Αθλητικά Παπούτσια

Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια Trail Running Μαύρα Κωδικός: 999894-BBK

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Δερμάτινο άνω μέρος
  • Δέσιμο με κορδόνια
  • Λαβή στην φτέρνα
  • Καουτσούκ εξωτερική σόλα
  • Λογότυπο S
  • Tεχνολογία Memoryfoam
Δες όλη την περιγραφή
Εύκολη επιστροφή

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Εφαρμογή από 13 αξιολογήσεις

Στενό Κανονικό Φαρδύ

Οδηγός μεγεθών Skechers
50 96
Παράδοση έως Δευ, 29 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Runner-Athletics 4,8 (14)

Αξιολογήσεις (93)

Αξιολογήσεις

  1. 66
  2. 9
  3. 6
  4. 8
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά άνετα παπούτσια τα συγκεκριμένα και σε καλή τιμή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • xoatakis
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το παπούτσι με ελάχιστη χρήση και σε ελάχιστους μήνες, τρύπησε στις άκρες. και τα δύο παπούτσια τρύπησαν στο ίδιο σημείο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αχιλλέας Μπ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι πρέπει για σερβιτόρους ή γενικότερα για άτομα που δουλεύουν σε χώρους που απαιτείται η ορθοστασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Papantoniou9686

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο αγορασμένα 2 χρόνια τώρα και παραμένουν το ίδιο σε θέμα πάτου. Πιστεύω πως είναι απο τις καλύτερες budget κιόλας επιλογές για παιδιά που δουλέυουν σε εστίαση, γενικότερα σέρβις, και όλες τις δουλειές που χρειάζονται πολύ συνεχόμενο περπάτημα κλπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fastgrim
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν συνηθίζω να κάνω αρνητική αξιολόγηση αλλά ο πάτος είναι πολύ σκληρός ούτε καν λυγίζει και είναι σαν να μην φοράω παπούτσια, και μου είναι στενά στα μικρά τα δάκτυλα,δεν το συνιστώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavros_modas
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ άνετα,ελαφριά και με ωραίο μαλακό πάτω εσωτερικά. Τα 2 αστέρια όμως καθώς μου άνοιξαν πλαινά οι ραφές σε 3-4 μήνες που τα φοράω. Μάλλον η ποιότητα της δερματίνης δεν είναι καλή καθώς όπου στρεσάρεται στο περπάτημα "ξεραίνεται" με αποτέλεσμα να ανοίγουν τρύπες. Αδιάβροχα δεν το συζητώ, δεν είναι σίγουρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iakovos_Papaevaggelou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα φοραω περιπου 1 μηνα. Ικανοποιητικα καλα παπουτσια για τα λεφτα τους. Δεν με κουραζουν σε ορθοστασια αλλα εχω φορεσει και καλυτερα με τα 4πλασια λεφτα βεβαια ! Δεν ειναι αδιαβροχα περναει το νερο. Θα επανελθω για την αντοχη τους στο χρονο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dark72
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικο παππουτσι!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • silvertown1
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το φοραω καθε μερα στην δουλεια περιπου ενα χρονο, δεν εχει παθει τιποτα,,ελαφρύ ,ανετο ,πολυ καλος πατος με μνημη, μαλακο δερμα ,

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skroutz friend
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν συνηθίζω να κάνω αρνητική αξιολόγηση, όμως για τα συγκεκριμένα παπούτσια θα το κάνω . Στο επάνω μέρος μετά από 4 μήνες χρήσης στο σημείο των πλαϊνών ραφών άνοιξαν . στο εσωτερικό στο μέρος της φτέρνας έχει τρυπήσει το ύφασμα και το αφρολεξ με αποτέλεσμα να με πληγώνει στην φτέρνα.

