Τελευταιο κινητο που ειχα ηταν πριν πολλα χρονια πανω απο 10? ειχα τελευταια ενα ταβλετ samsung tab a 7`` 4g. το εχω λοιπον το κινητο 2 βδομαδες περιπου, ειναι γρηγορο εχω 12 η 13 εφαρμογες μεσα και παλι παει μια χαρα, απο φωτογραφιες δεν εχω αποψη οτι βλεπουμε απο τα reviews αλλοι λενε συμπαθητικες αλλοι λενε χαλια, φανταζομαι απο το tablet με τα 5 megapixel καλυτερες θα βγαζει, ειναι το πρωτο μου χιαομι και παντα ειχα samsung by the way, η μπαταρια καλη μετα απο 7 ωρες social media ακουγοντας μουσικη και βλεποντας και utube γυρναω σπιτι και ειναι στο 75% περιπου , το πηρα απο βοδα σε προσφορα 150 ευρω, σε αυτα τα λεφτα 5g με θηκη μεσα με ζελατινα προστασιας προεγκατιστιμενη με συμπαθιτικες φωτο κλπ κλπ ειναι value for money, ,η οθονη δεν με πειραξε που δεν ειναι ξερω γω super amoled ,μια χαρα την βρηκα ,μιον ειναι οτι δεν εχει wide angle camera gia topia κλπ.
Τελος για απλα καθημερινα πραγματα social media utube klp νομιζω αξιζει, κατι που ξεχασα ειναι οτι σε reviews εχω δει οτι μπορεις να παιξεις βαρια παιχνιδια ,αλλα εχω το pc για αυτο, Eπισης φορτιση απο 0 στο 100% πηρε 1 ωρα και 10 λεπτα