Μπαστούνια & Πατερίτσες

Gima Μπαστούνι Βάδισης Μαύρο

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • Πτυσσόμενο
  • Εργονομική Λαβή
  • Σχεδιασμένο για Αυτονομία
  • Τριπλή Βάση & Περιστρεφόμενο Πέλμα

Μπαστούνι με ενσωματωμένο φακό LED που αλλάζει θέση και σταθερή βάση. Στέκεται μόνο του για να προσφέρει στήριξη κατά το περπάτημα, καθώς και όλες τις δραστηριότητες.

Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Είδος
Μπαστούνια
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδικά Χαρακτηριστικά

με Φακό
Ναι
Ρυθμιζόμενο Ύψος
Ναι
Τηλεσκοπικό
Όχι
Σπαστό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (145)

Αξιολογήσεις

  1. 108
  2. 26
  3. 5
  4. 4
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Στήριξη
  • Ποιότητα κατασκευής

Fanis_Karydas
5
8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Απλά πολύ καλό. Υπάρχει ποιότητα και στα υλικά και στην κατασκευή. Η 86χρονη που το χρησιμοποιεί είναι πολύ ικανοποιημένη, της παρέχει πολύ καλή στήριξη. Αξίζει περισσότερο από τα χρήματα που αγοράστηκε.

  • Στήριξη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

darkgobis
2
9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Περιττο να πω πως η ποιοτητα που ολοι λενε στα σχολια δεν ειναι και τοσο καλη, αλλά τελος παντων θα δειξει εαν πεσει η 85χρονη το κριμα στο λαιμο σας υποθετω γιατι απλα "καπιταλισμος" οποτε βασικα δεν νομιζω να σας ενδιαφερει καν.
Ηρθε με χαλασμενες μπαταριες για το φωτακι, και λεω, οκ παει στο καλο αυτο διοτι δεν περιμενα να ερθει καν με μπαταριες, θα εβαζα εγω ετσι και αλλιως, δεν ελεγε ομως επισης καν τι μπαταριες παιρνει στην περιγραφη εξαρχης, τελως παντων τις αλλαξα, δεν φανταστικα (λαθος δικο μου) πως θα παιρνει τις λιγοτερο πρακτικες να αλλαξεις και να βρεις, δηλαδη τις LR44 και παω στοιχημα πως με τοσα LED που εχει θα τελιωσουν παρα πολυ γρηγορα ειδικα εαν καποιος "καταφερει" να το χρησιμοποιει συνεχεια, διοτι, ΔΕΝ εχει πουθενα κανενα διακοπτη on/off, δηλαδη ποιος νομιζει πως 80+ χρονων ατομα θα ασχοληθουν με το να ξεβιδωνουν ενα καπακι για να ανοιγοκλεισει, που και στην πραξη δεν ειναι καν τοσο απλο οσο το περιγαφω στα λογια, λογο του πως ειναι σχεδιασμενη η λαβη και ποσο ψαξιμο που χρειαζεται οπως βιδωνουν τα πασα για να ανοιξει οποτε ακομα χειροτερα και ειδικα τις ωρες που χρειαζεται ενα λαμπακι, δηλαδη το βραδυ για να μην πεσει, αρα αχρηστο και αυτο το χαρακτηριστικο του.
Στην ουσια καταληγει να ειναι ενα απλο μπαστουνι, και ενα απλο μπαστουνι απο ξυλο που κανει ακριβως το ιδιο πραγμα, κοστιζει στο 1/3 της τιμης...
Εχει ενα σχετικα στιβαρουτσικο αμορτισερ το οποιο επειδη παιζει λιγο, υποτιθεται για να απορροφα τον κραδασμο που στην πραγματικοτητα δεν εχει σημασια διοτι συνηθως δεν υπαρχει επαρκης κραδασμος για να απορροφισει λογο της φυσης της χρησης, ακριβως γι'αυτο ομως δεν ξερω εαν μπορει να το συνηθισει οποτε αυτο το χαρακτηριστικο παει χαμενο και το χειροτερο ειναι πως δεν το περιγραφει πως υπαρχει πουθενα διοτι εαν το εγραφε δεν θα το επαιρνα μονο και μονο γι'αυτο, επισης δεν εχει καποιον μηχανισμο να το κλειδωσεις το αμορτισερ και φυσικα, δεν βγαινει μονιμα δυστηχως.
Επισης δεν ειναι σπαστο οπως δειχνει στις φωτο ειναι αποσπομενα τα μεροι του με μηχανισμους αμφιβολου αντοχης.
Επισης το γεγονος πως δεν εχει τον πατο με τα 4 ποδαρακια που δειχνει για σταθεροτητα και να κανει γωνια ωστε οχι μονο να σταθεροποιειται μονο του οπως λεει, κατι πολυ χρησιμο για ατομα τετοιας ηλικιας οπως διαφημιζει, οποτε γενικα δεν αξιζει και αυτο οχι τοσο για την τιιμη του οσο για το οτι δεν ειναι ουτε κοντα αυτο που περιγραφει, παρτε ενα απλο, στιβαρο ξυλινο μπαστουνι, δεστε εναν φακο με επαναφορτιζομενες μπαταριες χωρις εχετε χαραμισει λεφτα και ετσι θα εχετε κανει ολα τα πραγματα που λεει αντι γι'αυτο το εκτρωμα προιοντος.

