Ξυριστικές Μηχανές

Kemei KM-2026 Foil Ξυριστική Μηχανή Προσώπου Επαναφορτιζόμενη

Trimmer και ξυριστική μαζί με δυνατότητα ρύθμισης στροφών: 6500, 7000, 7500 rpm.

Trimmer και ξυριστική μαζί με δυνατότητα ρύθμισης στροφών: 6500, 7000, 7500 rpm.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
Κι αν χαλάσει;

Έχεις τουλάχιστον 2 χρόνια εγγύηση. Επικοινωνείς μαζί μας και αναλαμβάνουμε εμείς, άμεσα και εντελώς δωρεάν, την επισκευή, αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων σου.

Κι αν αλλάξω γνώμη;

Κανένα πρόβλημα, αρκεί να είναι εντός 14 ημερών. Ερχόμαστε εμείς για την παραλαβή ή μπορείς να επιλέξεις το Skroutz Point που σου βολεύει, εντελώς δωρεάν έως 2 φορές τον χρόνο, και σου επιστρέφουμε τα χρήματά σου. Απόκτησε Skroutz Plus για απεριόριστες δωρεάν επιστροφές.

Περιγραφή

Περιγραφή

Trimmer και ξυριστική μαζί με δυνατότητα ρύθμισης στροφών: 6500, 7000, 7500 rpm.

Χαρακτηριστικά

  • Αντιαλλεργικο πλέγμα χρυσό τιτάνιο
  • Περιστροφικό μοτέρ Rotary
  • Με οθόνη Led
  • Eπαναφορτιζόμενη
  • Χρήση λεπίδας: για πρόσωπο, μαλλιά, σώμα, για ξύρισμα.
  • Ισχυρό Υλικό ABS + ανοξείδωτο ατσάλι
  • Τάση: 110-240V 50Hz / 5W
  • Χρόνος φόρτισης: 2 ώρες
  • Χρόνος χρήσης: τελευταία 120 λεπτά
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: 1400mAh
  • Δουλεύει με ρεύμα ή μπαταριά


Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Foil
Περιοχή Χρήσης
Προσώπου
Αριθμός Κεφαλών
1

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Υγρό Ξύρισμα
Όχι
Πλενόμενη
Όχι
Τροφοδοσία Ρεύματος
Επαναφορτιζόμενη
Χρόνος Φόρτισης
2 hrs
Χρόνος Λειτουργίας
120 min
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (500)

Αξιολογήσεις

  1. 306
  2. 95
  3. 39
  4. 26
  5. 34
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
  • Αντοχή
  • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
  • Καθαρισμός
  • Βάθος ξυρίσματος
  • Δεν ερεθίζει το δέρμα
  • Ταχύτητα ξυρίσματος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Leopard88
5
15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Συγχαρητήρια στην kemei έχει πάει πολύ μπροστά και έχει βγάλει πολύ ανθεκτικές συσκευές . Ψηφιακή οθόνη με ρύθμιση ταχύτητας και ένδειξη μπαταρίας είναι κάτι που πραγματικά με έχει ενθουσιάσει.
Η συγκεκριμένη κάνει πολύ βαθύ ξύρισμα εύκολα και στο κεφάλι για σβήσιμο, η μπαταρία κρατάει πάρα πολύ . Απλά δεν μπορώ να περιγράψω κάτι άλλο επαγγελματικό επίπεδο έχει ξεπεράσει τον ανταγωνισμό της babyliss

  • Βάθος ξυρίσματος
  • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
  • Καθαρισμός
  • Ταχύτητα ξυρίσματος
  • Δεν ερεθίζει το δέρμα
  • Αντοχή
  • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Blue Light
2
14 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την αγόρασα για το πρόσωπο μετά απο τις θετικές αξιολογήσεις που διάβασα. Ενώ ξυρίζει απίστευτα καλά στα μάγουλα και στο πιγούνι, δεν μπορώ μα τον θεό, να ξυρίσω τον λαιμό. Δεν πάει να προσπαθήσω κόντρα, στο πλάι, αριστερά, δεξιά, μπρος πίσω, απλά αρνείται να ξυρίσει τον λαιμό. Άρα άχρηστη για μένα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρέλαβα ακριβώς ότι είχα παραγγείλει και σε σύντομο χρόνο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τα καταφέρνει να με ξυρίσει σωστά. Θες οπωσδήποτε και λίγο με ξυραφάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • IoannisVsl
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω χρησιμοποιήσει τέρμααα, ακόμα και στις συνθήκες του στρατού, και μπορώ να πω ότι αντέχει!!

    Είναι πολύ βολική, έχει καλή αυτονομία μπαταρίας και προσφέρει πολύ βαθύ ξύρισμα χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Για την τιμή της, δεν συγκρίνεται με ακριβότερα μοντέλα.

