Λάδια Μαλλιών

Faipa Non Λάδι Μαλλιών για Επανόρθωση 250ml

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Δράση: Επανόρθωση
Δες όλη την περιγραφή

Περιγραφή

Περιγραφή

Λάδι μαλλιών για επανόρθωση της Faipa. Αναδομεί τα ταλαιπωρημένα μαλλιά, προσφέροντας έντονη θρέψη χωρίς να τα επιβαρύνει περισσότερο.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Ποσότητα
250 ml
Δράση
Επανόρθωση
Αντιμετώπιση
-
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Ξηρό Λάδι
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (20)

Αξιολογήσεις

  1. 14
  2. 3
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Υφή
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Άρωμα
  • singing-therapy

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν λαδώνει τα μαλλιά, το βάζω σε στεγνά είτε μετά το λούσιμο είτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και μου τα φρεσκάρει . Το χρησιμοποιώ και σε βρεγμένα πριν το στέγνωμα. Με βόλεψε πολύ. Τα μαλλιά μου είναι λεπτά και ντεκαπαρισμένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Monika Anna

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σγουρά μαλλιά τύπου 3b - 3c
    έχω και τριχοτιλλιμοανία (οπότε προϊόντα με δυνατό κράτημα, τα αποφεύγω). Ξεκίνησα το συγκεκριμένο γιατί ήθελα κάτι που να μου τα μαλακώνει κάπως. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη! Το βάζω σε βρεγμένα μαλλιά, και γενικά μου τα αφήνει πολύ μαλακά. Επίσης επειδή στην 3η ημέρα τα μαλλιά γίνονται σαν ιστός αράχνης, το εφαρμόζω και μέσα στην εβδομάδα με βρεγμένα χέρια, όχι μαλλιά. Άμα ψάχνεις κάτι για απαλό κράτημα και που να μπορείς να το βαζεις και μέσα στη βδομάδα χωρίς να ξαναλούζεσαι, θα στο πρότεινα. Κάτι αρνητικό είναι ότι δεν βοηθάει και πάρα πολυ στο φριζάρισμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kate8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα είναι ότι καλύτερο!
    Μου το έδωσαν στα Γκαλερυ για μαλλιά σπαστά φριζαριστά.
    Δεν έχει υφή λαδιού ούτε καν, είναι υδαρές,δεν κολλάει, κάπως σαν νερό.
    Μαλακώνει τα αφυδατωμένα μαλλιά και δίνει όμορφο σχήμα στις μπούκλες χωρίς να κολλάει.
    Τοπ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margarel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ελαφρύ gel, ιδανικό για μαλλιά με μπούκλες. Έχω λεπτή και ξηρή τρίχα που φριζάρει πολύ και με αυτό έστρωσε το μαλλί! Δεν το αλλάζω με τίποτα εδώ και χρόνια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν θα το χαρακτήριζα λάδι μαλλιών και ούτε μου το έδωσαν σαν τέτοιο
    αλλά σαν ένα ελαφρύ τζελ για φορμαρισμα σγουρων μαλλιών, που όμως τα δικά μου τα ισιωνει και τα βαραίνει
    για το αν λειτουργεί με κάποιον άλλο τρόπο δεν έχω αποψη
    επειδή δεν το έχω χρησιμοποιήσει συστηματικά, αν στο μέλλον δω κάτι άλλο θα επανέλθω

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό, το αγοράζω ξανά και ξανά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Δεν λαδώνει τα μαλλιά, το βάζω σε στεγνά είτε μετά το λούσιμο είτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και μου τα φρεσκάρει . Το χρησιμοποιώ και σε βρεγμένα πριν το στέγνωμα. Με βόλεψε πολύ. Τα μαλλιά μου είναι λεπτά και ντεκαπαρισμένα

    0
  • Έχω σγουρά μαλλιά τύπου 3b - 3c
    έχω και τριχοτιλλιμοανία (οπότε προϊόντα με δυνατό κράτημα, τα αποφεύγω). Ξεκίνησα το συγκεκριμένο γιατί ήθελα κάτι που να μου τα μαλακώνει κάπως. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη! Το βάζω σε βρεγμένα μαλλιά, και γενικά μου τα αφήνει πολύ μαλακά. Επίσης επειδή στην 3η ημέρα τα μαλλιά γίνονται σαν ιστός αράχνης, το εφαρμόζω και μέσα στην εβδομάδα με βρεγμένα χέρια, όχι μαλλιά. Άμα ψάχνεις κάτι για απαλό κράτημα και που να μπορείς να το βαζεις και μέσα στη βδομάδα χωρίς να ξαναλούζεσαι, θα στο πρότεινα. Κάτι αρνητικό είναι ότι δεν βοηθάει και πάρα πολυ στο φριζάρισμα.

