Κλασικός ασκός υδροδοσίας με εύκαμπτο μακρύ σωλήνα μήκους σχεδόν 1,10 μ. μετρημένο από το σημείο που συνδέεται στον ασκό μέχρι το στόμιο. Κάνει ότι υπόσχεται, καλή ποιότητα κατασκευής. Έχει σύστημα on/off (φαίνεται στη φωτογραφία) για έξτρα δικλείδα ασφαλείας. Γενικά, για 15€ είναι πολύ καλό deal αν σκεφτεί κανεις ότι είναι 3Lt. Στις φωτογραφίες δείχνω την εφαρμογή του σε γιλέκο υδροδοσίας Salomon, είναι λίγο μεγαλύτερος ο ασκός από όσο θα έπρεπε για αυτό το γιλέκο αλλά σίγουρα δεν τον καθιστά άχρηστο αυτό το πράγμα.
EDIT 18/08/2024
Ο ασκός μαζί με το γιλέκο έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε ορεινό τρέξιμο και πεζοπορία. Δύο λόγια που δε τα βρήκα και εγώ πουθενά οπότε θα ήθελα να τα ξέρει κάποιος που θέλει να τον αγοράσει αν είναι η πρώτη του αγορά αντίστοιχου εξοπλισμού(όπως ήταν και σε μένα).
-Πρώτων (για το τρέξιμο). Ο ασκός είτε 2λιτρος είτε 3λιτρος, την ώρα της άσκησης κουνιέται. Θα πω ότι ο 3λιτρος λόγω μεγαλύτερου όγκου καταλαμβάνει περισσότερο χώρο στο εσωτερικό του γιλέκου, ουσιαστικά "σφηνώνει" οπότε σε σύγκριση με τον 2λιτρο κουνάει λιγότερο. Ωστόσο είναι κάτι που συνηθίζεται.
-Δεύτερων. Αφού πιείς, μία ποσότητα νερού αποθηκεύεται μέσα στο καλαμάκι του με αποτέλεσμα την επόμενη φορά που θα πιείς, οι 2-3 πρώτες γουλιές έρχονται πολύ πιο ζεστές από τις επόμενες που στέλνονται απευθείας μέσα απο τον ασκό. Σε μια διαδρομή που ενδεχομένως κάνετε και δεν έχει πηγές ή γενικά τροφοδοσία από κάπου να το έχετε στο νου σας ότι μια ποσότητα νερού είτε θα πηγαίνει χαμένη είτε δε θα είναι τόσο ευχάριστη στην πόση.
-Τρίτων. Στις πρώτες χρήσεις του ασκού το νερό θα έχει μια γεύση πλαστικού η οποία με την πάροδο του χρόνου θα εξασθενεί. Δώστε του λίγο χρόνο και μετά απο καιρό η γεύση δε θα είναι όπως στις πρώτες χρήσεις.
-Τέταρτων. Αν θέλετε να έχετε πρόχειρα ηλεκτρολύτες σε διάλυμα καλύτερα χρησιμοποιείστε είτε ασκό των 500 γραμμαρίων είτε θερμός είτε πλαστικό μπουκάλι 500 γραμμαρίων, γενικά κάτι εκτός του ασκού. Ο ασκός μετά από ώρα θα ποτίσει από τη μυρωδιά του υγρού και θα κάνει καιρό να επανέλθει στην ουδέτερη κατάσταση.
Ελπίζω να βοήθησα!