- Είδος
- Ψύξη M.2 SSD
- Χρώμα
- Μαύρο
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Λοιπόν, το έχω δουλέψει 2 χρόνια. 2 χρόνια θορύβου (σαν σβουράκι οδοντιάτρου όπως ανέφερε κι ο φίλος από κάτω αλλά φυσικά όχι τόσο δυνατό), και μάλιστα διαφορετικών επιπέδων κάθε μέρα εφόσον το ανεμιστηράκι δεν μπορεί να αποφασίσει ποίο είναι το RPM Range του, κάθε Boot του PC και διαφορετικό RPM (ρυθμισμένο απ'το BIOS/Asus Fan Xpert πάντα στα 100% και μερικές φορές 50% τις περιόδους που την είχε δει Flash στις 18000 στροφές και ακουγόταν λες και θα πεταχτεί απ'το Heatsink), μία 10χιλ, μία 12, 15, έως και 18. 2 χρόνια ανεπαρκής ψύξης, εφόσον όταν το είχα πρώτοδοκιμάσει σε Stress Test και μεγάλες αντιγραφές κρατούσε την θερμοκρασία χαμηλή για αρκετά περισσότερη ώρα απο το μαμά Heatsink του SSD αλλά στην ίδια θερμοκρασία κατέληγε. Περιέργως όμως τώρα που ήταν στα τελευταία του το ανεμιστηράκι καί το δοκιμάσα σε Stress Test και 350GB αντιγραφή με το Fan Control App (που παρεμπιπτόντως είναι το μόνο πρόγραμμα που βρήκα που μπορείς να ρυθμίσεις τους ανεμιστήρες βάση της θερμοκρασίας του NVMe, και γενικά με οτι έχει Heat Sensor δουλεύει, δυστυχώς το βρήκα τώρα) δεν πέρασε τους 62°c, παρότι έπιανε 10000RPM Max... Δεν ξέρω αν είχα κάνει πιο χρονοβόρα Test όταν το είχα πρωτοπάρει, ή αν είχε ζέστη (που ούτως ή άλλως όταν έχει ζέστη το βάζω στους 21-24°c το Air-Condition, 12άρι κιόλας σε υπνοδωμάτιο)... Πάντως τελικά αναγκάστηκα να το αλλάξω εφόσον δεν άνοιγε κάτω από 40% ή 4000 στροφές όταν το ρύθμιζα με τις στροφές (φανταστικό πρόγραμμα το Fan Control) καί δεν ακολουθούσε και τις στροφές όπως έπρεπε, μια 2χιλ πιο κάτω μια χίλια πάνω, etc (επίσης έπιανε και κάτω από 4χιλ στροφές εφόσον 4χιλ ήταν το κατώτατο στο curve, ότι να'ναι)... Δεν ξέρω αν ήταν έτσι λόγω 2 χρονών χρήσης στο 100% αλλά whatever.
Ευτυχώς επιτέλους άρχισε να τα φτύνει το οποίο με έκανε να ψάξω και να βρω το Fan Control, το οποίο με ώθησε να πάρω το Icy Box Tower αυτήν την φορά (όπου είχα αποφύγει την πρώτη φορά λόγω της απώλειας κριτικών και του οτι φαίνεται ογκώδες και λίγο άσχημο στις φωτό). Αν θέλετε τσεκαρετε το Review μου και σ' εκείνο (In Short, προτιμήστε εκείνο).
καλό είναι την δουλειά του την κάνει. προσοχή μην συνδεθεί απλά με τροφοδοσία αλλά σε controller που ρυθμίζει στροφές γιατί καταλήγει να κάνει υπερβολικό θόρυβο έχοντας το σε full 12v. θέλει από την μητρική που μπορεί να ρυθμίσει rpm's ή fan controller
Με Nvme WD black ,έπεσε η θερμοκρασία από 60 βαθμούς σε gaming ,στους 35.
Απλά έχετε κατά νου ότι ο ανεμιστήρας δουλεύει πάντα στο φουλ.
Ήμουν επιφυλακτικός στην αρχή αν κάνει δουλειά και κατά πόσο κάνει θόρυβο κτλ. Εντέλει κανει καλή δουλειά. Σε idle δουλεύει στους 30c και κάτω, Σε Stress test πήγε μόνο μέχρι 46c. Με θερμοκρασία δωματίου 22c. Είναι εντελώς αθόρυβο πραγματικά.
Κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπώς, κατέβαζει θερμοκρασία έως -20% περίπου.