    0
  • Για εμένα είναι ότι καλύτερο!
    Μου το έδωσαν στα Γκαλερυ για μαλλιά σπαστά φριζαριστά.
    Δεν έχει υφή λαδιού ούτε καν, είναι υδαρές,δεν κολλάει, κάπως σαν νερό.
    Μαλακώνει τα αφυδατωμένα μαλλιά και δίνει όμορφο σχήμα στις μπούκλες χωρίς να κολλάει.
    Τοπ!

    1
  • Πολύ καλό ελαφρύ gel, ιδανικό για μαλλιά με μπούκλες. Έχω λεπτή και ξηρή τρίχα που φριζάρει πολύ και με αυτό έστρωσε το μαλλί! Δεν το αλλάζω με τίποτα εδώ και χρόνια.

    3
  • δεν θα το χαρακτήριζα λάδι μαλλιών και ούτε μου το έδωσαν σαν τέτοιο
    αλλά σαν ένα ελαφρύ τζελ για φορμαρισμα σγουρων μαλλιών, που όμως τα δικά μου τα ισιωνει και τα βαραίνει
    για το αν λειτουργεί με κάποιον άλλο τρόπο δεν έχω αποψη
    επειδή δεν το έχω χρησιμοποιήσει συστηματικά, αν στο μέλλον δω κάτι άλλο θα επανέλθω

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

142 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Λάδι μαλλιών για επανόρθωση της Faipa. Αναδομεί τα ταλαιπωρημένα μαλλιά, προσφέροντας έντονη θρέψη χωρίς να τα επιβαρύνει περισσότερο.

Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Ποσότητα
250 ml
Δράση
Επανόρθωση
Αντιμετώπιση
-
Επαγγελματικά Brands Μαλλιών
Ναι

Ειδικά Χαρακτηριστικά

Κερατίνη
Όχι
Ξηρό Λάδι
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (20)

  1. 14
  2. 3
  3. 2
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Υφή
  • Αποτελεσματικότητα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Θα το αγόραζα ξανά
  • Ελαφριά αίσθηση
  • Άρωμα
  • singing-therapy

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν λαδώνει τα μαλλιά, το βάζω σε στεγνά είτε μετά το λούσιμο είτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και μου τα φρεσκάρει . Το χρησιμοποιώ και σε βρεγμένα πριν το στέγνωμα. Με βόλεψε πολύ. Τα μαλλιά μου είναι λεπτά και ντεκαπαρισμένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Monika Anna

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Έχω σγουρά μαλλιά τύπου 3b - 3c
    έχω και τριχοτιλλιμοανία (οπότε προϊόντα με δυνατό κράτημα, τα αποφεύγω). Ξεκίνησα το συγκεκριμένο γιατί ήθελα κάτι που να μου τα μαλακώνει κάπως. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη! Το βάζω σε βρεγμένα μαλλιά, και γενικά μου τα αφήνει πολύ μαλακά. Επίσης επειδή στην 3η ημέρα τα μαλλιά γίνονται σαν ιστός αράχνης, το εφαρμόζω και μέσα στην εβδομάδα με βρεγμένα χέρια, όχι μαλλιά. Άμα ψάχνεις κάτι για απαλό κράτημα και που να μπορείς να το βαζεις και μέσα στη βδομάδα χωρίς να ξαναλούζεσαι, θα στο πρότεινα. Κάτι αρνητικό είναι ότι δεν βοηθάει και πάρα πολυ στο φριζάρισμα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kate8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για εμένα είναι ότι καλύτερο!
    Μου το έδωσαν στα Γκαλερυ για μαλλιά σπαστά φριζαριστά.
    Δεν έχει υφή λαδιού ούτε καν, είναι υδαρές,δεν κολλάει, κάπως σαν νερό.
    Μαλακώνει τα αφυδατωμένα μαλλιά και δίνει όμορφο σχήμα στις μπούκλες χωρίς να κολλάει.
    Τοπ!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Margarel
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Πολύ καλό ελαφρύ gel, ιδανικό για μαλλιά με μπούκλες. Έχω λεπτή και ξηρή τρίχα που φριζάρει πολύ και με αυτό έστρωσε το μαλλί! Δεν το αλλάζω με τίποτα εδώ και χρόνια.