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Apostolidis1321
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο την πρωτη στιγμη ηταν σκληρο το υλικο στο πανω μερος του παπουτσιου,και διπλωνοντας σε καθε βημα,ενοχλουσε τα δαχτυλα πιεζοντας τα απο πανω.Νομιζα θα εστρωνε με τη χρηση,κατι που δεν εγινε μεχρι σημερα
    Αφου λοιπον φορεθηκαν καμια σαρανταρια φορες,και δε σταματησε να πιεζουν απο πανω τα δαχτυλα σε καθε βημα,τελικα σε εκεινο το σημειο που διπλωνει αυτο το υλικο,τρυπήσανε και τα δυο
    Πεταμενα λεφτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis Sketos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην αρχή δίνει την εντύπωση ότι είναι κάπως σκληρό . Ορθοστασία πλήρης η δουλειά μου, το παπουτσάκι εκτός από πανέμορφο και σοβαρό, πραγματικά κάνει θαύματα στα ταλαιπωρημένα μου πόδια των 48 Απριλίων . Θέλω να δω πόσο θα αντέξει στην καθημερινή χρήση επί τουλάχιστον 7 ώρες . Αν κλείσει χρόνο, εννοείται ότι δεν ξαναπαίρνω άλλο παπούτσι . Τα περί Φιξ ... ωραία μπύρα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Agelopoulos1601126121
    1
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσοχή επειδή το έχω αυτό το προϊόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος η τιμή του είναι fix γύρω στα 65 € Δεν τα ‘χω αγοράσει από δω αγαπώ την βλέπω στη φωτογραφία δε φαίνονται αυθεντικά, Τα αυθεντικά πρέπει ναναι στον πάτο Όπως στην φωτογραφία που δείχνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leyteris_Dimitropoulos
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα είχα αγοράσει περσυ τέτοια εποχή. Άνετα παπούτσια αλλά καθόλου γερά. Στον ενάμιση μήνα είχαν ξεφτισει από μέσα και στους δύο μήνες χαλάσανε και εξωτερικά.

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Vintage
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για Sketchers πολύ μέτριο παπούτσι. Το περίμενα πιο άνετο στο περπάτημα με πιο μαλακό πάτημα. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά μοντέλα αυτής της εταιρείας αλλά αυτό σίγουρα είναι το πιο αδιάφορο. Να ξεκινήσω απο τα θετικά που είναι πολύ ελαφριά παπούτσια και έχουν πάτο memory foam. Θετικό επίσης ότι δεν γλιστράνε ούτε σε κατηφόρα με βροχη ή ψιχάλα. Στα αρνητικά είναι ότι από την μέση και μπρος τα δάχτυλα έχουν πιο λεπτή σόλα κάτι που το καταλαβαίνεις στο πάτημα και δεν είναι τόσο άνετα όσο στο πίσω μέρος. Στο μέγεθος είναι μισό νούμερο μεγαλύτερα τουλαχιστον από ότι φοράω συνήθως. Γενικά τα περίμενα πιο μαλακά στο πάτημα και πιο ποιοτικά και ψιλό απογοητεύτηκα για τα 50-55 ευρώ που κόστισαν.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kxtsns
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστο παπούτσι και ο λόγος που συνεχίζω να αγοράζω Skechers, είναι το δεύτερο ζευγάρι Skechers που επιλέγω και αυτό για χειμωνιάτικο (δέρμα / δερματίνη δεν με νοιάζει), δεν βάζει νερά, είναι πανάλαφρο και πολύ άνετο από την πρώτη κιόλας χρήση μην έχοντας την αίσθηση ότι πρέπει να πάρει την φόρμα του ποδιού μου κλπ. Σε εμφάνιση πανέμορφα με κλασσικό-αθλητική γραμμή που συνδυάζεται άνετα με ρούχα εργασία ή και πιο casual ντύσιμο. Τα χρησιμοποιώ στην δουλειά προσωπικά με πολλή ορθοστασία στο 8ωρο και τα πόδια μου χαίρονται. Σε ότι αφορά χειμωνιάτικα έρχομαι από άλλη επώνυμη εταιρεία και πραγματικά με τα Skechers ένιωσα ανακούφιση. Το πρώτο ζευγάρι Skechers που αναφέρω στην αρχή της περιγραφής είναι πιο καλοκαιρίνα, τα Bounder - Voltis, απο αυτά + Track High Overtime τώρα δεν πρόκειται να αλλάξω μάρκα. Πάνω από όλα η άνεση και η ανακούφιση!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lousiter
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα μήνα καθημερινής και επίπονης χρήσης ,εργάζομαι σε σουπερμάρκετ (9 ώρες ορθοστασίας)
    με νερά και γλυστερό δάπεδο είμαι πολύ ικανοποιημένος, αν και την πρώτη εβδομάδα μέχρι να πάρουν
    τη φόρμα των ποδιών μου ήταν λίγο στενά .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Efthymiou60
    2
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τό πάνω υλικό είναι δερματίνη όπως μού είπε ο πωλητής. Παρότι αναφέρει ότι έχει σόλα από καουτσούκ, είναι πολύ σκληρά. Κουράζει γρήγορα. Δέν τό συστήνω παρότι αγοράζω μόνο skechers.

