Στρατιωτικά Γάντια

Pentagon Duty Mechanic Στρατιωτικά Γάντια Greek Camo σε Χακί χρώμα Κωδικός: P20010-56GR

Επιχειρησιακά γάντια γενικής χρήσης. 

  • Σουέτ δέρμα
  • Αναπνέον ύφασμα τετραπλής ελαστικότητας
  • Λάστιχα στους καρπούς για καλύτερη εφαρμογή
  • Ενισχυμένα φιλέτα στα δάχτυλα

Επιχειρησιακά γάντια γενικής χρήσης. 

  • Σουέτ δέρμα
  • Αναπνέον ύφασμα τετραπλής ελαστικότητας
  • Λάστιχα στους καρπούς για καλύτερη εφαρμογή
  • Ενισχυμένα φιλέτα στα δάχτυλα

Μέγεθος

Κι αν θέλω να το επιστρέψω;

Μπορείς να το επιστρέψεις δωρεάν εντός 14 ημερών. Αναλαμβάνουμε εμείς να έρθουμε στο χώρο σου, να το επιστρέψουμε δωρεάν και εσύ να πάρεις τα χρήματά σου πίσω.

Περιγραφή

Περιγραφή

Επιχειρησιακά γάντια γενικής χρήσης. 

  • Σουέτ δέρμα
  • Αναπνέον ύφασμα τετραπλής ελαστικότητας
  • Λάστιχα στους καρπούς για καλύτερη εφαρμογή
  • Ενισχυμένα φιλέτα στα δάχτυλα

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Κωδικός Προϊόντος
P20010-56GR
Χρώμα
Χακί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (55)

Αξιολογήσεις

  1. 36
  2. 14
  3. 4
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Από άλλες χώρες

  • shadysin
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
    - Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
    - Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
    - Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
    - Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.

    Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • roufi7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννης Καρασούλας

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα ήθελα για τις υπηρεσίες μου, δεν κάνουν την καλύτερη δουλειά στο κρύο αλλά για τα χρήματα είναι VFM.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwnstantinos_tsilikidiis
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.

    Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d.kapodistrias17
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του τοπ 4 χρόνια σε βολές εκπαίδευση φουλ βολικά και εύκολα στην χρήση μέχρι και γέμισμα κάλυκα στο γεμιστηρα έκανα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michaelfunk
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Ωραία σκληρά γάντια και προφυλάσσουν το χέρι. Τα χρησιμοποιώ σε ορειβασίες που έχει σχετικά θερμοκρασίες μεταξύ 5C & 15C, αλλά είμαι σε action και θέλω καλή αίσθηση των δακτύλων μου λόγω button, τσαντών ή φωτογραφικής μηχανής.

