Υπερτιμημένη για τα λεφτά της και αυτα που "δινει".
Την συγκρίνω με μια guy laroche σπαστη και με auto-close, ~10ετιας που εχω.
Η guy laroche οταν την κλείνω, μαζευει περισσοτερο (μικροτερο μεγεθος, να χωράει άνετα στη τσάντα ταχυδρόμου που εχω) ~8cm διαφορα απο την blunt.
Eνω οταν την ανοιγω, το κονταρι της μακραίνει περισσότερο (μεγαλυτερη επιφάνεια στηριξης), απ'οτι της blunt.
Πιθανότατα γιατι τα σπαστα της κομμάτια στο κοντάρι ειναι 3, εναντι 2 της blunt.
Που ισως βέβαια, τα 2 σπαστα κομματια της blunt να την κανουν πιο δυνατη σε ισχυρότερους ανέμους, για το οποιο διαφημίζεται κιόλας (Λιγοτερα σημεία αστοχίας).
Οι περισσότερες ακτινες της guy laroche δημιουργούν μεγαλυτερη επιφανεια του υφασματος και προστασίας απο την βροχη , σε σχεση με τον ιδιαίτερο σχεδιο της blunt με τις λιγοτερες ακτινες, που μικραινουν την επιφανεια του υφασματος (κατα λιγο μεν, αλλα αρκετο να περνανε περισσοτερες σταγονες).
Αν και οι μεταλλικές ακτινες της guy laroche εχουν εμφανίσει σημάδια σκουριάς μετα απο ~10 χρόνια βροχών, κατι που οι fiberglass ακτίνες της blunt δεν νομίζω να το εμφανίσουν ποτέ.
Αν βαλεις και το αυτοματο κλεισιμο της guy laroche, το οποίο, μην ξεγελιέστε...δεν κλεινει ολοκληρη η ομπρελα, απλα τραντάζει με δυναμη το νερο για να την κλείσετε λιγοτερο βρεγμένη. Δεν μπορω να δικαιολογήσω τα σχεδον 3 φορες παραπανω λεφτα της.
Τα υλικα της και η ποιότητα κατασκευης της, φαίνονται πολυ καλα. Προσωπικά την επέστρεψα και δεν θα την πρότεινα για αγορά. Μετά απο αυτά, παράγγειλα Κnirps.