Μπανάκια Μωρού

Kikka Boo Στήριγμα Μπάνιου Soft Mint

  • Κατάλληλο για παιδιά από 0 έως 2 ετών
  • Μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες σχεδόν τις μπανιέρες
  • Προσφέρει καλή στήριξη στο μωρό για ασφαλές μπάνιο
  • Κατασκευασμένο από υλικό που στεγνώνει εύκολα
  • Απαλό και άνετο...
  • Κατάλληλο για παιδιά από 0 έως 2 ετών
  • Μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες σχεδόν τις μπανιέρες
  • Προσφέρει καλή στήριξη στο μωρό για ασφαλές μπάνιο
  • Κατασκευασμένο από υλικό που στεγνώνει εύκολα
  • Απαλό και άνετο στη χρήση
Δες όλη την περιγραφή
16 90
Παράδοση Τετ, 01 Ιουλ - Παρ, 03 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Manena
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Μπάνιο Μωρού στη σελίδα του Manena
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

  • Κατάλληλο για παιδιά από 0 έως 2 ετών
  • Μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες σχεδόν τις μπανιέρες
  • Προσφέρει καλή στήριξη στο μωρό για ασφαλές μπάνιο
  • Κατασκευασμένο από υλικό που στεγνώνει εύκολα
  • Απαλό και άνετο στη χρήση

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ανατομικό Στήριγμα
Χρώμα
Μπλε

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Πτυσσόμενη
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (25)

Αξιολογήσεις

  1. 15
  2. 3
  3. 3
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία χρήσης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ενω βολεύει στην χρήση του και το μωρό είναι άνετο μέσα σε αυτό, μετά από χρήση ούτε 2 μηνών άρχισε να βγάζει το εσωτερικό του υλικό μέσα στο νερό κατά την διάρκεια του μπάνιου.

    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Isabella_Bakiri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελικά αναγκάστηκα να το πετάξω και να το αλλάξω με ένα πλαστικό, διότι λερώνονταν όταν το μωρό έκανε την ανάγκη του στο μπάνιο. Μια 2 φορές στο πλυντήριο άρχισαν να ανοίγουν οι ραφές.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μας βόλεψε πολύ οταν το μωρό ηταν πια μεγάλο για το σκαφάκι του μπανιερού, αλλά θέλαμε να κάθεται κάπου μαλακά και σταθερά. Οι ιμάντες προσαρμόζονται στο υψος και στηρίζεται στα πλαϊνά"αυτακια" απο το μπανάκι (σχεδόν όλα έχουν). Θέλει μετα απο καθε μπανιο απλωμα να στεγνώνει γιατί αν μένει υγρό θα είναι βλαβερό για το μωρό λόγω βακτηρίων. Στεγνώνει γρήγορα μεσα είναι αφρολεξ. Εγω ανα διαστηματα το εβαζα και πλυντήριο σε ελαφρύ πρόγραμμα. Ελπιζω να βοήθησα.

    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ είναι πολύ βολικό για το μωρό, χάνει φελιζολ κ γεμίζει η μπανιέρα. Δεν μπορείς να το καθαρίσεις με τίποτα με αποτέλεσμα να είναι βρώμικο όσο κ να το καθαριζεις. Κρατάει οσμή υγρασίας. Πολύ ανθυγιεινό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arkoudi_as

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό! στεγνώνει γρηγορα-εμεις σηκώνουμε το μπανιερο να στραγγιξει.
    Επίσης οι ιμάντες μπορούν περιστραφουν γύρω από το πιαστρακι για να κοντυνουν. έχουν σπάσει σε κάποιο σημείο αλλά και πάλι πιάνουν και δεν υπάρχει πρόβλημα. Γενικότερα, δεν έχω εντοπίσει κάτι αρνητικό, ο μπεμπακος είναι 7 μηνών, κι ενω έχει ύψος 8,5 μηνων κάθεται μια χαρά εδώ και μηνες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_Kampadakis64

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμα θέλετε όντως κάτι να σας βολέψει-------->ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!
    Απλό, μαλακό, μπαίνει πανεύκολα σε κάθε μπανιεράκι και στεγνώνει αμέσως.
    Το μωρό κάθεται άνετα και του αρέσει!
    Τρομερή αγορά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όχι και τόσο καλό, αργεί αρκετά να στεγνώσει και κρατάει μυρωδιά, δεν μπαίνει στο πλυντήριο απ' ότι λέει έστω να το στύψεις, για καλοκαίρι θα ναι καλό.

