάλληλο για νεογέννητο

Από Νεογέννητο, Βάρος Καροτσιού: 5.6kg , Κατασκευαστής:

To προϊόν δεν υπάρχει πλέον στο Skroutz

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Είδος
Καρότσι Μπαστούνι
Προσανατολισμός Θέσης
Προς τον δρόμο
Δυνατότητα Οριζοντίωσης Θέσης
-
Ρυθμιζόμενη Λαβή
-
Ηλικία
Από Νεογέννητο
για Μέγιστο Βάρος Παιδιού
25 kg
Χρώμα
Μαύρο
Δημοφιλείς Σειρές
-
Travel Size
-

Parts

Κάθισμα Αυτοκινήτου
-
Port Bebe
-
Τσάντα-Αλλαξιέρα
-
Ποδόσακος
-
Αδιάβροχο
-
με Κουκούλα
-

Διαστάσεις

Διάσταση Ανοιχτού
-
Διάσταση Κλειστού
-
Βάρος Καροτσιού
5,6 kg

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

Δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες αξιολογήσεις
  1. 3
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • KOSTAS_SARANTIS
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή με την γυναίκα μου κάνουμε πολύ περπάτημα ψαχναμε ενα καρότσι ελαφρύ και ανθεκτικό το έχουμε για δύο παιδιά νεογέννητο μεχρι και τον δυο χρόνων παιδί μας μας!!!Μόνο η τιμή είναι λίγο ακριβή εγω το πηρα 249 ευρω έκπτωση....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diakman
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ελαφρύ καρότσι και έχει εύκολο κλείσιμο με το ένα χέρι. Πιάνει ελάχιστο χωρο στο πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου.Ο ιμάντας που έχει βολεύει για μεταφορά στην πλάτη.Στιβαρή κατασκευή για καρότσι αυτού του τύπου. Μετά από 1,5 χρόνο χρήσης το μόνο μειονέκτημα του είναι οι μικρές ρόδες που κολλάνε πολύ εύκολα. Γερό και στιβαρό και πανάλαφρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_kappas
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν ακούτε με. Το έχω 4 χρόνια και εχει μεγαλώσει 2 παιδιά! Να προσπαθείς να το χάλασες και δεν χαλάει. Τι σούζες με τον γιό, τι πεζοδρόμια να το ανεβάζω,τι κολιές στα χώματα, δεν μασάει. Το έχω τώρα για τον 2 ετών γιο και ακόμα και σήμερα όταν κουράζεται η 4ων ετών κόρη μου κάθεται. Κλεινει για πλάκα. Ανοίγει εύκολα. Πανάλαφρο. Στο αυτοκίνητο πιάνει λίγο χώρο. Παίρνεις και μια βάση απο αξεσουάρ ποδηλάτων για το νεράκι τους ( τα μαμισια ειναι ακριβά ) και είσαι άρχοντας. Το είχα αγοράσει 220€ . Για να καταλάβετε είχα καρότσι Bebe comfort που έκανε 500+€ και το έδωσα σε φίλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anski
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ελαφρύ καρότσι. Τι πήραμε τώρα που είμαστε 14 μηνών και ήδη έχουμε πάει 2 ταξίδια. Ανοίγει και κλείνει πανεύκολα, καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο και η μικρή κάθεται άνετα. Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι ότι τα αυθεντικά εξτρα αξεσουάρ είναι πανάκριβα και το μόνο που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή είναι το αδιάβροχο! Κατά τα άλλα θα το πρότεινα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επειδή με την γυναίκα μου κάνουμε πολύ περπάτημα ψαχναμε ενα καρότσι ελαφρύ και ανθεκτικό το έχουμε για δύο παιδιά νεογέννητο μεχρι και τον δυο χρόνων παιδί μας μας!!!Μόνο η τιμή είναι λίγο ακριβή εγω το πηρα 249 ευρω έκπτωση....

