Παπούτσια Εργασίας

Krausmann Shadow Παπούτσι Εργασίας Γκρι

Παπούτσι εργασίας με χαμηλό βάρος. Με πλέγμα που αναπνέει για ελαστικότητα και εφαρμογή, διασφαλίζει σταθερότητα.


Παπούτσι εργασίας με χαμηλό βάρος. Με πλέγμα που αναπνέει για ελαστικότητα και εφαρμογή, διασφαλίζει σταθερότητα.


Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετα.

Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Παπούτσι εργασίας με χαμηλό βάρος. Με πλέγμα που αναπνέει για ελαστικότητα και εφαρμογή, διασφαλίζει σταθερότητα.


Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετα.

Χαρακτηριστικά

  • Ελαφρύς και ευέλικτος σχεδιασμός
  • Αναπνεύσιμο πλέγμα
  • Άνετη εφαρμογή
  • Υφασμάτινη επένδυση

Υλικά

  • Επάνω μέρος: Πλεκτό δίκτυ με κόκκινη φόδρα
  • Πάτος: Διπλής πυκνότητας PU
  • Σόλα: (μέσα / έξω) EVA γκρι
  • Βάρος: 204 gr


Brand

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Όχι
Επίπεδο Προστασίας
-
Αδιάβροχο
Όχι
Χρώμα
Γκρι
Αθλητικού Τύπου
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (5)

Αξιολογήσεις

  1. 1
  2. 1
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • tsakalidismanos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ άνετα και ελαφριά αλλά γλιστράνε απίστευτα οπότε είναι άκρως επικίνδυνα..Αν δεν γλιστρούσαν θα ήταν πολύ καλά παπούτσια .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stayros_Mpafaloukas
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το παπούτσι απλα λες και δεν το φορας στο ποδι σου. Απίστευτα ανετα. Δεν θα σκιστεί με κανενα τροπο. Αλλα αυτο εως εκει. Γλιστράνε απο την πρωτη κιόλας μερα. Σε νερο πρέπει να εχει κανει μαθηματα σε παγο πρωτα για να καταφερεις να περπατήσεις. Διαρκεια ζωη της σόλας το πολυ 5 μηνες μέχρι να βγουν εξω τα δάχτυλα. Συμπέρασμα? Καλυτερα να εχεις πονους απο πιο κουραστικό παπουτσι, παρα πονους σε ολο το κορμι απο πέσιμο!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggoulas_1975
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμιά περίπτωση δεν θα σου παρέχουν ασφάλεια στην εργασία σου όταν τα φοράς.Η σόλα είναι ψεύτικη τρώγεται πολύ εύκολα και μετά σε οποιαδήποτε λεία επιφάνεια γλιστράει με το παραμικρό ακόμα και στεγνό κσι καινούργιο.Να μην αναφέρω καν το βρεγμένο.Σήμερα με μία ελαφριά βροχή σε ασφάλτινο δρόμο έπεσα δύο φορές κάτω.Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει σε παπούτσια.Κρίμα που τα λένε ότι είναι εργασίας.Θα παρακαλούσα την Krausmann να τα αποσύρει για να μην τραυματίσει και άλλους που θέλουν να τα αγοράσουν.Όσο για αυτούς που τα έχουν ήδη προσοχή μεγάλη.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Πολύ άνετα και ελαφριά αλλά γλιστράνε απίστευτα οπότε είναι άκρως επικίνδυνα..Αν δεν γλιστρούσαν θα ήταν πολύ καλά παπούτσια .

    1
  • Το παπούτσι απλα λες και δεν το φορας στο ποδι σου. Απίστευτα ανετα. Δεν θα σκιστεί με κανενα τροπο. Αλλα αυτο εως εκει. Γλιστράνε απο την πρωτη κιόλας μερα. Σε νερο πρέπει να εχει κανει μαθηματα σε παγο πρωτα για να καταφερεις να περπατήσεις. Διαρκεια ζωη της σόλας το πολυ 5 μηνες μέχρι να βγουν εξω τα δάχτυλα. Συμπέρασμα? Καλυτερα να εχεις πονους απο πιο κουραστικό παπουτσι, παρα πονους σε ολο το κορμι απο πέσιμο!!

    4
  • Σε καμιά περίπτωση δεν θα σου παρέχουν ασφάλεια στην εργασία σου όταν τα φοράς.Η σόλα είναι ψεύτικη τρώγεται πολύ εύκολα και μετά σε οποιαδήποτε λεία επιφάνεια γλιστράει με το παραμικρό ακόμα και στεγνό κσι καινούργιο.Να μην αναφέρω καν το βρεγμένο.Σήμερα με μία ελαφριά βροχή σε ασφάλτινο δρόμο έπεσα δύο φορές κάτω.Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει σε παπούτσια.Κρίμα που τα λένε ότι είναι εργασίας.Θα παρακαλούσα την Krausmann να τα αποσύρει για να μην τραυματίσει και άλλους που θέλουν να τα αγοράσουν.Όσο για αυτούς που τα έχουν ήδη προσοχή μεγάλη.

