Περιττο να πω πως η ποιοτητα που ολοι λενε στα σχολια δεν ειναι και τοσο καλη, αλλά τελος παντων θα δειξει εαν πεσει η 85χρονη το κριμα στο λαιμο σας υποθετω γιατι απλα "καπιταλισμος" οποτε βασικα δεν νομιζω να σας ενδιαφερει καν.
Ηρθε με χαλασμενες μπαταριες για το φωτακι, και λεω, οκ παει στο καλο αυτο διοτι δεν περιμενα να ερθει καν με μπαταριες, θα εβαζα εγω ετσι και αλλιως, δεν ελεγε ομως επισης καν τι μπαταριες παιρνει στην περιγραφη εξαρχης, τελως παντων τις αλλαξα, δεν φανταστικα (λαθος δικο μου) πως θα παιρνει τις λιγοτερο πρακτικες να αλλαξεις και να βρεις, δηλαδη τις LR44 και παω στοιχημα πως με τοσα LED που εχει θα τελιωσουν παρα πολυ γρηγορα ειδικα εαν καποιος "καταφερει" να το χρησιμοποιει συνεχεια, διοτι, ΔΕΝ εχει πουθενα κανενα διακοπτη on/off, δηλαδη ποιος νομιζει πως 80+ χρονων ατομα θα ασχοληθουν με το να ξεβιδωνουν ενα καπακι για να ανοιγοκλεισει, που και στην πραξη δεν ειναι καν τοσο απλο οσο το περιγαφω στα λογια, λογο του πως ειναι σχεδιασμενη η λαβη και ποσο ψαξιμο που χρειαζεται οπως βιδωνουν τα πασα για να ανοιξει οποτε ακομα χειροτερα και ειδικα τις ωρες που χρειαζεται ενα λαμπακι, δηλαδη το βραδυ για να μην πεσει, αρα αχρηστο και αυτο το χαρακτηριστικο του.
Στην ουσια καταληγει να ειναι ενα απλο μπαστουνι, και ενα απλο μπαστουνι απο ξυλο που κανει ακριβως το ιδιο πραγμα, κοστιζει στο 1/3 της τιμης...
Εχει ενα σχετικα στιβαρουτσικο αμορτισερ το οποιο επειδη παιζει λιγο, υποτιθεται για να απορροφα τον κραδασμο που στην πραγματικοτητα δεν εχει σημασια διοτι συνηθως δεν υπαρχει επαρκης κραδασμος για να απορροφισει λογο της φυσης της χρησης, ακριβως γι'αυτο ομως δεν ξερω εαν μπορει να το συνηθισει οποτε αυτο το χαρακτηριστικο παει χαμενο και το χειροτερο ειναι πως δεν το περιγραφει πως υπαρχει πουθενα διοτι εαν το εγραφε δεν θα το επαιρνα μονο και μονο γι'αυτο, επισης δεν εχει καποιον μηχανισμο να το κλειδωσεις το αμορτισερ και φυσικα, δεν βγαινει μονιμα δυστηχως.
Επισης δεν ειναι σπαστο οπως δειχνει στις φωτο ειναι αποσπομενα τα μεροι του με μηχανισμους αμφιβολου αντοχης.
Επισης το γεγονος πως δεν εχει τον πατο με τα 4 ποδαρακια που δειχνει για σταθεροτητα και να κανει γωνια ωστε οχι μονο να σταθεροποιειται μονο του οπως λεει, κατι πολυ χρησιμο για ατομα τετοιας ηλικιας οπως διαφημιζει, οποτε γενικα δεν αξιζει και αυτο οχι τοσο για την τιιμη του οσο για το οτι δεν ειναι ουτε κοντα αυτο που περιγραφει, παρτε ενα απλο, στιβαρο ξυλινο μπαστουνι, δεστε εναν φακο με επαναφορτιζομενες μπαταριες χωρις εχετε χαραμισει λεφτα και ετσι θα εχετε κανει ολα τα πραγματα που λεει αντι γι'αυτο το εκτρωμα προιοντος.