- Χρώμα
- Μαύρο
- Υλικό
- Δερμάτινες
Σημαντική πληροφορία
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Όρισε την τοποθεσία παράδοσης για να δεις προϊόντα σύμφωνα με την επιλογή σου.
Βασικά χαρακτηριστικά:
Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.
Το έχεις ήδη στο καλάθι σου από άλλο κατάστημα
Μετά από 3 χρόνια χρήσης (φθινόπωρο, χειμώνα, άνοιξη), παραμένουν σχεδόν άθικτες. Αναπαυτικές, αγκαλιάζουν το πόδι και απλά δεν θες να τις βγάζεις. Άριστη ποιότητα.
Τις αγόρασα για τον μπαμπά μου, ένα νούμερο μεγαλύτερο από το κανονικό του γιατί είναι από δέρμα και συνεπώς παίρνει λίγο χρόνο μέχρι να ανοίξουν. Κατά τα λοιπά, βολικές και ανθεκτικές, η γνωστή ποιότητα των Castor Anatomic.
Είναι άνετες χρειάζεται ένα νούμερο μεγαλύτερο τις έχω περίπου δύο μήνες έχουν αρχίσει να χαλάνε και να τρυπάνε στο πέλμα κρίμα
1 νούμερo μεγαλύτερο θέλει, όπως όλες σχεδόν οι παντόφλες. Οι δερμάτινες δεν είναι για να ζεσταίνουν τα πόδια αυτών που μόνιμα κρυώνουν
Η παντόφλες είναι όλα τα λεφτά. Ανθεκτικοτατες. Τις έχω 3 χειμώνες και είναι σαν καινούργιες! Τις συστήνω σε όποιον ψάχνει κάτι ζεστό και γερό.
Γράφουν Boss και είναι καταπληκτικές. Ανθεκτικές. Ίσως να χρειαστεί ένα νούμερο παραπάνω στο μέγεθος για καλύτερη εφαρμογή.
Την αγορασα πριν 4 μέρες και την φοραω συνεχώς. Ειναι πολυ ανετη και μαλακη. Στα αθλητικά φοραω 45 και την πηρα 47 λογω των σχολιων που διάβασα και παλι μου ειναι σχεδον οριακη. Όπως είναι αναμενόμενο δεν ζεσταίνει το ποδι τωρα τον χειμώνα, διοτι ειναι μονο δερμα. Η ποιότητα των υλικών φαίνεται πολύ καλή, αλλά το μελλον θα δείξει πόσο θα αντέξει. Ελπίζω να μη μου βγάλει μόνο τον φετινό Χειμώνα, γιατι και τα 45€ δεν ειναι καθολου λιγα.
Το μεγεθος ειναι λαθος. Παρτε 1 νουμερο μεγαλυτερο οποσδηποτε αλλιως θα σφηνωνει το ποδι.
Πεταμενα λεφτα.
(Αν τη φορεσετε 10 λεπτα, δεν αλλαζει γτ φενεται στο δερμα οτι περπατηθηκε)
Αξίζει να δώσεις παραπάνω χρήματα από άλλες που κυκλοφορούν στο εμπόριο! Είναι τόσο άνετες που δεν περιγράφεται! Και πολύ γερές παντόφλες δεν παθαίνουν τίποτα!!! Συστήνω με κλειστά μάτια!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
είναι το δεύτερο ζευγάρι που παίρνω για τον σύζυγο .Είναι ακριβές αλλά αξίζουν τα χρήματα !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ γερες, ζεστες, κομψες, γενικα υπεροχες! Δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα, τις εχω καιρο!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ίσως χρειαστεί size down.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εμπιστεύτηκα τις κριτικές!!! Και πολύ καλά έκανα. Φοβερή παντόφλα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ άνετες και ποιοτικές.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σαυτή την εταιρεία αγοράζω πάντα ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που έχει το πόδι μου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μετά από 3 χρόνια χρήσης (φθινόπωρο, χειμώνα, άνοιξη), παραμένουν σχεδόν άθικτες. Αναπαυτικές, αγκαλιάζουν το πόδι και απλά δεν θες να τις βγάζεις. Άριστη ποιότητα.
Τις αγόρασα για τον μπαμπά μου, ένα νούμερο μεγαλύτερο από το κανονικό του γιατί είναι από δέρμα και συνεπώς παίρνει λίγο χρόνο μέχρι να ανοίξουν. Κατά τα λοιπά, βολικές και ανθεκτικές, η γνωστή ποιότητα των Castor Anatomic.
Είναι άνετες χρειάζεται ένα νούμερο μεγαλύτερο τις έχω περίπου δύο μήνες έχουν αρχίσει να χαλάνε και να τρυπάνε στο πέλμα κρίμα
1 νούμερo μεγαλύτερο θέλει, όπως όλες σχεδόν οι παντόφλες. Οι δερμάτινες δεν είναι για να ζεσταίνουν τα πόδια αυτών που μόνιμα κρυώνουν
Η παντόφλες είναι όλα τα λεφτά. Ανθεκτικοτατες. Τις έχω 3 χειμώνες και είναι σαν καινούργιες! Τις συστήνω σε όποιον ψάχνει κάτι ζεστό και γερό.
Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.
Μετά από 3 χρόνια χρήσης (φθινόπωρο, χειμώνα, άνοιξη), παραμένουν σχεδόν άθικτες. Αναπαυτικές, αγκαλιάζουν το πόδι και απλά δεν θες να τις βγάζεις. Άριστη ποιότητα.
Τις αγόρασα για τον μπαμπά μου, ένα νούμερο μεγαλύτερο από το κανονικό του γιατί είναι από δέρμα και συνεπώς παίρνει λίγο χρόνο μέχρι να ανοίξουν. Κατά τα λοιπά, βολικές και ανθεκτικές, η γνωστή ποιότητα των Castor Anatomic.
Είναι άνετες χρειάζεται ένα νούμερο μεγαλύτερο τις έχω περίπου δύο μήνες έχουν αρχίσει να χαλάνε και να τρυπάνε στο πέλμα κρίμα
1 νούμερo μεγαλύτερο θέλει, όπως όλες σχεδόν οι παντόφλες. Οι δερμάτινες δεν είναι για να ζεσταίνουν τα πόδια αυτών που μόνιμα κρυώνουν
Η παντόφλες είναι όλα τα λεφτά. Ανθεκτικοτατες. Τις έχω 3 χειμώνες και είναι σαν καινούργιες! Τις συστήνω σε όποιον ψάχνει κάτι ζεστό και γερό.
Γράφουν Boss και είναι καταπληκτικές. Ανθεκτικές. Ίσως να χρειαστεί ένα νούμερο παραπάνω στο μέγεθος για καλύτερη εφαρμογή.
Την αγορασα πριν 4 μέρες και την φοραω συνεχώς. Ειναι πολυ ανετη και μαλακη. Στα αθλητικά φοραω 45 και την πηρα 47 λογω των σχολιων που διάβασα και παλι μου ειναι σχεδον οριακη. Όπως είναι αναμενόμενο δεν ζεσταίνει το ποδι τωρα τον χειμώνα, διοτι ειναι μονο δερμα. Η ποιότητα των υλικών φαίνεται πολύ καλή, αλλά το μελλον θα δείξει πόσο θα αντέξει. Ελπίζω να μη μου βγάλει μόνο τον φετινό Χειμώνα, γιατι και τα 45€ δεν ειναι καθολου λιγα.
Το μεγεθος ειναι λαθος. Παρτε 1 νουμερο μεγαλυτερο οποσδηποτε αλλιως θα σφηνωνει το ποδι.
Πεταμενα λεφτα.
(Αν τη φορεσετε 10 λεπτα, δεν αλλαζει γτ φενεται στο δερμα οτι περπατηθηκε)
Αξίζει να δώσεις παραπάνω χρήματα από άλλες που κυκλοφορούν στο εμπόριο! Είναι τόσο άνετες που δεν περιγράφεται! Και πολύ γερές παντόφλες δεν παθαίνουν τίποτα!!! Συστήνω με κλειστά μάτια!!!!
Επιβεβαιωμένη αγορά
είναι το δεύτερο ζευγάρι που παίρνω για τον σύζυγο .Είναι ακριβές αλλά αξίζουν τα χρήματα !
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολυ γερες, ζεστες, κομψες, γενικα υπεροχες! Δεν αντιμετωπισα ποτε κανενα προβλημα, τις εχω καιρο!
Επιβεβαιωμένη αγορά
Ίσως χρειαστεί size down.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Εμπιστεύτηκα τις κριτικές!!! Και πολύ καλά έκανα. Φοβερή παντόφλα.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ άνετες και ποιοτικές.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Σαυτή την εταιρεία αγοράζω πάντα ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που έχει το πόδι μου.
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Επιβεβαιωμένη αγορά
Μετά από 3 χρόνια χρήσης (φθινόπωρο, χειμώνα, άνοιξη), παραμένουν σχεδόν άθικτες. Αναπαυτικές, αγκαλιάζουν το πόδι και απλά δεν θες να τις βγάζεις. Άριστη ποιότητα.
Τις αγόρασα για τον μπαμπά μου, ένα νούμερο μεγαλύτερο από το κανονικό του γιατί είναι από δέρμα και συνεπώς παίρνει λίγο χρόνο μέχρι να ανοίξουν. Κατά τα λοιπά, βολικές και ανθεκτικές, η γνωστή ποιότητα των Castor Anatomic.
Είναι άνετες χρειάζεται ένα νούμερο μεγαλύτερο τις έχω περίπου δύο μήνες έχουν αρχίσει να χαλάνε και να τρυπάνε στο πέλμα κρίμα
1 νούμερo μεγαλύτερο θέλει, όπως όλες σχεδόν οι παντόφλες. Οι δερμάτινες δεν είναι για να ζεσταίνουν τα πόδια αυτών που μόνιμα κρυώνουν
Η παντόφλες είναι όλα τα λεφτά. Ανθεκτικοτατες. Τις έχω 3 χειμώνες και είναι σαν καινούργιες! Τις συστήνω σε όποιον ψάχνει κάτι ζεστό και γερό.