  • Στήριξη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • alexmpaliakos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό για γιαγιά/παππού ακροβάτη. Ο κορμός δεν είναι σταθερός, στρέφεται 360 μοίρες. Ίσως για κάποιες περιστάσεις να βολεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos1964

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κατασκευή για την τιμή αυτή, βγάζω ένα αστεράκι επειδή οι επαφές για την μπαταρία είχαν πιάσει λίγη σκουριά και η μπαταρία ήταν άδεια. Παρ' όλα αυτά με μια καινούρια μπαταρία ο φακός δούλεψε. Πολύ βολικό που διπλώνει και ξεδιπλώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOLETA__2

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ στιβαρό. Η μητέρα μου είναι 95 κιλά κ την κρατούσε σταθερή! Στέκεται κ όρθιο μόνο του, λόγω της τετραγωνισμένης βάσης του. Αξίζει 100% τα χρήματα του! Ήταν πάμφθηνο! Έχει κ φακό αλλά θέλει στρογγυλή μικρή μπαταρία!

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johngr13
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή είναι δεν γλιστράει απλά το ότι είναι ‘κινούμενη’ ίσως σε μερικούς που έχουν θέμα με τν ισορροπία να τους φοβίζει.. και ο φακός είναι χρήσιμος ας φαίνεται περιττός, αν ξυπνάς πχ τν νύχτα για τουαλέτα ή νερό δεν χρειάζεται να ανάβεις τα φώτα κ να ενοχλείς τους υπόλοιπους στο σπίτι.
    Αγοράστηκε για το επόμενο βήμα σε αποκατάσταση χειρουργείου μηριαίου οστού μετά την μια πατερίτσα.
    4/5 μόνο γ το αίσθημα μη ισορροπίας.
    Γενικά VFM και 5/5

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xamuh123
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τη πεθερά μου. Εξαιρετικό, γιατί διπλώνει και μπορεί να το κουβαλάει μαζί της και ο φακός είναι πολύ χρήσιμος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_Hays
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα αυτό το βοήθημα για το περπάτημα και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένη. Είμαι 26 ετών, διαγνωστηκα πρόσφατα με την νόσο Cushing και έφτασα τα 94 κιλά, ενώ τα φυσιολογικά μου είναι 52. Δυσκολεύομαι να περπατησω και χρειάζομαι στήριξη. Το μπαστουνάκι αυτό ήταν για μένα από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Πανάλαφρο, προσφέρει στήριξη και βοήθεια, είναι αναδιπλούμενο και μπορείς να το μεταφέρεις εύκολα, άνετη λαβή, πατάει σταθερά κάτω και ακολουθεί την κλίση του βηματισμού, ενδείκνυται για το κέντρο της πόλης και τα κακοτράχαλα πεζοδρόμια. Το συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Πολύ καλή η τιμή του για την ποιότητά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim Pal
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η αλήθεια είναι ότι είναι αναλώσιμα αυτά τα μπαστούνια διότι 2 από τα 3 έβγαλαν θέμα στην βάση τους μέσα στο χρόνο και πριν από αυτό χάλασε ο φακός

    • Στήριξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χαρης307
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή του οκ. Έχει πρακτικό φωτάκια λεντ που ανάβει εύκολα. Διπλώνει. Νορμάλ σταθερότητα λόγω των αρθρώσεων ελαφρώς λίγο βαρύτερο από τα ξύλινα ίσως.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Στήριξη
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KatZam
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό μπαστούνι.
    η βάση πατάει σταθερά και παίρνει κλίση, οπότε ακολουθεί τον βηματισμό.
    πολύ ελαφρύ, στέκεται μόνο του, το φως έχει την χρησιμότητα του κι αυτό.
    Αριστη σχέση ποιότητας τιμής.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νομιζω ειναι καταλληλο για βοηθημα ισορροπιας οχι για να βαζεις πολυ βαρος γιατι η βαση λιγιζει(το οποιο ειναι καλο αλλα οχι εαν θελεις πολυ σταθεροτητα).

    • Στήριξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos2151
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παρά πολύ καλό προϊόν. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Παρέχει στήριξη και σταθερότητα. Τέλεια σχέση ποιότητας τιμής

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trancemaster
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα που ζητάει, είναι κορυφή! Το πήρα για την μάνα μου και όντως την βοηθάει να ανεβοκατέβει σε κλίση και σκαλοπάτια, δεν γλυστράει εκεί που πατάει, έχει πολύ καλή στήριξη στην παλάμη, κάθεται σε όρθια θέση μόνο του, δείχνει ανθεκτικό, είναι όμορφο, έχει και τον φακό σε περίπτωση που κοπεί το ηλεκτρικό... Εάν έχετε ηλικιωμένους υπό την προστασία σας, μη σκέφτεστε κάτι άλλο!

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • drouxrysa
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο,τι αγόρασα ,πριν κάνω έρευνα , με 30 ε σε Φαρμακείο ...το βρήκα εδώ διαδίκτυακα με 9,90 !!!
    Ακριβώς το ίδιο ,σε μορφή ,αξεσουάρ και ποιότητα !!!
    Αξίζει ασυζητητί, τον κόπο !!!

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lappa1960
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο σταθερη μεγαλη βαση στηριξης με περιστροφη γατζωνει δεν γλιστραει Μικρο θεμα με την χειρολαβη που εχει φως περιοριζει χωρις προβλημα ομως την χειρολαβη Αν εβγαζε μοντελο χωρις φως θα ηταν το ιδανικο

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αποστόλης Ρόδος
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μπαστούνι τα σπάει.... παράγγειλα 2 για δύο γιαγιάδες και το έχουν κατευχαριστηθεί και οι δύο.
    Σταθερό, βολικό, στέκεται όρθιο και το έχουν μαζί τους όπου πάνε και αισθάνονται σιγουριά....
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα....

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheTeotog
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγω φυσικα δεν το χρησιμοποιησα, αλλα ο πεθερος μου 93 ετων που το εχει ειναι πολυ ενθουσιασμενος! Προσφερει λεει πολυ καλη σταθεροτητα σε γυαλιστερο πλακακι και μαρμαρο και δεν φοβαται μηπως του γλυστρισει. Ειναι επισης ελαφρυ και γενικα το κουβαλαει μαζι του χωρις να τον βαραινει.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Trakodim
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τη μητέρα μου διότι θέλει μια υποστήριξη στο περπάτημα.
    Μέχρις στιγμής (1 χρόνος χρήσης) είναι αρκετά βολικό και ποιοτικό.
    Πολύ σημαντικό για τους μεγάλους ανθρώπους ειναι ότι στέκεται μόνο του χωρίς να χρειάζεται να το ακουμπήσεις σε κάποια επιφάνεια.
    Επισης ακόμα και καθιστος να είσαι και να θέλεις να σηκωθείς από μια καρέκλα σε βοηθάει που σπάει η “αρθρωση“ του μπαστουνιού στο κάτω μερος σαν ποδι και βεντούζαρει στο πάτωμα.
    Επίσης τα διαφορετικά μήκη ρύθμισης που εχει βοηθάνε πολύ ανάλογα με το ύψος τους χρήστη.
    Το ledακι που έχει βοηθάει αρκετά τις νυχτερινές ώρες, μόνο που δεν κάνει και τόσο καλή επαφή με το πέρασμα του καιρού αλλά αυτό είναι μικρής σημασίας.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτά του είναι καταπληκτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει τη δουλειά του, αλλά το φως δε δουλεύει η μπαταρία είχε οξειδωθει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ στιβαρή κατασκευή. Όταν είναι διπλωμένο είναι πολύ μικρό και δεν πιάνει χώρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακής ποιότητας υλικό, έσπασε σε σύντομο διάστημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    low price easy for use

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αρκετά λαλο

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για την μητέρα μου, είναι πολύ ελαφρύ, βολικό σε πολύ καλή τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το φως δεν δούλεψε ποτέ αλλά πολύ καλό

    • Στήριξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όπως όλοι οι κάτοχοι, ευχαριστημένος..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι αρκετά καλο

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Ιδανικό για γιαγιά/παππού ακροβάτη. Ο κορμός δεν είναι σταθερός, στρέφεται 360 μοίρες. Ίσως για κάποιες περιστάσεις να βολεύει.

