Access Points

TP-LINK EAP230-Wall v1 Access Point Wi‑Fi 5 Dual Band (2.4 & 5GHz)

Βασικά χαρακτηριστικά:

  • 802.11a, 802.11ac, 802.11 b/g/n
  • Dual Band (2.4 & 5GHz)
  • Μέγιστη Ταχύτητα WLAN: 1167 Mbps
  • Ταχύτητα LAN: 1000 Mbps
  • Wi‑Fi 5
  • Θύρες RJ45: 2

Οι χρήστες που το έχουν αγοράσει το ξεχωρίζουν κυρίως γιατί είναι σταθερό στη λειτουργία του και είναι εύκολη η εγκατάστασή του.

  • Δες τα όλα

57 48
Παράδοση Παρ, 26 Ιουν - Τρί, 30 Ιουν
4,00 € σε Skroutz Point ή 5,00 € σε διεύθυνση
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Stechi 4,9 (49)
Ελλάδα
1 τεμάχιο
Δες Δικτυακά στη σελίδα του Stechi
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Συχνότητα
Dual Band (2.4 & 5GHz)
Μέγιστη Ταχύτητα WLAN
1167 Mbps
Γενιά Wi-Fi
Wi‑Fi 5
Πρότυπα Δικτύωσης IEEE
802.11a, 802.11 b/g/n, 802.11ac
Ταχύτητα LAN
1000 Mbps
Wi-Fi Mesh Network
Όχι
Ethernet Backhaul
Όχι
Ισχύς Κεραίας (max)
4 dBi
Ισχύς Εκπομπής (max)
23 dBm
Υποστήριξη PoE
PoE

Γενικά Χαρακτηριστικά

Τοποθέτηση
Εσωτερική
Θύρες Ethernet
2
Συσκευασία
Μονό Kit

Τύπος Εγκατάστασης

Οροφής
Όχι
Τοίχου
Ναι
Επιτραπέζια
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σταθερότητα λειτουργίας
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Ταχύτητα
  • Εμβέλεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά εκδόσεις δικτυακών: v2

  • Από άλλες χώρες

  • Giannisio
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά εκδόσεις δικτυακών: v2

    Παραγγειλα το v2 και μου εχουν στειλει το v1. Επισης το σημα τους στο 5G δεν ειναι δυνατο, συστήνο πιο νεα έκδοση με μεγαλύτερη ισχύ για να καλύπτει τις ανάγκες σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanagiotisDr.
    5
    23 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την χρήση που προορίζεται, δηλαδή για πρόσβαση στο wifi μόνο για το δωμάτιο που είναι εγκατεστημένο και με περιορισμούς και προϋποθέσεις και σε διπλανά δωμάτια με διαφορά ενός μόνο τοίχου, είναι εξαιρετικό!
    Οι ταχύτητες και σε 2.4GHz και σε 5GHz είναι εξαιρετικές ενώ και το Χιλιάρι Ethernet βοηθάει πολύ (άν και εφόσον και την άλλη άκρη του καλωδίου υπάρχει χιλιάρι Switch εννοείται...
    Ένας περιορισμός που έχει είναι ότι στα 5Ghz δεν έχει δυνατότητα για κανάλια πάνω απο το 48.
    Συγκεκριμένα παίζει μόνο στα 36, 40, 44 και 48 χωρίς δυνατότητα να παίξει στα DFS κανάλια που φτάνουν μέχρι το 136 όπως οι άλλες 5GHz κεραίες, επίσης δεν υποστηρίζει Mesh, δεν υποστηρίζει fast roaming και γενικά δεν έχει τις δυνατότητες που έχουν σχεδόν όλα τα άλλα access points της Tp-Link για το οικοσύστημα Omada, είναι με απλά λόγια πολύ βασικά access points σχεδιασμένα να εκπέμπουν μόνο σε ένα δωμάτιο και το μόνο που προσφέρουν είναι η ευκολία του ότι μπαίνουν στον τοίχο χωρίς καλώδια να ενοχλούν, είναι dual channel, και σου προσφέρουν και την δυνατότητα για καλώδιο ethernet όπως μια απλή κανονική μπρίζα RJ45.
    Ευτυχώς που υποστηρίζουν VLAN τουλάχιστον...