    Στα θετικά το μωρό καθόταν πολύ καλά επάνω και δε χρειάζονται 2 για το μπάνιο του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IoannaAp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλο για νεογεννητο μεχρι και 4 μηνων.Τωρα που εχει αρχισει να καθεται η μικρη δεν βολευει γιατι προσπαθει να σηκωθει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλειο , στεγνώνει γρήγορα, άνετο εύχρηστο κ το μωρό αράζει εύκολα όσο εμεισ Ρίχνουμε νεράκι . Το καθαρίζεις επιτόπου αν λερώσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophaki90

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιούμε εδω κ ενα μηνα περίπου σε μπεμπακι 5 μηνων.στο δικα μας το μπανιερο ταιριαξε παρότι κατα την αγορά ειχα καποιες επιφυλάξεις.οι ιμάντες δεν μαζεύουν αλλα ειναι σε καταλληλο μακρος και το παιδι ειναι ημικαθιστο.εχει μεσα αφρώδες μπιλιες που στο συγκεκριμένο στρωμα μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν φεύγουν.εμεις το χρησιμοποιούμε καθε βράδυ οποτε δεν προλαβαίνει να στεγνώσει τελείως τωρα πια που χειμωνιασε κ δεν το βλέπει ο ηλιος. Συγκριτικά με αλλα στρωματα μπορώ να πω οτι ειναι πολυ καλο έχοντας πεταξει αρκετά λεφτα σε αλλα που χαλουσαν πριν τον μηνα..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Ganoti
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικο! Ειχαμε μπανακι αλλα δεν βολευοταν το μωρο μας γιατι ειναι ακομα 3 μηνων. Με αυτο σωθηκαμε! Ειναι ασφαλες, καθεται πολυ ανετα το μωρο χωρις να κλαιει και να κουραζεται. Πλενεται πολυ ευκολα και γρηγορα και επισης ειναι τετοιο το υλικο του που στεγνωνει γρηγορα. Επισης εχει και ενα πιαστρακι για να το κρεμας στο μπανιο και να στεγνωνει. Πλενεται μονο στο χερι, οχι σε πλυντηριο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirhnaki_15

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω και εγω πολυ χρήσιμο και ασφαλές μου εχει λυσει τα χέρια κανει το μωρακι ομορφα μπανακι και το απολαμβανει χωρις να φοβασαι οτι θα σου φυγει, στεγνώνει ευκολα ειναι μαλακο και ιδανικό για καθε νεα μαμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavog
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλο και αναπαυτικό για το μωρό! Κάνει το μπανάκι τέλειο! Οι ζώνες αυξομειώνονται για να προσαρμόζεται σε όλα τα μπανακια. Καμία σχέση με τα πλαστικά που είχα χρησιμοποιήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βοηθάει άψογα στο μπανακι. Επισης πρεπει να ξερεις να το βάζεις και δεν ειναι και πυρηνική φυσική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό, για κανά 3μηνο. Μετά αρχίζει εσωτερικά και πιάνει μούχλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για το μπάνιο του μωρού μας.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει δουλειά σε 2 μηνών μωράκι

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Super useful for my baby and me

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σώθηκα ! Έκανε τ μπάνιο του μικρού πολύ πιο εύκολο κ ασφαλές ! Μακάρι ν το είχα κ στο πρώτο μ παιδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η σταση του μωρου δεν ειναι βολικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απίστευτα βολικό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλειο ! Το μωρό βολεύεται παρά πολύ με αυτό και το κανείς άνετα μπάνιο !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βοηθάει πάρα πολύ ειδικά για νεογέννητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ενω βολεύει στην χρήση του και το μωρό είναι άνετο μέσα σε αυτό, μετά από χρήση ούτε 2 μηνών άρχισε να βγάζει το εσωτερικό του υλικό μέσα στο νερό κατά την διάρκεια του μπάνιου.

