Οθόνες Υπολογιστών

Philips 226V4LAB TN Monitor 21.5" FHD 1920x1080 με Χρόνο Απόκρισης 5ms GTG

Χρόνος Απόκρισης: 5ms , Κατασκευαστής:

Το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο στο Skroutz Τελευταία ενημέρωση: 9 μήνες πριν

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
TN
HDR
Όχι
Curved
Όχι
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
21,5 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
5 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DVI, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
-
Ηχεία
Ναι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
-
Eye Comfort
-
Χρώμα
-
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (7)

Αξιολογήσεις

  1. 2
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Μενού
  • Εικόνα
  • Απόκριση
  • Γωνία θέασης
  • Την έχω περίπου 4 χρονιά αν θυμάμαι καλά

    θετικά:
    -Φτηνή (πάρε αυτήν άμα δεν θες να ξοδεύεις πολλά) αν όχι συνιστώ "AOC C24G1"

    Αρνητικά:
    -Άρχισε να εμφανίζει άχνες λεύκες λωρίδες λίγο πιο κάτω από την μέση τις οθόνης
    -Από χρώματα μην περιμένετε πολλά από ΤΝ πάνελ ακρίβεια χρωμάτων κάκιστη άμα προσπαθήσεις να δεις ταινία που έχει αρκετό σκοτάδι ξεχνά το
    -5ms σε τον/την πάνελ που είναι αρκετά κακό για gamers αν και για την τιμή τις δεν περίμενα και πολλά
    -Δεν έχει σύνδεση σε HDMI

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλεια ανάλυση & πολύ ωραία χρώματα!! Αξίζει τα λεφτά της!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandros_papageorgiou
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την έχω κάπου 3-4 χρονιά και είναι πολύ καλή για την τιμή της

    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giotikas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια οθόνη
    Τέλεια χρώματα
    Τέλεια φωτεινότητα
    Τέλεια τιμή

    Έχω 3 ίδιες είναι περίπου 3 χρονών

    Όποιος την αγοράσει δεν θα το μετανιώσει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pontios1969
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο value for money. Πολύ καλά χρώματα, απόκριση, εύκολη συνδεσιμότητα. Την οθόνη την έχω 6 μήνες, περίπου 20 ώρες κάθε μέρα ανοιχτή και ακόμη σαν καινούργια.
    Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atstergiadis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολη συνδεση . Καταπληκτικη φωτεινοτητα και χρωμματα. Χαμηλος ηχος ηχειων. Δεν μπορεις ομως να εχεις απαιτησεις και για κατι παραπανω. αν θες σωστη εμπειρια ηχου πρεπει να προσθεσεις περιφεριακα.Ειναι καλο απλα να υπαρχουν αυτα ως εφεδρικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Την έχω περίπου 4 χρονιά αν θυμάμαι καλά

    θετικά:
    -Φτηνή (πάρε αυτήν άμα δεν θες να ξοδεύεις πολλά) αν όχι συνιστώ "AOC C24G1"

    Αρνητικά:
    -Άρχισε να εμφανίζει άχνες λεύκες λωρίδες λίγο πιο κάτω από την μέση τις οθόνης
    -Από χρώματα μην περιμένετε πολλά από ΤΝ πάνελ ακρίβεια χρωμάτων κάκιστη άμα προσπαθήσεις να δεις ταινία που έχει αρκετό σκοτάδι ξεχνά το
    -5ms σε τον/την πάνελ που είναι αρκετά κακό για gamers αν και για την τιμή τις δεν περίμενα και πολλά
    -Δεν έχει σύνδεση σε HDMI

    0
  • Τέλεια ανάλυση & πολύ ωραία χρώματα!! Αξίζει τα λεφτά της!!

    0
  • την έχω κάπου 3-4 χρονιά και είναι πολύ καλή για την τιμή της

    0
  • Τέλεια οθόνη
    Τέλεια χρώματα
    Τέλεια φωτεινότητα
    Τέλεια τιμή

    Έχω 3 ίδιες είναι περίπου 3 χρονών

    Όποιος την αγοράσει δεν θα το μετανιώσει

    2
  • Το καλύτερο value for money. Πολύ καλά χρώματα, απόκριση, εύκολη συνδεσιμότητα. Την οθόνη την έχω 6 μήνες, περίπου 20 ώρες κάθε μέρα ανοιχτή και ακόμη σαν καινούργια.
    Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    2
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

1 χρήστης έχει το προϊόν και μπορεί να σε βοηθήσει

Ρώτησε για το προϊόν

Χαρακτηριστικά

Βασικά Χαρακτηριστικά

Panel
TN
HDR
Όχι
Curved
Όχι
UltraWide
Όχι
Διαγώνιος
21,5 "
Ανάλυση
1920x1080
Αντίθεση
1000 :1
Χρόνος Απόκρισης (GTG)
5 ms
Ρυθμός Ανανέωσης
60 Hz
Aspect Ratio
16:9