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.k.
    3
    9 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πλεων για να βρουμε γνησιο δερμα ειναι πολυτέλεια .το παπουτσι αυτο ειναι coated leather οπως καποια αλλα στην αγορα . δεν ειναι πλαστικο 100% αλλα ουτε και δερμα 100% . υπαρχει μια επικαληψη ισως pvc σε ινες δερματος. δυστηχως το φυσικο γνησιο δερμα πολυ δυσκολα να βρει καποιος . με λιγα λογια κανενα απο αυτα τα καινουργια υλικα δεν συγκρίνετε με το γνησιο δερμα , προσωπική μου αποψη ! και καλο θα ηταν να υπαρχει επεξήγηση στους καταναλωτές διοτι θεωρείτε παραπληροφόρηση με να το λες δερματινο . κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο παπουτσι πολυ ανετο (ανετη φορμα ), ανάλαφρο , και πολυ καλη σολα .(ενημερωση στις 2-9-21 δυστηχως 5 περιπου μηνες με κανονικη χρηση ηταν ολη και ολη η ζωη τους .κοπηκε το δερμα εκει που ενωνεται με την σολα )

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    stay away the worst shoes ever

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ άνετα κ ελαφριά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα φορώ ένα μήνα καθημερινά!! άριστα!!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το 42 δεν ήταν 42 ήταν μικρό παρόλο που έγραφε 42

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και ελαφρύ για την τιμή του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
Ερωτήσεις (2)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Tα παπούτσια Skechers Track High Overtime ανεβάζουν σε νέο επίπεδο τις προπονήσεις σου. Διαθέτουν ενδιάμεση σόλα τεχνολογίας Memoryfoam για αντικραδασμική προσταία και άνω μέρος κατασκευασμένο από δέρμα για αντοχή.

Brand

Κωδικός Προϊόντος
999894-BBK
Τύπος
Trail
Φύλο
Άνδρας
Χρώμα
Μαύρο
Εφαρμογή
-
Εσωτερικός πάτος
Memory Foam
Τεχνολογία Ενδιάμεσης Σόλας
GEL
Drop
-
Βάρος
-
Ορθοστασία
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (93)

  1. 66
  2. 9
  3. 6
  4. 8
  5. 4
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
  • Δε χτυπούν στο πόδι
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετά άνετα παπούτσια τα συγκεκριμένα και σε καλή τιμή!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • xoatakis
    1
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το παπούτσι με ελάχιστη χρήση και σε ελάχιστους μήνες, τρύπησε στις άκρες. και τα δύο παπούτσια τρύπησαν στο ίδιο σημείο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αχιλλέας Μπ

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ότι πρέπει για σερβιτόρους ή γενικότερα για άτομα που δουλεύουν σε χώρους που απαιτείται η ορθοστασία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kostas_Papantoniou9686

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο αγορασμένα 2 χρόνια τώρα και παραμένουν το ίδιο σε θέμα πάτου. Πιστεύω πως είναι απο τις καλύτερες budget κιόλας επιλογές για παιδιά που δουλέυουν σε εστίαση, γενικότερα σέρβις, και όλες τις δουλειές που χρειάζονται πολύ συνεχόμενο περπάτημα κλπ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • fastgrim
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν συνηθίζω να κάνω αρνητική αξιολόγηση αλλά ο πάτος είναι πολύ σκληρός ούτε καν λυγίζει και είναι σαν να μην φοράω παπούτσια, και μου είναι στενά στα μικρά τα δάκτυλα,δεν το συνιστώ.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavros_modas
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ άνετα,ελαφριά και με ωραίο μαλακό πάτω εσωτερικά. Τα 2 αστέρια όμως καθώς μου άνοιξαν πλαινά οι ραφές σε 3-4 μήνες που τα φοράω. Μάλλον η ποιότητα της δερματίνης δεν είναι καλή καθώς όπου στρεσάρεται στο περπάτημα "ξεραίνεται" με αποτέλεσμα να ανοίγουν τρύπες. Αδιάβροχα δεν το συζητώ, δεν είναι σίγουρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iakovos_Papaevaggelou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τα φοραω περιπου 1 μηνα. Ικανοποιητικα καλα παπουτσια για τα λεφτα τους. Δεν με κουραζουν σε ορθοστασια αλλα εχω φορεσει και καλυτερα με τα 4πλασια λεφτα βεβαια ! Δεν ειναι αδιαβροχα περναει το νερο. Θα επανελθω για την αντοχη τους στο χρονο.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dark72
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    εξαιρετικο παππουτσι!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • silvertown1
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    το φοραω καθε μερα στην δουλεια περιπου ενα χρονο, δεν εχει παθει τιποτα,,ελαφρύ ,ανετο ,πολυ καλος πατος με μνημη, μαλακο δερμα ,

