Πολύ καλό, βαρύ, σχετικά ποιοτικό – βάση της τιμής του.
Το μόνο που με δυσκόλεψε και με δυσκολεύει είναι ο τρόπος χρήσης του (το user interface) το οποίο είναι μπέρδεμένο.
Αν το μάθεις, διαβάζοντας, μετά από λίγο μπαίνεις στο κλίμα για να το δουλέψεις καλύτερα.
Έχει και ένα mode που μετά από ένα ttl σου μεταφέρει το αποτέλεσμα σε manual ρυθμίσεις για να κάνεις αλλαγές – κάτι σαν φωτομέτρηση θα το έλεγα.
Το φως του κλείνει γρήγορα και δεν εχει επιλογή να διαλέξεις περισσότερο χρόνο να κρατάει – εκτός και αν έχεις μόνιμα ανοιχτό.
Χωρίς το φως πίσω όμως δεν βλέπεις τίποτα στο καντράν, όσο και να του ανοίξεις το contrast – το καντράν δηλαδή είναι χαμηλής ποιότητας. Δηλαδή σε σχέση με μια Olympus που βλέπεις τα νούμερα, εδώ δεν τα βλέπεις χωρίς το φως!
Και κάτι ακόμη σημαντικό – δεν καταλαβαίνει αν του βάλεις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες και σου τις δείχνει πάντα αφόρτιστες ! μέγα πρόβλημα – δείχνει σωστά μόνο αν είναι αλκαλικές – και ποιος βάζει αλκαλικές – να τις ξεχάσεις και να χυθούν… μεγάλο φάουλ αυτό από την godox.
Η γωνία που έχει βοηθάει γiα μην χτυπάει στο κούτελο όταν χρησιμοποιείς το σκόπευτρο και έτσι δεν αλλάζεις με το κούτελο ρυθμίσεις κατά λάθος, όπως γίνεται αν βάλεις flash
Σε αυτήν την κατηγορία olympys/Panasonic έχει ένα pin κάτω στο πόδι, οπότε θέλει τέρμα πάνω η ροδέλα για να μπει – και επίσης είναι μεταλλικό το πόδι, κάτι πάρα πολύ θετικό.
Εκπέμπει μπροστά και βοηθητικό φως-led για σκοτεινό περιβάλλον να βοηθήσει για την εστίαση.
Η τιμή πάρα πολύ καλή σε σχέση με τα αντίστοιχα πχ Olympus - καμιά σχέση η τιμή, μα καμία.
Συνεργάζεται άψογα με την Olympus κάμερα.
Έχει και την δυνατότητα για firmware update.
Έχει και επιπλέον είσοδο για trigger από φλασομετρο, όμως έχει μικρό jack που δεν έχει κανένα φωτογραφικό καλώδιο τέτοιο, οπότε χρειάζεται μετατροπέας.
Έχει και 5 διαφορετικές περιοχές ρύθμισης που μπορείς να ρυθμίσεις και ξεχωριστά και ταυτόχρονα μαζί, πχ 5 flash με τις δικές τους ρυθμίσεις,
έχει και επιλογή για να μην μπερδεύεσαι αν είστε 2 φωτογράφοι με τα ίδια flash – πχ είστε δύο φωτογράφοι ταυτόχρονα, με τα ίδια φλας, αλλά ο καθένας μπορεί να κάνει μια αλλαγή στις ρυθμίσεις κατά την διάρκεια του γεγονότος – οπότε έχει επιλογή σε κάθε click να στέλνει όλες τις ρυθμίσεις και όχι μόνο να κάνει trig.
Φυσικά έχει πολλά κανάλια, πολλά id… για διαφορετικές ομάδες φωτογράφων.
Κάνει για όλα τα μοντέλα godox, δεν έχει σημασία αν είναι για άλλη μάρκα.
Γενικά απέχει από το τέλειο – δεν παύει να είναι όμως λειτουργικό, πρακτικό, απαραίτητο.