    Αν τα θέλετε μόνο για θερμότητα, επιλέξτε κάτι άλλο.
    Τα έχω κανένα 2μηνο, ανθεκτικά φαίνονται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalampalikisvasilis
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό γάντι για τεχνικές εργασίες όχι όμως για λεπτοδουλειές..έχει καλή επαφή με το χέρι αλλά είναι γάντι με όγκο. Τα χέρια δεν μυρίζουν και απορροφά τον ιδρώτα. Γενικά τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και είναι πολύ ανθεκτικά. Κυρίως χειμερινό γάντι αλλά φοριέται και καλοκαίρι αφού αναπνέει. Το χρησιμοποιώ και για γράσσα και καύσιμα και είναι δυνατό αν και δεν είναι αυτή η χρήση τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teo_ioa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα νούμερα δεν είναι αντιπροσωπευτικά καλυτέρα να πάρεις ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που λένε το μέγεθος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalampalikisvasilis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Καλής ποιότητας γάντια, ανθεκτικά για κάθε είδους εργασία, τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες σε εργασίες συντήρησης α/φων και δεν έχουν πάθει τπτ (γράσα, λάδια, καύσιμα, κλπ)..Σχετικά χοντρά γάντια και για το καλοκαίρι ίσως χρειαστεί κάτι πιο ελαφρύ...αναπνέει βέβαια αρκετά καλα και σημαντικό ότι δεν μυρίζουν τα χέρια. Αν κάποιος χρειάζεται πολύ καλή αφή ίσως να μην του ταιριάζουν γτ όπως προ είπα είναι λίγο χοντρό γάντι με καλή προσαρμογή στο χέρι αλλά όχι για λεπτοδουλειές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos7eleftheriou
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι 0° που τα δοκίμασα στο βουνό με αέρα δεν κρυωσαν τα χέρια μου. Βέβαια για εργασίες δεν ενδείκνυται γιατί εμένα μου κάναν μια μικρη τρύπα στην ενωσιά από τα δύο δάχτυλα επειδή όπως είπα ήμουν στο βουνό. Η αφή στο κινητό επίσης δεν πιάνει καθόλου.
    κατά τα άλλα είναι πολύ άνετα και ζεστά για τον χειμώνα. Για την τιμή τους είμαι ικανοποιημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gekoub
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ενθουσιάστηκα που βρήκα γάντια στο μέγεθός μου ΧS και επιτέλους έχω γάντια που μου ταιριάζουν… γάντι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Karakonstantis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν ζεσταίνουν τα χέρια αλλά είναι αντιανεμικά. Μια χαρά για τα λεφτά τους και για να κάνεις ελαφρού τύπου εργασίες. Εγώ τα χρησιμοποιοώ στον στρατό και είμαι φουλ ευχαριστημένος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • keymanrx8_rx8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    για τα λεφτα τους ειναι τοπ. να χω για την μηχανη . με βολευουν φουλ να χειριζομαι τα κλειδια να δενω το κρανος . στο κινητο η αφη δεν πατιεται ευκολα [οχι οτι θα επρεπε] γενικα εχουν ωραια εφαρμογη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Flash
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Είναι άνετα ,ποιοτικά , μαλακά, φαίνονται αντοχής απλά να πάρετε ένα νούμερο μεγαλύτερο.Σε μένα σε κάποια αλλά που έχω ήταν XL σε αυτά ήθελα τα XXL .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Αξίζει εγγύηση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή εφαρμογή στα χέρια!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα περιμέναμε ποιοτικότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Not bad just a little pain in the A to get used to

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κανένα παράπονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βγάζει την περίοδο του χειμώνα στην θητεία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Είναι μια χαρά για γάντια γενικής χρήσης και για την μηχανή!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    όμορφα και το μέγεθος είναι ακριβώς όπως το περιγράφει στην φωτογραφία με τα μεγέθη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Ειναι τέλεια με ωραία αίσθηση αρκετά ποιοτικά και καλη εφαρμογή στο χέρι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πολύ καλό αντοχης και στη θερμότητα και πολυ καλή εφαρμογη στα δάκτυλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • 0
  • Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
    - Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
    - Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
    - Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
    - Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.

    Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.

    1
  • Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο

    0
  • Τα ήθελα για τις υπηρεσίες μου, δεν κάνουν την καλύτερη δουλειά στο κρύο αλλά για τα χρήματα είναι VFM.

    0
  • Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.

    Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις (1)

Ερωτήσεις

89 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν
Gear Reviewer_

Υπάρχει κάποιο "θηλακι" προκειμένου να τα κρεμάσεις με κάποιον κρίκο πάνω σου;;

George_oeo

Ναι φαίνεται και στην φωτογραφία αυτό το μαύρο είναι !

Δες όλες τις ερωτήσεις (1)

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Επιχειρησιακά γάντια γενικής χρήσης. 

  • Σουέτ δέρμα
  • Αναπνέον ύφασμα τετραπλής ελαστικότητας
  • Λάστιχα στους καρπούς για καλύτερη εφαρμογή
  • Ενισχυμένα φιλέτα στα δάχτυλα

Κατασκευαστής

Κωδικός Προϊόντος
P20010-56GR
Χρώμα
Χακί

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (55)

  1. 36
  2. 14
  3. 4
  4. 1
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν

Από Κύπρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Από άλλες χώρες

  • shadysin
    2
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
    - Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
    - Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
    - Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
    - Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.

    Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • roufi7

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Ιωάννης Καρασούλας

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα ήθελα για τις υπηρεσίες μου, δεν κάνουν την καλύτερη δουλειά στο κρύο αλλά για τα χρήματα είναι VFM.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kwnstantinos_tsilikidiis
    3
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.

    Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • d.kapodistrias17
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Για τα λεφτά του τοπ 4 χρόνια σε βολές εκπαίδευση φουλ βολικά και εύκολα στην χρήση μέχρι και γέμισμα κάλυκα στο γεμιστηρα έκανα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • michaelfunk
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Ωραία σκληρά γάντια και προφυλάσσουν το χέρι. Τα χρησιμοποιώ σε ορειβασίες που έχει σχετικά θερμοκρασίες μεταξύ 5C & 15C, αλλά είμαι σε action και θέλω καλή αίσθηση των δακτύλων μου λόγω button, τσαντών ή φωτογραφικής μηχανής.

    Αν τα θέλετε μόνο για θερμότητα, επιλέξτε κάτι άλλο.
    Τα έχω κανένα 2μηνο, ανθεκτικά φαίνονται.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalampalikisvasilis
    4
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλό γάντι για τεχνικές εργασίες όχι όμως για λεπτοδουλειές..έχει καλή επαφή με το χέρι αλλά είναι γάντι με όγκο. Τα χέρια δεν μυρίζουν και απορροφά τον ιδρώτα. Γενικά τα χρησιμοποιώ αρκετό καιρό και είναι πολύ ανθεκτικά. Κυρίως χειμερινό γάντι αλλά φοριέται και καλοκαίρι αφού αναπνέει. Το χρησιμοποιώ και για γράσσα και καύσιμα και είναι δυνατό αν και δεν είναι αυτή η χρήση τους.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • teo_ioa
    4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Τα νούμερα δεν είναι αντιπροσωπευτικά καλυτέρα να πάρεις ένα νούμερο μεγαλύτερο από αυτό που λένε το μέγεθος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • kalampalikisvasilis

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Καλής ποιότητας γάντια, ανθεκτικά για κάθε είδους εργασία, τα χρησιμοποιώ εδώ και 2 μήνες σε εργασίες συντήρησης α/φων και δεν έχουν πάθει τπτ (γράσα, λάδια, καύσιμα, κλπ)..Σχετικά χοντρά γάντια και για το καλοκαίρι ίσως χρειαστεί κάτι πιο ελαφρύ...αναπνέει βέβαια αρκετά καλα και σημαντικό ότι δεν μυρίζουν τα χέρια. Αν κάποιος χρειάζεται πολύ καλή αφή ίσως να μην του ταιριάζουν γτ όπως προ είπα είναι λίγο χοντρό γάντι με καλή προσαρμογή στο χέρι αλλά όχι για λεπτοδουλειές.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • xristos7eleftheriou
    4
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Μέχρι 0° που τα δοκίμασα στο βουνό με αέρα δεν κρυωσαν τα χέρια μου. Βέβαια για εργασίες δεν ενδείκνυται γιατί εμένα μου κάναν μια μικρη τρύπα στην ενωσιά από τα δύο δάχτυλα επειδή όπως είπα ήμουν στο βουνό. Η αφή στο κινητό επίσης δεν πιάνει καθόλου.
    κατά τα άλλα είναι πολύ άνετα και ζεστά για τον χειμώνα. Για την τιμή τους είμαι ικανοποιημένος

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Gekoub
    5
    2 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Ενθουσιάστηκα που βρήκα γάντια στο μέγεθός μου ΧS και επιτέλους έχω γάντια που μου ταιριάζουν… γάντι!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Konstantinos_Karakonstantis
    5
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Δεν ζεσταίνουν τα χέρια αλλά είναι αντιανεμικά. Μια χαρά για τα λεφτά τους και για να κάνεις ελαφρού τύπου εργασίες. Εγώ τα χρησιμοποιοώ στον στρατό και είμαι φουλ ευχαριστημένος!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • keymanrx8_rx8
    5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    για τα λεφτα τους ειναι τοπ. να χω για την μηχανη . με βολευουν φουλ να χειριζομαι τα κλειδια να δενω το κρανος . στο κινητο η αφη δεν πατιεται ευκολα [οχι οτι θα επρεπε] γενικα εχουν ωραια εφαρμογη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Flash
    4
    6 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Γκρι

    Είναι άνετα ,ποιοτικά , μαλακά, φαίνονται αντοχής απλά να πάρετε ένα νούμερο μεγαλύτερο.Σε μένα σε κάποια αλλά που έχω ήταν XL σε αυτά ήθελα τα XXL .