    0
  • Καλή κατασκευή για την τιμή αυτή, βγάζω ένα αστεράκι επειδή οι επαφές για την μπαταρία είχαν πιάσει λίγη σκουριά και η μπαταρία ήταν άδεια. Παρ' όλα αυτά με μια καινούρια μπαταρία ο φακός δούλεψε. Πολύ βολικό που διπλώνει και ξεδιπλώνει.

    0
  • Πολύ στιβαρό. Η μητέρα μου είναι 95 κιλά κ την κρατούσε σταθερή! Στέκεται κ όρθιο μόνο του, λόγω της τετραγωνισμένης βάσης του. Αξίζει 100% τα χρήματα του! Ήταν πάμφθηνο! Έχει κ φακό αλλά θέλει στρογγυλή μικρή μπαταρία!

    0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (7)

Ερωτήσεις

1507 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Giota9353

Μέχρι πόσα κιλά αντέχει (βασική προηπόθεση,πρέπει να αναγράφεται, γιατι εάν τύχει κάπιος με πιό πολλά κιλά και σπάσει, θα πεσει και θα σακατευτεί χειρώτερα ο άνθρωπος). Θέλω όμως ασφαλής και φερέγκια απάντηση, όχι πρόχειρη, γιατί είναι σοβαρό θέμα. Αυτά πρεπει να τα προσέχετε. Ευχαριστώ, περιμένω την διευκρίνησή σας,

manous1

Καλημερα ναι σηκώνει βαρος άνετα εγώ είμαι στα 100 κιλά Προσοχή το βγάζουν σε 2 εκδόσεις Μαύρο πέλμα με 4 πόδια δεν γλιστράει ειναι σταθερό κάθεται όρθιο Το γρι πέλμα εχει 3 πόδια δεν ειναι σταθερό

HARIS_IOANNIDIS19

Το ύψος ρυθμίζεται ή είναι ένα; αν ρυθμίζεται πόσες επιλογές έχει και ποιες είναι αυτές; αν όχι ποιο είναι το ύψος του; περιττό να πω ότι δεν έπρεπε να ρωτάω αλλά να υπάρχουνε πληροφορίες στα χαρακτηριστικά του.

Δες όλες τις ερωτήσεις (7)

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χρώμα
Μαύρο
Είδος
Μπαστούνια
Τεμάχια
1 τμχ

Ειδικά Χαρακτηριστικά

με Φακό
Ναι
Ρυθμιζόμενο Ύψος
Ναι
Τηλεσκοπικό
Όχι
Σπαστό
Ναι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (145)

  1. 108
  2. 26
  3. 5
  4. 4
  5. 2
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Στήριξη
  • Ποιότητα κατασκευής

Fanis_Karydas
5
8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Απλά πολύ καλό. Υπάρχει ποιότητα και στα υλικά και στην κατασκευή. Η 86χρονη που το χρησιμοποιεί είναι πολύ ικανοποιημένη, της παρέχει πολύ καλή στήριξη. Αξίζει περισσότερο από τα χρήματα που αγοράστηκε.

  • Στήριξη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

darkgobis
2
9 στους 14 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Έμπειρος χρήστης