    Αν ψάχνεις κάτι αξιόπιστο και πρακτικό, την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cissepait
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλη..για καποιον που ερεθιζεται στο ξυρισμα με οποιο τροπο και αν εχει ξυριστει(ξυραφι,ξυριστικη με κεφαλες,ηλεκτρικο ξυραφι) αυτη η ξυριστικη ειναι η λυση.καθολου ερεθισμος..βεβαια ειναι για γενια 1-2 ημερων το πολυ.απο εκει και περα θα ζοριστει αλλα θα τα καταφερει με ποιο πολλα περασματα.0 ερεθισμος!!!συστηνεται ανεπιφυλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Seretis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη για την τιμη της, την ειχα για τον στρατο και δεν ειχα κανενα προβλημα. Θελει την πρωτη φορα να τα παρεις με ξυραφι και επειτα καθημερινα με την μηχανη αυτη και εισαι προβλεπε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Tsirolikas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με εχει βολεψει παρα πολυ. Με ενδειξη μπαταριας, καλωδιο φορτισης, προστατευτικο της μηχανης, πινελακι και εξτρα ξυραφακια η πως τα λενε τελος παντων. Ερχεται με δικια του θηκη που την κανει ιδανικη κιολας για ταξιδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimit_foun

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    5/5 για την τιμη και την ποιοτητα .Προσωπικα δεν με βολεψε θελει λιγη ωρα για να κοψει και θελει και συγκεκριμενο μηκος τριχας ,εγω την πηρα για το κεφαλι .Κατεληξα σε καλο ξυραφι.Παρολαυτα για γενια πιστευω ειναι αποψη ειδικα για τα λεφτα της .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILISOFI
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στον λαιμό δυστυχως δεν τα παίρνει καλά.Σου αφηνει δυστυχώς κάποιες τρίχες όσες φορές και να το περάσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THODORIS_KONTOGIANNIS53
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι χειρότερο στην αγορά...μεγάλη δυσκολία στην χρήση του και αφήνει έντονα κόκκινα σημάδια σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει λίγο πιο ευαίσθητη επιδερμίδα..πραγματικά δεν είναι ούτε για ένα αστέρι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimDelta
    1
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σκέτη αποτυχία.
    Στο πρόσωπο τις παίρνει καλά, αλλά στον λαιμό δεν κάνει καθόλου δουλειά οπότε πρέπει όπως και να έχει να βάλεις ξυράφι, άρα δώρον άδωρον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την αγόρασα προχθές στα 15€ για δοκιμή. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω τέτοιου είδους μηχανή οπότε είπα να μην δώσω πολλά χρήματα. Την θέλω για το κεφάλι γιατί το κούρεμα είναι μοϊκανα και τα πλαϊνά είναι "γυαλί". Έγινε κούρεμα πριν 2 μέρες σε μαγαζί και σήμερα είπα να την δοκιμάσω μιας και αρχίσει να αγριεύει το δέρμα. Έκανε απίστευτη δουλειά, όχι βέβαια με το πρώτο πέρασμα αλλά όχι και με πολλές προσπάθειες, οπότε για πρώτη φορά με εντυπωσίασε. Το κεφάλι έγινε όπως το έκανε ο κομμωτής που δεδομένα χρησιμοποιεί πολύ καλύτερες και ακριβότερες μηχανές. Τώρα θα δούμε στο μέλλον και θα κάνω update. Για κάποια σχόλια που διάβασα για κοψίματα, λεπίδες κλπ δεν είχα κανένα πρόβλημα. Για τώρα 5 αστέρια από μένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIORGOS_KENTIMENOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την ειχα παρει για το στρατο, εκανε τη δουλεια της τελεια και η μπαταρια κραταει πολλες μερες! Βεβαια μια φορα στο 10ημερο χρειάζεται ενα ξυραφακι για τα "ψιλα" που δεν παιρνει η μηχανη.. πχ στο προγουλι. Γενικα ομως εξαιρετικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TipBadlands
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά ξυρίζει βαθιά αλλά υπάρχει ένα σημείο στο σαγόνι κάτω απο τα αυτιά που δε λέει να το ξυρίσει όσα περάσματα και αν κάνω, όσο και αν τεντώσω το δέρμα μου. Το τριμμερ στο πλάι δεν κάνει καλή δουλειά. το χρησιμοποίησα για να πάρω αυτό το προαναφερόμενο σημείο αλλά ούτε αυτό δεν το πήρε. Μιλάμε για 2-3 τρίχες όχι ολόκληρη περιοχή με τρίχες. Α και, έρχεται με ανταλλακτικό foil αλλά εμένα μου ήρθε βαθουλωμένο το ανταλλακτικό.

