Για το 54 ευρώ που το πειρα ολά οκ
φουτερ fleece εσωτερικά στον κορμό, και λεπτό αλλά αρκετά ζεστό για θερμοκρασίες απο 10 βαθμούς και πάνο,
είμαι 1,78 ύψος και 76 κιλά πείρα το large αν το φοράς με λεπτό μπλουζάκι είναι λίγο φαρδύ, αλλά με ένα φούτερ με κουκούλα από μέσα
(γι αυτό το πείρα εγώ) τέλειο.
Από έξω έχει λεπτό ναυλον με αδιάβροχο φινίρισμα το οποίο βοηθά να σας κρατήσει στεγνούς και προστατευμένους από την βροχή μέχρι να βρεις καπου να φυλαχτής όχι για βόλτες σε νεροποντές.
το μοναδικό μειονέκτημα η κουκούλα δεν έχει κορδονάκι ή λαστιχο πίσω για ρύθμηση.
γύρο στα 60 ευρώ πάνω κάτω είναι πολύ καλά αλλά νομίζω όχι παραπανω.