Επιβεβαιωμένη αγορά

Περιττο να πω πως η ποιοτητα που ολοι λενε στα σχολια δεν ειναι και τοσο καλη, αλλά τελος παντων θα δειξει εαν πεσει η 85χρονη το κριμα στο λαιμο σας υποθετω γιατι απλα "καπιταλισμος" οποτε βασικα δεν νομιζω να σας ενδιαφερει καν.
Ηρθε με χαλασμενες μπαταριες για το φωτακι, και λεω, οκ παει στο καλο αυτο διοτι δεν περιμενα να ερθει καν με μπαταριες, θα εβαζα εγω ετσι και αλλιως, δεν ελεγε ομως επισης καν τι μπαταριες παιρνει στην περιγραφη εξαρχης, τελως παντων τις αλλαξα, δεν φανταστικα (λαθος δικο μου) πως θα παιρνει τις λιγοτερο πρακτικες να αλλαξεις και να βρεις, δηλαδη τις LR44 και παω στοιχημα πως με τοσα LED που εχει θα τελιωσουν παρα πολυ γρηγορα ειδικα εαν καποιος "καταφερει" να το χρησιμοποιει συνεχεια, διοτι, ΔΕΝ εχει πουθενα κανενα διακοπτη on/off, δηλαδη ποιος νομιζει πως 80+ χρονων ατομα θα ασχοληθουν με το να ξεβιδωνουν ενα καπακι για να ανοιγοκλεισει, που και στην πραξη δεν ειναι καν τοσο απλο οσο το περιγαφω στα λογια, λογο του πως ειναι σχεδιασμενη η λαβη και ποσο ψαξιμο που χρειαζεται οπως βιδωνουν τα πασα για να ανοιξει οποτε ακομα χειροτερα και ειδικα τις ωρες που χρειαζεται ενα λαμπακι, δηλαδη το βραδυ για να μην πεσει, αρα αχρηστο και αυτο το χαρακτηριστικο του.
Στην ουσια καταληγει να ειναι ενα απλο μπαστουνι, και ενα απλο μπαστουνι απο ξυλο που κανει ακριβως το ιδιο πραγμα, κοστιζει στο 1/3 της τιμης...
Εχει ενα σχετικα στιβαρουτσικο αμορτισερ το οποιο επειδη παιζει λιγο, υποτιθεται για να απορροφα τον κραδασμο που στην πραγματικοτητα δεν εχει σημασια διοτι συνηθως δεν υπαρχει επαρκης κραδασμος για να απορροφισει λογο της φυσης της χρησης, ακριβως γι'αυτο ομως δεν ξερω εαν μπορει να το συνηθισει οποτε αυτο το χαρακτηριστικο παει χαμενο και το χειροτερο ειναι πως δεν το περιγραφει πως υπαρχει πουθενα διοτι εαν το εγραφε δεν θα το επαιρνα μονο και μονο γι'αυτο, επισης δεν εχει καποιον μηχανισμο να το κλειδωσεις το αμορτισερ και φυσικα, δεν βγαινει μονιμα δυστηχως.
Επισης δεν ειναι σπαστο οπως δειχνει στις φωτο ειναι αποσπομενα τα μεροι του με μηχανισμους αμφιβολου αντοχης.
Επισης το γεγονος πως δεν εχει τον πατο με τα 4 ποδαρακια που δειχνει για σταθεροτητα και να κανει γωνια ωστε οχι μονο να σταθεροποιειται μονο του οπως λεει, κατι πολυ χρησιμο για ατομα τετοιας ηλικιας οπως διαφημιζει, οποτε γενικα δεν αξιζει και αυτο οχι τοσο για την τιιμη του οσο για το οτι δεν ειναι ουτε κοντα αυτο που περιγραφει, παρτε ενα απλο, στιβαρο ξυλινο μπαστουνι, δεστε εναν φακο με επαναφορτιζομενες μπαταριες χωρις εχετε χαραμισει λεφτα και ετσι θα εχετε κανει ολα τα πραγματα που λεει αντι γι'αυτο το εκτρωμα προιοντος.

  • Στήριξη
  • Ποιότητα κατασκευής
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • alexmpaliakos

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ιδανικό για γιαγιά/παππού ακροβάτη. Ο κορμός δεν είναι σταθερός, στρέφεται 360 μοίρες. Ίσως για κάποιες περιστάσεις να βολεύει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasos1964

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή κατασκευή για την τιμή αυτή, βγάζω ένα αστεράκι επειδή οι επαφές για την μπαταρία είχαν πιάσει λίγη σκουριά και η μπαταρία ήταν άδεια. Παρ' όλα αυτά με μια καινούρια μπαταρία ο φακός δούλεψε. Πολύ βολικό που διπλώνει και ξεδιπλώνει.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NIKOLETA__2

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ στιβαρό. Η μητέρα μου είναι 95 κιλά κ την κρατούσε σταθερή! Στέκεται κ όρθιο μόνο του, λόγω της τετραγωνισμένης βάσης του. Αξίζει 100% τα χρήματα του! Ήταν πάμφθηνο! Έχει κ φακό αλλά θέλει στρογγυλή μικρή μπαταρία!