    0
  • Τελικά αναγκάστηκα να το πετάξω και να το αλλάξω με ένα πλαστικό, διότι λερώνονταν όταν το μωρό έκανε την ανάγκη του στο μπάνιο. Μια 2 φορές στο πλυντήριο άρχισαν να ανοίγουν οι ραφές.

    0
  • Μας βόλεψε πολύ οταν το μωρό ηταν πια μεγάλο για το σκαφάκι του μπανιερού, αλλά θέλαμε να κάθεται κάπου μαλακά και σταθερά. Οι ιμάντες προσαρμόζονται στο υψος και στηρίζεται στα πλαϊνά"αυτακια" απο το μπανάκι (σχεδόν όλα έχουν). Θέλει μετα απο καθε μπανιο απλωμα να στεγνώνει γιατί αν μένει υγρό θα είναι βλαβερό για το μωρό λόγω βακτηρίων. Στεγνώνει γρήγορα μεσα είναι αφρολεξ. Εγω ανα διαστηματα το εβαζα και πλυντήριο σε ελαφρύ πρόγραμμα. Ελπιζω να βοήθησα.

    0
  • Ενώ είναι πολύ βολικό για το μωρό, χάνει φελιζολ κ γεμίζει η μπανιέρα. Δεν μπορείς να το καθαρίσεις με τίποτα με αποτέλεσμα να είναι βρώμικο όσο κ να το καθαριζεις. Κρατάει οσμή υγρασίας. Πολύ ανθυγιεινό

    0
  • είναι πολύ καλό! στεγνώνει γρηγορα-εμεις σηκώνουμε το μπανιερο να στραγγιξει.
    Επίσης οι ιμάντες μπορούν περιστραφουν γύρω από το πιαστρακι για να κοντυνουν. έχουν σπάσει σε κάποιο σημείο αλλά και πάλι πιάνουν και δεν υπάρχει πρόβλημα. Γενικότερα, δεν έχω εντοπίσει κάτι αρνητικό, ο μπεμπακος είναι 7 μηνών, κι ενω έχει ύψος 8,5 μηνων κάθεται μια χαρά εδώ και μηνες

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

193 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Maxh_D

Πώς ρυθμίζονται οι ιμάντες για να μην φεύγει απο τη μπανιεριτσα του μωρού;

papanikolaoumarianna.id

Τα στηρίγματα που έχουν στην άκρη τους οι ιμάντες κάνουν κλικ και κουμπώνουν στο χείλος που έχει η μπανιέρα περιμετρικά στα τρία σημεία. Έτσι επιτρέπουν να κινείται το στρωματάκι το οποίο επιπλέει στο νερό με το μωράκι αλλά όχι να φεύγει ούτε και να βυθίζεται από τη μεριά του κεφαλιού του. Ήταν από τις καλύτερες αγορές μας! Ο μικρός μας το καταφχαριστήθηκε!

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

  • Κατάλληλο για παιδιά από 0 έως 2 ετών
  • Μπορεί να προσαρμοστεί σε όλες σχεδόν τις μπανιέρες
  • Προσφέρει καλή στήριξη στο μωρό για ασφαλές μπάνιο
  • Κατασκευασμένο από υλικό που στεγνώνει εύκολα
  • Απαλό και άνετο στη χρήση

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Είδος
Ανατομικό Στήριγμα
Χρώμα
Μπλε

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Πτυσσόμενη
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (25)

  1. 15
  2. 3
  3. 3
  4. 3
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ευκολία χρήσης
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Ποιότητα
  • Αντοχή

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

  • Ενω βολεύει στην χρήση του και το μωρό είναι άνετο μέσα σε αυτό, μετά από χρήση ούτε 2 μηνών άρχισε να βγάζει το εσωτερικό του υλικό μέσα στο νερό κατά την διάρκεια του μπάνιου.

    • Ευκολία χρήσης
    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Isabella_Bakiri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Τελικά αναγκάστηκα να το πετάξω και να το αλλάξω με ένα πλαστικό, διότι λερώνονταν όταν το μωρό έκανε την ανάγκη του στο μπάνιο. Μια 2 φορές στο πλυντήριο άρχισαν να ανοίγουν οι ραφές.

    • Ποιότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Μας βόλεψε πολύ οταν το μωρό ηταν πια μεγάλο για το σκαφάκι του μπανιερού, αλλά θέλαμε να κάθεται κάπου μαλακά και σταθερά. Οι ιμάντες προσαρμόζονται στο υψος και στηρίζεται στα πλαϊνά"αυτακια" απο το μπανάκι (σχεδόν όλα έχουν). Θέλει μετα απο καθε μπανιο απλωμα να στεγνώνει γιατί αν μένει υγρό θα είναι βλαβερό για το μωρό λόγω βακτηρίων. Στεγνώνει γρήγορα μεσα είναι αφρολεξ. Εγω ανα διαστηματα το εβαζα και πλυντήριο σε ελαφρύ πρόγραμμα. Ελπιζω να βοήθησα.

    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ενώ είναι πολύ βολικό για το μωρό, χάνει φελιζολ κ γεμίζει η μπανιέρα. Δεν μπορείς να το καθαρίσεις με τίποτα με αποτέλεσμα να είναι βρώμικο όσο κ να το καθαριζεις. Κρατάει οσμή υγρασίας. Πολύ ανθυγιεινό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • arkoudi_as

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι πολύ καλό! στεγνώνει γρηγορα-εμεις σηκώνουμε το μπανιερο να στραγγιξει.
    Επίσης οι ιμάντες μπορούν περιστραφουν γύρω από το πιαστρακι για να κοντυνουν. έχουν σπάσει σε κάποιο σημείο αλλά και πάλι πιάνουν και δεν υπάρχει πρόβλημα. Γενικότερα, δεν έχω εντοπίσει κάτι αρνητικό, ο μπεμπακος είναι 7 μηνών, κι ενω έχει ύψος 8,5 μηνων κάθεται μια χαρά εδώ και μηνες

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Leonidas_Kampadakis64

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άμα θέλετε όντως κάτι να σας βολέψει-------->ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ!
    Απλό, μαλακό, μπαίνει πανεύκολα σε κάθε μπανιεράκι και στεγνώνει αμέσως.
    Το μωρό κάθεται άνετα και του αρέσει!
    Τρομερή αγορά!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Όχι και τόσο καλό, αργεί αρκετά να στεγνώσει και κρατάει μυρωδιά, δεν μπαίνει στο πλυντήριο απ' ότι λέει έστω να το στύψεις, για καλοκαίρι θα ναι καλό.

    Στα θετικά το μωρό καθόταν πολύ καλά επάνω και δε χρειάζονται 2 για το μπάνιο του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • IoannaAp

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αρκετα καλο για νεογεννητο μεχρι και 4 μηνων.Τωρα που εχει αρχισει να καθεται η μικρη δεν βολευει γιατι προσπαθει να σηκωθει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλειο , στεγνώνει γρήγορα, άνετο εύχρηστο κ το μωρό αράζει εύκολα όσο εμεισ Ρίχνουμε νεράκι . Το καθαρίζεις επιτόπου αν λερώσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Sophaki90

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το χρησιμοποιούμε εδω κ ενα μηνα περίπου σε μπεμπακι 5 μηνων.στο δικα μας το μπανιερο ταιριαξε παρότι κατα την αγορά ειχα καποιες επιφυλάξεις.οι ιμάντες δεν μαζεύουν αλλα ειναι σε καταλληλο μακρος και το παιδι ειναι ημικαθιστο.εχει μεσα αφρώδες μπιλιες που στο συγκεκριμένο στρωμα μέχρι στιγμής τουλάχιστον δεν φεύγουν.εμεις το χρησιμοποιούμε καθε βράδυ οποτε δεν προλαβαίνει να στεγνώσει τελείως τωρα πια που χειμωνιασε κ δεν το βλέπει ο ηλιος. Συγκριτικά με αλλα στρωματα μπορώ να πω οτι ειναι πολυ καλο έχοντας πεταξει αρκετά λεφτα σε αλλα που χαλουσαν πριν τον μηνα..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eirini_Ganoti
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καταπληκτικο! Ειχαμε μπανακι αλλα δεν βολευοταν το μωρο μας γιατι ειναι ακομα 3 μηνων. Με αυτο σωθηκαμε! Ειναι ασφαλες, καθεται πολυ ανετα το μωρο χωρις να κλαιει και να κουραζεται. Πλενεται πολυ ευκολα και γρηγορα και επισης ειναι τετοιο το υλικο του που στεγνωνει γρηγορα. Επισης εχει και ενα πιαστρακι για να το κρεμας στο μπανιο και να στεγνωνει. Πλενεται μονο στο χερι, οχι σε πλυντηριο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirhnaki_15