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • δεν θα το χαρακτήριζα λάδι μαλλιών και ούτε μου το έδωσαν σαν τέτοιο
    αλλά σαν ένα ελαφρύ τζελ για φορμαρισμα σγουρων μαλλιών, που όμως τα δικά μου τα ισιωνει και τα βαραίνει
    για το αν λειτουργεί με κάποιον άλλο τρόπο δεν έχω αποψη
    επειδή δεν το έχω χρησιμοποιήσει συστηματικά, αν στο μέλλον δω κάτι άλλο θα επανέλθω

    • Ουδέτερη αίσθηση
    • Άρωμα
    • Δε θα το αγόραζα ξανά
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εξαιρετικό, το αγοράζω ξανά και ξανά

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ουδέτερη αίσθηση
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Αποτελεσματικότητα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Άρωμα
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Ελαφριά αίσθηση
    • Υφή
    • Αποτελεσματικότητα
    • Θα το αγόραζα ξανά
    • Άρωμα
  • Δεν λαδώνει τα μαλλιά, το βάζω σε στεγνά είτε μετά το λούσιμο είτε κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και μου τα φρεσκάρει . Το χρησιμοποιώ και σε βρεγμένα πριν το στέγνωμα. Με βόλεψε πολύ. Τα μαλλιά μου είναι λεπτά και ντεκαπαρισμένα

    0
  • Έχω σγουρά μαλλιά τύπου 3b - 3c
    έχω και τριχοτιλλιμοανία (οπότε προϊόντα με δυνατό κράτημα, τα αποφεύγω). Ξεκίνησα το συγκεκριμένο γιατί ήθελα κάτι που να μου τα μαλακώνει κάπως. Είμαι αρκετά ικανοποιημένη! Το βάζω σε βρεγμένα μαλλιά, και γενικά μου τα αφήνει πολύ μαλακά. Επίσης επειδή στην 3η ημέρα τα μαλλιά γίνονται σαν ιστός αράχνης, το εφαρμόζω και μέσα στην εβδομάδα με βρεγμένα χέρια, όχι μαλλιά. Άμα ψάχνεις κάτι για απαλό κράτημα και που να μπορείς να το βαζεις και μέσα στη βδομάδα χωρίς να ξαναλούζεσαι, θα στο πρότεινα. Κάτι αρνητικό είναι ότι δεν βοηθάει και πάρα πολυ στο φριζάρισμα.

    0
  • Για εμένα είναι ότι καλύτερο!
    Μου το έδωσαν στα Γκαλερυ για μαλλιά σπαστά φριζαριστά.
    Δεν έχει υφή λαδιού ούτε καν, είναι υδαρές,δεν κολλάει, κάπως σαν νερό.
    Μαλακώνει τα αφυδατωμένα μαλλιά και δίνει όμορφο σχήμα στις μπούκλες χωρίς να κολλάει.
    Τοπ!

    1
  • Πολύ καλό ελαφρύ gel, ιδανικό για μαλλιά με μπούκλες. Έχω λεπτή και ξηρή τρίχα που φριζάρει πολύ και με αυτό έστρωσε το μαλλί! Δεν το αλλάζω με τίποτα εδώ και χρόνια.

    3
  • δεν θα το χαρακτήριζα λάδι μαλλιών και ούτε μου το έδωσαν σαν τέτοιο
    αλλά σαν ένα ελαφρύ τζελ για φορμαρισμα σγουρων μαλλιών, που όμως τα δικά μου τα ισιωνει και τα βαραίνει
    για το αν λειτουργεί με κάποιον άλλο τρόπο δεν έχω αποψη
    επειδή δεν το έχω χρησιμοποιήσει συστηματικά, αν στο μέλλον δω κάτι άλλο θα επανέλθω

    0
  • Δες τα όλα
15,90 €
5,00 €   μεταφορικά