Το εχω εδω και 3 μηνες περιπου. Πολυ καλο χειριστηριο, στιβαρο, βαρυ που λεμε στο χερι, καταλαβαινει κανεις οτι προκειται για πολυ ποιοτικο κοντρολλερ!
Μεχρι στιγμης καθολου drift στα thumsticks, κι ενω δε διαθετει εξτρα paddles πισω, μπορεις να κοντυνεις την αποσταση στις σκανδαλες, οταν παιζεις fps και shootem up. Διαθετει Μ1 και Μ2 εξτρa buttons διπλα απο τα LT και RT. Πολυ ωραιαο και σε racing games. Οσον αφορα το θορυβο στα κουμπακια και τις σκανδαλες, δεν ειναι κατι αρνητικο, μιας και τα κουμπια ειναι πολυ καλα στερεωμενα και πολυ ποιοοτικα, και καταλαβαινει κανεις οτι δε θα παθουν τιποτα για χρονια, κι ας κανουν λιγο θορυβο παραπανω.
ΓΙα τα λεφτα του, 75 ευρω, ειναι ανετα μια κλαση ανωτερο απο οποιοδηποτε αλλο στην αγορα σ' αυτα τα λεφτα. Προσεξτε λιγο μονο το εξης:
οταν πατε να το κανετε customisation στην εφαρμογη razer controller setup για xbox ή pc, oταν σας ζητησει η εφαρμογη να κανετε assign στο M1 κουμπι το LT για να τεσταρετε το sensitivity, κι αντιστοιχα στο Μ2 το RT, μετα, πρεπει να ξακακανετε assign στα Μ1 και M2 κουμπια την προηγουμενη επιλογη κουμπιου που ειχατε δωσει.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!