Βραστήρες

Xiaomi Mi Smart Kettle Pro Βραστήρας 1.5lt 1800W Λευκός Κωδικός: BHR4198GL

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Ισχύς: 1800W
  • Χωρητικότητα: 1,5lt

Οι χρήστες που τον έχουν αγοράσει τον ξεχωρίζουν κυρίως γιατί βράζει γρήγορα το νερό.

Δες όλη την περιγραφή
  • Υλικό Κανάτας Πλαστικό
  • Δες τα όλα
Το προϊόν είναι προσωρινά μη διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 3 ημέρες πριν

Περιγραφή

Περιγραφή

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Χωρητικότητα: 1.5lt
  • Υλικό Κατασκευής: Πλαστικό ABS ποιότητας τροφίμων, ανοξείδωτο ατσάλι
  • Ισχύς: 1800W
  • Εύρος Θερμοκρασίας: Συντήρηση θερμοκρασίας 40-90°C
  • Περιστρεφόμενη Βάση: 360 μοιρών
  • Δείκτης Στάθμης Νερού: Όχι
  • Προστασία Ξηρού Βρασμού: Όχι
  • Σύστημα Αυτόματης Απενεργοποίησης: Όχι
  • Πρόσθετα Χαρακτηριστικά: Bluetooth 4.0 BLE
  • Βάρος: 1,3 kg
  • Διαστάσεις L x W x H: 204 x 145 x 235 mm

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
BHR4198GL

Γενικά

Ισχύς
1800 W
Χωρητικότητα
1,5 lt
Υλικό Κανάτας
Πλαστικό
Retro
Όχι
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Διατήρηση Θερμοκρασίας
Ναι
Επιλογή Θερμοκρασίας
Ναι
Φίλτρο για Τσάι
Όχι
Ταξιδίου
Όχι
Καλυμμένη Αντίσταση
Όχι
Περιστρεφόμενος
Όχι
Είδος Φίλτρου
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (303)

Αξιολογήσεις

  1. 224
  2. 43
  3. 16
  4. 6
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εμφάνιση αλάτων

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • zoizeimp
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν έχετε μωρό ή χρειάζεστε αρκετές φορές μέσα στη μέρα νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία, κάνετε δώρο στον εαυτό σας τον βραστήρα, είναι τέλειος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • aposzap

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δουλαβει ασταμάτητα ακόμα και σε μαγαζί ταβέρνα
    Αντέχει 8-10-15 φορές την ημέρα χωρίς πρόβλημα
    Και νερό έχει πέσει πάνω τίποτα δεν έχει πάθει στην μικτή οθόνη το έχω απο τον Ιούλιο του 25

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yusanof
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Expert Creator

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΕΧΕΙΣ μωρό ή θες να ζεσταίνεις νερό σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες; Το αγοράζεις χτες χωρίς δεύτερη σκέψη. Συν τις smart λειτουργίες, ξυπνάω και ζεσταίνω το νερό μέσω app ώστε όταν πάω στην κουζίνα να μην περιμένω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRIS.MND