    Σε γενικές γραμμές είναι οκ. Αν έχεις και ένα ξεχωριστό τριμμερ για εκείνο το σημείο τότε είσαι εντάξει, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τα λεφτά της.

    • Καθαρισμός
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_04

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω χρησιμοποιήσει ερασιτεχνικα σε δύο κουρέματα και προσωπικά στο πρόσωπο για ξύρισμα είμαι ικανοποιημένος για τα λεφτά της και την προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hexagon4406
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ καλό μηχάνημα για τα λεφτά του έβγαλα όλο τον στρατό με αυτό, θέλει μερικά περάσματα και υπομονή αλλά για τα λεφτά του αξίζει πάρα πολύ.

    Αλλα δυστυχώς το έκαψα, μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ το βύσμα του είναι ολόιδιο με Phillips μηχανήματα τα οποία δουλεύουν στα 15v δυστυχώς δεν έχει καλή προστασία υπέρτασης και κάηκε. Φορτίστε το μόνο με καλώδιο του με USB τροφοδοτικό και όχι με άλλους φορτιστές ( εκτός αν είναι 5v)

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMFRAG99
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα ως δώρο για έναν φίλο μου επειδή έμπαινε στρατό και θα χρειαζόταν καθημερινό ξύρισμα, οπότε δεν έχω προσωπική άποψη. Εκείνον τον βόλεψε πάρα πολύ και είπε ότι είναι πολύ καλή, χωρίς να έχει κανένα παράπονο, αυτά με καθημερινή χρήση. Οπότε με βάση αυτά καταλαβαίνω ότι, εφόσων κάνει αρκετά βαθύ ξύρισμα ώστε να μη θεωρείσαι επιληψιμος στον στρατό τότε μάλλον πρόκειται για μια καλή λύση και γενικότερα.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • b-hel
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τον σύντροφό μου. Δεν είχα πολλές απαιτήσεις από προϊόν της τιμής του, αλλά δεν κάνει πραγματικά τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koemtziz
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μηχάνημα είναι μια χαρά για τακτική περιποίηση. Δεν ξέρω όμως, πώς να το βαθμολογήσω γιατί δούλεψε κανα χρόνο και μετά πετάχτηκαν μεταλλάκια από το foil με αποτέλεσμα να μου χαράξει όλο το κεφάλι. Τις πέταξα τις κεφαλές και δεν μπορώ να βρω ανταλλακτικά, οπότε πάω για αγορά καινούργιας. Δεν ξέρω αν θα την ξαναέπαιρνα. Βολεύει πάρα πολύ και ίσως να ήταν αστοχία και να μη χαρακτηρίζει γενικά το προϊόν. Ας την ξαναγοράσω μιας και είναι φθηνή κι αν το ξαναπάθω ενημερώνω. Θετικά τη βαθμολογώ πάντως.
    Update: τα ίδια. Άρχισαν να πετάγονται πάλι μεταλλικές ακίδες από το foil. Δυστυχώς πολύ εύκολα καταστρέφεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Milios_Chris
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε περίπτωση που την είχατε στο παρελθόν και χρειάστηκε να την πάρετε πάλι, σας ενημερώνω ότι κάτι έχουν αλλάξει όσο έχει να κάνει με το μοτέρ. Είναι πιο αργό από το προηγούμενο μοντέλο.που είναι ακριβώς ίδιο με αυτό απλά έχουν προσθέσει το kemei πάνω στο κεφάλι της μηχανής ενώ η παλιά δεν είχε τίποτα. Για αυτόν τον λόγο δεν δίνω 5 αστέρια όπως στην προηγούμενη παραγγελία ...

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_K

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σχεδιαστικά ωραία και μου άρεσε επίσης η φωτεινή οθόνη.
    Ωστόσο, μετά από 10 χρήσεις περίπου,, άφηνε σημεία χωρίς να τα ξυρίζει όπως πρέπει.

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Μπουκώνει μέτρια κατά τη χρήση
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasios_Maikousis
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μπορω να πω οτι ξυριζει καλα. δεν τη χρησιμοποισα σχεδον καθόλου. Την ηθελα για το κεφάλι μου αλλα δεν με εχει ικανοποιήσει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stetsikasgiannis_gmail_com

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είχα παρόμοια μηχανή στο παρελθόν αλλά θεωρώ ότι σε αυτή την τιμή είναι αρκετά καλη. Σίγουρα δεν τα παίρνει όλα με το πρώτο πέρασμα και αν επιμείνεις κάπου δημιουργεί ενα μικρο ερεθισμό.

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panchemic
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελείως μάπα. δεν ξυρίζει ενώ η πλαϊνή λεπίδα δεν κόβει.
    με πήραν στο λαιμό τους οι θετικές κριτικές.
    άλλα προϊόντα της kemei που έχω είναι καλά. αυτό, ούτε τσάμπα...