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Αξίζει εγγύηση

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    Πολύ καλή ποιότητα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Καλή εφαρμογή στα χέρια!!!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    τα περιμέναμε ποιοτικότερα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Not bad just a little pain in the A to get used to

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    κανένα παράπονο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Βγάζει την περίοδο του χειμώνα στην θητεία

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Καφέ

    Είναι μια χαρά για γάντια γενικής χρήσης και για την μηχανή!!

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

    όμορφα και το μέγεθος είναι ακριβώς όπως το περιγράφει στην φωτογραφία με τα μεγέθη

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    1 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Ειναι τέλεια με ωραία αίσθηση αρκετά ποιοτικά και καλη εφαρμογή στο χέρι...

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

    Πολύ καλό αντοχης και στη θερμότητα και πολυ καλή εφαρμογη στα δάκτυλα

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Μαύρο

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά χρώμα: Πράσινο

  • 0
  • Τα γάντια αυτα κάνουν πολύ λίγα απ' όλα χωρίς να κάνουν τίποτα καλά:
    - Σε καμία περίπτωση δεν προφυλάσσουν από ψύχος. Κάτω από τους 5C θα εχετε μεγάλο πρόβλημα. Μην το σκέφτεστε καν για χιόνια.
    - Είναι αρκετά σκληρά (δεν θα σε γρατζουνισουν τα ξύλα πχ) αλλά δεν είναι γάντια εργασίας. Δεν μπορείς να κρατήσεις εργαλεία. Ούτε τα κλειδιά σου από την τσέπη δεν μπορείς να βγάλεις.
    - Η αφή στο κινητό ειναι άχρηστη. Μπορεί να πιάσει αν πιέσεις αρκετά αλλά δεν μπορείς να πετύχεις αυτό που θες. Πχ δεν μπορείς να ανοίξεις φακό αν χρειαστείς.
    - Η ποιότητα ειναι μετριότατη (το καταλαβαινεις στα χέρια σου με το που τα βαλεις, φτηνιάρικα υλικά) αν και μετά από μια σεζόν χρήσης δεν εχουν παθει κάτι.

    Συνολικά δεν τα προτείνω και μετανοιώνω που τα πήρα.

    1
  • Δεν είναι ωραία η αίσθηση και εφαρμογή, το υλικό που περιβάλει το χέρι είναι κάπως σκληρό. Στα ίδια λεφτά προτιμήστε το αντίστοιχο της mechanix. Το fast fit, πολύ καλύτερο

    0
  • Τα ήθελα για τις υπηρεσίες μου, δεν κάνουν την καλύτερη δουλειά στο κρύο αλλά για τα χρήματα είναι VFM.

    0
  • Τα γάντια αυτά είναι μέτριας ποιότητας και, για την τιμή τους, υπάρχουν σίγουρα καλύτερες επιλογές στην αγορά. Το υλικό τους είναι απλό ύφασμα που παρέχει μόνο βασικό αερισμό στα δάχτυλα και συμβάλλει στην αποφυγή δυσάρεστων οσμών. Ωστόσο, δεν προσφέρουν επαρκή προστασία από το κρύο ή την άνεση που θα περιμένατε από ένα προϊόν σε αυτήν την κατηγορία τιμής.

    Αν ψάχνετε για γάντια με εσωτερική επένδυση και καλύτερη θερμομόνωση, σίγουρα μπορείτε να βρείτε πιο ζεστές και ποιοτικές επιλογές. Είναι προτιμότερο να επενδύσετε σε κάτι καλύτερο που θα σας καλύψει πιο αποτελεσματικά, ειδικά σε συνθήκες ψύχους.

    2
  • Δες τα όλα
16,22 €
5,00 €   μεταφορικά