    Η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη σε χωνευτό στάνταρ πλαστικό κουτί στον τοίχο, απλά αν έχετε διπλή μπρίζα με πλαστικό πλαίσιο (π.χ. μια μπρίζα σούκο ακριβώς δίπλα απο την μπρίζα Ethernet) δεν θα χωρέσουν μαζί καθώς η εξωτερική διάσταση είναι κάπως μεγάλη και καλό θα είναι να μπεί μόνο του η σε ένα κουτί λίγο πιο μακριά απο τις υπόλοιπες μπρίζες ώστε να μην ενοχλεί, διαφορετικά πρέπει να πριονίσετε το πλαίσιο της διπλανής μπρίζας ή να κάνετε κάποια άλλη πατέντα όπως στην φώτο, η οποία το πιο πιθανό είναι να φαίνεται και άσχημα.
    Να σημειώσω και κάτι που μου φάνηκε πολύ περίεργο και δυστυχώς σχημάτισα αρνητική εικόνα για την TP-link που μάλλον ζήλεψε από το καλάμι που έχει καβαλήσει η UBNT ή η Apple:
    Οι δύο βίδες που περιλαμβάνονται στην συσκευασία για να βιδώσετε την κεραία στο κουτί, δεν είναι ούτε ίσιες, ούτε άλεν, ούτε torx, ούτε Philips (σταυροκατσάβιδο), αλλά τριγωνικού σχήματος!
    Αν λοιπόν δεν έχει κάποιος το κατάλληλο (και σπάνιο) κατσαβίδι με μύτη σχήματος πυραμίδας (ή το κατάλληλου πλάτους δοκιμαστικό για να κάνει πατέντα) δεν μπορεί να το βιδώσει!
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που η Tp-Link αποφάσισε να βάλει τριγωνικές βίδες!
    Αν λάβουμε υπόψιν και το ότι το πλαίσιο είναι πολύ μεγαλύτερο και δεν χωράει δίπλα σε καμμία άλλη πρίζα που βρίσκεται δίπλα της, Mάλλον πρέπει να μισεί πολύ όσους αγοράζουν τα προϊόντα της.
    Εννοείται πως τελικά αγόρασα νορμάλ βίδες εμπορίου για σταυροκατσάβιδο και έκανα δουλειά μου.

    Η εγκατάσταση/παραμετροποίηση έγινε μαζί με ρούτερ, Switch και controller του λογισμικού Omada της TP-LINK, η συσκευασία δεν περιλαμβάνει τροφοδοτικό POE (48v) και αυτό τον ρόλο τον ανέλαβε το Switch που έχει θύρες POE και φυσικά όλα αυτά μαζί επάνω στο απαραίτητο UPS.
    H ρύθμιση μέσα απο το Ομαδα είναι πολύ εύκολη, κατα την λειτουργία τους εδώ και τρείς μήνες δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω επανεκκίνηση σε κανένα (εγκαταστάθηκαν 25 από αυτά σε ξενοδοχείο σε συνδυασμό με μερικά εξωτερικά EAP225 V3)
    Θα τα αγόραζα ξανά όχι μόνο για πελάτη αλλά και για δική μου χρήση εάν δεν έβγαζαν το εξής σοβαρό πρόβλημα:
    Οι 2 στις 10 συσκευές που προσπαθούν να συνδεθούν στο WiFi του ξενοδοχείου απο τις συγκεκριμένες κεραίες ΔΕΝ μπορούν να το κάνουν (ευτυχώς δουλεύουν όλοι κανονικά με τα εξωτερικά EAP225).
    Το Omada κάνει log περίπου 4000 error την μέρα με το μήνυμα ότι:
    "η τάδε Mac Address failed to connected to antenna Νο20 with SSID "Hotel" on channel 40 because WPA Authentication times out/failed.(1 time in a minute)
    Ψάχνοντας το παραπάνω ανακάλυψα ότι είναι firmware πρόβλημα σε μερικές συσκευές του οικοσυστήματος της TP-LINK εδώ και χρόνια και ακόμα δεν το έχουν λύσει!
    Υπάρχουν διάφορες "πατέντες" για να ελαχιστοποιήσουμε τα errors και να μπορέσει κανένας άνθρωπος να συνδεθεί στο WiFi όπως να αλλάξουμε το DTIM απο 1 σε 3, να απενεργοποιήσουμε τα fast roaming, να αλλάξουμε το Beacon interval κτλ αλλά στην δική μου περίπτωσή μου δεν φάνηκε χρήσιμο τίποτα απολύτως, ούτε κάν το reset και ξαναρύθμιση όλου του ξενοδοχείου απο την αρχή και χωρίς περίεργες ρυθμίσεις (για τις οποίες πληρώνεις το Omada έτσι κι αλλιώς) όπως AI Roaming, WPA3 support κτλ...
    Firmware updates βγαίνουν κάθε 2-3 μήνες μεν, αλλά φως στο τούνελ δεν φαίνεται πουθενά.
    Απο τις συσκευές που επηρεάζονται περισσότερο είναι κατά ένα ποσοστό 70% Apple και 30% Android, με λαπτοπ και Windows μέχρι τώρα δεν έχω μάθει κάποιο παράπονο.