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • skroutz friend
    2
    3 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δεν συνηθίζω να κάνω αρνητική αξιολόγηση, όμως για τα συγκεκριμένα παπούτσια θα το κάνω . Στο επάνω μέρος μετά από 4 μήνες χρήσης στο σημείο των πλαϊνών ραφών άνοιξαν . στο εσωτερικό στο μέρος της φτέρνας έχει τρυπήσει το ύφασμα και το αφρολεξ με αποτέλεσμα να με πληγώνει στην φτέρνα.

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Andreas_Apostolidis1321
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Απο την πρωτη στιγμη ηταν σκληρο το υλικο στο πανω μερος του παπουτσιου,και διπλωνοντας σε καθε βημα,ενοχλουσε τα δαχτυλα πιεζοντας τα απο πανω.Νομιζα θα εστρωνε με τη χρηση,κατι που δεν εγινε μεχρι σημερα
    Αφου λοιπον φορεθηκαν καμια σαρανταρια φορες,και δε σταματησε να πιεζουν απο πανω τα δαχτυλα σε καθε βημα,τελικα σε εκεινο το σημειο που διπλωνει αυτο το υλικο,τρυπήσανε και τα δυο
    Πεταμενα λεφτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Takis Sketos
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στην αρχή δίνει την εντύπωση ότι είναι κάπως σκληρό . Ορθοστασία πλήρης η δουλειά μου, το παπουτσάκι εκτός από πανέμορφο και σοβαρό, πραγματικά κάνει θαύματα στα ταλαιπωρημένα μου πόδια των 48 Απριλίων . Θέλω να δω πόσο θα αντέξει στην καθημερινή χρήση επί τουλάχιστον 7 ώρες . Αν κλείσει χρόνο, εννοείται ότι δεν ξαναπαίρνω άλλο παπούτσι . Τα περί Φιξ ... ωραία μπύρα .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Dimitris_Agelopoulos1601126121
    1
    8 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Προσοχή επειδή το έχω αυτό το προϊόν και είμαι πολύ ευχαριστημένος η τιμή του είναι fix γύρω στα 65 € Δεν τα ‘χω αγοράσει από δω αγαπώ την βλέπω στη φωτογραφία δε φαίνονται αυθεντικά, Τα αυθεντικά πρέπει ναναι στον πάτο Όπως στην φωτογραφία που δείχνω

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leyteris_Dimitropoulos
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τα είχα αγοράσει περσυ τέτοια εποχή. Άνετα παπούτσια αλλά καθόλου γερά. Στον ενάμιση μήνα είχαν ξεφτισει από μέσα και στους δύο μήνες χαλάσανε και εξωτερικά.