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά εξαιρετικό, το έχω περίπου ένα χρόνο. Στην αρχή το είχα για την φόρμουλα του παιδιού, τώρα με βοηθάει στην μαγειρική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirinikaramitrou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολικός βραστήρας για όσους έχουν μωρό καθώς έχει ρύθμιση που κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία που θέλετε.Ανα 2-3 μέρες θέλει καθάρισμα των αλάτων όπου γίνεται εύκολα με ξύδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia R Tsar
    1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ!!! Ξεκινάει να βράζει μόνος του!! 3 φορές μέχρι στιγμής και τις 2 μέσα στη νύχτα.. Πως δεν πήραμε φωτιά. Είναι απλά επικίνδυνο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ακουγε την θερμοκρασια ρυθμισης. Ουτε την εφαρμογη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnypl
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για να κάνω γάλα στο μωρό και έχει ενάμιση χρόνο δουλεύει ασταμάτητα. 4 αστέρια γιατί κάποιες φορές κολλάει και δεν σταματάει και βράζει μέχρι να εξατμιστεί το νερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • phil_tsakona2578
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ βολικός έχεις πάντα ζεστό νερό στους βαθμούς που θέλεις αλλά χάλασε μέσα σε λίγους μήνες. Ξεκινάει να βράζει κάποια στιγμή χωρίς να του έχει δωθεί εντολή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Tsoutouridou4735
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη...το έχω εδώ και 3 μήνες περίπου τον πρώτο μήνα άρχισε να βράζει μέσα στην νύχτα μόνο του χωρίς να έχω πατήσει κάτι και ευτυχώς ξύπνησα για να φτιάξω γάλα στην μικρή μου ήταν όλη η κουζίνα μεσα στον ατμό τα ντουλάπια έσταζαν νερά και ο βραστηρας δούλευε μόνος του όταν κοίταξα μέσα είχε εξατμιστεί όλο το νερό και είχε ψιλό καεί ο πάτος έπαθα σοκ επικοινώνησα για να το γυρίσω πίσω εννοείται πως δεν Μ το αντικατέστησαν με την δικαιολογία ότι δεν έγινε κάτι στα χέρια τους μου ζήτησαν να διαγράψω την εφαρμογή και να ξανά συνδεθώ μέχρι τώρα δεν είχε ξανά γίνει κάτι παρόμοιο το μόνο κακό που έχει πλέον είναι ότι ακόμα ξεκινάει το βράσιμο χωρίς να το κάνω εγώ αλλά ευτυχώς το προλαβαίνω και το κλείνω ...για τα χρήματα του δεν αξίζει είναι αρκετά επικίνδυνο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eli_Karra3052
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο έχω αγοράσει! Μου έχει λύσει τα χέρια για το γάλα του μωρού. Νομίζω κάθε νέος γονιός πρέπει να πάρει βραστηρα με διατήρηση θερμοκρασίας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AELspri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλό ποιοτικά. Ένα μειονέκτημα για μένα είναι ότι με το που φτάσει στο σημείο βρασμού (100 °C) σταματάει. Ήθελα να το χρησιμοποιήσω για πλήρη αποστείρωση βρεφικών μπιμπερό που χρειάζεται να βράσουν για 3-5 λεπτά.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Estorakos
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει εξαιρετική δουλεία αλλά στην 2-3 φορά που θα βράσεις νερό εχει πιάσει ήδη άλατα. βέβαια καθαρίζει πολύ ευκολα αν βάλεις λευκό ξήδι με νερό και το βράσεις. οι φωτογραφίες ειναι απο την 3 φορά αφού το καθάρισα με ξύδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΜΥΡΣΙΝΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωτήριο!!! Το βρεφάκι μας έπινε συνδυαστικά σκόνη και μητρικό και μας έσωσε ο βραστήρας! Βράζαμε νεράκι και είχαμε όλη μέρα νερό στους 40 βαθμούς σταθερά! Μεγάλη άνεση και ευκολία!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Fessas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός βραστήρας. Δουλεύει τέλεια αλλά, όπως είναι αναμενόμενο, παράγει πολλά άλατα και θέλει συχνό καθάρισμα. Θα μπορούσε να είναι και τηλεχειριζόμενος, μέσω της εφαρμογής.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex T
    1
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κίνδυνος! Μετά από 6 μήνες χρήσης, πλέον ενεργοποιείται τυχαία και βράζει χωρίς να τον αγγίξω. Συνέχεια κάνει το ενοχλητικό «beep». Πρέπει να τον βγάζω από τη βάση για να μην καεί το σπίτι μου. Ούτε που μπήκα στη διαδικασία επιστροφής. Πέταμα

    • Εμφάνιση αλάτων
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ste_png

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βολεύει πολύ η δυνατότητα να κρατάει το νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία , ειδικά αν υπάρχει μωρό. το χρησιμοποιούμε αρκετό καιρό χωρίς πρόβλημα.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexia Siachami
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η xiaomi σε κάποια φάση άλλαξε και το λογισμικό αλλά και τον βραστήρα. Πριν κάποια χρόνια μπορούσες να τον ρυθμίσεις από απόσταση να βράσει νερό την ώρα που θες, κάτι που από ότι δήλωσαν για λόγους ασφαλείας δεν γίνεται πλέον; (Με λίγα λόγια έφαγα λίγο catfish γιατί δεν έκανα την έρευνα που έπρεπε)