    Update: Προς αποκατάσταση της αξιοπιστίας της TP-link (η οποία έχει δώσει στο παρελθόν αμέτρητες αφορμές) να ενημερώσω ότι το πρόβλημα με την σύνδεση κυρίως Apple συσκευών τελικά είχε να κάνει όχι με την TP-link αλλά με τις συσκευές της Apple.
    Στις τελευταίες εκδόσεις AppleOS, η Apple βρήκε επιτέλους το φιλότιμο και την ευθιξία να ενημερώνει τον χρήστη της συσκευής για τον λόγο που η συσκευή του δεν συνδέεται στο WiFi, και αυτός ήταν ότι δεν θεωρούσε ότι το πρωτόκολλο WPA/WPA2 TKIP (που προφανώς τα TP-link είχαν στο "auto" για συμβατότητα και με παλιές συσκευές) ΔΕΝ είναι "ασφαλές" οπότε η ίδια η συσκευή αποφάσιζε να ΜΗΝ συνδεθεί καθόλου.
    Το ειρωνικό είναι ότι σε WiFi ΧΩΡΙΣ password η ίδια συσκευή το θεωρούσε "ασφαλές" και συνδεόταν κανονικά!
    Μάλλον εκεί στην Apple καπνίζουν τα καλύτερα!
    Απο τότε λοιπόν που η ρύθμιση άλλαξε μόνιμα απο "auto" σε AES δεν υπήρξε ξανά πρόβλημα με συσκευή, τώρα αν βρεθεί κάποιος με κινητό ή λάπτοπ 15ετίας, θα δούμε...

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Εμβέλεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παραγγειλα το v2 και μου εστειλαν το v1. προσεχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά εκδόσεις δικτυακών: v2

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Εμβέλεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Εμβέλεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 0
  • Παραγγειλα το v2 και μου εχουν στειλει το v1. Επισης το σημα τους στο 5G δεν ειναι δυνατο, συστήνο πιο νεα έκδοση με μεγαλύτερη ισχύ για να καλύπτει τις ανάγκες σας.

    0
  • Για την χρήση που προορίζεται, δηλαδή για πρόσβαση στο wifi μόνο για το δωμάτιο που είναι εγκατεστημένο και με περιορισμούς και προϋποθέσεις και σε διπλανά δωμάτια με διαφορά ενός μόνο τοίχου, είναι εξαιρετικό!
    Οι ταχύτητες και σε 2.4GHz και σε 5GHz είναι εξαιρετικές ενώ και το Χιλιάρι Ethernet βοηθάει πολύ (άν και εφόσον και την άλλη άκρη του καλωδίου υπάρχει χιλιάρι Switch εννοείται...
    Ένας περιορισμός που έχει είναι ότι στα 5Ghz δεν έχει δυνατότητα για κανάλια πάνω απο το 48.
    Συγκεκριμένα παίζει μόνο στα 36, 40, 44 και 48 χωρίς δυνατότητα να παίξει στα DFS κανάλια που φτάνουν μέχρι το 136 όπως οι άλλες 5GHz κεραίες, επίσης δεν υποστηρίζει Mesh, δεν υποστηρίζει fast roaming και γενικά δεν έχει τις δυνατότητες που έχουν σχεδόν όλα τα άλλα access points της Tp-Link για το οικοσύστημα Omada, είναι με απλά λόγια πολύ βασικά access points σχεδιασμένα να εκπέμπουν μόνο σε ένα δωμάτιο και το μόνο που προσφέρουν είναι η ευκολία του ότι μπαίνουν στον τοίχο χωρίς καλώδια να ενοχλούν, είναι dual channel, και σου προσφέρουν και την δυνατότητα για καλώδιο ethernet όπως μια απλή κανονική μπρίζα RJ45.
    Ευτυχώς που υποστηρίζουν VLAN τουλάχιστον...

    Η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη σε χωνευτό στάνταρ πλαστικό κουτί στον τοίχο, απλά αν έχετε διπλή μπρίζα με πλαστικό πλαίσιο (π.χ. μια μπρίζα σούκο ακριβώς δίπλα απο την μπρίζα Ethernet) δεν θα χωρέσουν μαζί καθώς η εξωτερική διάσταση είναι κάπως μεγάλη και καλό θα είναι να μπεί μόνο του η σε ένα κουτί λίγο πιο μακριά απο τις υπόλοιπες μπρίζες ώστε να μην ενοχλεί, διαφορετικά πρέπει να πριονίσετε το πλαίσιο της διπλανής μπρίζας ή να κάνετε κάποια άλλη πατέντα όπως στην φώτο, η οποία το πιο πιθανό είναι να φαίνεται και άσχημα.
    Να σημειώσω και κάτι που μου φάνηκε πολύ περίεργο και δυστυχώς σχημάτισα αρνητική εικόνα για την TP-link που μάλλον ζήλεψε από το καλάμι που έχει καβαλήσει η UBNT ή η Apple:
    Οι δύο βίδες που περιλαμβάνονται στην συσκευασία για να βιδώσετε την κεραία στο κουτί, δεν είναι ούτε ίσιες, ούτε άλεν, ούτε torx, ούτε Philips (σταυροκατσάβιδο), αλλά τριγωνικού σχήματος!
    Αν λοιπόν δεν έχει κάποιος το κατάλληλο (και σπάνιο) κατσαβίδι με μύτη σχήματος πυραμίδας (ή το κατάλληλου πλάτους δοκιμαστικό για να κάνει πατέντα) δεν μπορεί να το βιδώσει!
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που η Tp-Link αποφάσισε να βάλει τριγωνικές βίδες!
    Αν λάβουμε υπόψιν και το ότι το πλαίσιο είναι πολύ μεγαλύτερο και δεν χωράει δίπλα σε καμμία άλλη πρίζα που βρίσκεται δίπλα της, Mάλλον πρέπει να μισεί πολύ όσους αγοράζουν τα προϊόντα της.
    Εννοείται πως τελικά αγόρασα νορμάλ βίδες εμπορίου για σταυροκατσάβιδο και έκανα δουλειά μου.