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johngr13
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή είναι δεν γλιστράει απλά το ότι είναι ‘κινούμενη’ ίσως σε μερικούς που έχουν θέμα με τν ισορροπία να τους φοβίζει.. και ο φακός είναι χρήσιμος ας φαίνεται περιττός, αν ξυπνάς πχ τν νύχτα για τουαλέτα ή νερό δεν χρειάζεται να ανάβεις τα φώτα κ να ενοχλείς τους υπόλοιπους στο σπίτι.
    Αγοράστηκε για το επόμενο βήμα σε αποκατάσταση χειρουργείου μηριαίου οστού μετά την μια πατερίτσα.
    4/5 μόνο γ το αίσθημα μη ισορροπίας.
    Γενικά VFM και 5/5

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xamuh123
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τη πεθερά μου. Εξαιρετικό, γιατί διπλώνει και μπορεί να το κουβαλάει μαζί της και ο φακός είναι πολύ χρήσιμος.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Anna_Hays
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πήρα αυτό το βοήθημα για το περπάτημα και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένη. Είμαι 26 ετών, διαγνωστηκα πρόσφατα με την νόσο Cushing και έφτασα τα 94 κιλά, ενώ τα φυσιολογικά μου είναι 52. Δυσκολεύομαι να περπατησω και χρειάζομαι στήριξη. Το μπαστουνάκι αυτό ήταν για μένα από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει. Πανάλαφρο, προσφέρει στήριξη και βοήθεια, είναι αναδιπλούμενο και μπορείς να το μεταφέρεις εύκολα, άνετη λαβή, πατάει σταθερά κάτω και ακολουθεί την κλίση του βηματισμού, ενδείκνυται για το κέντρο της πόλης και τα κακοτράχαλα πεζοδρόμια. Το συστήνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Πολύ καλή η τιμή του για την ποιότητά του.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Jim Pal
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η αλήθεια είναι ότι είναι αναλώσιμα αυτά τα μπαστούνια διότι 2 από τα 3 έβγαλαν θέμα στην βάση τους μέσα στο χρόνο και πριν από αυτό χάλασε ο φακός

    • Στήριξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Χαρης307
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για την τιμή του οκ. Έχει πρακτικό φωτάκια λεντ που ανάβει εύκολα. Διπλώνει. Νορμάλ σταθερότητα λόγω των αρθρώσεων ελαφρώς λίγο βαρύτερο από τα ξύλινα ίσως.

    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Στήριξη
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • KatZam
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολύ καλό μπαστούνι.
    η βάση πατάει σταθερά και παίρνει κλίση, οπότε ακολουθεί τον βηματισμό.
    πολύ ελαφρύ, στέκεται μόνο του, το φως έχει την χρησιμότητα του κι αυτό.
    Αριστη σχέση ποιότητας τιμής.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Νομιζω ειναι καταλληλο για βοηθημα ισορροπιας οχι για να βαζεις πολυ βαρος γιατι η βαση λιγιζει(το οποιο ειναι καλο αλλα οχι εαν θελεις πολυ σταθεροτητα).

    • Στήριξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • konstantinos2151
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    παρά πολύ καλό προϊόν. Το προτείνω ανεπιφύλακτα. Παρέχει στήριξη και σταθερότητα. Τέλεια σχέση ποιότητας τιμής

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • trancemaster
    5
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα χρήματα που ζητάει, είναι κορυφή! Το πήρα για την μάνα μου και όντως την βοηθάει να ανεβοκατέβει σε κλίση και σκαλοπάτια, δεν γλυστράει εκεί που πατάει, έχει πολύ καλή στήριξη στην παλάμη, κάθεται σε όρθια θέση μόνο του, δείχνει ανθεκτικό, είναι όμορφο, έχει και τον φακό σε περίπτωση που κοπεί το ηλεκτρικό... Εάν έχετε ηλικιωμένους υπό την προστασία σας, μη σκέφτεστε κάτι άλλο!

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • drouxrysa
    5
    4 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ο,τι αγόρασα ,πριν κάνω έρευνα , με 30 ε σε Φαρμακείο ...το βρήκα εδώ διαδίκτυακα με 9,90 !!!
    Ακριβώς το ίδιο ,σε μορφή ,αξεσουάρ και ποιότητα !!!
    Αξίζει ασυζητητί, τον κόπο !!!