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το εχω και εγω πολυ χρήσιμο και ασφαλές μου εχει λυσει τα χέρια κανει το μωρακι ομορφα μπανακι και το απολαμβανει χωρις να φοβασαι οτι θα σου φυγει, στεγνώνει ευκολα ειναι μαλακο και ιδανικό για καθε νεα μαμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stavog
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλο και αναπαυτικό για το μωρό! Κάνει το μπανάκι τέλειο! Οι ζώνες αυξομειώνονται για να προσαρμόζεται σε όλα τα μπανακια. Καμία σχέση με τα πλαστικά που είχα χρησιμοποιήσει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βοηθάει άψογα στο μπανακι. Επισης πρεπει να ξερεις να το βάζεις και δεν ειναι και πυρηνική φυσική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλό, για κανά 3μηνο. Μετά αρχίζει εσωτερικά και πιάνει μούχλα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό για το μπάνιο του μωρού μας.

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει δουλειά σε 2 μηνών μωράκι

    • Ποιότητα
    • Αντοχή
    • Ευκολία χρήσης
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Super useful for my baby and me

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σώθηκα ! Έκανε τ μπάνιο του μικρού πολύ πιο εύκολο κ ασφαλές ! Μακάρι ν το είχα κ στο πρώτο μ παιδι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η σταση του μωρου δεν ειναι βολικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι απίστευτα βολικό. Το συστήνω ανεπιφύλακτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι τέλειο ! Το μωρό βολεύεται παρά πολύ με αυτό και το κανείς άνετα μπάνιο !

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βοηθάει πάρα πολύ ειδικά για νεογέννητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ενω βολεύει στην χρήση του και το μωρό είναι άνετο μέσα σε αυτό, μετά από χρήση ούτε 2 μηνών άρχισε να βγάζει το εσωτερικό του υλικό μέσα στο νερό κατά την διάρκεια του μπάνιου.

    0
  • Τελικά αναγκάστηκα να το πετάξω και να το αλλάξω με ένα πλαστικό, διότι λερώνονταν όταν το μωρό έκανε την ανάγκη του στο μπάνιο. Μια 2 φορές στο πλυντήριο άρχισαν να ανοίγουν οι ραφές.

    0
  • Μας βόλεψε πολύ οταν το μωρό ηταν πια μεγάλο για το σκαφάκι του μπανιερού, αλλά θέλαμε να κάθεται κάπου μαλακά και σταθερά. Οι ιμάντες προσαρμόζονται στο υψος και στηρίζεται στα πλαϊνά"αυτακια" απο το μπανάκι (σχεδόν όλα έχουν). Θέλει μετα απο καθε μπανιο απλωμα να στεγνώνει γιατί αν μένει υγρό θα είναι βλαβερό για το μωρό λόγω βακτηρίων. Στεγνώνει γρήγορα μεσα είναι αφρολεξ. Εγω ανα διαστηματα το εβαζα και πλυντήριο σε ελαφρύ πρόγραμμα. Ελπιζω να βοήθησα.

    0
  • Ενώ είναι πολύ βολικό για το μωρό, χάνει φελιζολ κ γεμίζει η μπανιέρα. Δεν μπορείς να το καθαρίσεις με τίποτα με αποτέλεσμα να είναι βρώμικο όσο κ να το καθαριζεις. Κρατάει οσμή υγρασίας. Πολύ ανθυγιεινό

    0
  • είναι πολύ καλό! στεγνώνει γρηγορα-εμεις σηκώνουμε το μπανιερο να στραγγιξει.
    Επίσης οι ιμάντες μπορούν περιστραφουν γύρω από το πιαστρακι για να κοντυνουν. έχουν σπάσει σε κάποιο σημείο αλλά και πάλι πιάνουν και δεν υπάρχει πρόβλημα. Γενικότερα, δεν έχω εντοπίσει κάτι αρνητικό, ο μπεμπακος είναι 7 μηνών, κι ενω έχει ύψος 8,5 μηνων κάθεται μια χαρά εδώ και μηνες

    0
  • Δες τα όλα
16,90 €
5,00 €   μεταφορικά