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Katzouridi
    1
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξυρίζει καλά, αργεί και χρειάζεται αρκετά περάσματα από το ίδιο σημείο για να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TEO_MANAROLLI
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μηχανή για ξύρισμα είναι καλή εάν κάνεις καθημερινά ένα πέρασμα. και οι φθηνότερες kemei και εκείνες κάνουν τη δουλειά. εάν έχεις ευαισθησία στο δέρμα δε κάνει. πας σε πολύ ακριβά μετα

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ni_sot
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αντικαθιστά το ξυραφάκι αν χρειάζεσαι βαθύ ξύρισμα. Δεν κάνει αν έχεις μακρυά γενιά, είναι για συντήρηση σε γενιά 1-2 ημερών, χωρίς να είναι ικανοποιητικό το αποτέλεσμα κάθε φορά

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Καθαρισμός
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan_xalk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 2 χρόνια την χρησιμοποιώ 1 φορά την εβδομάδα και πρέπει να την έχω φορτίσει 4-5 φορές , κάνει πολύ καλή δουλειά σαν να έβαλες ξυράφι απλά το shaver δεν κόβει αν η τρίχα είναι πάνω από 1cm για αυτό έχει κ το εξάρτημα της ξυριστικης αν έχουν μακρύνει να τα κονταίνετε και μετά με το shaver και πάντα κόντρα ότι για τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχει ρυθμιστή στροφών υο οποίο και δεν περίμενα! 65-70-75 rpm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argy_Kalimeris
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη για τα λεφτά της. Γρήγορη φόρτιση και ταυτόχρονα φοβερή διάρκεια μπαταρίας. Λίγο δύσκολη στον να την καθαρίσεις με λεπτομέρεια, το βουρτσάκι που έχει βοηθάει αρκετά.

    Όπως όλες οι μηχανές αυτού του τύπου, είναι κατάλληλη μόνο για κοντά γένια μερικών ημερών. Όταν οι τρίχες ξεφύγουν σε μήκος λίγο περισσότερο δεν έχει τη δυνατότητα να τις πάρει.

    Βάζω 4 αστέρια διότι δεν είναι τόσο απαλή με την επιδερμίδα ειδικά για όποιον έχει λίγο πιο ευαίσθητο δέρμα και κάνει έυκολα κοκκινίλες. Την πήρα για τον στρατό και ξεμπέρδευα με το πρωινό καθημερινό ξύρισμα πολύ γρήγορα.

    Οπωσδήποτε μετά τη χρήση της να βάζετε κάποιο aftershave για ενυδάτωση και προστασία του δέρματος για να αποφύγετε δερματικές παθήσεις και άλλα παρατράγουδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρέλαβα ακριβώς ότι είχα παραγγείλει και σε σύντομο χρόνο!

    0
  • Δεν τα καταφέρνει να με ξυρίσει σωστά. Θες οπωσδήποτε και λίγο με ξυραφάκι.

    0
  • 0
  • Την έχω χρησιμοποιήσει τέρμααα, ακόμα και στις συνθήκες του στρατού, και μπορώ να πω ότι αντέχει!!

    Είναι πολύ βολική, έχει καλή αυτονομία μπαταρίας και προσφέρει πολύ βαθύ ξύρισμα χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Για την τιμή της, δεν συγκρίνεται με ακριβότερα μοντέλα.

    Αν ψάχνεις κάτι αξιόπιστο και πρακτικό, την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    2
  • Παρα πολυ καλη..για καποιον που ερεθιζεται στο ξυρισμα με οποιο τροπο και αν εχει ξυριστει(ξυραφι,ξυριστικη με κεφαλες,ηλεκτρικο ξυραφι) αυτη η ξυριστικη ειναι η λυση.καθολου ερεθισμος..βεβαια ειναι για γενια 1-2 ημερων το πολυ.απο εκει και περα θα ζοριστει αλλα θα τα καταφερει με ποιο πολλα περασματα.0 ερεθισμος!!!συστηνεται ανεπιφυλακτα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (14)

Ερωτήσεις

5856 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
kapamarouioa

Θέλω να αγοράσω το προϊόν μόνι για trimming και οχι για ξύρισμα. Μου το προτείνετε;

AntMyst

Δυστυχώς χάθηε το καλώδιο φόρτισης.
Μπορώ να βρώ άλλο;

pantelnast123

Κάνει ξύρισμα όπως ξυράφι να μην υπάρχει τρίχα στο πρόσωπο με λίγη επιμονή;

Alexandros Sampanis

Το κάνει, χρειάζεται απλά τον χρόνο να κάνεις την περιοχή πιο προσεκτικά.

