Επειδή έχω φορέσει ξανά, τα lite weight, βλέπω ότι δεν έχουν την ίδια άνεση στο περπάτημα αφού το υλικό φαίνεται κάπως πιο σκληρό από εκείνα αλλά νομίζω ότι με την χρήση σιγά σιγά θα μαλακώσουν και θα πάρουν σιγά σιγά και όσο γίνεται, την φόρμα του ποδιού.
Ο χρόνος θα δείξει και ελπίζω να μην χαλάσουν εν τω μεταξύ, όπως αναφέρουν άλλοι που ήδη τα χρησιμοποιούν.
Είναι όμως ελαφριά και πατάνε σταθερά χωρίς να φοβάται κάποιος ότι θα γλιστρήσει ή θα στραβοπατήσει.
Ενημέρωση 8 Ιανουαρίου '26.
Τελικά αποδείχθηκαν φοβερά άνετα παπούτσια, ισάξια ή και καλύτερα σε κάποια σημεία από κάποια άλλα ακριβότερα και επώνυμα, όπως επίσης είναι και σχετικά αδιάβροχα, με την έννοια ότι προφανώς δεν είναι για λασπόδρομο αλλά για την πόλη και το νερό που μπαίνει κατά το φυσιολογικό περπάτημα σε βροχή είναι απλά μια σχετική υγρασία, που εισχωρεί από τις ραφές και μόνο από αυτές και το λέω επειδή τρεις φορές μου έτυχε να περπατήσω αρκετή απόσταση σε δυνατή βροχή... στην πόλη και όχι σε αγρό (για αυτήν τη χρήση υπάρχουν τα μποτάκια ή οι γαλότσες).
Οπότε και τα αστέρια της βαθμολογίας μου από τέσσερα (4) γίνονται πέντε (5).
Από εμένα πάντως συστήνονται ανεπιφύλακτα!!!
Επίσης, αυτοί οι πάτοι από memory foam είναι άπαικτοι, σε άλλο επίπεδο!!!
Ενημέρωση 30 Μαρτίου '26
Μπορεί να φανώ υπερβολικός αλλά αυτά τα παπούτσια δίνουν ρέστα.
Τα φοράω σχεδόν τις περισσότερες φορές που βρίσκομαι εκτός και σε διάφορες δραστηριότητες.
Ίσως να είναι νωρίς ακόμη αλλά δεν έχουν εμφανίσει ούτε μια ραγάδα στο σώμα τους, που αν και δερματίνη φαίνεται αρκετά καλής ποιότητας.
Επίσης, ούτε το memory foam έχει κάτσει.
Τελικά τα αξίζουν τα λεφτά τους και μπορώ να πω με το παραπάνω!
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!