Gin

Gin 41.4% 1750ml

Το Hendrick's Gin είναι γνωστό για τη χαρακτηριστική του γεύση που συνδυάζει αρώματα αγγουριού και τριαντάφυλλου. Με περιεκτικότητα 41,4% σε αλκοόλ, προσφέρει μια ισορροπημένη εμπειρία, με...

Το Hendrick's Gin είναι γνωστό για τη χαρακτηριστική του γεύση που συνδυάζει αρώματα αγγουριού και τριαντάφυλλου. Με περιεκτικότητα 41,4% σε αλκοόλ, προσφέρει μια ισορροπημένη εμπειρία, με δροσερή αίσθηση και λεπτές λουλουδάτες νότες. Είναι ιδανικό για σερβίρισμα με tonic και μια φέτα αγγουριού για να αναδειχθεί η φρεσκάδα του, ενώ μπορεί να προσφέρει...

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Αλκοόλ 41.4 %
  • Δες τα όλα
101 20
Παράδοση Δευ, 06 Ιουλ - Τετ, 08 Ιουλ
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από House of wine 4,9 (6)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Ποτά στη σελίδα του House of wine

Περιγραφή

Περιγραφή

Το Hendrick's Gin είναι γνωστό για τη χαρακτηριστική του γεύση που συνδυάζει αρώματα αγγουριού και τριαντάφυλλου. Με περιεκτικότητα 41,4% σε αλκοόλ, προσφέρει μια ισορροπημένη εμπειρία, με δροσερή αίσθηση και λεπτές λουλουδάτες νότες. Είναι ιδανικό για σερβίρισμα με tonic και μια φέτα αγγουριού για να αναδειχθεί η φρεσκάδα του, ενώ μπορεί να προσφέρει μια ιδιαίτερη πινελιά σε εκδηλώσεις και χαλαρές στιγμές με φίλους.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Modern
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Αλκοόλ
41,4 %
Φιάλη
1750 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (61)

Αξιολογήσεις

  1. 54
  2. 6
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Alexandros_Kypraios
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Τα θέματα γεύσης και γούστου είναι καθαρά προσωπικά.
    Είχα αποφασίσει να μην το αξιολογήσω, αλλά δεν μπόρεσα.
    Μια λεπτή φέτα αγγούρι κολλημένη στο ποτήρι άδειο για να κολλήσει περιμετρικά, ένας πάγος cube και μια δόση Hendrick’s…και το ταξίδι ξεκίνησε.
    Την άρπαξα τόσο άσχημα που όταν το παραγγέλνω μου λένε, αφού διαλέξατε αυτό το τζιν, την άλλη φορά να πάρετε…αυτό!
    Δοκίμασα μια, δοκίμασα δύο…ποτέ ξανά, δεν μπορείς να πιεις κανένα μετά από το Hendrick’s.
    Όσοι το θέλουν πιο ελαφρύ τύπου τζιν&τόνικ, πιείτε το με tonic Aegean με αγγούρι και λεμόνι…θα με θυμηθείτε!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BalorGr_Hondatech
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Παιδιά δεν υπαρχει αλλο ποτο που μπορεισ να πιεις οσο θες και την αλλη μερα το πρωι να εισαι ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ.Το παρατηρησαμε αρκετοι αυτο.
    Γευση διαμαντι. Αξιζει τα λεφτα του.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEO_KIORPES
    4
    1 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Προσωπικά μου φέρνει καούρες στο στομάχι..έντονα τα μπαχαρικά που έχει μέσα..κατά τ αλλά μια χαρά τζινακι

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giotis1508
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Πιστευω ειναι το καλυτερο Τζιν για τα λεφτα του!μετα απο 4 μπουκαλια σε μια παρεα 6 ατομων τηλ αλλη μερα ειμασταν ολοι σαν να μην εχουμε πιει!απλα Αριστο!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • forpanos
    3
    0 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Ένα μέτριο gin... Για έξω καλό μιας και δεν έχεις πολλές επιλογές..Για αγορά βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 5-10 ευρώ περισσότερο

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xdesign
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    To Hendrink's είναι η κλασσική επιλογή μου όταν βγαίνω έξω, Έχει σαν βάση βουλγάρικο τριαντάφυλλο και αγγούρι, οπότε προτιμήστε το με πάγο και μια φλούδα αγγουριού για να αναδείξει τα αρώματα του. Εξαιρετικό, δροσιστικό, εύγευστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • livadiotisnikolaos
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Όταν το ήπια για πρώτη φορά, αναρωτήθηκα τι τζιν ήταν αυτά που έπινα μέχρι τότε! Αν το συνοδεύσεις και με μία "βέργα" αγγούρι ... είναι ακόμη καλύτερο. Απλά φανταστικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iliaskass
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Γευστικό με ισορροπημένη μυρωδιά... Είναι το τζιν που θα πιείς σκέτο και όχι σε κοκτέιλ.. απλά στην Ελλάδα είναι αρκετά ακριβό...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patsiboy
    5
    18 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Ο Βασιλιάς των τζιν. Πίνεται σκέτο ή με πάγο και λίγο αγγούρι. Καθαρή γεύση. Δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο τζιν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Με κανει καλυτερο ανθρωπο