    Τέλος πάντων, ως βραστήρας με θερμόμετρο, και ως ποιότητα είναι κομπλέ. Μπορείτε μέσω τις εφαρμογής να ρυθμίσετε σκάλες θερμοκρασίες που θέλετε και το πόση ώρα θα το κρατήσει ζεστό, αλλά και αν θα συνεχίζει να το κρατάει ζεστό αφού σηκώσετε το δοχείο νερού. Γενικά δεν είναι κάτι που προτείνεται το να βράσουμε μέσα οτιδήποτε εκτός από νερό, αλλά θα ήθελα να ακούσω το αποτέλεσμα στα άτομα που το έκαναν, γιατί θα με ενδιέφερε να κρατάω ζεστό τσάι.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trelopontia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι ακριβώς αυτό που ήθελα .έχει δύο κουμπάκια με το ένα βελάζει το νερό κανονικά με το άλλο μπορείς να το ρυθμίσεις για να βράσει μέχρι τη θερμοκρασία που θέλεις ειτε να το κρατήσεις σε εκείνη τη θερμοκρασία μέχρι να το κλείσεις

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Socrates Seitaridis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήταν ευχρηστος αλλά δεν ξανάναψε μετά από 6 μήνες.... Πολύ ακριβός βραστήρας για 6 μήνες αραιής χρήσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Naerdiel
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μηδεν αστερια. Στος αρχες επινα νερο στο ονομα του. ΟΜΩΣ ο ενας πεθανε ξαφνικα στου 8 μηνες, ο αλλος στους 10 κ ο τελευταίος στον 1 μηνα. ΟΧΙ ΚΑΜΙΑ λαθος χρηση. Πεθαναν ξαφνικα . Ετσι απλα ενω ειχε μεσα νερο .Τεταρτον xiaomi ΟΧΙ δεν θα παρω.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helene_Kossyfidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο,τι καλύτερο σε βραστήρα. Τον έχω μόνιμα ρυθμισμένο στους 40 βαθμούς για το γάλα του μωρού ή κάποιο τσάι και σε λίγα δευτερόλεπτα το νερό είναι έτοιμο. Βράζει επίσης γρήγορα. Ωραίο design και απλή λειτουργία. Την εφαρμογή δεν την χρησιμοποίησα ποτέ εκτός από την αρχή που ρύθμισα τη θερμοκρασία και τις ώρες που θέλω να μου κρατάει το νερό ζεστό. Ένα χρόνο μετά και δεν έχω κανένα παράπονο.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασίλης Κς

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίος βραστηρας
    Τον έχουμε 1,5 χρόνο τώρα και δουλεύει άψογα.
    με τον μικρό μας μας βοήθησε πολύ.
    1 αστέρι μείον γιατί η εφαρμογή που έχει δεν σου δίνει και ιδιαίτερες πληροφορίες.
    απλά αν έχεις βραστό νερό βλέπεις σε τι θερμοκρασία είναι.
    και μπορείς απλά να ρυθμίσεις για πόση ώρα θέλεις να το διατηρήσει ζεστό.
    ;ν μπορούσε να ενεργοποιηθεί και ο βραστηρας θα έβαζα 5*
    Επίσης δεν θα έλεγα ότι βράζει και πολύ γρήγορα σε σχέση με άλλους που είχαμε.
    και η σύνδεση με την εφαρμογή είναι μέσο Bluetooth

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Sachinoglou
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικά:
    α) πολύ ωραίο design
    β) πολύ πρακτικό που ελέγχεις εσύ την θερμοκρασία για να κρατάει το νερό ζεστό
    Αρνητικά:
    α) δεν ξέρω αν φταίει το προϊόν ή η παρτίδα ή το κατάστημα, αλλά το αντικατέστησα 1 φορά στο 2μηνο διότι ξαφνικά την ώρα που έβραζε το νερό έκανε ήχο σαν τσαγερό
    β) απο εκεί που ήταν σε λειτουργία διατήρησης της θερμοκρασίας, ξαφνικά άρχισε να βράζει και δεν σταματούσε, ούτε καν οταν έφτασε στους 100c που είναι το max

