Controllers

Snakebyte Game:pad 4 S Wireless για PS4 Camo Blue

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Διπλή δόνηση
  • Θύρα 3.5mm για ακουστικά
  • Αναλογικά joystick
  • Ασύρματη σύνδεση με PS4
Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο για αποστολή στην επιλεγμένη χώρα.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PS4
Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Χρώμα
Μπλε
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (4)

Αξιολογήσεις

  1. 3
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πάτημα κουμπιών
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος
  • Ξε|ω ότι πολλοί ψάχνουν controllers λοιπόν αυτό εδώ είναι το καλύτερο. Το μόνο που με δυσκόλεψε στην αρχή ήταν ότι το να το κρατάω ήταν πολύ διαφορετικό από το αρχικό της sony.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Error_Con
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν το έχω περίπου 1 μισή μήνα.. Αρχικά όταν το πρώτο κράτησα είχε περίεργη αίσθηση καθώς δεν έχει καμία σχέση στο κράτημα με το dualshock... Στην μισή ώρα το συνήθισα και δεν είχα κανένα θέμα... Είναι ελαφρύ όχι όμως σε ενοχλητικό σημείο.. Τα κουμπιά και οι σκανδάλες είναι αρκετά εντάξει και με χρόνο απόκρισης σαν του dualshock.. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στο YouTube ππυ δεν είσαι προσεκτικός μπορεί να πατηθεί πολύ εύκολα το r1 και να αλλάξει βίντεο.. Στα παιχνίδια όμως δεν υπάρχει κανένα θέμα.. Είτε warzone είτε Spiderman είτε fifa κλπ.. Σε όλα ήμουν καλυμμένος... Το usb που είχε η συσκευασία ήταν χαλασμένο αλλά λογικά έτυχε στο δικό μου... Επίσης καμία φορά όταν ακούς μουσική δν κάνουν καλη επαφή τα ακουστικά αλλά λογικά φταίνε τα δικά μου καθώς δν είναι πολύ καλής ποιότητας.. Τέλος σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους και θα τα έχετε ως κύριο χειριστήριο χωρίς κανένα θέμα

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lyringos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    To gamepad αυτό αξίζει τα λεφτά του. Έχει ότι έχει και της sony μονο το φως λυπεί αλλά αντικατασταθηκε από το power bottom. Αγκαλιάζει τα χέρια καλύτερα από το χειριστηριο της sony κατα την γνώμη μου. Αξίζει να το αγοράσετε είναι ποιοτικό και αρκετά στιβαρό. Είναι κατά την γνωμη μου μια από της καλύτερες επιλογές. Η snakebyte έκανα εξεσια δουλειά με αυτό το gamepad

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ξε|ω ότι πολλοί ψάχνουν controllers λοιπόν αυτό εδώ είναι το καλύτερο. Το μόνο που με δυσκόλεψε στην αρχή ήταν ότι το να το κρατάω ήταν πολύ διαφορετικό από το αρχικό της sony.

    0
  • Λοιπόν το έχω περίπου 1 μισή μήνα.. Αρχικά όταν το πρώτο κράτησα είχε περίεργη αίσθηση καθώς δεν έχει καμία σχέση στο κράτημα με το dualshock... Στην μισή ώρα το συνήθισα και δεν είχα κανένα θέμα... Είναι ελαφρύ όχι όμως σε ενοχλητικό σημείο.. Τα κουμπιά και οι σκανδάλες είναι αρκετά εντάξει και με χρόνο απόκρισης σαν του dualshock.. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στο YouTube ππυ δεν είσαι προσεκτικός μπορεί να πατηθεί πολύ εύκολα το r1 και να αλλάξει βίντεο.. Στα παιχνίδια όμως δεν υπάρχει κανένα θέμα.. Είτε warzone είτε Spiderman είτε fifa κλπ.. Σε όλα ήμουν καλυμμένος... Το usb που είχε η συσκευασία ήταν χαλασμένο αλλά λογικά έτυχε στο δικό μου... Επίσης καμία φορά όταν ακούς μουσική δν κάνουν καλη επαφή τα ακουστικά αλλά λογικά φταίνε τα δικά μου καθώς δν είναι πολύ καλής ποιότητας.. Τέλος σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους και θα τα έχετε ως κύριο χειριστήριο χωρίς κανένα θέμα

    3
  • To gamepad αυτό αξίζει τα λεφτά του. Έχει ότι έχει και της sony μονο το φως λυπεί αλλά αντικατασταθηκε από το power bottom. Αγκαλιάζει τα χέρια καλύτερα από το χειριστηριο της sony κατα την γνώμη μου. Αξίζει να το αγοράσετε είναι ποιοτικό και αρκετά στιβαρό. Είναι κατά την γνωμη μου μια από της καλύτερες επιλογές. Η snakebyte έκανα εξεσια δουλειά με αυτό το gamepad

    3
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

4 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Συμβατή Κονσόλα
PS4
Τρόπος Σύνδεσης
Ασύρματο
Χρώμα
Μπλε
Hall Effect Sticks
Όχι

Τύπος

Retro
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (4)

  1. 3
  2. 1
  3. 3 αστέρια
    0
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Πάτημα κουμπιών
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Άνεση
  • Βάρος
  • Αντοχή
  • Μέτριος θόρυβος
  • Ξε|ω ότι πολλοί ψάχνουν controllers λοιπόν αυτό εδώ είναι το καλύτερο. Το μόνο που με δυσκόλεψε στην αρχή ήταν ότι το να το κρατάω ήταν πολύ διαφορετικό από το αρχικό της sony.

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αθόρυβο
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Error_Con
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Λοιπόν το έχω περίπου 1 μισή μήνα.. Αρχικά όταν το πρώτο κράτησα είχε περίεργη αίσθηση καθώς δεν έχει καμία σχέση στο κράτημα με το dualshock... Στην μισή ώρα το συνήθισα και δεν είχα κανένα θέμα... Είναι ελαφρύ όχι όμως σε ενοχλητικό σημείο.. Τα κουμπιά και οι σκανδάλες είναι αρκετά εντάξει και με χρόνο απόκρισης σαν του dualshock.. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στο YouTube ππυ δεν είσαι προσεκτικός μπορεί να πατηθεί πολύ εύκολα το r1 και να αλλάξει βίντεο.. Στα παιχνίδια όμως δεν υπάρχει κανένα θέμα.. Είτε warzone είτε Spiderman είτε fifa κλπ.. Σε όλα ήμουν καλυμμένος... Το usb που είχε η συσκευασία ήταν χαλασμένο αλλά λογικά έτυχε στο δικό μου... Επίσης καμία φορά όταν ακούς μουσική δν κάνουν καλη επαφή τα ακουστικά αλλά λογικά φταίνε τα δικά μου καθώς δν είναι πολύ καλής ποιότητας.. Τέλος σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους και θα τα έχετε ως κύριο χειριστήριο χωρίς κανένα θέμα

    • Πάτημα κουμπιών
    • Βάρος
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Άνεση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Lyringos
    5
    3 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    To gamepad αυτό αξίζει τα λεφτά του. Έχει ότι έχει και της sony μονο το φως λυπεί αλλά αντικατασταθηκε από το power bottom. Αγκαλιάζει τα χέρια καλύτερα από το χειριστηριο της sony κατα την γνώμη μου. Αξίζει να το αγοράσετε είναι ποιοτικό και αρκετά στιβαρό. Είναι κατά την γνωμη μου μια από της καλύτερες επιλογές. Η snakebyte έκανα εξεσια δουλειά με αυτό το gamepad

    • Άνεση
    • Πάτημα κουμπιών
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    • Βάρος
    • Μέτριος θόρυβος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Ξε|ω ότι πολλοί ψάχνουν controllers λοιπόν αυτό εδώ είναι το καλύτερο. Το μόνο που με δυσκόλεψε στην αρχή ήταν ότι το να το κρατάω ήταν πολύ διαφορετικό από το αρχικό της sony.

    0
  • Λοιπόν το έχω περίπου 1 μισή μήνα.. Αρχικά όταν το πρώτο κράτησα είχε περίεργη αίσθηση καθώς δεν έχει καμία σχέση στο κράτημα με το dualshock... Στην μισή ώρα το συνήθισα και δεν είχα κανένα θέμα... Είναι ελαφρύ όχι όμως σε ενοχλητικό σημείο.. Τα κουμπιά και οι σκανδάλες είναι αρκετά εντάξει και με χρόνο απόκρισης σαν του dualshock.. Το μόνο αρνητικό είναι ότι στο YouTube ππυ δεν είσαι προσεκτικός μπορεί να πατηθεί πολύ εύκολα το r1 και να αλλάξει βίντεο.. Στα παιχνίδια όμως δεν υπάρχει κανένα θέμα.. Είτε warzone είτε Spiderman είτε fifa κλπ.. Σε όλα ήμουν καλυμμένος... Το usb που είχε η συσκευασία ήταν χαλασμένο αλλά λογικά έτυχε στο δικό μου... Επίσης καμία φορά όταν ακούς μουσική δν κάνουν καλη επαφή τα ακουστικά αλλά λογικά φταίνε τα δικά μου καθώς δν είναι πολύ καλής ποιότητας.. Τέλος σίγουρα αξίζουν τα λεφτά τους και θα τα έχετε ως κύριο χειριστήριο χωρίς κανένα θέμα

    3
  • To gamepad αυτό αξίζει τα λεφτά του. Έχει ότι έχει και της sony μονο το φως λυπεί αλλά αντικατασταθηκε από το power bottom. Αγκαλιάζει τα χέρια καλύτερα από το χειριστηριο της sony κατα την γνώμη μου. Αξίζει να το αγοράσετε είναι ποιοτικό και αρκετά στιβαρό. Είναι κατά την γνωμη μου μια από της καλύτερες επιλογές. Η snakebyte έκανα εξεσια δουλειά με αυτό το gamepad

    3
  • 0
  • Δες τα όλα