- Πιστοποιημένο CE προστατευτικό
- Ιμάντες για τη ρύθμιση και τη στερέωση των προστατευτικών
- Υλικό κατασκευής: Mesh Fabric
Nordcode Air Knee Protector Προστατευτικές Επιγονατίδες Μοτοσυκλετιστή Κωδικός: NORUNIPRO18
- Πιστοποιημένο CE προστατευτικό
- Ιμάντες για τη ρύθμιση και τη στερέωση των προστατευτικών
- Υλικό κατασκευής: Mesh Fabric
- Πιστοποιημένο CE προστατευτικό
- Ιμάντες για τη ρύθμιση και τη στερέωση των προστατευτικών
- Υλικό κατασκευής: Mesh Fabric
Περιγραφή
Περιγραφή
- Πιστοποιημένο CE προστατευτικό
- Ιμάντες για τη ρύθμιση και τη στερέωση των προστατευτικών
- Υλικό κατασκευής: Mesh Fabric
Αξιολογήσεις (11)
Αξιολογήσεις
-
5
-
4
-
3 αστέρια0
-
1
-
1
πολυ καλο για τα λεφτα του. πρεπει ομως να βρισκεις ενα τροπο να μην κινειται προς τα κατω οσο περναει η ωρα. εγω βρηκα πατεντα με το παντελονι
Το κακό με αυτά είναι τα δεσίματα του, χαλαρώνουν γρήγορα και είναι σαν να μην φορας τιποτα.
Τα πηγα σ'εναν τσαγκάρη, ξυλωσε τα δεσίματα που εχει και μου γαζωσε velcro, τωρα ειναι κομπλε.
Εδωσα όμως + 12 ευρώ.
Για μένα δώστε κατι παραπάνω και πάρτε κάτι καλύτερο.
-
έχω αυτό το προϊόν το είχα αγοράσει εάν θυμάμαι καλά από μοτό μάρκετ 15 ευρώ. δεν αξίζει γιατί το κούμπωμα του και τα λάστιχα του δεν είναι σταθερά περιστρέφεται συνέχεια στο πόδι με αποτέλεσμα όταν πέσεις δεν θα κρατήσει σταθερό το γονατο θα στρίψει.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Τιμιότατες για τα χρήματα τους & σε σχέση με άλλες αντίστοιχες επώνυμες.
(Προς άλλους ψηλούς αναβάτες - αγοράστε ανεπιφύλακτα.
Εγώ είμαι 1.90 και με βόλεψαν)Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής.
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
41 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Επιβεβαιωμένη αγορά
Πολύ καλό για τα λεφτά του vfm
Απλά θέλει καλή στήριξη στα δεσίματα του στο γόνατοΣου φάνηκε χρήσιμη; -
45 στους 5 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη
Κάνει την δουλειά που πρέπει απλα θέλει σφίξιμο απο τους ιμάντες γιατι χαλαρώνει με την κίνηση !!
Σου φάνηκε χρήσιμη; -
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
Επιβεβαιωμένη αγορά
-
1
έχω αυτό το προϊόν το είχα αγοράσει εάν θυμάμαι καλά από μοτό μάρκετ 15 ευρώ. δεν αξίζει γιατί το κούμπωμα του και τα λάστιχα του δεν είναι σταθερά περιστρέφεται συνέχεια στο πόδι με αποτέλεσμα όταν πέσεις δεν θα κρατήσει σταθερό το γονατο θα στρίψει.
-
1
Τιμιότατες για τα χρήματα τους & σε σχέση με άλλες αντίστοιχες επώνυμες.
(Προς άλλους ψηλούς αναβάτες - αγοράστε ανεπιφύλακτα.
Εγώ είμαι 1.90 και με βόλεψαν) -
0
Πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής.
-
1
Πολύ καλό για τα λεφτά του vfm
Απλά θέλει καλή στήριξη στα δεσίματα του στο γόνατο -
5
Κάνει την δουλειά που πρέπει απλα θέλει σφίξιμο απο τους ιμάντες γιατι χαλαρώνει με την κίνηση !!
- Δες τα όλα
Ερωτήσεις
Έχεις απορία για το προϊόν;
74 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν
Ρώτησε για το προϊόν