    2
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

26 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Παπούτσι εργασίας με χαμηλό βάρος. Με πλέγμα που αναπνέει για ελαστικότητα και εφαρμογή, διασφαλίζει σταθερότητα.


Οι χρήστες που τα έχουν αγοράσει τα ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι άνετα.

Χαρακτηριστικά

  • Ελαφρύς και ευέλικτος σχεδιασμός
  • Αναπνεύσιμο πλέγμα
  • Άνετη εφαρμογή
  • Υφασμάτινη επένδυση

Υλικά

  • Επάνω μέρος: Πλεκτό δίκτυ με κόκκινη φόδρα
  • Πάτος: Διπλής πυκνότητας PU
  • Σόλα: (μέσα / έξω) EVA γκρι
  • Βάρος: 204 gr


Brand

Είδος
Παπούτσι
Ασφαλείας
Όχι
Επίπεδο Προστασίας
-
Αδιάβροχο
Όχι
Χρώμα
Γκρι
Αθλητικού Τύπου
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (5)

  1. 1
  2. 1
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Ποιότητα υλικών
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Αντοχή
  • tsakalidismanos
    3
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ άνετα και ελαφριά αλλά γλιστράνε απίστευτα οπότε είναι άκρως επικίνδυνα..Αν δεν γλιστρούσαν θα ήταν πολύ καλά παπούτσια .

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Stayros_Mpafaloukas
    3
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το παπούτσι απλα λες και δεν το φορας στο ποδι σου. Απίστευτα ανετα. Δεν θα σκιστεί με κανενα τροπο. Αλλα αυτο εως εκει. Γλιστράνε απο την πρωτη κιόλας μερα. Σε νερο πρέπει να εχει κανει μαθηματα σε παγο πρωτα για να καταφερεις να περπατήσεις. Διαρκεια ζωη της σόλας το πολυ 5 μηνες μέχρι να βγουν εξω τα δάχτυλα. Συμπέρασμα? Καλυτερα να εχεις πονους απο πιο κουραστικό παπουτσι, παρα πονους σε ολο το κορμι απο πέσιμο!!

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Vaggoulas_1975
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Σε καμιά περίπτωση δεν θα σου παρέχουν ασφάλεια στην εργασία σου όταν τα φοράς.Η σόλα είναι ψεύτικη τρώγεται πολύ εύκολα και μετά σε οποιαδήποτε λεία επιφάνεια γλιστράει με το παραμικρό ακόμα και στεγνό κσι καινούργιο.Να μην αναφέρω καν το βρεγμένο.Σήμερα με μία ελαφριά βροχή σε ασφάλτινο δρόμο έπεσα δύο φορές κάτω.Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει σε παπούτσια.Κρίμα που τα λένε ότι είναι εργασίας.Θα παρακαλούσα την Krausmann να τα αποσύρει για να μην τραυματίσει και άλλους που θέλουν να τα αγοράσουν.Όσο για αυτούς που τα έχουν ήδη προσοχή μεγάλη.

    • Άνεση
    • Βάρος
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Άνεση
    • Ποιότητα υλικών
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Αντοχή
    • Βάρος
  • Πολύ άνετα και ελαφριά αλλά γλιστράνε απίστευτα οπότε είναι άκρως επικίνδυνα..Αν δεν γλιστρούσαν θα ήταν πολύ καλά παπούτσια .

    1
  • Το παπούτσι απλα λες και δεν το φορας στο ποδι σου. Απίστευτα ανετα. Δεν θα σκιστεί με κανενα τροπο. Αλλα αυτο εως εκει. Γλιστράνε απο την πρωτη κιόλας μερα. Σε νερο πρέπει να εχει κανει μαθηματα σε παγο πρωτα για να καταφερεις να περπατήσεις. Διαρκεια ζωη της σόλας το πολυ 5 μηνες μέχρι να βγουν εξω τα δάχτυλα. Συμπέρασμα? Καλυτερα να εχεις πονους απο πιο κουραστικό παπουτσι, παρα πονους σε ολο το κορμι απο πέσιμο!!

    4
  • Σε καμιά περίπτωση δεν θα σου παρέχουν ασφάλεια στην εργασία σου όταν τα φοράς.Η σόλα είναι ψεύτικη τρώγεται πολύ εύκολα και μετά σε οποιαδήποτε λεία επιφάνεια γλιστράει με το παραμικρό ακόμα και στεγνό κσι καινούργιο.Να μην αναφέρω καν το βρεγμένο.Σήμερα με μία ελαφριά βροχή σε ασφάλτινο δρόμο έπεσα δύο φορές κάτω.Μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει σε παπούτσια.Κρίμα που τα λένε ότι είναι εργασίας.Θα παρακαλούσα την Krausmann να τα αποσύρει για να μην τραυματίσει και άλλους που θέλουν να τα αγοράσουν.Όσο για αυτούς που τα έχουν ήδη προσοχή μεγάλη.

    2
  • 0
  • 0
  • Δες τα όλα
28,24 €
5,00 €   μεταφορικά