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Καλό, ήπια γεύση, αλλά δεν πιάνει κατεμέ κάποια γιαπωνέζικα ή το Εngine που είναι στα ίδια λεφτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Το καλύτερο που έχω δοκιμάσει. Πολύ καλύτερο από το Tanqueray.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Από τα πιο γευστικά gin. Ιδανικό για να το πιεις σκέτο και να απολαύσεις τα αρώματα του.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, πολύ γευστικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 200 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 50 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τα θέματα γεύσης και γούστου είναι καθαρά προσωπικά.
    Είχα αποφασίσει να μην το αξιολογήσω, αλλά δεν μπόρεσα.
    Μια λεπτή φέτα αγγούρι κολλημένη στο ποτήρι άδειο για να κολλήσει περιμετρικά, ένας πάγος cube και μια δόση Hendrick’s…και το ταξίδι ξεκίνησε.
    Την άρπαξα τόσο άσχημα που όταν το παραγγέλνω μου λένε, αφού διαλέξατε αυτό το τζιν, την άλλη φορά να πάρετε…αυτό!
    Δοκίμασα μια, δοκίμασα δύο…ποτέ ξανά, δεν μπορείς να πιεις κανένα μετά από το Hendrick’s.
    Όσοι το θέλουν πιο ελαφρύ τύπου τζιν&τόνικ, πιείτε το με tonic Aegean με αγγούρι και λεμόνι…θα με θυμηθείτε!

    3
  • Παιδιά δεν υπαρχει αλλο ποτο που μπορεισ να πιεις οσο θες και την αλλη μερα το πρωι να εισαι ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ.Το παρατηρησαμε αρκετοι αυτο.
    Γευση διαμαντι. Αξιζει τα λεφτα του.

    10
  • Προσωπικά μου φέρνει καούρες στο στομάχι..έντονα τα μπαχαρικά που έχει μέσα..κατά τ αλλά μια χαρά τζινακι

    1
  • Πιστευω ειναι το καλυτερο Τζιν για τα λεφτα του!μετα απο 4 μπουκαλια σε μια παρεα 6 ατομων τηλ αλλη μερα ειμασταν ολοι σαν να μην εχουμε πιει!απλα Αριστο!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    9
  • Ένα μέτριο gin... Για έξω καλό μιας και δεν έχεις πολλές επιλογές..Για αγορά βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 5-10 ευρώ περισσότερο

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

25 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Το Hendrick's Gin είναι γνωστό για τη χαρακτηριστική του γεύση που συνδυάζει αρώματα αγγουριού και τριαντάφυλλου. Με περιεκτικότητα 41,4% σε αλκοόλ, προσφέρει μια ισορροπημένη εμπειρία, με δροσερή αίσθηση και λεπτές λουλουδάτες νότες. Είναι ιδανικό για σερβίρισμα με tonic και μια φέτα αγγουριού για να αναδειχθεί η φρεσκάδα του, ενώ μπορεί να προσφέρει μια ιδιαίτερη πινελιά σε εκδηλώσεις και χαλαρές στιγμές με φίλους.

Κατασκευαστής

Τύπος
Modern
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Αλκοόλ
41,4 %
Φιάλη
1750 ml

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (61)

  1. 54
  2. 6
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Άρωμα
  • Γεύση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Alexandros_Kypraios
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Τα θέματα γεύσης και γούστου είναι καθαρά προσωπικά.
    Είχα αποφασίσει να μην το αξιολογήσω, αλλά δεν μπόρεσα.
    Μια λεπτή φέτα αγγούρι κολλημένη στο ποτήρι άδειο για να κολλήσει περιμετρικά, ένας πάγος cube και μια δόση Hendrick’s…και το ταξίδι ξεκίνησε.
    Την άρπαξα τόσο άσχημα που όταν το παραγγέλνω μου λένε, αφού διαλέξατε αυτό το τζιν, την άλλη φορά να πάρετε…αυτό!
    Δοκίμασα μια, δοκίμασα δύο…ποτέ ξανά, δεν μπορείς να πιεις κανένα μετά από το Hendrick’s.
    Όσοι το θέλουν πιο ελαφρύ τύπου τζιν&τόνικ, πιείτε το με tonic Aegean με αγγούρι και λεμόνι…θα με θυμηθείτε!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • BalorGr_Hondatech
    5
    10 στους 10 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Παιδιά δεν υπαρχει αλλο ποτο που μπορεισ να πιεις οσο θες και την αλλη μερα το πρωι να εισαι ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ.Το παρατηρησαμε αρκετοι αυτο.
    Γευση διαμαντι. Αξιζει τα λεφτα του.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THEO_KIORPES
    4
    1 στους 29 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Προσωπικά μου φέρνει καούρες στο στομάχι..έντονα τα μπαχαρικά που έχει μέσα..κατά τ αλλά μια χαρά τζινακι