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MechEng
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    4 αστεράκια γιατί στα 2 χρόνια και κάτι (ίσα δηλαδή που βγήκε εκτός εγγύησης) μας άφησε χρόνους. Τα λαμπάκια έσβησαν για να μην ξανα-ανάψουν ποτέ. Νόμιζα ότι δεν έκανε καλή επαφή η βάση, προσπάθησα να τον φτιάξω, τον άνοιξα, μέτρησα με πολύμετρο κτλ, μάταια. Δεν έφταιγε η βάση. Μάλλον πλακέτα. Λες και τα προγραμματίζουν να πεθάνουν στα 2 χρόνια και κάτι. Παρόλα αυτά, η ποιότητα κατασκευής του, το άνοιγμα που έχει για να χωράει το χέρι μέσα να καθαρίσει, το μέταλο που δεν σκούριασε ποτέ ούτε άλλαξε χρώμα παρά τους καθαρισμούς με ξύδι, οι ευκολίες με τον ηλετρονικό θερμοστάτη, η ακρίβεια στην θερμοκρασία, αλλά και το μικρό κόστος απόκτησης για αυτά που προσφέρει σε αποζημειώνουν. Ξανα-αγόρασα τον ίδιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Merezia
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για κάποιον που έχει βρέφος και χρειάζεται όλη μέρα ζεστό νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία είναι ένα εξαιρετικό προϊόν! Γι αυτόν λόγο τον αγόρασα. Πολύ όμορφο design, εύκολο στην χρήση, γρήγορο! Η σύνδεση του βραστήρα με Bluetooth αδιάφορη! Δεν πιάνει άλατα σε σχέση με τους κλασικούς βραστήρες αλλά θέλει καθάρισμα περίπου μια φορά την εβδομάδα με λευκό ξύδι! Το μόνο αρνητικό είναι ότι μετά από 3 μήνες συνεχούς χρήσης έβγαλε πρόβλημα! Έπαιρνε μπρος μόνος του κ έβραζε χωρίς να σταματάει με αποτέλεσμα να εξατμίζεται το νερό κάτι που όταν λείπεις είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο! Δεν ξέρω αν απλά έτυχε λόγω του ότι χρησιμοποιούσα συνεχώς την λειτουργία keep warm. Η εταιρία μου έκανε αντικατάσταση προϊόντος οπότε θα επανέλθω με update!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • placebo_109
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει το νερό ζεστό και βοηθάει στο να κάνω το γάλα του μωρού γρήγορα.Επειδη το χρησιμοποιώ καθημερινά λογικο είναι να πιάσει άλατα για αυτό βάζω ξύδι όπως λέει και στις οδηγίες και το ξεπλενω καλά.Αν δεν χρησιμοποιείται συνέχεια ι βραστηρας δεν θα έχει συνέχεια άλατα.Με το ξύδι γίνεται σαν καινούργιος.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrakopoulos.vasilis
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω σχεδόν 10 μήνες , μέσα σε αυτό το διάστημα είναι η δεύτερη φορά που μου βγάζει Ε1 δεν δουλεύει ο θερμοστάτης νερού , το έστειλα και μου το στείλανε μετά από 5 μέρες το έβαλα στη μπριζα και μετά από 3 μέρες έβγαλε το ίδιο πρόβλημα , δεν έκαναν αντικατάσταση αλλά και προφανώς δεν έκαναν κ τίποτα γιατί το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει ! Το πρόβλημα μας είναι ότι έχουμε βρέφος στο σπίτι με αποτέλεσμα να μας δυσκολεύει πολύ τη ζωη.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν έχετε μωρό ή χρειάζεστε αρκετές φορές μέσα στη μέρα νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία, κάνετε δώρο στον εαυτό σας τον βραστήρα, είναι τέλειος

    2
  • 0
  • Δουλαβει ασταμάτητα ακόμα και σε μαγαζί ταβέρνα
    Αντέχει 8-10-15 φορές την ημέρα χωρίς πρόβλημα
    Και νερό έχει πέσει πάνω τίποτα δεν έχει πάθει στην μικτή οθόνη το έχω απο τον Ιούλιο του 25

    0
  • ΕΧΕΙΣ μωρό ή θες να ζεσταίνεις νερό σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες; Το αγοράζεις χτες χωρίς δεύτερη σκέψη. Συν τις smart λειτουργίες, ξυπνάω και ζεσταίνω το νερό μέσω app ώστε όταν πάω στην κουζίνα να μην περιμένω!

    1
  • Απλά εξαιρετικό, το έχω περίπου ένα χρόνο. Στην αρχή το είχα για την φόρμουλα του παιδιού, τώρα με βοηθάει στην μαγειρική.

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (17)

Ερωτήσεις

2888 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Tony_Black

Mπορεις να τον ενεργοποίησης απο την εφαρμογη? και να τον ρυθμισης ποτε θες να ξεκιναει το βρασιμο του νερου..

anastasisgeorge1980

Όχι, από την εφαρμογή μόνο επιλογή θερμοκρασίας βρασμού και για πόσο χρόνο να διατηρεί τη θερμοκρασία

vasilislazaridis

Έχει χρονομετρήσει κανείς πόσο χρόνο χρειάζεται για να βράσει 1,5lt;

Ac_So_What

Μπορώ να βράσω το νερό και μετά να το διατηρήσω στους 40°C? Το χρειάζομαι για να ετοιμάζω νερό για βρεφικό γαλα.

