*η κριτική είναι για την "Monica"*
Μου αρέσει ο μαγνήτης στη συσκευασία. Είναι αρκετά σταθερός και τα χρώματα μένουν άθικτα. Μου έχει πέσει αρκετές φορές. Η απόδοση των χρωμάτων μου άρεσε σε γενικές γραμμές. Θεωρώ πως τα ματ χρώματα γράφουν εξαιρετικά. Ειδικά το Geller Cup έχει ΠΟΛΥ καλή απόδοση που συνήθως δε συμβαίνει με το κόκκινο.
Το μοναδικό θέμα που εντόπισα ήταν με τις καθαρά shimmer αποχρώσεις και συγκεκριμένα με την απόχρωση twins. Δεν είδα να έχει απόδοση και μου έκανε εντύπωση, μιας και η chef λειτουργεί μια χαρά με βρεγμένο πινέλο.
Πάντως θα την πρότεινα σίγουρα.
Τα nudes μεταξύ τους είναι όπως ακριβώς πρέπει.
Και value for money σίγουρα γιατί είναι μια χαριτωμένη παλέτα με χρώματα που θα χρησιμοποιήσει κανείς σε καθημερινή βάση.
Άφησε πρώτος το σχόλιό σου!