Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι το ρούτερ μου έχει το κινέζικο firmware και το έχω έξι μήνες.
Από hardware είναι φανταστικό. Αν και δεν έχω "πολλές" συσκευές (20 συνδεδεμένες αυτή τη στιγμή) δεν έχει σκαλώσει ποτέ. Μία φορά χρειάστηκε να κάνω restart και ήταν μετά από blackout.
Πολύ δυνατό σήμα. Με ax200 σε διπλανο δωμάτιο, ένας τοίχος+βιβλιοθήκη+τηλεόραση ενδιάμεσα 1300Mbps ονομαστική σύνδεση, 430Mbps iperf3 με RPi μου πάνω σε lan port του ax3600.
Είναι λίγο λειψό με τα ports του (3x Gbit ports, καμία USB) αλλά η τιμή για τέτοιο hardware είναι πολύ καλή ακόμα και έτσι.
Το software είναι αυτό που με σταματάει από το να του δώσω 5 αστέρια. Είναι πολύ λίγες οι δυνατότητες αν και βασισμένο σε Openwrt. Θετικά είναι ότι εχει QoS (αν και δεν το πολυδοκίμασα γιατί είμαι σε double NAT) και μπορείς να δεις μέσω της εφαρμογής τις συσκευές/ταχύτητες και όταν είσαι εκτός σπιτιού. Λοίπουν πολλά από το GUI (΄VLAN, network interfaces κτλ) που θα εκτιμούσα. Κάποια πράγματα μπορείς μέσω exploits και SSH να τα ενεργοποιήσεις αλλά είναι πολύπλοκη διαδικασία.
Για απλούς χρήστες είναι πολύ καλό. Φαντάζομαι το ευρωπάικο θα είναι λίγο κομμένο ώς προς την ένταση του wifi, οπότε να το λάβετε υπόψιν.
Για power users, σαν ρούτερ μάλλον δεν το συνιστώ. Παράγγειλα ένα edgerouter και θα χρησιμοποιήσω το ax3600 σαν access point μόνο. To ειρωνικό είναι ότι το edgerouter έχει πολύ υποδεέστερο hardware (IPQ8071A 1.4GHz - 512MB vs MT7621AT 880MHz -256MB.) αλλά τι να κάνεις.
edit
Μετά από δοκιμές. έδωσα το edgerouter και άφησα το ax3600 να εκτελεί χρέη ρούτερ. Το QoS δουλεύει εξίσου καλά, το ax3600 κρατάει λιγότερο bandwidth από το edgerouter και δε ζορίζεται καθόλου. Έβαλα και ένα χιλιάρι switch. Το μόνο που θα ήθελα και λείπει είναι η δυνατότητα να κάνω είναι assign διαφορετικά IP στα ports.