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Giotis1508
    5
    9 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Πιστευω ειναι το καλυτερο Τζιν για τα λεφτα του!μετα απο 4 μπουκαλια σε μια παρεα 6 ατομων τηλ αλλη μερα ειμασταν ολοι σαν να μην εχουμε πιει!απλα Αριστο!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • forpanos
    3
    0 στους 26 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Ένα μέτριο gin... Για έξω καλό μιας και δεν έχεις πολλές επιλογές..Για αγορά βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 5-10 ευρώ περισσότερο

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xdesign
    5
    21 στους 21 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    To Hendrink's είναι η κλασσική επιλογή μου όταν βγαίνω έξω, Έχει σαν βάση βουλγάρικο τριαντάφυλλο και αγγούρι, οπότε προτιμήστε το με πάγο και μια φλούδα αγγουριού για να αναδείξει τα αρώματα του. Εξαιρετικό, δροσιστικό, εύγευστο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • livadiotisnikolaos
    5
    11 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Όταν το ήπια για πρώτη φορά, αναρωτήθηκα τι τζιν ήταν αυτά που έπινα μέχρι τότε! Αν το συνοδεύσεις και με μία "βέργα" αγγούρι ... είναι ακόμη καλύτερο. Απλά φανταστικό!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Iliaskass
    4
    15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Γευστικό με ισορροπημένη μυρωδιά... Είναι το τζιν που θα πιείς σκέτο και όχι σε κοκτέιλ.. απλά στην Ελλάδα είναι αρκετά ακριβό...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • patsiboy
    5
    18 στους 22 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Ο Βασιλιάς των τζιν. Πίνεται σκέτο ή με πάγο και λίγο αγγούρι. Καθαρή γεύση. Δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο τζιν.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Με κανει καλυτερο ανθρωπο

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Καλό, ήπια γεύση, αλλά δεν πιάνει κατεμέ κάποια γιαπωνέζικα ή το Εngine που είναι στα ίδια λεφτα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Το καλύτερο που έχω δοκιμάσει. Πολύ καλύτερο από το Tanqueray.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Από τα πιο γευστικά gin. Ιδανικό για να το πιεις σκέτο και να απολαύσεις τα αρώματα του.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    8 στους 11 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    Από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει, πολύ γευστικό

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 200 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 50 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 700 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Τα θέματα γεύσης και γούστου είναι καθαρά προσωπικά.
    Είχα αποφασίσει να μην το αξιολογήσω, αλλά δεν μπόρεσα.
    Μια λεπτή φέτα αγγούρι κολλημένη στο ποτήρι άδειο για να κολλήσει περιμετρικά, ένας πάγος cube και μια δόση Hendrick’s…και το ταξίδι ξεκίνησε.
    Την άρπαξα τόσο άσχημα που όταν το παραγγέλνω μου λένε, αφού διαλέξατε αυτό το τζιν, την άλλη φορά να πάρετε…αυτό!
    Δοκίμασα μια, δοκίμασα δύο…ποτέ ξανά, δεν μπορείς να πιεις κανένα μετά από το Hendrick’s.
    Όσοι το θέλουν πιο ελαφρύ τύπου τζιν&τόνικ, πιείτε το με tonic Aegean με αγγούρι και λεμόνι…θα με θυμηθείτε!

    3
  • Παιδιά δεν υπαρχει αλλο ποτο που μπορεισ να πιεις οσο θες και την αλλη μερα το πρωι να εισαι ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ.Το παρατηρησαμε αρκετοι αυτο.
    Γευση διαμαντι. Αξιζει τα λεφτα του.

    10
  • Προσωπικά μου φέρνει καούρες στο στομάχι..έντονα τα μπαχαρικά που έχει μέσα..κατά τ αλλά μια χαρά τζινακι

    1
  • Πιστευω ειναι το καλυτερο Τζιν για τα λεφτα του!μετα απο 4 μπουκαλια σε μια παρεα 6 ατομων τηλ αλλη μερα ειμασταν ολοι σαν να μην εχουμε πιει!απλα Αριστο!Το προτείνω ανεπιφύλακτα!

    9
  • Ένα μέτριο gin... Για έξω καλό μιας και δεν έχεις πολλές επιλογές..Για αγορά βέβαια υπάρχουν πολύ καλύτερες επιλογές αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 5-10 ευρώ περισσότερο

    0
  • Δες τα όλα
101,20 €
4,00 € σε Skroutz Point