Χρησιμοποιω τον κάδο εδώ και δύο περίπου μήνες. Σημειώνω εξ αρχής πως, σε οτι με αφορά, προτιμώ τους κάδους που ανοίγουν με δύο κινήσεις (νοίγω ντουλαπάκι - σπρώχνω έξω κάδο), παρά αυτούς που στηρίζονται στο πορτάκι του ντουλαπιού και ανοίγουν με μια κίνηση, γιατί μετά από πολλά χρόνια χρήσης και με τα δύο αυτά είδη σε διαφορετικά σπίτια, κατέληξα οτι οι κάδοι όπως ο συγκεκριμένος, που τον σύρεις προς τα έξω και ανοίγει μόνο του του καπάκι, είναι ανθεκτικότερoi στην συστηματική χρήση.
Στη βάση αυτή λοιπόν, θα του δώσω θετικό βαθμό, αλλά χωρίς κάποιο ενθουσιασμό. Η αλήθεια είναι πως για πιο στιβαρή κατασκευή έπρεπε να κινηθώ σε υψηλότερο προϋπολογισμό (γύρω στα 40 με 45 ευρώ), οπότε ειναι αρκετά "τίμια" επιλογή για το κόστος του. Όπως και να έχει, στα προς βελτίωση σημειώνω τα εξής:
1. Χωρίς κάποιο συγκεκριμένο λόγο (π.χ. να έχει φορτωθεί με πολλά σκουπίδια, ή κάτι να εμποδίζει την διαδρομή του κάδου στις ράγες), αρκετά συχνά το καπάκι δεν ανοίγει ως το τέλος. Και αυτό συμβαίνει γιατί με κάποιο ανεξήγητο τρόπο ο κάδος μαγκώνει στα τελευταία στάδια της ράγας και δεν φτάνει τέρμα έξω.
2. Ενώ η τοποθέτηση έχει γίνει απο μαραγκό (διευκρινίζω: τον είχα εύκαιρο, όχι οτι απαιτείται), και άρα έγινε καλά, το καπάκι δεν εφαρμόζει απόλυτα στον κάδο και, παρ'οτι είναι τόσο μικρή η σχισμή που δεν υπάρχει διαρροή απο μυρωδιά.
3. Γενικά όμορφη κατασκευή αισθητικά, με ευθραυστη ωστόσο αίσθηση.