Simon_K

Από πού μπορώ να αγοράσω ανταλλακτικά κεφαλής

Δες όλες τις ερωτήσεις (14)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Trimmer και ξυριστική μαζί με δυνατότητα ρύθμισης στροφών: 6500, 7000, 7500 rpm.

Χαρακτηριστικά

  • Αντιαλλεργικο πλέγμα χρυσό τιτάνιο
  • Περιστροφικό μοτέρ Rotary
  • Με οθόνη Led
  • Eπαναφορτιζόμενη
  • Χρήση λεπίδας: για πρόσωπο, μαλλιά, σώμα, για ξύρισμα.
  • Ισχυρό Υλικό ABS + ανοξείδωτο ατσάλι
  • Τάση: 110-240V 50Hz / 5W
  • Χρόνος φόρτισης: 2 ώρες
  • Χρόνος χρήσης: τελευταία 120 λεπτά
  • Χωρητικότητα μπαταρίας: 1400mAh
  • Δουλεύει με ρεύμα ή μπαταριά


Κατασκευαστής

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Foil
Περιοχή Χρήσης
Προσώπου
Αριθμός Κεφαλών
1

Πρόσθετα Χαρακτηριστικά

Υγρό Ξύρισμα
Όχι
Πλενόμενη
Όχι
Τροφοδοσία Ρεύματος
Επαναφορτιζόμενη
Χρόνος Φόρτισης
2 hrs
Χρόνος Λειτουργίας
120 min
Γρήγορη Φόρτιση
Όχι

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (500)

  1. 306
  2. 95
  3. 39
  4. 26
  5. 34
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
  • Αντοχή
  • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
  • Καθαρισμός
  • Βάθος ξυρίσματος
  • Δεν ερεθίζει το δέρμα
  • Ταχύτητα ξυρίσματος

Εικόνες αξιολογήσεων

Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων
Εικόνες αξιολογήσεων

Αξιολογήσεις χρηστών

Leopard88
5
15 στους 15 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Συγχαρητήρια στην kemei έχει πάει πολύ μπροστά και έχει βγάλει πολύ ανθεκτικές συσκευές . Ψηφιακή οθόνη με ρύθμιση ταχύτητας και ένδειξη μπαταρίας είναι κάτι που πραγματικά με έχει ενθουσιάσει.
Η συγκεκριμένη κάνει πολύ βαθύ ξύρισμα εύκολα και στο κεφάλι για σβήσιμο, η μπαταρία κρατάει πάρα πολύ . Απλά δεν μπορώ να περιγράψω κάτι άλλο επαγγελματικό επίπεδο έχει ξεπεράσει τον ανταγωνισμό της babyliss

  • Βάθος ξυρίσματος
  • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
  • Καθαρισμός
  • Ταχύτητα ξυρίσματος
  • Δεν ερεθίζει το δέρμα
  • Αντοχή
  • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
Σου φάνηκε χρήσιμη;

Blue Light
2
14 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

Επιβεβαιωμένη αγορά

Την αγόρασα για το πρόσωπο μετά απο τις θετικές αξιολογήσεις που διάβασα. Ενώ ξυρίζει απίστευτα καλά στα μάγουλα και στο πιγούνι, δεν μπορώ μα τον θεό, να ξυρίσω τον λαιμό. Δεν πάει να προσπαθήσω κόντρα, στο πλάι, αριστερά, δεξιά, μπρος πίσω, απλά αρνείται να ξυρίσει τον λαιμό. Άρα άχρηστη για μένα.

Σου φάνηκε χρήσιμη;

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρέλαβα ακριβώς ότι είχα παραγγείλει και σε σύντομο χρόνο!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν τα καταφέρνει να με ξυρίσει σωστά. Θες οπωσδήποτε και λίγο με ξυραφάκι.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Από άλλες χώρες

  • IoannisVsl
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Έμπειρος χρήστης

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω χρησιμοποιήσει τέρμααα, ακόμα και στις συνθήκες του στρατού, και μπορώ να πω ότι αντέχει!!

    Είναι πολύ βολική, έχει καλή αυτονομία μπαταρίας και προσφέρει πολύ βαθύ ξύρισμα χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Για την τιμή της, δεν συγκρίνεται με ακριβότερα μοντέλα.