    • Άνεση
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • _Vintage
    2
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για Sketchers πολύ μέτριο παπούτσι. Το περίμενα πιο άνετο στο περπάτημα με πιο μαλακό πάτημα. Έχω χρησιμοποιήσει αρκετά μοντέλα αυτής της εταιρείας αλλά αυτό σίγουρα είναι το πιο αδιάφορο. Να ξεκινήσω απο τα θετικά που είναι πολύ ελαφριά παπούτσια και έχουν πάτο memory foam. Θετικό επίσης ότι δεν γλιστράνε ούτε σε κατηφόρα με βροχη ή ψιχάλα. Στα αρνητικά είναι ότι από την μέση και μπρος τα δάχτυλα έχουν πιο λεπτή σόλα κάτι που το καταλαβαίνεις στο πάτημα και δεν είναι τόσο άνετα όσο στο πίσω μέρος. Στο μέγεθος είναι μισό νούμερο μεγαλύτερα τουλαχιστον από ότι φοράω συνήθως. Γενικά τα περίμενα πιο μαλακά στο πάτημα και πιο ποιοτικά και ψιλό απογοητεύτηκα για τα 50-55 ευρώ που κόστισαν.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στο μέγεθός τους
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kxtsns
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Άριστο παπούτσι και ο λόγος που συνεχίζω να αγοράζω Skechers, είναι το δεύτερο ζευγάρι Skechers που επιλέγω και αυτό για χειμωνιάτικο (δέρμα / δερματίνη δεν με νοιάζει), δεν βάζει νερά, είναι πανάλαφρο και πολύ άνετο από την πρώτη κιόλας χρήση μην έχοντας την αίσθηση ότι πρέπει να πάρει την φόρμα του ποδιού μου κλπ. Σε εμφάνιση πανέμορφα με κλασσικό-αθλητική γραμμή που συνδυάζεται άνετα με ρούχα εργασία ή και πιο casual ντύσιμο. Τα χρησιμοποιώ στην δουλειά προσωπικά με πολλή ορθοστασία στο 8ωρο και τα πόδια μου χαίρονται. Σε ότι αφορά χειμωνιάτικα έρχομαι από άλλη επώνυμη εταιρεία και πραγματικά με τα Skechers ένιωσα ανακούφιση. Το πρώτο ζευγάρι Skechers που αναφέρω στην αρχή της περιγραφής είναι πιο καλοκαιρίνα, τα Bounder - Voltis, απο αυτά + Track High Overtime τώρα δεν πρόκειται να αλλάξω μάρκα. Πάνω από όλα η άνεση και η ανακούφιση!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lousiter
    5
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μετά από ένα μήνα καθημερινής και επίπονης χρήσης ,εργάζομαι σε σουπερμάρκετ (9 ώρες ορθοστασίας)
    με νερά και γλυστερό δάπεδο είμαι πολύ ικανοποιημένος, αν και την πρώτη εβδομάδα μέχρι να πάρουν
    τη φόρμα των ποδιών μου ήταν λίγο στενά .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Apostolos_Efthymiou60
    2
    3 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τό πάνω υλικό είναι δερματίνη όπως μού είπε ο πωλητής. Παρότι αναφέρει ότι έχει σόλα από καουτσούκ, είναι πολύ σκληρά. Κουράζει γρήγορα. Δέν τό συστήνω παρότι αγοράζω μόνο skechers.

    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Βάρος
    • Άνεση
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panos.k.
    3
    9 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    πλεων για να βρουμε γνησιο δερμα ειναι πολυτέλεια .το παπουτσι αυτο ειναι coated leather οπως καποια αλλα στην αγορα . δεν ειναι πλαστικο 100% αλλα ουτε και δερμα 100% . υπαρχει μια επικαληψη ισως pvc σε ινες δερματος. δυστηχως το φυσικο γνησιο δερμα πολυ δυσκολα να βρει καποιος . με λιγα λογια κανενα απο αυτα τα καινουργια υλικα δεν συγκρίνετε με το γνησιο δερμα , προσωπική μου αποψη ! και καλο θα ηταν να υπαρχει επεξήγηση στους καταναλωτές διοτι θεωρείτε παραπληροφόρηση με να το λες δερματινο . κατα τα αλλα ειναι πολυ καλο παπουτσι πολυ ανετο (ανετη φορμα ), ανάλαφρο , και πολυ καλη σολα .(ενημερωση στις 2-9-21 δυστηχως 5 περιπου μηνες με κανονικη χρηση ηταν ολη και ολη η ζωη τους .κοπηκε το δερμα εκει που ενωνεται με την σολα )

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    stay away the worst shoes ever

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ άνετα κ ελαφριά...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    τα φορώ ένα μήνα καθημερινά!! άριστα!!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Έχουν το αναμενόμενο μέγεθος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Δε χτυπούν στο πόδι
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το 42 δεν ήταν 42 ήταν μικρό παρόλο που έγραφε 42

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό και ελαφρύ για την τιμή του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
50,96 €
4,00 € σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
20% έκπτωση από το κατάστημα Dress4less μέχρι 26/06!
Δες περισσότερα