    Η εγκατάσταση/παραμετροποίηση έγινε μαζί με ρούτερ, Switch και controller του λογισμικού Omada της TP-LINK, η συσκευασία δεν περιλαμβάνει τροφοδοτικό POE (48v) και αυτό τον ρόλο τον ανέλαβε το Switch που έχει θύρες POE και φυσικά όλα αυτά μαζί επάνω στο απαραίτητο UPS.
    H ρύθμιση μέσα απο το Ομαδα είναι πολύ εύκολη, κατα την λειτουργία τους εδώ και τρείς μήνες δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω επανεκκίνηση σε κανένα (εγκαταστάθηκαν 25 από αυτά σε ξενοδοχείο σε συνδυασμό με μερικά εξωτερικά EAP225 V3)
    Θα τα αγόραζα ξανά όχι μόνο για πελάτη αλλά και για δική μου χρήση εάν δεν έβγαζαν το εξής σοβαρό πρόβλημα:
    Οι 2 στις 10 συσκευές που προσπαθούν να συνδεθούν στο WiFi του ξενοδοχείου απο τις συγκεκριμένες κεραίες ΔΕΝ μπορούν να το κάνουν (ευτυχώς δουλεύουν όλοι κανονικά με τα εξωτερικά EAP225).
    Το Omada κάνει log περίπου 4000 error την μέρα με το μήνυμα ότι:
    "η τάδε Mac Address failed to connected to antenna Νο20 with SSID "Hotel" on channel 40 because WPA Authentication times out/failed.(1 time in a minute)
    Ψάχνοντας το παραπάνω ανακάλυψα ότι είναι firmware πρόβλημα σε μερικές συσκευές του οικοσυστήματος της TP-LINK εδώ και χρόνια και ακόμα δεν το έχουν λύσει!
    Υπάρχουν διάφορες "πατέντες" για να ελαχιστοποιήσουμε τα errors και να μπορέσει κανένας άνθρωπος να συνδεθεί στο WiFi όπως να αλλάξουμε το DTIM απο 1 σε 3, να απενεργοποιήσουμε τα fast roaming, να αλλάξουμε το Beacon interval κτλ αλλά στην δική μου περίπτωσή μου δεν φάνηκε χρήσιμο τίποτα απολύτως, ούτε κάν το reset και ξαναρύθμιση όλου του ξενοδοχείου απο την αρχή και χωρίς περίεργες ρυθμίσεις (για τις οποίες πληρώνεις το Omada έτσι κι αλλιώς) όπως AI Roaming, WPA3 support κτλ...
    Firmware updates βγαίνουν κάθε 2-3 μήνες μεν, αλλά φως στο τούνελ δεν φαίνεται πουθενά.
    Απο τις συσκευές που επηρεάζονται περισσότερο είναι κατά ένα ποσοστό 70% Apple και 30% Android, με λαπτοπ και Windows μέχρι τώρα δεν έχω μάθει κάποιο παράπονο.

    Update: Προς αποκατάσταση της αξιοπιστίας της TP-link (η οποία έχει δώσει στο παρελθόν αμέτρητες αφορμές) να ενημερώσω ότι το πρόβλημα με την σύνδεση κυρίως Apple συσκευών τελικά είχε να κάνει όχι με την TP-link αλλά με τις συσκευές της Apple.
    Στις τελευταίες εκδόσεις AppleOS, η Apple βρήκε επιτέλους το φιλότιμο και την ευθιξία να ενημερώνει τον χρήστη της συσκευής για τον λόγο που η συσκευή του δεν συνδέεται στο WiFi, και αυτός ήταν ότι δεν θεωρούσε ότι το πρωτόκολλο WPA/WPA2 TKIP (που προφανώς τα TP-link είχαν στο "auto" για συμβατότητα και με παλιές συσκευές) ΔΕΝ είναι "ασφαλές" οπότε η ίδια η συσκευή αποφάσιζε να ΜΗΝ συνδεθεί καθόλου.
    Το ειρωνικό είναι ότι σε WiFi ΧΩΡΙΣ password η ίδια συσκευή το θεωρούσε "ασφαλές" και συνδεόταν κανονικά!
    Μάλλον εκεί στην Apple καπνίζουν τα καλύτερα!
    Απο τότε λοιπόν που η ρύθμιση άλλαξε μόνιμα απο "auto" σε AES δεν υπήρξε ξανά πρόβλημα με συσκευή, τώρα αν βρεθεί κάποιος με κινητό ή λάπτοπ 15ετίας, θα δούμε...