mojotzotzo21

Ναι μπορείς, αλλά εμάς η σκόνη έλεγε να βράζει για 5 λεπτά το νερό και αυτό δεν μπορεί να το κάνει. Δεν κρατάει τον βρασμό δηλαδή, μόλις φτάσει 100 βαθμούς σταματάει και μπορείς απλά να το συνεχίσεις στην επιλογή keep warm (και τις διάφορες θερμοκρασίες που έχει)

Δες όλες τις ερωτήσεις (17)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Βασικά χαρακτηριστικά

  • Χωρητικότητα: 1.5lt
  • Υλικό Κατασκευής: Πλαστικό ABS ποιότητας τροφίμων, ανοξείδωτο ατσάλι
  • Ισχύς: 1800W
  • Εύρος Θερμοκρασίας: Συντήρηση θερμοκρασίας 40-90°C
  • Περιστρεφόμενη Βάση: 360 μοιρών
  • Δείκτης Στάθμης Νερού: Όχι
  • Προστασία Ξηρού Βρασμού: Όχι
  • Σύστημα Αυτόματης Απενεργοποίησης: Όχι
  • Πρόσθετα Χαρακτηριστικά: Bluetooth 4.0 BLE
  • Βάρος: 1,3 kg
  • Διαστάσεις L x W x H: 204 x 145 x 235 mm

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
BHR4198GL

Γενικά

Ισχύς
1800 W
Χωρητικότητα
1,5 lt
Υλικό Κανάτας
Πλαστικό
Retro
Όχι
Χρώμα
Λευκό

Δυνατότητες & Λειτουργίες

Διατήρηση Θερμοκρασίας
Ναι
Επιλογή Θερμοκρασίας
Ναι
Φίλτρο για Τσάι
Όχι
Ταξιδίου
Όχι
Καλυμμένη Αντίσταση
Όχι
Περιστρεφόμενος
Όχι
Είδος Φίλτρου
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (303)

  1. 224
  2. 43
  3. 16
  4. 6
  5. 14
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Ταχύτητα
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Εμφάνιση αλάτων

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • zoizeimp
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Αν έχετε μωρό ή χρειάζεστε αρκετές φορές μέσα στη μέρα νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία, κάνετε δώρο στον εαυτό σας τον βραστήρα, είναι τέλειος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • aposzap

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δουλαβει ασταμάτητα ακόμα και σε μαγαζί ταβέρνα
    Αντέχει 8-10-15 φορές την ημέρα χωρίς πρόβλημα
    Και νερό έχει πέσει πάνω τίποτα δεν έχει πάθει στην μικτή οθόνη το έχω απο τον Ιούλιο του 25

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Yusanof
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Expert Creator

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΕΧΕΙΣ μωρό ή θες να ζεσταίνεις νερό σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες; Το αγοράζεις χτες χωρίς δεύτερη σκέψη. Συν τις smart λειτουργίες, ξυπνάω και ζεσταίνω το νερό μέσω app ώστε όταν πάω στην κουζίνα να μην περιμένω!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • CHRIS.MND

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Απλά εξαιρετικό, το έχω περίπου ένα χρόνο. Στην αρχή το είχα για την φόρμουλα του παιδιού, τώρα με βοηθάει στην μαγειρική.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • eirinikaramitrou
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ βολικός βραστήρας για όσους έχουν μωρό καθώς έχει ρύθμιση που κρατάει σταθερή τη θερμοκρασία που θέλετε.Ανα 2-3 μέρες θέλει καθάρισμα των αλάτων όπου γίνεται εύκολα με ξύδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Georgia R Tsar
    1
    0 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ!!! Ξεκινάει να βράζει μόνος του!! 3 φορές μέχρι στιγμής και τις 2 μέσα στη νύχτα.. Πως δεν πήραμε φωτιά. Είναι απλά επικίνδυνο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Δεν ακουγε την θερμοκρασια ρυθμισης. Ουτε την εφαρμογη.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johnypl
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για να κάνω γάλα στο μωρό και έχει ενάμιση χρόνο δουλεύει ασταμάτητα. 4 αστέρια γιατί κάποιες φορές κολλάει και δεν σταματάει και βράζει μέχρι να εξατμιστεί το νερό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • phil_tsakona2578
    2
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Είναι πολύ βολικός έχεις πάντα ζεστό νερό στους βαθμούς που θέλεις αλλά χάλασε μέσα σε λίγους μήνες. Ξεκινάει να βράζει κάποια στιγμή χωρίς να του έχει δωθεί εντολή