Εξαρτάται όμως από την υλοποίηση και το PC case. Το έβαλα σε ένα 980 pro Gen 4, σε κουτί SFF, χωρίς πολύ ελευθερο χώρο, με mesh πλαϊνά, πάνω στο γραφείο μου, ο θόρυβος του ανεμιστήρα (δεν είναι PWM) στο default των 14000rpm είναι κάτι παραπάνω από ενοχλητικός, είναι σα να είσαι στον οδοντίατρο με τροχό...
Λύνεται με ρύθμιση στο BIOS, οπότε οι στροφές παίζουν μέχρι 12000 στα παιχνίδια, 6000 - 8500 σε desktop εφαρμογές και θόυβος σε ικανοποιητικά πλαίσια.
Απίστευτο προϊόν για τα χρήματα του. Ποιοτική κατασκευή. Περιλαμβάνονται έξτρα βίδες για m2 ssd και μαγνητικό (!) κατσαβίδι. Από 71c σε στρεςς ο adata pro 512g έπεσε σε 46max. 32-35 idle κατακαλοκαιρο. Ανεμιστιρι με 14000rpm αθόρυβο. Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει
Επιβεβαιωμένη αγορά
The sound of the fan is very noticeable but overall is very good
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπώς
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αψογο, κανει την δουλει του πολυ καλα, απροβληματιστη συναρμολογηση
Επιβεβαιωμένη αγορά
μου μείωσε την θερμοκρασία απο 51 στους 44
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Λοιπόν, το έχω δουλέψει 2 χρόνια. 2 χρόνια θορύβου (σαν σβουράκι οδοντιάτρου όπως ανέφερε κι ο φίλος από κάτω αλλά φυσικά όχι τόσο δυνατό), και μάλιστα διαφορετικών επιπέδων κάθε μέρα εφόσον το ανεμιστηράκι δεν μπορεί να αποφασίσει ποίο είναι το RPM Range του, κάθε Boot του PC και διαφορετικό RPM (ρυθμισμένο απ'το BIOS/Asus Fan Xpert πάντα στα 100% και μερικές φορές 50% τις περιόδους που την είχε δει Flash στις 18000 στροφές και ακουγόταν λες και θα πεταχτεί απ'το Heatsink), μία 10χιλ, μία 12, 15, έως και 18. 2 χρόνια ανεπαρκής ψύξης, εφόσον όταν το είχα πρώτοδοκιμάσει σε Stress Test και μεγάλες αντιγραφές κρατούσε την θερμοκρασία χαμηλή για αρκετά περισσότερη ώρα απο το μαμά Heatsink του SSD αλλά στην ίδια θερμοκρασία κατέληγε. Περιέργως όμως τώρα που ήταν στα τελευταία του το ανεμιστηράκι καί το δοκιμάσα σε Stress Test και 350GB αντιγραφή με το Fan Control App (που παρεμπιπτόντως είναι το μόνο πρόγραμμα που βρήκα που μπορείς να ρυθμίσεις τους ανεμιστήρες βάση της θερμοκρασίας του NVMe, και γενικά με οτι έχει Heat Sensor δουλεύει, δυστυχώς το βρήκα τώρα) δεν πέρασε τους 62°c, παρότι έπιανε 10000RPM Max... Δεν ξέρω αν είχα κάνει πιο χρονοβόρα Test όταν το είχα πρωτοπάρει, ή αν είχε ζέστη (που ούτως ή άλλως όταν έχει ζέστη το βάζω στους 21-24°c το Air-Condition, 12άρι κιόλας σε υπνοδωμάτιο)... Πάντως τελικά αναγκάστηκα να το αλλάξω εφόσον δεν άνοιγε κάτω από 40% ή 4000 στροφές όταν το ρύθμιζα με τις στροφές (φανταστικό πρόγραμμα το Fan Control) καί δεν ακολουθούσε και τις στροφές όπως έπρεπε, μια 2χιλ πιο κάτω μια χίλια πάνω, etc (επίσης έπιανε και κάτω από 4χιλ στροφές εφόσον 4χιλ ήταν το κατώτατο στο curve, ότι να'ναι)... Δεν ξέρω αν ήταν έτσι λόγω 2 χρονών χρήσης στο 100% αλλά whatever.
Ευτυχώς επιτέλους άρχισε να τα φτύνει το οποίο με έκανε να ψάξω και να βρω το Fan Control, το οποίο με ώθησε να πάρω το Icy Box Tower αυτήν την φορά (όπου είχα αποφύγει την πρώτη φορά λόγω της απώλειας κριτικών και του οτι φαίνεται ογκώδες και λίγο άσχημο στις φωτό). Αν θέλετε τσεκαρετε το Review μου και σ' εκείνο (In Short, προτιμήστε εκείνο).
καλό είναι την δουλειά του την κάνει. προσοχή μην συνδεθεί απλά με τροφοδοσία αλλά σε controller που ρυθμίζει στροφές γιατί καταλήγει να κάνει υπερβολικό θόρυβο έχοντας το σε full 12v. θέλει από την μητρική που μπορεί να ρυθμίσει rpm's ή fan controller
Με Nvme WD black ,έπεσε η θερμοκρασία από 60 βαθμούς σε gaming ,στους 35.
Απλά έχετε κατά νου ότι ο ανεμιστήρας δουλεύει πάντα στο φουλ.
Ήμουν επιφυλακτικός στην αρχή αν κάνει δουλειά και κατά πόσο κάνει θόρυβο κτλ. Εντέλει κανει καλή δουλειά. Σε idle δουλεύει στους 30c και κάτω, Σε Stress test πήγε μόνο μέχρι 46c. Με θερμοκρασία δωματίου 22c. Είναι εντελώς αθόρυβο πραγματικά.
Κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπώς, κατέβαζει θερμοκρασία έως -20% περίπου.
Εξαρτάται όμως από την υλοποίηση και το PC case. Το έβαλα σε ένα 980 pro Gen 4, σε κουτί SFF, χωρίς πολύ ελευθερο χώρο, με mesh πλαϊνά, πάνω στο γραφείο μου, ο θόρυβος του ανεμιστήρα (δεν είναι PWM) στο default των 14000rpm είναι κάτι παραπάνω από ενοχλητικός, είναι σα να είσαι στον οδοντίατρο με τροχό...
Λύνεται με ρύθμιση στο BIOS, οπότε οι στροφές παίζουν μέχρι 12000 στα παιχνίδια, 6000 - 8500 σε desktop εφαρμογές και θόυβος σε ικανοποιητικά πλαίσια.
59 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόνΤα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Λοιπόν, το έχω δουλέψει 2 χρόνια. 2 χρόνια θορύβου (σαν σβουράκι οδοντιάτρου όπως ανέφερε κι ο φίλος από κάτω αλλά φυσικά όχι τόσο δυνατό), και μάλιστα διαφορετικών επιπέδων κάθε μέρα εφόσον το ανεμιστηράκι δεν μπορεί να αποφασίσει ποίο είναι το RPM Range του, κάθε Boot του PC και διαφορετικό RPM (ρυθμισμένο απ'το BIOS/Asus Fan Xpert πάντα στα 100% και μερικές φορές 50% τις περιόδους που την είχε δει Flash στις 18000 στροφές και ακουγόταν λες και θα πεταχτεί απ'το Heatsink), μία 10χιλ, μία 12, 15, έως και 18. 2 χρόνια ανεπαρκής ψύξης, εφόσον όταν το είχα πρώτοδοκιμάσει σε Stress Test και μεγάλες αντιγραφές κρατούσε την θερμοκρασία χαμηλή για αρκετά περισσότερη ώρα απο το μαμά Heatsink του SSD αλλά στην ίδια θερμοκρασία κατέληγε. Περιέργως όμως τώρα που ήταν στα τελευταία του το ανεμιστηράκι καί το δοκιμάσα σε Stress Test και 350GB αντιγραφή με το Fan Control App (που παρεμπιπτόντως είναι το μόνο πρόγραμμα που βρήκα που μπορείς να ρυθμίσεις τους ανεμιστήρες βάση της θερμοκρασίας του NVMe, και γενικά με οτι έχει Heat Sensor δουλεύει, δυστυχώς το βρήκα τώρα) δεν πέρασε τους 62°c, παρότι έπιανε 10000RPM Max... Δεν ξέρω αν είχα κάνει πιο χρονοβόρα Test όταν το είχα πρωτοπάρει, ή αν είχε ζέστη (που ούτως ή άλλως όταν έχει ζέστη το βάζω στους 21-24°c το Air-Condition, 12άρι κιόλας σε υπνοδωμάτιο)... Πάντως τελικά αναγκάστηκα να το αλλάξω εφόσον δεν άνοιγε κάτω από 40% ή 4000 στροφές όταν το ρύθμιζα με τις στροφές (φανταστικό πρόγραμμα το Fan Control) καί δεν ακολουθούσε και τις στροφές όπως έπρεπε, μια 2χιλ πιο κάτω μια χίλια πάνω, etc (επίσης έπιανε και κάτω από 4χιλ στροφές εφόσον 4χιλ ήταν το κατώτατο στο curve, ότι να'ναι)... Δεν ξέρω αν ήταν έτσι λόγω 2 χρονών χρήσης στο 100% αλλά whatever.
Ευτυχώς επιτέλους άρχισε να τα φτύνει το οποίο με έκανε να ψάξω και να βρω το Fan Control, το οποίο με ώθησε να πάρω το Icy Box Tower αυτήν την φορά (όπου είχα αποφύγει την πρώτη φορά λόγω της απώλειας κριτικών και του οτι φαίνεται ογκώδες και λίγο άσχημο στις φωτό). Αν θέλετε τσεκαρετε το Review μου και σ' εκείνο (In Short, προτιμήστε εκείνο).
καλό είναι την δουλειά του την κάνει. προσοχή μην συνδεθεί απλά με τροφοδοσία αλλά σε controller που ρυθμίζει στροφές γιατί καταλήγει να κάνει υπερβολικό θόρυβο έχοντας το σε full 12v. θέλει από την μητρική που μπορεί να ρυθμίσει rpm's ή fan controller
Με Nvme WD black ,έπεσε η θερμοκρασία από 60 βαθμούς σε gaming ,στους 35.
Απλά έχετε κατά νου ότι ο ανεμιστήρας δουλεύει πάντα στο φουλ.
Ήμουν επιφυλακτικός στην αρχή αν κάνει δουλειά και κατά πόσο κάνει θόρυβο κτλ. Εντέλει κανει καλή δουλειά. Σε idle δουλεύει στους 30c και κάτω, Σε Stress test πήγε μόνο μέχρι 46c. Με θερμοκρασία δωματίου 22c. Είναι εντελώς αθόρυβο πραγματικά.
Κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπώς, κατέβαζει θερμοκρασία έως -20% περίπου.
Εξαρτάται όμως από την υλοποίηση και το PC case. Το έβαλα σε ένα 980 pro Gen 4, σε κουτί SFF, χωρίς πολύ ελευθερο χώρο, με mesh πλαϊνά, πάνω στο γραφείο μου, ο θόρυβος του ανεμιστήρα (δεν είναι PWM) στο default των 14000rpm είναι κάτι παραπάνω από ενοχλητικός, είναι σα να είσαι στον οδοντίατρο με τροχό...
Λύνεται με ρύθμιση στο BIOS, οπότε οι στροφές παίζουν μέχρι 12000 στα παιχνίδια, 6000 - 8500 σε desktop εφαρμογές και θόυβος σε ικανοποιητικά πλαίσια.
Απίστευτο προϊόν για τα χρήματα του. Ποιοτική κατασκευή. Περιλαμβάνονται έξτρα βίδες για m2 ssd και μαγνητικό (!) κατσαβίδι. Από 71c σε στρεςς ο adata pro 512g έπεσε σε 46max. 32-35 idle κατακαλοκαιρο. Ανεμιστιρι με 14000rpm αθόρυβο. Από τις καλύτερες αγορές που έχω κάνει
Επιβεβαιωμένη αγορά
The sound of the fan is very noticeable but overall is very good
Επιβεβαιωμένη αγορά
Κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπώς
Επιβεβαιωμένη αγορά
Αψογο, κανει την δουλει του πολυ καλα, απροβληματιστη συναρμολογηση
Επιβεβαιωμένη αγορά
μου μείωσε την θερμοκρασία απο 51 στους 44
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Λοιπόν, το έχω δουλέψει 2 χρόνια. 2 χρόνια θορύβου (σαν σβουράκι οδοντιάτρου όπως ανέφερε κι ο φίλος από κάτω αλλά φυσικά όχι τόσο δυνατό), και μάλιστα διαφορετικών επιπέδων κάθε μέρα εφόσον το ανεμιστηράκι δεν μπορεί να αποφασίσει ποίο είναι το RPM Range του, κάθε Boot του PC και διαφορετικό RPM (ρυθμισμένο απ'το BIOS/Asus Fan Xpert πάντα στα 100% και μερικές φορές 50% τις περιόδους που την είχε δει Flash στις 18000 στροφές και ακουγόταν λες και θα πεταχτεί απ'το Heatsink), μία 10χιλ, μία 12, 15, έως και 18. 2 χρόνια ανεπαρκής ψύξης, εφόσον όταν το είχα πρώτοδοκιμάσει σε Stress Test και μεγάλες αντιγραφές κρατούσε την θερμοκρασία χαμηλή για αρκετά περισσότερη ώρα απο το μαμά Heatsink του SSD αλλά στην ίδια θερμοκρασία κατέληγε. Περιέργως όμως τώρα που ήταν στα τελευταία του το ανεμιστηράκι καί το δοκιμάσα σε Stress Test και 350GB αντιγραφή με το Fan Control App (που παρεμπιπτόντως είναι το μόνο πρόγραμμα που βρήκα που μπορείς να ρυθμίσεις τους ανεμιστήρες βάση της θερμοκρασίας του NVMe, και γενικά με οτι έχει Heat Sensor δουλεύει, δυστυχώς το βρήκα τώρα) δεν πέρασε τους 62°c, παρότι έπιανε 10000RPM Max... Δεν ξέρω αν είχα κάνει πιο χρονοβόρα Test όταν το είχα πρωτοπάρει, ή αν είχε ζέστη (που ούτως ή άλλως όταν έχει ζέστη το βάζω στους 21-24°c το Air-Condition, 12άρι κιόλας σε υπνοδωμάτιο)... Πάντως τελικά αναγκάστηκα να το αλλάξω εφόσον δεν άνοιγε κάτω από 40% ή 4000 στροφές όταν το ρύθμιζα με τις στροφές (φανταστικό πρόγραμμα το Fan Control) καί δεν ακολουθούσε και τις στροφές όπως έπρεπε, μια 2χιλ πιο κάτω μια χίλια πάνω, etc (επίσης έπιανε και κάτω από 4χιλ στροφές εφόσον 4χιλ ήταν το κατώτατο στο curve, ότι να'ναι)... Δεν ξέρω αν ήταν έτσι λόγω 2 χρονών χρήσης στο 100% αλλά whatever.
Ευτυχώς επιτέλους άρχισε να τα φτύνει το οποίο με έκανε να ψάξω και να βρω το Fan Control, το οποίο με ώθησε να πάρω το Icy Box Tower αυτήν την φορά (όπου είχα αποφύγει την πρώτη φορά λόγω της απώλειας κριτικών και του οτι φαίνεται ογκώδες και λίγο άσχημο στις φωτό). Αν θέλετε τσεκαρετε το Review μου και σ' εκείνο (In Short, προτιμήστε εκείνο).
καλό είναι την δουλειά του την κάνει. προσοχή μην συνδεθεί απλά με τροφοδοσία αλλά σε controller που ρυθμίζει στροφές γιατί καταλήγει να κάνει υπερβολικό θόρυβο έχοντας το σε full 12v. θέλει από την μητρική που μπορεί να ρυθμίσει rpm's ή fan controller
Με Nvme WD black ,έπεσε η θερμοκρασία από 60 βαθμούς σε gaming ,στους 35.
Απλά έχετε κατά νου ότι ο ανεμιστήρας δουλεύει πάντα στο φουλ.
Ήμουν επιφυλακτικός στην αρχή αν κάνει δουλειά και κατά πόσο κάνει θόρυβο κτλ. Εντέλει κανει καλή δουλειά. Σε idle δουλεύει στους 30c και κάτω, Σε Stress test πήγε μόνο μέχρι 46c. Με θερμοκρασία δωματίου 22c. Είναι εντελώς αθόρυβο πραγματικά.
Κάνει τη δουλειά του αξιοπρεπώς, κατέβαζει θερμοκρασία έως -20% περίπου.
Εξαρτάται όμως από την υλοποίηση και το PC case. Το έβαλα σε ένα 980 pro Gen 4, σε κουτί SFF, χωρίς πολύ ελευθερο χώρο, με mesh πλαϊνά, πάνω στο γραφείο μου, ο θόρυβος του ανεμιστήρα (δεν είναι PWM) στο default των 14000rpm είναι κάτι παραπάνω από ενοχλητικός, είναι σα να είσαι στον οδοντίατρο με τροχό...
Λύνεται με ρύθμιση στο BIOS, οπότε οι στροφές παίζουν μέχρι 12000 στα παιχνίδια, 6000 - 8500 σε desktop εφαρμογές και θόυβος σε ικανοποιητικά πλαίσια.