    23
  • παραγγειλα το v2 και μου εστειλαν το v1. προσεχεται.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

26 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Συχνότητα
Dual Band (2.4 & 5GHz)
Μέγιστη Ταχύτητα WLAN
1167 Mbps
Γενιά Wi-Fi
Wi‑Fi 5
Πρότυπα Δικτύωσης IEEE
802.11a, 802.11 b/g/n, 802.11ac
Ταχύτητα LAN
1000 Mbps
Wi-Fi Mesh Network
Όχι
Ethernet Backhaul
Όχι
Ισχύς Κεραίας (max)
4 dBi
Ισχύς Εκπομπής (max)
23 dBm
Υποστήριξη PoE
PoE

Γενικά Χαρακτηριστικά

Τοποθέτηση
Εσωτερική
Θύρες Ethernet
2
Συσκευασία
Μονό Kit

Τύπος Εγκατάστασης

Οροφής
Όχι
Τοίχου
Ναι
Επιτραπέζια
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 4
  2. 1
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σταθερότητα λειτουργίας
  • Ευκολία εγκατάστασης
  • Ταχύτητα
  • Εμβέλεια
  • Σχέση ποιότητας τιμής

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά εκδόσεις δικτυακών: v2

  • Από άλλες χώρες

  • Giannisio
    3
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά εκδόσεις δικτυακών: v2

    Παραγγειλα το v2 και μου εχουν στειλει το v1. Επισης το σημα τους στο 5G δεν ειναι δυνατο, συστήνο πιο νεα έκδοση με μεγαλύτερη ισχύ για να καλύπτει τις ανάγκες σας.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • PanagiotisDr.
    5
    23 στους 23 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Για την χρήση που προορίζεται, δηλαδή για πρόσβαση στο wifi μόνο για το δωμάτιο που είναι εγκατεστημένο και με περιορισμούς και προϋποθέσεις και σε διπλανά δωμάτια με διαφορά ενός μόνο τοίχου, είναι εξαιρετικό!
    Οι ταχύτητες και σε 2.4GHz και σε 5GHz είναι εξαιρετικές ενώ και το Χιλιάρι Ethernet βοηθάει πολύ (άν και εφόσον και την άλλη άκρη του καλωδίου υπάρχει χιλιάρι Switch εννοείται...
    Ένας περιορισμός που έχει είναι ότι στα 5Ghz δεν έχει δυνατότητα για κανάλια πάνω απο το 48.
    Συγκεκριμένα παίζει μόνο στα 36, 40, 44 και 48 χωρίς δυνατότητα να παίξει στα DFS κανάλια που φτάνουν μέχρι το 136 όπως οι άλλες 5GHz κεραίες, επίσης δεν υποστηρίζει Mesh, δεν υποστηρίζει fast roaming και γενικά δεν έχει τις δυνατότητες που έχουν σχεδόν όλα τα άλλα access points της Tp-Link για το οικοσύστημα Omada, είναι με απλά λόγια πολύ βασικά access points σχεδιασμένα να εκπέμπουν μόνο σε ένα δωμάτιο και το μόνο που προσφέρουν είναι η ευκολία του ότι μπαίνουν στον τοίχο χωρίς καλώδια να ενοχλούν, είναι dual channel, και σου προσφέρουν και την δυνατότητα για καλώδιο ethernet όπως μια απλή κανονική μπρίζα RJ45.
    Ευτυχώς που υποστηρίζουν VLAN τουλάχιστον...

    Η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη σε χωνευτό στάνταρ πλαστικό κουτί στον τοίχο, απλά αν έχετε διπλή μπρίζα με πλαστικό πλαίσιο (π.χ. μια μπρίζα σούκο ακριβώς δίπλα απο την μπρίζα Ethernet) δεν θα χωρέσουν μαζί καθώς η εξωτερική διάσταση είναι κάπως μεγάλη και καλό θα είναι να μπεί μόνο του η σε ένα κουτί λίγο πιο μακριά απο τις υπόλοιπες μπρίζες ώστε να μην ενοχλεί, διαφορετικά πρέπει να πριονίσετε το πλαίσιο της διπλανής μπρίζας ή να κάνετε κάποια άλλη πατέντα όπως στην φώτο, η οποία το πιο πιθανό είναι να φαίνεται και άσχημα.
    Να σημειώσω και κάτι που μου φάνηκε πολύ περίεργο και δυστυχώς σχημάτισα αρνητική εικόνα για την TP-link που μάλλον ζήλεψε από το καλάμι που έχει καβαλήσει η UBNT ή η Apple:
    Οι δύο βίδες που περιλαμβάνονται στην συσκευασία για να βιδώσετε την κεραία στο κουτί, δεν είναι ούτε ίσιες, ούτε άλεν, ούτε torx, ούτε Philips (σταυροκατσάβιδο), αλλά τριγωνικού σχήματος!
    Αν λοιπόν δεν έχει κάποιος το κατάλληλο (και σπάνιο) κατσαβίδι με μύτη σχήματος πυραμίδας (ή το κατάλληλου πλάτους δοκιμαστικό για να κάνει πατέντα) δεν μπορεί να το βιδώσει!
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που η Tp-Link αποφάσισε να βάλει τριγωνικές βίδες!
    Αν λάβουμε υπόψιν και το ότι το πλαίσιο είναι πολύ μεγαλύτερο και δεν χωράει δίπλα σε καμμία άλλη πρίζα που βρίσκεται δίπλα της, Mάλλον πρέπει να μισεί πολύ όσους αγοράζουν τα προϊόντα της.
    Εννοείται πως τελικά αγόρασα νορμάλ βίδες εμπορίου για σταυροκατσάβιδο και έκανα δουλειά μου.