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Maria_Tsoutouridou4735
    2
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είμαι και πολύ ευχαριστημένη...το έχω εδώ και 3 μήνες περίπου τον πρώτο μήνα άρχισε να βράζει μέσα στην νύχτα μόνο του χωρίς να έχω πατήσει κάτι και ευτυχώς ξύπνησα για να φτιάξω γάλα στην μικρή μου ήταν όλη η κουζίνα μεσα στον ατμό τα ντουλάπια έσταζαν νερά και ο βραστηρας δούλευε μόνος του όταν κοίταξα μέσα είχε εξατμιστεί όλο το νερό και είχε ψιλό καεί ο πάτος έπαθα σοκ επικοινώνησα για να το γυρίσω πίσω εννοείται πως δεν Μ το αντικατέστησαν με την δικαιολογία ότι δεν έγινε κάτι στα χέρια τους μου ζήτησαν να διαγράψω την εφαρμογή και να ξανά συνδεθώ μέχρι τώρα δεν είχε ξανά γίνει κάτι παρόμοιο το μόνο κακό που έχει πλέον είναι ότι ακόμα ξεκινάει το βράσιμο χωρίς να το κάνω εγώ αλλά ευτυχώς το προλαβαίνω και το κλείνω ...για τα χρήματα του δεν αξίζει είναι αρκετά επικίνδυνο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Eli_Karra3052
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο έχω αγοράσει! Μου έχει λύσει τα χέρια για το γάλα του μωρού. Νομίζω κάθε νέος γονιός πρέπει να πάρει βραστηρα με διατήρηση θερμοκρασίας

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • AELspri

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλό ποιοτικά. Ένα μειονέκτημα για μένα είναι ότι με το που φτάσει στο σημείο βρασμού (100 °C) σταματάει. Ήθελα να το χρησιμοποιήσω για πλήρη αποστείρωση βρεφικών μπιμπερό που χρειάζεται να βράσουν για 3-5 λεπτά.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Estorakos
    3
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κάνει εξαιρετική δουλεία αλλά στην 2-3 φορά που θα βράσεις νερό εχει πιάσει ήδη άλατα. βέβαια καθαρίζει πολύ ευκολα αν βάλεις λευκό ξήδι με νερό και το βράσεις. οι φωτογραφίες ειναι απο την 3 φορά αφού το καθάρισα με ξύδι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ΜΥΡΣΙΝΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σωτήριο!!! Το βρεφάκι μας έπινε συνδυαστικά σκόνη και μητρικό και μας έσωσε ο βραστήρας! Βράζαμε νεράκι και είχαμε όλη μέρα νερό στους 40 βαθμούς σταθερά! Μεγάλη άνεση και ευκολία!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Christos_Fessas

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλός βραστήρας. Δουλεύει τέλεια αλλά, όπως είναι αναμενόμενο, παράγει πολλά άλατα και θέλει συχνό καθάρισμα. Θα μπορούσε να είναι και τηλεχειριζόμενος, μέσω της εφαρμογής.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alex T
    1
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κίνδυνος! Μετά από 6 μήνες χρήσης, πλέον ενεργοποιείται τυχαία και βράζει χωρίς να τον αγγίξω. Συνέχεια κάνει το ενοχλητικό «beep». Πρέπει να τον βγάζω από τη βάση για να μην καεί το σπίτι μου. Ούτε που μπήκα στη διαδικασία επιστροφής. Πέταμα

    • Εμφάνιση αλάτων
    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ste_png

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Βολεύει πολύ η δυνατότητα να κρατάει το νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία , ειδικά αν υπάρχει μωρό. το χρησιμοποιούμε αρκετό καιρό χωρίς πρόβλημα.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexia Siachami
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η xiaomi σε κάποια φάση άλλαξε και το λογισμικό αλλά και τον βραστήρα. Πριν κάποια χρόνια μπορούσες να τον ρυθμίσεις από απόσταση να βράσει νερό την ώρα που θες, κάτι που από ότι δήλωσαν για λόγους ασφαλείας δεν γίνεται πλέον; (Με λίγα λόγια έφαγα λίγο catfish γιατί δεν έκανα την έρευνα που έπρεπε)