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • lappa1960
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Καλο σταθερη μεγαλη βαση στηριξης με περιστροφη γατζωνει δεν γλιστραει Μικρο θεμα με την χειρολαβη που εχει φως περιοριζει χωρις προβλημα ομως την χειρολαβη Αν εβγαζε μοντελο χωρις φως θα ηταν το ιδανικο

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αποστόλης Ρόδος
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το μπαστούνι τα σπάει.... παράγγειλα 2 για δύο γιαγιάδες και το έχουν κατευχαριστηθεί και οι δύο.
    Σταθερό, βολικό, στέκεται όρθιο και το έχουν μαζί τους όπου πάνε και αισθάνονται σιγουριά....
    Το συνιστώ ανεπιφύλακτα....

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TheTeotog
    5
    5 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Εγω φυσικα δεν το χρησιμοποιησα, αλλα ο πεθερος μου 93 ετων που το εχει ειναι πολυ ενθουσιασμενος! Προσφερει λεει πολυ καλη σταθεροτητα σε γυαλιστερο πλακακι και μαρμαρο και δεν φοβαται μηπως του γλυστρισει. Ειναι επισης ελαφρυ και γενικα το κουβαλαει μαζι του χωρις να τον βαραινει.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Trakodim
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τη μητέρα μου διότι θέλει μια υποστήριξη στο περπάτημα.
    Μέχρις στιγμής (1 χρόνος χρήσης) είναι αρκετά βολικό και ποιοτικό.
    Πολύ σημαντικό για τους μεγάλους ανθρώπους ειναι ότι στέκεται μόνο του χωρίς να χρειάζεται να το ακουμπήσεις σε κάποια επιφάνεια.
    Επισης ακόμα και καθιστος να είσαι και να θέλεις να σηκωθείς από μια καρέκλα σε βοηθάει που σπάει η “αρθρωση“ του μπαστουνιού στο κάτω μερος σαν ποδι και βεντούζαρει στο πάτωμα.
    Επίσης τα διαφορετικά μήκη ρύθμισης που εχει βοηθάνε πολύ ανάλογα με το ύψος τους χρήστη.
    Το ledακι που έχει βοηθάει αρκετά τις νυχτερινές ώρες, μόνο που δεν κάνει και τόσο καλή επαφή με το πέρασμα του καιρού αλλά αυτό είναι μικρής σημασίας.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    για τα λεφτά του είναι καταπληκτικό.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κάνει τη δουλειά του, αλλά το φως δε δουλεύει η μπαταρία είχε οξειδωθει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ στιβαρή κατασκευή. Όταν είναι διπλωμένο είναι πολύ μικρό και δεν πιάνει χώρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Κακής ποιότητας υλικό, έσπασε σε σύντομο διάστημα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    low price easy for use

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι καλύτερο.

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    αρκετά λαλο

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το πήρα για την μητέρα μου, είναι πολύ ελαφρύ, βολικό σε πολύ καλή τιμή.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    το φως δεν δούλεψε ποτέ αλλά πολύ καλό

    • Στήριξη
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ποιότητα κατασκευής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Όπως όλοι οι κάτοχοι, ευχαριστημένος..

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    είναι αρκετά καλο

    • Στήριξη
    • Ποιότητα κατασκευής
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 0
  • 0
  • Ιδανικό για γιαγιά/παππού ακροβάτη. Ο κορμός δεν είναι σταθερός, στρέφεται 360 μοίρες. Ίσως για κάποιες περιστάσεις να βολεύει.

    0
  • Καλή κατασκευή για την τιμή αυτή, βγάζω ένα αστεράκι επειδή οι επαφές για την μπαταρία είχαν πιάσει λίγη σκουριά και η μπαταρία ήταν άδεια. Παρ' όλα αυτά με μια καινούρια μπαταρία ο φακός δούλεψε. Πολύ βολικό που διπλώνει και ξεδιπλώνει.

    0
  • Πολύ στιβαρό. Η μητέρα μου είναι 95 κιλά κ την κρατούσε σταθερή! Στέκεται κ όρθιο μόνο του, λόγω της τετραγωνισμένης βάσης του. Αξίζει 100% τα χρήματα του! Ήταν πάμφθηνο! Έχει κ φακό αλλά θέλει στρογγυλή μικρή μπαταρία!

    0
  • Δες τα όλα
6,99 €
5,00 €   μεταφορικά