    Η εγκατάσταση/παραμετροποίηση έγινε μαζί με ρούτερ, Switch και controller του λογισμικού Omada της TP-LINK, η συσκευασία δεν περιλαμβάνει τροφοδοτικό POE (48v) και αυτό τον ρόλο τον ανέλαβε το Switch που έχει θύρες POE και φυσικά όλα αυτά μαζί επάνω στο απαραίτητο UPS.
    H ρύθμιση μέσα απο το Ομαδα είναι πολύ εύκολη, κατα την λειτουργία τους εδώ και τρείς μήνες δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω επανεκκίνηση σε κανένα (εγκαταστάθηκαν 25 από αυτά σε ξενοδοχείο σε συνδυασμό με μερικά εξωτερικά EAP225 V3)
    Θα τα αγόραζα ξανά όχι μόνο για πελάτη αλλά και για δική μου χρήση εάν δεν έβγαζαν το εξής σοβαρό πρόβλημα:
    Οι 2 στις 10 συσκευές που προσπαθούν να συνδεθούν στο WiFi του ξενοδοχείου απο τις συγκεκριμένες κεραίες ΔΕΝ μπορούν να το κάνουν (ευτυχώς δουλεύουν όλοι κανονικά με τα εξωτερικά EAP225).
    Το Omada κάνει log περίπου 4000 error την μέρα με το μήνυμα ότι:
    "η τάδε Mac Address failed to connected to antenna Νο20 with SSID "Hotel" on channel 40 because WPA Authentication times out/failed.(1 time in a minute)
    Ψάχνοντας το παραπάνω ανακάλυψα ότι είναι firmware πρόβλημα σε μερικές συσκευές του οικοσυστήματος της TP-LINK εδώ και χρόνια και ακόμα δεν το έχουν λύσει!
    Υπάρχουν διάφορες "πατέντες" για να ελαχιστοποιήσουμε τα errors και να μπορέσει κανένας άνθρωπος να συνδεθεί στο WiFi όπως να αλλάξουμε το DTIM απο 1 σε 3, να απενεργοποιήσουμε τα fast roaming, να αλλάξουμε το Beacon interval κτλ αλλά στην δική μου περίπτωσή μου δεν φάνηκε χρήσιμο τίποτα απολύτως, ούτε κάν το reset και ξαναρύθμιση όλου του ξενοδοχείου απο την αρχή και χωρίς περίεργες ρυθμίσεις (για τις οποίες πληρώνεις το Omada έτσι κι αλλιώς) όπως AI Roaming, WPA3 support κτλ...
    Firmware updates βγαίνουν κάθε 2-3 μήνες μεν, αλλά φως στο τούνελ δεν φαίνεται πουθενά.
    Απο τις συσκευές που επηρεάζονται περισσότερο είναι κατά ένα ποσοστό 70% Apple και 30% Android, με λαπτοπ και Windows μέχρι τώρα δεν έχω μάθει κάποιο παράπονο.

    Update: Προς αποκατάσταση της αξιοπιστίας της TP-link (η οποία έχει δώσει στο παρελθόν αμέτρητες αφορμές) να ενημερώσω ότι το πρόβλημα με την σύνδεση κυρίως Apple συσκευών τελικά είχε να κάνει όχι με την TP-link αλλά με τις συσκευές της Apple.
    Στις τελευταίες εκδόσεις AppleOS, η Apple βρήκε επιτέλους το φιλότιμο και την ευθιξία να ενημερώνει τον χρήστη της συσκευής για τον λόγο που η συσκευή του δεν συνδέεται στο WiFi, και αυτός ήταν ότι δεν θεωρούσε ότι το πρωτόκολλο WPA/WPA2 TKIP (που προφανώς τα TP-link είχαν στο "auto" για συμβατότητα και με παλιές συσκευές) ΔΕΝ είναι "ασφαλές" οπότε η ίδια η συσκευή αποφάσιζε να ΜΗΝ συνδεθεί καθόλου.
    Το ειρωνικό είναι ότι σε WiFi ΧΩΡΙΣ password η ίδια συσκευή το θεωρούσε "ασφαλές" και συνδεόταν κανονικά!
    Μάλλον εκεί στην Apple καπνίζουν τα καλύτερα!
    Απο τότε λοιπόν που η ρύθμιση άλλαξε μόνιμα απο "auto" σε AES δεν υπήρξε ξανά πρόβλημα με συσκευή, τώρα αν βρεθεί κάποιος με κινητό ή λάπτοπ 15ετίας, θα δούμε...