    1
  • Πολύ ελαφρύ καρότσι και έχει εύκολο κλείσιμο με το ένα χέρι. Πιάνει ελάχιστο χωρο στο πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου.Ο ιμάντας που έχει βολεύει για μεταφορά στην πλάτη.Στιβαρή κατασκευή για καρότσι αυτού του τύπου. Μετά από 1,5 χρόνο χρήσης το μόνο μειονέκτημα του είναι οι μικρές ρόδες που κολλάνε πολύ εύκολα. Γερό και στιβαρό και πανάλαφρο.

    4
  • Λοιπόν ακούτε με. Το έχω 4 χρόνια και εχει μεγαλώσει 2 παιδιά! Να προσπαθείς να το χάλασες και δεν χαλάει. Τι σούζες με τον γιό, τι πεζοδρόμια να το ανεβάζω,τι κολιές στα χώματα, δεν μασάει. Το έχω τώρα για τον 2 ετών γιο και ακόμα και σήμερα όταν κουράζεται η 4ων ετών κόρη μου κάθεται. Κλεινει για πλάκα. Ανοίγει εύκολα. Πανάλαφρο. Στο αυτοκίνητο πιάνει λίγο χώρο. Παίρνεις και μια βάση απο αξεσουάρ ποδηλάτων για το νεράκι τους ( τα μαμισια ειναι ακριβά ) και είσαι άρχοντας. Το είχα αγοράσει 220€ . Για να καταλάβετε είχα καρότσι Bebe comfort που έκανε 500+€ και το έδωσα σε φίλο.

    8
  • Πολύ ελαφρύ καρότσι. Τι πήραμε τώρα που είμαστε 14 μηνών και ήδη έχουμε πάει 2 ταξίδια. Ανοίγει και κλείνει πανεύκολα, καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο και η μικρή κάθεται άνετα. Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι ότι τα αυθεντικά εξτρα αξεσουάρ είναι πανάκριβα και το μόνο που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή είναι το αδιάβροχο! Κατά τα άλλα θα το πρότεινα!

    3
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Χαρακτηριστικά

Γενικά

Είδος
Καρότσι Μπαστούνι
Προσανατολισμός Θέσης
Προς τον δρόμο
Δυνατότητα Οριζοντίωσης Θέσης
-
Ρυθμιζόμενη Λαβή
-
Ηλικία
Από Νεογέννητο
για Μέγιστο Βάρος Παιδιού
25 kg
Χρώμα
Μαύρο
Δημοφιλείς Σειρές
-
Travel Size
-

Parts

Κάθισμα Αυτοκινήτου
-
Port Bebe
-
Τσάντα-Αλλαξιέρα
-
Ποδόσακος
-
Αδιάβροχο
-
με Κουκούλα
-

Διαστάσεις

Διάσταση Ανοιχτού
-
Διάσταση Κλειστού
-
Βάρος Καροτσιού
5,6 kg

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (4)

Δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες αξιολογήσεις
  1. 3
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • KOSTAS_SARANTIS
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επειδή με την γυναίκα μου κάνουμε πολύ περπάτημα ψαχναμε ενα καρότσι ελαφρύ και ανθεκτικό το έχουμε για δύο παιδιά νεογέννητο μεχρι και τον δυο χρόνων παιδί μας μας!!!Μόνο η τιμή είναι λίγο ακριβή εγω το πηρα 249 ευρω έκπτωση....