    Τέλος πάντων, ως βραστήρας με θερμόμετρο, και ως ποιότητα είναι κομπλέ. Μπορείτε μέσω τις εφαρμογής να ρυθμίσετε σκάλες θερμοκρασίες που θέλετε και το πόση ώρα θα το κρατήσει ζεστό, αλλά και αν θα συνεχίζει να το κρατάει ζεστό αφού σηκώσετε το δοχείο νερού. Γενικά δεν είναι κάτι που προτείνεται το να βράσουμε μέσα οτιδήποτε εκτός από νερό, αλλά θα ήθελα να ακούσω το αποτέλεσμα στα άτομα που το έκαναν, γιατί θα με ενδιέφερε να κρατάω ζεστό τσάι.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trelopontia
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι ακριβώς αυτό που ήθελα .έχει δύο κουμπάκια με το ένα βελάζει το νερό κανονικά με το άλλο μπορείς να το ρυθμίσεις για να βράσει μέχρι τη θερμοκρασία που θέλεις ειτε να το κρατήσεις σε εκείνη τη θερμοκρασία μέχρι να το κλείσεις

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Socrates Seitaridis
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ήταν ευχρηστος αλλά δεν ξανάναψε μετά από 6 μήνες.... Πολύ ακριβός βραστήρας για 6 μήνες αραιής χρήσης.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Naerdiel
    1
    2 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μηδεν αστερια. Στος αρχες επινα νερο στο ονομα του. ΟΜΩΣ ο ενας πεθανε ξαφνικα στου 8 μηνες, ο αλλος στους 10 κ ο τελευταίος στον 1 μηνα. ΟΧΙ ΚΑΜΙΑ λαθος χρηση. Πεθαναν ξαφνικα . Ετσι απλα ενω ειχε μεσα νερο .Τεταρτον xiaomi ΟΧΙ δεν θα παρω.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Helene_Kossyfidou

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο,τι καλύτερο σε βραστήρα. Τον έχω μόνιμα ρυθμισμένο στους 40 βαθμούς για το γάλα του μωρού ή κάποιο τσάι και σε λίγα δευτερόλεπτα το νερό είναι έτοιμο. Βράζει επίσης γρήγορα. Ωραίο design και απλή λειτουργία. Την εφαρμογή δεν την χρησιμοποίησα ποτέ εκτός από την αρχή που ρύθμισα τη θερμοκρασία και τις ώρες που θέλω να μου κρατάει το νερό ζεστό. Ένα χρόνο μετά και δεν έχω κανένα παράπονο.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βασίλης Κς

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ωραίος βραστηρας
    Τον έχουμε 1,5 χρόνο τώρα και δουλεύει άψογα.
    με τον μικρό μας μας βοήθησε πολύ.
    1 αστέρι μείον γιατί η εφαρμογή που έχει δεν σου δίνει και ιδιαίτερες πληροφορίες.
    απλά αν έχεις βραστό νερό βλέπεις σε τι θερμοκρασία είναι.
    και μπορείς απλά να ρυθμίσεις για πόση ώρα θέλεις να το διατηρήσει ζεστό.
    ;ν μπορούσε να ενεργοποιηθεί και ο βραστηρας θα έβαζα 5*
    Επίσης δεν θα έλεγα ότι βράζει και πολύ γρήγορα σε σχέση με άλλους που είχαμε.
    και η σύνδεση με την εφαρμογή είναι μέσο Bluetooth

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Ταχύτητα
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giwrgos_Sachinoglou
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Θετικά:
    α) πολύ ωραίο design
    β) πολύ πρακτικό που ελέγχεις εσύ την θερμοκρασία για να κρατάει το νερό ζεστό
    Αρνητικά:
    α) δεν ξέρω αν φταίει το προϊόν ή η παρτίδα ή το κατάστημα, αλλά το αντικατέστησα 1 φορά στο 2μηνο διότι ξαφνικά την ώρα που έβραζε το νερό έκανε ήχο σαν τσαγερό
    β) απο εκεί που ήταν σε λειτουργία διατήρησης της θερμοκρασίας, ξαφνικά άρχισε να βράζει και δεν σταματούσε, ούτε καν οταν έφτασε στους 100c που είναι το max