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Εμβέλεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • παραγγειλα το v2 και μου εστειλαν το v1. προσεχεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά εκδόσεις δικτυακών: v2

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Εμβέλεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Σταθερότητα λειτουργίας
    • Ευκολία εγκατάστασης
    • Ταχύτητα
    • Εμβέλεια
    • Σχέση ποιότητας τιμής
  • 0
  • Παραγγειλα το v2 και μου εχουν στειλει το v1. Επισης το σημα τους στο 5G δεν ειναι δυνατο, συστήνο πιο νεα έκδοση με μεγαλύτερη ισχύ για να καλύπτει τις ανάγκες σας.

    0
  • Για την χρήση που προορίζεται, δηλαδή για πρόσβαση στο wifi μόνο για το δωμάτιο που είναι εγκατεστημένο και με περιορισμούς και προϋποθέσεις και σε διπλανά δωμάτια με διαφορά ενός μόνο τοίχου, είναι εξαιρετικό!
    Οι ταχύτητες και σε 2.4GHz και σε 5GHz είναι εξαιρετικές ενώ και το Χιλιάρι Ethernet βοηθάει πολύ (άν και εφόσον και την άλλη άκρη του καλωδίου υπάρχει χιλιάρι Switch εννοείται...
    Ένας περιορισμός που έχει είναι ότι στα 5Ghz δεν έχει δυνατότητα για κανάλια πάνω απο το 48.
    Συγκεκριμένα παίζει μόνο στα 36, 40, 44 και 48 χωρίς δυνατότητα να παίξει στα DFS κανάλια που φτάνουν μέχρι το 136 όπως οι άλλες 5GHz κεραίες, επίσης δεν υποστηρίζει Mesh, δεν υποστηρίζει fast roaming και γενικά δεν έχει τις δυνατότητες που έχουν σχεδόν όλα τα άλλα access points της Tp-Link για το οικοσύστημα Omada, είναι με απλά λόγια πολύ βασικά access points σχεδιασμένα να εκπέμπουν μόνο σε ένα δωμάτιο και το μόνο που προσφέρουν είναι η ευκολία του ότι μπαίνουν στον τοίχο χωρίς καλώδια να ενοχλούν, είναι dual channel, και σου προσφέρουν και την δυνατότητα για καλώδιο ethernet όπως μια απλή κανονική μπρίζα RJ45.
    Ευτυχώς που υποστηρίζουν VLAN τουλάχιστον...

    Η τοποθέτηση είναι πολύ εύκολη σε χωνευτό στάνταρ πλαστικό κουτί στον τοίχο, απλά αν έχετε διπλή μπρίζα με πλαστικό πλαίσιο (π.χ. μια μπρίζα σούκο ακριβώς δίπλα απο την μπρίζα Ethernet) δεν θα χωρέσουν μαζί καθώς η εξωτερική διάσταση είναι κάπως μεγάλη και καλό θα είναι να μπεί μόνο του η σε ένα κουτί λίγο πιο μακριά απο τις υπόλοιπες μπρίζες ώστε να μην ενοχλεί, διαφορετικά πρέπει να πριονίσετε το πλαίσιο της διπλανής μπρίζας ή να κάνετε κάποια άλλη πατέντα όπως στην φώτο, η οποία το πιο πιθανό είναι να φαίνεται και άσχημα.
    Να σημειώσω και κάτι που μου φάνηκε πολύ περίεργο και δυστυχώς σχημάτισα αρνητική εικόνα για την TP-link που μάλλον ζήλεψε από το καλάμι που έχει καβαλήσει η UBNT ή η Apple:
    Οι δύο βίδες που περιλαμβάνονται στην συσκευασία για να βιδώσετε την κεραία στο κουτί, δεν είναι ούτε ίσιες, ούτε άλεν, ούτε torx, ούτε Philips (σταυροκατσάβιδο), αλλά τριγωνικού σχήματος!
    Αν λοιπόν δεν έχει κάποιος το κατάλληλο (και σπάνιο) κατσαβίδι με μύτη σχήματος πυραμίδας (ή το κατάλληλου πλάτους δοκιμαστικό για να κάνει πατέντα) δεν μπορεί να το βιδώσει!
    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τον λόγο που η Tp-Link αποφάσισε να βάλει τριγωνικές βίδες!
    Αν λάβουμε υπόψιν και το ότι το πλαίσιο είναι πολύ μεγαλύτερο και δεν χωράει δίπλα σε καμμία άλλη πρίζα που βρίσκεται δίπλα της, Mάλλον πρέπει να μισεί πολύ όσους αγοράζουν τα προϊόντα της.
    Εννοείται πως τελικά αγόρασα νορμάλ βίδες εμπορίου για σταυροκατσάβιδο και έκανα δουλειά μου.