    Αν ψάχνεις κάτι αξιόπιστο και πρακτικό, την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • cissepait
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Παρα πολυ καλη..για καποιον που ερεθιζεται στο ξυρισμα με οποιο τροπο και αν εχει ξυριστει(ξυραφι,ξυριστικη με κεφαλες,ηλεκτρικο ξυραφι) αυτη η ξυριστικη ειναι η λυση.καθολου ερεθισμος..βεβαια ειναι για γενια 1-2 ημερων το πολυ.απο εκει και περα θα ζοριστει αλλα θα τα καταφερει με ποιο πολλα περασματα.0 ερεθισμος!!!συστηνεται ανεπιφυλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • John_Seretis
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Πολυ καλη για την τιμη της, την ειχα για τον στρατο και δεν ειχα κανενα προβλημα. Θελει την πρωτη φορα να τα παρεις με ξυραφι και επειτα καθημερινα με την μηχανη αυτη και εισαι προβλεπε!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Antonis_Tsirolikas
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Με εχει βολεψει παρα πολυ. Με ενδειξη μπαταριας, καλωδιο φορτισης, προστατευτικο της μηχανης, πινελακι και εξτρα ξυραφακια η πως τα λενε τελος παντων. Ερχεται με δικια του θηκη που την κανει ιδανικη κιολας για ταξιδια

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dimit_foun

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    5/5 για την τιμη και την ποιοτητα .Προσωπικα δεν με βολεψε θελει λιγη ωρα για να κοψει και θελει και συγκεκριμενο μηκος τριχας ,εγω την πηρα για το κεφαλι .Κατεληξα σε καλο ξυραφι.Παρολαυτα για γενια πιστευω ειναι αποψη ειδικα για τα λεφτα της .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • VASILISOFI
    2
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Στον λαιμό δυστυχως δεν τα παίρνει καλά.Σου αφηνει δυστυχώς κάποιες τρίχες όσες φορές και να το περάσεις.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • THODORIS_KONTOGIANNIS53
    1
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Ότι χειρότερο στην αγορά...μεγάλη δυσκολία στην χρήση του και αφήνει έντονα κόκκινα σημάδια σε περίπτωση που ο καταναλωτής έχει λίγο πιο ευαίσθητη επιδερμίδα..πραγματικά δεν είναι ούτε για ένα αστέρι

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DimDelta
    1
    7 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σκέτη αποτυχία.
    Στο πρόσωπο τις παίρνει καλά, αλλά στον λαιμό δεν κάνει καθόλου δουλειά οπότε πρέπει όπως και να έχει να βάλεις ξυράφι, άρα δώρον άδωρον.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Την αγόρασα προχθές στα 15€ για δοκιμή. Είναι η πρώτη φορά που αγοράζω τέτοιου είδους μηχανή οπότε είπα να μην δώσω πολλά χρήματα. Την θέλω για το κεφάλι γιατί το κούρεμα είναι μοϊκανα και τα πλαϊνά είναι "γυαλί". Έγινε κούρεμα πριν 2 μέρες σε μαγαζί και σήμερα είπα να την δοκιμάσω μιας και αρχίσει να αγριεύει το δέρμα. Έκανε απίστευτη δουλειά, όχι βέβαια με το πρώτο πέρασμα αλλά όχι και με πολλές προσπάθειες, οπότε για πρώτη φορά με εντυπωσίασε. Το κεφάλι έγινε όπως το έκανε ο κομμωτής που δεδομένα χρησιμοποιεί πολύ καλύτερες και ακριβότερες μηχανές. Τώρα θα δούμε στο μέλλον και θα κάνω update. Για κάποια σχόλια που διάβασα για κοψίματα, λεπίδες κλπ δεν είχα κανένα πρόβλημα. Για τώρα 5 αστέρια από μένα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • GIORGOS_KENTIMENOS

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την ειχα παρει για το στρατο, εκανε τη δουλεια της τελεια και η μπαταρια κραταει πολλες μερες! Βεβαια μια φορα στο 10ημερο χρειάζεται ενα ξυραφακι για τα "ψιλα" που δεν παιρνει η μηχανη.. πχ στο προγουλι. Γενικα ομως εξαιρετικη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TipBadlands
    2
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Γενικά ξυρίζει βαθιά αλλά υπάρχει ένα σημείο στο σαγόνι κάτω απο τα αυτιά που δε λέει να το ξυρίσει όσα περάσματα και αν κάνω, όσο και αν τεντώσω το δέρμα μου. Το τριμμερ στο πλάι δεν κάνει καλή δουλειά. το χρησιμοποίησα για να πάρω αυτό το προαναφερόμενο σημείο αλλά ούτε αυτό δεν το πήρε. Μιλάμε για 2-3 τρίχες όχι ολόκληρη περιοχή με τρίχες. Α και, έρχεται με ανταλλακτικό foil αλλά εμένα μου ήρθε βαθουλωμένο το ανταλλακτικό.

    Σε γενικές γραμμές είναι οκ. Αν έχεις και ένα ξεχωριστό τριμμερ για εκείνο το σημείο τότε είσαι εντάξει, αλλά κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τα λεφτά της.