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • diakman
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ελαφρύ καρότσι και έχει εύκολο κλείσιμο με το ένα χέρι. Πιάνει ελάχιστο χωρο στο πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου.Ο ιμάντας που έχει βολεύει για μεταφορά στην πλάτη.Στιβαρή κατασκευή για καρότσι αυτού του τύπου. Μετά από 1,5 χρόνο χρήσης το μόνο μειονέκτημα του είναι οι μικρές ρόδες που κολλάνε πολύ εύκολα. Γερό και στιβαρό και πανάλαφρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • john_kappas
    5
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Λοιπόν ακούτε με. Το έχω 4 χρόνια και εχει μεγαλώσει 2 παιδιά! Να προσπαθείς να το χάλασες και δεν χαλάει. Τι σούζες με τον γιό, τι πεζοδρόμια να το ανεβάζω,τι κολιές στα χώματα, δεν μασάει. Το έχω τώρα για τον 2 ετών γιο και ακόμα και σήμερα όταν κουράζεται η 4ων ετών κόρη μου κάθεται. Κλεινει για πλάκα. Ανοίγει εύκολα. Πανάλαφρο. Στο αυτοκίνητο πιάνει λίγο χώρο. Παίρνεις και μια βάση απο αξεσουάρ ποδηλάτων για το νεράκι τους ( τα μαμισια ειναι ακριβά ) και είσαι άρχοντας. Το είχα αγοράσει 220€ . Για να καταλάβετε είχα καρότσι Bebe comfort που έκανε 500+€ και το έδωσα σε φίλο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • anski
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ ελαφρύ καρότσι. Τι πήραμε τώρα που είμαστε 14 μηνών και ήδη έχουμε πάει 2 ταξίδια. Ανοίγει και κλείνει πανεύκολα, καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο και η μικρή κάθεται άνετα. Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι ότι τα αυθεντικά εξτρα αξεσουάρ είναι πανάκριβα και το μόνο που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή είναι το αδιάβροχο! Κατά τα άλλα θα το πρότεινα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επειδή με την γυναίκα μου κάνουμε πολύ περπάτημα ψαχναμε ενα καρότσι ελαφρύ και ανθεκτικό το έχουμε για δύο παιδιά νεογέννητο μεχρι και τον δυο χρόνων παιδί μας μας!!!Μόνο η τιμή είναι λίγο ακριβή εγω το πηρα 249 ευρω έκπτωση....

    1
  • Πολύ ελαφρύ καρότσι και έχει εύκολο κλείσιμο με το ένα χέρι. Πιάνει ελάχιστο χωρο στο πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου.Ο ιμάντας που έχει βολεύει για μεταφορά στην πλάτη.Στιβαρή κατασκευή για καρότσι αυτού του τύπου. Μετά από 1,5 χρόνο χρήσης το μόνο μειονέκτημα του είναι οι μικρές ρόδες που κολλάνε πολύ εύκολα. Γερό και στιβαρό και πανάλαφρο.

    4
  • Λοιπόν ακούτε με. Το έχω 4 χρόνια και εχει μεγαλώσει 2 παιδιά! Να προσπαθείς να το χάλασες και δεν χαλάει. Τι σούζες με τον γιό, τι πεζοδρόμια να το ανεβάζω,τι κολιές στα χώματα, δεν μασάει. Το έχω τώρα για τον 2 ετών γιο και ακόμα και σήμερα όταν κουράζεται η 4ων ετών κόρη μου κάθεται. Κλεινει για πλάκα. Ανοίγει εύκολα. Πανάλαφρο. Στο αυτοκίνητο πιάνει λίγο χώρο. Παίρνεις και μια βάση απο αξεσουάρ ποδηλάτων για το νεράκι τους ( τα μαμισια ειναι ακριβά ) και είσαι άρχοντας. Το είχα αγοράσει 220€ . Για να καταλάβετε είχα καρότσι Bebe comfort που έκανε 500+€ και το έδωσα σε φίλο.

    8
  • Πολύ ελαφρύ καρότσι. Τι πήραμε τώρα που είμαστε 14 μηνών και ήδη έχουμε πάει 2 ταξίδια. Ανοίγει και κλείνει πανεύκολα, καταλαμβάνει ελάχιστο χώρο και η μικρή κάθεται άνετα. Το μόνο αρνητικό που θα μπορούσα να πω είναι ότι τα αυθεντικά εξτρα αξεσουάρ είναι πανάκριβα και το μόνο που συμπεριλαμβάνεται στην τιμή είναι το αδιάβροχο! Κατά τα άλλα θα το πρότεινα!

    3
  • Δες τα όλα