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • MechEng
    4
    7 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    4 αστεράκια γιατί στα 2 χρόνια και κάτι (ίσα δηλαδή που βγήκε εκτός εγγύησης) μας άφησε χρόνους. Τα λαμπάκια έσβησαν για να μην ξανα-ανάψουν ποτέ. Νόμιζα ότι δεν έκανε καλή επαφή η βάση, προσπάθησα να τον φτιάξω, τον άνοιξα, μέτρησα με πολύμετρο κτλ, μάταια. Δεν έφταιγε η βάση. Μάλλον πλακέτα. Λες και τα προγραμματίζουν να πεθάνουν στα 2 χρόνια και κάτι. Παρόλα αυτά, η ποιότητα κατασκευής του, το άνοιγμα που έχει για να χωράει το χέρι μέσα να καθαρίσει, το μέταλο που δεν σκούριασε ποτέ ούτε άλλαξε χρώμα παρά τους καθαρισμούς με ξύδι, οι ευκολίες με τον ηλετρονικό θερμοστάτη, η ακρίβεια στην θερμοκρασία, αλλά και το μικρό κόστος απόκτησης για αυτά που προσφέρει σε αποζημειώνουν. Ξανα-αγόρασα τον ίδιο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Xristina_Merezia
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για κάποιον που έχει βρέφος και χρειάζεται όλη μέρα ζεστό νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία είναι ένα εξαιρετικό προϊόν! Γι αυτόν λόγο τον αγόρασα. Πολύ όμορφο design, εύκολο στην χρήση, γρήγορο! Η σύνδεση του βραστήρα με Bluetooth αδιάφορη! Δεν πιάνει άλατα σε σχέση με τους κλασικούς βραστήρες αλλά θέλει καθάρισμα περίπου μια φορά την εβδομάδα με λευκό ξύδι! Το μόνο αρνητικό είναι ότι μετά από 3 μήνες συνεχούς χρήσης έβγαλε πρόβλημα! Έπαιρνε μπρος μόνος του κ έβραζε χωρίς να σταματάει με αποτέλεσμα να εξατμίζεται το νερό κάτι που όταν λείπεις είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο! Δεν ξέρω αν απλά έτυχε λόγω του ότι χρησιμοποιούσα συνεχώς την λειτουργία keep warm. Η εταιρία μου έκανε αντικατάσταση προϊόντος οπότε θα επανέλθω με update!

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • placebo_109
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κρατάει το νερό ζεστό και βοηθάει στο να κάνω το γάλα του μωρού γρήγορα.Επειδη το χρησιμοποιώ καθημερινά λογικο είναι να πιάσει άλατα για αυτό βάζω ξύδι όπως λέει και στις οδηγίες και το ξεπλενω καλά.Αν δεν χρησιμοποιείται συνέχεια ι βραστηρας δεν θα έχει συνέχεια άλατα.Με το ξύδι γίνεται σαν καινούργιος.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Εμφάνιση αλάτων
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimitrakopoulos.vasilis
    1
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το έχω σχεδόν 10 μήνες , μέσα σε αυτό το διάστημα είναι η δεύτερη φορά που μου βγάζει Ε1 δεν δουλεύει ο θερμοστάτης νερού , το έστειλα και μου το στείλανε μετά από 5 μέρες το έβαλα στη μπριζα και μετά από 3 μέρες έβγαλε το ίδιο πρόβλημα , δεν έκαναν αντικατάσταση αλλά και προφανώς δεν έκαναν κ τίποτα γιατί το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει ! Το πρόβλημα μας είναι ότι έχουμε βρέφος στο σπίτι με αποτέλεσμα να μας δυσκολεύει πολύ τη ζωη.

    • Ταχύτητα
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Εμφάνιση αλάτων
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αν έχετε μωρό ή χρειάζεστε αρκετές φορές μέσα στη μέρα νερό σε συγκεκριμένη θερμοκρασία, κάνετε δώρο στον εαυτό σας τον βραστήρα, είναι τέλειος

    2
  • 0
  • Δουλαβει ασταμάτητα ακόμα και σε μαγαζί ταβέρνα
    Αντέχει 8-10-15 φορές την ημέρα χωρίς πρόβλημα
    Και νερό έχει πέσει πάνω τίποτα δεν έχει πάθει στην μικτή οθόνη το έχω απο τον Ιούλιο του 25

    0
  • ΕΧΕΙΣ μωρό ή θες να ζεσταίνεις νερό σε συγκεκριμένες θερμοκρασίες; Το αγοράζεις χτες χωρίς δεύτερη σκέψη. Συν τις smart λειτουργίες, ξυπνάω και ζεσταίνω το νερό μέσω app ώστε όταν πάω στην κουζίνα να μην περιμένω!

    1
  • Απλά εξαιρετικό, το έχω περίπου ένα χρόνο. Στην αρχή το είχα για την φόρμουλα του παιδιού, τώρα με βοηθάει στην μαγειρική.

    0
  • Δες τα όλα