    • Καθαρισμός
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Thomas_04

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την έχω χρησιμοποιήσει ερασιτεχνικα σε δύο κουρέματα και προσωπικά στο πρόσωπο για ξύρισμα είμαι ικανοποιημένος για τα λεφτά της και την προτείνω ανεπιφύλακτα

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Hexagon4406
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Παρά πολύ καλό μηχάνημα για τα λεφτά του έβγαλα όλο τον στρατό με αυτό, θέλει μερικά περάσματα και υπομονή αλλά για τα λεφτά του αξίζει πάρα πολύ.

    Αλλα δυστυχώς το έκαψα, μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ το βύσμα του είναι ολόιδιο με Phillips μηχανήματα τα οποία δουλεύουν στα 15v δυστυχώς δεν έχει καλή προστασία υπέρτασης και κάηκε. Φορτίστε το μόνο με καλώδιο του με USB τροφοδοτικό και όχι με άλλους φορτιστές ( εκτός αν είναι 5v)

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • DIMFRAG99
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Την πήρα ως δώρο για έναν φίλο μου επειδή έμπαινε στρατό και θα χρειαζόταν καθημερινό ξύρισμα, οπότε δεν έχω προσωπική άποψη. Εκείνον τον βόλεψε πάρα πολύ και είπε ότι είναι πολύ καλή, χωρίς να έχει κανένα παράπονο, αυτά με καθημερινή χρήση. Οπότε με βάση αυτά καταλαβαίνω ότι, εφόσων κάνει αρκετά βαθύ ξύρισμα ώστε να μη θεωρείσαι επιληψιμος στον στρατό τότε μάλλον πρόκειται για μια καλή λύση και γενικότερα.

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • b-hel
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Το αγόρασα για τον σύντροφό μου. Δεν είχα πολλές απαιτήσεις από προϊόν της τιμής του, αλλά δεν κάνει πραγματικά τίποτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • koemtziz
    1
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το μηχάνημα είναι μια χαρά για τακτική περιποίηση. Δεν ξέρω όμως, πώς να το βαθμολογήσω γιατί δούλεψε κανα χρόνο και μετά πετάχτηκαν μεταλλάκια από το foil με αποτέλεσμα να μου χαράξει όλο το κεφάλι. Τις πέταξα τις κεφαλές και δεν μπορώ να βρω ανταλλακτικά, οπότε πάω για αγορά καινούργιας. Δεν ξέρω αν θα την ξαναέπαιρνα. Βολεύει πάρα πολύ και ίσως να ήταν αστοχία και να μη χαρακτηρίζει γενικά το προϊόν. Ας την ξαναγοράσω μιας και είναι φθηνή κι αν το ξαναπάθω ενημερώνω. Θετικά τη βαθμολογώ πάντως.
    Update: τα ίδια. Άρχισαν να πετάγονται πάλι μεταλλικές ακίδες από το foil. Δυστυχώς πολύ εύκολα καταστρέφεται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Milios_Chris
    4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σε περίπτωση που την είχατε στο παρελθόν και χρειάστηκε να την πάρετε πάλι, σας ενημερώνω ότι κάτι έχουν αλλάξει όσο έχει να κάνει με το μοτέρ. Είναι πιο αργό από το προηγούμενο μοντέλο.που είναι ακριβώς ίδιο με αυτό απλά έχουν προσθέσει το kemei πάνω στο κεφάλι της μηχανής ενώ η παλιά δεν είχε τίποτα. Για αυτόν τον λόγο δεν δίνω 5 αστέρια όπως στην προηγούμενη παραγγελία ...

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Αντοχή
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Pan_K

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Σχεδιαστικά ωραία και μου άρεσε επίσης η φωτεινή οθόνη.
    Ωστόσο, μετά από 10 χρήσεις περίπου,, άφηνε σημεία χωρίς να τα ξυρίζει όπως πρέπει.

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Μπουκώνει μέτρια κατά τη χρήση
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Athanasios_Maikousis
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν μπορω να πω οτι ξυριζει καλα. δεν τη χρησιμοποισα σχεδον καθόλου. Την ηθελα για το κεφάλι μου αλλα δεν με εχει ικανοποιήσει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • stetsikasgiannis_gmail_com

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν είχα παρόμοια μηχανή στο παρελθόν αλλά θεωρώ ότι σε αυτή την τιμή είναι αρκετά καλη. Σίγουρα δεν τα παίρνει όλα με το πρώτο πέρασμα και αν επιμείνεις κάπου δημιουργεί ενα μικρο ερεθισμό.

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • panchemic
    1
    0 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    τελείως μάπα. δεν ξυρίζει ενώ η πλαϊνή λεπίδα δεν κόβει.
    με πήραν στο λαιμό τους οι θετικές κριτικές.
    άλλα προϊόντα της kemei που έχω είναι καλά. αυτό, ούτε τσάμπα...