Εργονομία Βάσης

Ρύθμιση Κλίσης
-
Ρύθμιση Ύψους
-
Κατακόρυφη Περιστροφή
-
Οριζόντια Περιστροφή
-
Δυνατότητα Επιτοίχιας Τοποθέτησης (Vesa)
-

Συνδεσιμότητα

Τύπος Σύνδεσης
DVI, VGA (D-sub)

Έξτρα Χαρακτηριστικά

Είδος Monitor
-
Ηχεία
Ναι
Δυνατότητες & Λειτουργίες
-
Eye Comfort
-
Χρώμα
-
Camera
-

Ενεργειακή Ετικέτα

Κατανάλωση Ενέργειας
-
Ενεργειακή Κλάση
-

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (7)

  1. 2
  2. 3
  3. 1
  4. 2 αστέρια
    0
  5. 1
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Άνεση
  • Μενού
  • Εικόνα
  • Απόκριση
  • Γωνία θέασης
  • Την έχω περίπου 4 χρονιά αν θυμάμαι καλά

    θετικά:
    -Φτηνή (πάρε αυτήν άμα δεν θες να ξοδεύεις πολλά) αν όχι συνιστώ "AOC C24G1"

    Αρνητικά:
    -Άρχισε να εμφανίζει άχνες λεύκες λωρίδες λίγο πιο κάτω από την μέση τις οθόνης
    -Από χρώματα μην περιμένετε πολλά από ΤΝ πάνελ ακρίβεια χρωμάτων κάκιστη άμα προσπαθήσεις να δεις ταινία που έχει αρκετό σκοτάδι ξεχνά το
    -5ms σε τον/την πάνελ που είναι αρκετά κακό για gamers αν και για την τιμή τις δεν περίμενα και πολλά
    -Δεν έχει σύνδεση σε HDMI

    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άνεση
    • Γωνία θέασης
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Τέλεια ανάλυση & πολύ ωραία χρώματα!! Αξίζει τα λεφτά της!!

    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • alexandros_papageorgiou
    1
    0 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    την έχω κάπου 3-4 χρονιά και είναι πολύ καλή για την τιμή της

    • Άνεση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Γωνία θέασης
    • Μενού
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • giotikas
    5
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Τέλεια οθόνη
    Τέλεια χρώματα
    Τέλεια φωτεινότητα
    Τέλεια τιμή

    Έχω 3 ίδιες είναι περίπου 3 χρονών

    Όποιος την αγοράσει δεν θα το μετανιώσει

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • pontios1969
    4
    2 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το καλύτερο value for money. Πολύ καλά χρώματα, απόκριση, εύκολη συνδεσιμότητα. Την οθόνη την έχω 6 μήνες, περίπου 20 ώρες κάθε μέρα ανοιχτή και ακόμη σαν καινούργια.
    Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • atstergiadis
    4
    3 στους 3 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ευκολη συνδεση . Καταπληκτικη φωτεινοτητα και χρωμματα. Χαμηλος ηχος ηχειων. Δεν μπορεις ομως να εχεις απαιτησεις και για κατι παραπανω. αν θες σωστη εμπειρια ηχου πρεπει να προσθεσεις περιφεριακα.Ειναι καλο απλα να υπαρχουν αυτα ως εφεδρικα.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
    • Άνεση
    • Εικόνα
    • Απόκριση
    • Μενού
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Γωνία θέασης
  • Την έχω περίπου 4 χρονιά αν θυμάμαι καλά

    θετικά:
    -Φτηνή (πάρε αυτήν άμα δεν θες να ξοδεύεις πολλά) αν όχι συνιστώ "AOC C24G1"

    Αρνητικά:
    -Άρχισε να εμφανίζει άχνες λεύκες λωρίδες λίγο πιο κάτω από την μέση τις οθόνης
    -Από χρώματα μην περιμένετε πολλά από ΤΝ πάνελ ακρίβεια χρωμάτων κάκιστη άμα προσπαθήσεις να δεις ταινία που έχει αρκετό σκοτάδι ξεχνά το
    -5ms σε τον/την πάνελ που είναι αρκετά κακό για gamers αν και για την τιμή τις δεν περίμενα και πολλά
    -Δεν έχει σύνδεση σε HDMI

    0
  • Τέλεια ανάλυση & πολύ ωραία χρώματα!! Αξίζει τα λεφτά της!!

    0
  • την έχω κάπου 3-4 χρονιά και είναι πολύ καλή για την τιμή της

    0
  • Τέλεια οθόνη
    Τέλεια χρώματα
    Τέλεια φωτεινότητα
    Τέλεια τιμή

    Έχω 3 ίδιες είναι περίπου 3 χρονών

    Όποιος την αγοράσει δεν θα το μετανιώσει

    2
  • Το καλύτερο value for money. Πολύ καλά χρώματα, απόκριση, εύκολη συνδεσιμότητα. Την οθόνη την έχω 6 μήνες, περίπου 20 ώρες κάθε μέρα ανοιχτή και ακόμη σαν καινούργια.
    Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα.

    2
  • Δες τα όλα