Ξεκινώντας από τη συσκευασία, οι πρώτες εντυπώσεις είναι πολύ καλές! Το κουτί είναι χάρτινο, σφραγισμένο με μεμβράνη - έτσι ξέρεις ότι δεν έχει ανοιχτεί ξανά, όπως σε όλα τα "επώνυμα".
Το μπουκαλάκι είναι γυάλινο με πλαστικό καπάκι. Το χρώμα του αρώματος είναι κάπως πιο σκούρο από αυτό της φωτογραφίας προϊόντος. Η αντλία ψεκασμού είναι εμπίεστα τοποθετημένη κι όχι βιδωτή, και είναι καταπληκτική! Ψεκάζει ομοιόμορφα, και "σπάει" το άρωμα σε πολύ λεπτό μιστ. Έχω αγοράσει πολύ ακριβότερα και γνωστά αρώματα, με ΠΟΛΥ χειρότερη αντλία.
Περνώντας τώρα στο άρωμα, έχω μείνει πραγματικά άφωνη. Το αγόρασα έχοντας διαβάσει ότι αποτελεί απομίμηση του Si από τον οίκο Armani. Σε σχέση με το Si Fiori που είχα παλιότερα, μπορώ να πω με σιγουριά ότι η μυρωδιά είναι υπερβολικά κοντά! Για κάποιον που δεν γνωρίζει ακριβώς το dna του Si, φαντάζομαι θα μοιάζει πανομοιότυπο!
Είναι γλυκό, ζεστό και θηλυκό, ακριβώς αυτό που θέλω για τους πιο κρύους φθινοπωρινούς και χειμωνιάτικους μήνες! Οι νότες που επίσημα αναφέρονται είναι φραγκοστάφυλο, βανίλια και νότες ξύλων, βέβαια νιώθω πως μυρίζω σίγουρα και τριαντάφυλλο.
Για εμένα, είναι ένα άρωμα "πασπαρτού". Δεν κάνει διαχωρισμούς ηλικιακούς, φοριέται πρωί και βράδυ, καθημερινά αλλά και σε λίγο πιο καλές περιστάσεις, ίσως να μην είναι απαγορευτικό ακόμα και για πιο υψηλές θερμοκρασίες, αν και διατηρώ μια επιφύλαξη, γιατί δεν το έχω δοκιμάσει.
Όσο αφορά στη διάρκεια, φοβάμαι ότι από κάποια ώρα και μετά γίνομαι ανοσμική, και δεν μπορώ να το αντιληφθώ πια. Με δύο σπρέι, ένα στον κάθε πήχη, το μύριζα για τρεις, τέσσερις ώρες πολύ έντονα. Αργότερα όχι τόσο. Πάντως μετά από ντους, ακόμα είχαν μείνει ίχνη στο δέρμα κι από αυτό καταλαβαίνω ότι διαρκεί ,απλά ίσως όχι σε τεράστια εμβέλεια μετά τις πρώτες ώρες.
Καταλήγοντας, το άρωμα ξεπερνά κάθε προσδοκία. Δεν έχει καμία σχέση με άλλα αρώματα τύπου, είναι ποιοτικό, τόσο ως σύνθεση όσο και σαν συσκευασία. Μυρίζει πολύ πιο ακριβό απ' όσο είναι στην πραγματικότητα.
Επίσης, είναι φανταστική επιλογή για δώρο τώρα που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!
Για εμένα έχει ήδη αντικαταστήσει το Fiori, πράγμα που πίστευα ανέφικτο και σκοπεύω να δοκιμάσω και άλλα αρώματα της εταιρίας!