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    • Αντοχή
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Alexandra_Katzouridi
    1
    0 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν ξυρίζει καλά, αργεί και χρειάζεται αρκετά περάσματα από το ίδιο σημείο για να υπάρχει κάποιο αποτέλεσμα!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • TEO_MANAROLLI
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    η μηχανή για ξύρισμα είναι καλή εάν κάνεις καθημερινά ένα πέρασμα. και οι φθηνότερες kemei και εκείνες κάνουν τη δουλειά. εάν έχεις ευαισθησία στο δέρμα δε κάνει. πας σε πολύ ακριβά μετα

    • Βάθος ξυρίσματος
    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Καθαρισμός
    • Δεν ερεθίζει το δέρμα
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ni_sot
    2
    1 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Δεν αντικαθιστά το ξυραφάκι αν χρειάζεσαι βαθύ ξύρισμα. Δεν κάνει αν έχεις μακρυά γενιά, είναι για συντήρηση σε γενιά 1-2 ημερών, χωρίς να είναι ικανοποιητικό το αποτέλεσμα κάθε φορά

    • Ρυθμίσεις/εξαρτήματα
    • Αντοχή
    • Δεν μπουκώνει κατά τη χρήση
    • Βάθος ξυρίσματος
    • Καθαρισμός
    • Ερεθίζει μέτρια το δέρμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Ταχύτητα ξυρίσματος
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pan_xalk
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Την έχω 2 χρόνια την χρησιμοποιώ 1 φορά την εβδομάδα και πρέπει να την έχω φορτίσει 4-5 φορές , κάνει πολύ καλή δουλειά σαν να έβαλες ξυράφι απλά το shaver δεν κόβει αν η τρίχα είναι πάνω από 1cm για αυτό έχει κ το εξάρτημα της ξυριστικης αν έχουν μακρύνει να τα κονταίνετε και μετά με το shaver και πάντα κόντρα ότι για τα λεφτά του

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Σπυρος σ
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    έχει ρυθμιστή στροφών υο οποίο και δεν περίμενα! 65-70-75 rpm

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Argy_Kalimeris
    4
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άψογη για τα λεφτά της. Γρήγορη φόρτιση και ταυτόχρονα φοβερή διάρκεια μπαταρίας. Λίγο δύσκολη στον να την καθαρίσεις με λεπτομέρεια, το βουρτσάκι που έχει βοηθάει αρκετά.

    Όπως όλες οι μηχανές αυτού του τύπου, είναι κατάλληλη μόνο για κοντά γένια μερικών ημερών. Όταν οι τρίχες ξεφύγουν σε μήκος λίγο περισσότερο δεν έχει τη δυνατότητα να τις πάρει.

    Βάζω 4 αστέρια διότι δεν είναι τόσο απαλή με την επιδερμίδα ειδικά για όποιον έχει λίγο πιο ευαίσθητο δέρμα και κάνει έυκολα κοκκινίλες. Την πήρα για τον στρατό και ξεμπέρδευα με το πρωινό καθημερινό ξύρισμα πολύ γρήγορα.

    Οπωσδήποτε μετά τη χρήση της να βάζετε κάποιο aftershave για ενυδάτωση και προστασία του δέρματος για να αποφύγετε δερματικές παθήσεις και άλλα παρατράγουδα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Παρέλαβα ακριβώς ότι είχα παραγγείλει και σε σύντομο χρόνο!

    0
  • Δεν τα καταφέρνει να με ξυρίσει σωστά. Θες οπωσδήποτε και λίγο με ξυραφάκι.

    0
  • 0
  • Την έχω χρησιμοποιήσει τέρμααα, ακόμα και στις συνθήκες του στρατού, και μπορώ να πω ότι αντέχει!!

    Είναι πολύ βολική, έχει καλή αυτονομία μπαταρίας και προσφέρει πολύ βαθύ ξύρισμα χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Για την τιμή της, δεν συγκρίνεται με ακριβότερα μοντέλα.

    Αν ψάχνεις κάτι αξιόπιστο και πρακτικό, την προτείνω ανεπιφύλακτα!

    2
  • Παρα πολυ καλη..για καποιον που ερεθιζεται στο ξυρισμα με οποιο τροπο και αν εχει ξυριστει(ξυραφι,ξυριστικη με κεφαλες,ηλεκτρικο ξυραφι) αυτη η ξυριστικη ειναι η λυση.καθολου ερεθισμος..βεβαια ειναι για γενια 1-2 ημερων το πολυ.απο εκει και περα θα ζοριστει αλλα θα τα καταφερει με ποιο πολλα περασματα.0 ερεθισμος!!!συστηνεται ανεπιφυλακτα.

    2
  • Δες τα όλα
14,44 €
5,00 €   μεταφορικά