    Η εγκατάσταση/παραμετροποίηση έγινε μαζί με ρούτερ, Switch και controller του λογισμικού Omada της TP-LINK, η συσκευασία δεν περιλαμβάνει τροφοδοτικό POE (48v) και αυτό τον ρόλο τον ανέλαβε το Switch που έχει θύρες POE και φυσικά όλα αυτά μαζί επάνω στο απαραίτητο UPS.
    H ρύθμιση μέσα απο το Ομαδα είναι πολύ εύκολη, κατα την λειτουργία τους εδώ και τρείς μήνες δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω επανεκκίνηση σε κανένα (εγκαταστάθηκαν 25 από αυτά σε ξενοδοχείο σε συνδυασμό με μερικά εξωτερικά EAP225 V3)
    Θα τα αγόραζα ξανά όχι μόνο για πελάτη αλλά και για δική μου χρήση εάν δεν έβγαζαν το εξής σοβαρό πρόβλημα:
    Οι 2 στις 10 συσκευές που προσπαθούν να συνδεθούν στο WiFi του ξενοδοχείου απο τις συγκεκριμένες κεραίες ΔΕΝ μπορούν να το κάνουν (ευτυχώς δουλεύουν όλοι κανονικά με τα εξωτερικά EAP225).
    Το Omada κάνει log περίπου 4000 error την μέρα με το μήνυμα ότι:
    "η τάδε Mac Address failed to connected to antenna Νο20 with SSID "Hotel" on channel 40 because WPA Authentication times out/failed.(1 time in a minute)
    Ψάχνοντας το παραπάνω ανακάλυψα ότι είναι firmware πρόβλημα σε μερικές συσκευές του οικοσυστήματος της TP-LINK εδώ και χρόνια και ακόμα δεν το έχουν λύσει!
    Υπάρχουν διάφορες "πατέντες" για να ελαχιστοποιήσουμε τα errors και να μπορέσει κανένας άνθρωπος να συνδεθεί στο WiFi όπως να αλλάξουμε το DTIM απο 1 σε 3, να απενεργοποιήσουμε τα fast roaming, να αλλάξουμε το Beacon interval κτλ αλλά στην δική μου περίπτωσή μου δεν φάνηκε χρήσιμο τίποτα απολύτως, ούτε κάν το reset και ξαναρύθμιση όλου του ξενοδοχείου απο την αρχή και χωρίς περίεργες ρυθμίσεις (για τις οποίες πληρώνεις το Omada έτσι κι αλλιώς) όπως AI Roaming, WPA3 support κτλ...
    Firmware updates βγαίνουν κάθε 2-3 μήνες μεν, αλλά φως στο τούνελ δεν φαίνεται πουθενά.
    Απο τις συσκευές που επηρεάζονται περισσότερο είναι κατά ένα ποσοστό 70% Apple και 30% Android, με λαπτοπ και Windows μέχρι τώρα δεν έχω μάθει κάποιο παράπονο.

    Update: Προς αποκατάσταση της αξιοπιστίας της TP-link (η οποία έχει δώσει στο παρελθόν αμέτρητες αφορμές) να ενημερώσω ότι το πρόβλημα με την σύνδεση κυρίως Apple συσκευών τελικά είχε να κάνει όχι με την TP-link αλλά με τις συσκευές της Apple.
    Στις τελευταίες εκδόσεις AppleOS, η Apple βρήκε επιτέλους το φιλότιμο και την ευθιξία να ενημερώνει τον χρήστη της συσκευής για τον λόγο που η συσκευή του δεν συνδέεται στο WiFi, και αυτός ήταν ότι δεν θεωρούσε ότι το πρωτόκολλο WPA/WPA2 TKIP (που προφανώς τα TP-link είχαν στο "auto" για συμβατότητα και με παλιές συσκευές) ΔΕΝ είναι "ασφαλές" οπότε η ίδια η συσκευή αποφάσιζε να ΜΗΝ συνδεθεί καθόλου.
    Το ειρωνικό είναι ότι σε WiFi ΧΩΡΙΣ password η ίδια συσκευή το θεωρούσε "ασφαλές" και συνδεόταν κανονικά!
    Μάλλον εκεί στην Apple καπνίζουν τα καλύτερα!
    Απο τότε λοιπόν που η ρύθμιση άλλαξε μόνιμα απο "auto" σε AES δεν υπήρξε ξανά πρόβλημα με συσκευή, τώρα αν βρεθεί κάποιος με κινητό ή λάπτοπ 15ετίας, θα δούμε...

    23
  • παραγγειλα το v2 και μου εστειλαν το v1. προσεχεται.

    0
  • 0
  • Δες τα όλα
57,48 €
4,00 € σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά