Το βρήκα για 90 ευρώ τα 100ml και μπορώ να πω είναι πολύ ωραίο. Τρομερά γλυκό με ξύλο και τριαντάφυλλο στο άνοιγμα (εμένα προσωπικά που θυμίζει λουκούμι), πιο μετά παραμένει γλυκό αλλά κυριαρχεί η βανίλια και ο σπόρος τονκα.
η διάρκεια και το ίχνος του αρώματος είναι απίστευτα. εγώ βάζω 1-2 σπρέι στα μαλλιά μου και αλλά 1-2 στο δέρμα και πραγματικά μυρίζει μέχρι και την επόμενη μέρα και γεμίζει δωμάτιο με την μυρωδιά άνετα.
η συσκευασία είναι αλουμινένια που ίσως χαλάει μερικούς και το atomizer είναι αρκετά μέτριο, καλό αλλά τίποτα σπουδαίο. πάντως έχω ακούσει πως το αλουμίνιο προστατεύει το άρωμα καλύτερα από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου που αλλοιώνουν τα αρώματα.
Μυρωδιά: 7/10 (για τα γούστα μου)
Ίχνος: 10/10
Διάρκεια: 10/10
Τιμή: 9/10 (στα 90€ / 100ml που το βρήκα εγώ)
το άρωμα είναι unisex
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!