Ουίσκι

Single Malt Ουίσκι 10 Ετών Σκωτίας 46% 700ml

Ανακάλυψε την κρυστάλλινη καθαρότητα και τη ζωντάνια του Isle of Arran μέσα από τη "ναυαρχίδα" του αποστακτηρίου. Το Arran 10 Years Old είναι ένα αυθεντικό, ανεξάρτητο single malt που κερδίζει τις...

Ανακάλυψε την κρυστάλλινη καθαρότητα και τη ζωντάνια του Isle of Arran μέσα από τη "ναυαρχίδα" του αποστακτηρίου. Το Arran 10 Years Old είναι ένα αυθεντικό, ανεξάρτητο single malt που κερδίζει τις εντυπώσεις όχι με τον καπνό, αλλά με την απίστευτη φρεσκάδα, τα φρούτα και τη θαλασσινή του αύρα.

Δες όλη την περιγραφή Δες όλη την περιγραφή
  • Χώρα Προέλευσης Σκωτία
  • Scotch Region Island
  • Δες τα όλα
44 70
Παράδοση Πέμ, 09 Ιουλ - Δευ, 13 Ιουλ
5,00 € μεταφορικά
Το θέλεις με Δωρεάν μεταφορικά σε Skroutz Point;
Αποστέλλεται από Ελλάδα
Από Cava Divino 5,0 (3)
Ελλάδα
3 τεμάχια
Δες Ποτά στη σελίδα του Cava Divino

Περιγραφή

Περιγραφή

Ανακάλυψε την κρυστάλλινη καθαρότητα και τη ζωντάνια του Isle of Arran μέσα από τη "ναυαρχίδα" του αποστακτηρίου. Το Arran 10 Years Old είναι ένα αυθεντικό, ανεξάρτητο single malt που κερδίζει τις εντυπώσεις όχι με τον καπνό, αλλά με την απίστευτη φρεσκάδα, τα φρούτα και τη θαλασσινή του αύρα.

Γιατί το Arran 10 θα γίνει η νέα σου "σταθερά":

  • Ανόθευτος Χαρακτήρας: Εμφιαλώνεται στους 46% αλκοόλ, χωρίς ψυχρό φιλτράρισμα και με το φυσικό του χρώμα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σταγόνα κουβαλάει όλο τον πλούτο και τα έλαια του αποστάγματος, προσφέροντας μια πλούσια, "λιπαρή" υφή στο στόμα.
  • Η Φρεσκάδα του Νησιού: Ξέχνα τους βαριούς καπνούς. Εδώ κυριαρχούν τα λουλούδια, το φρεσκοκομμένο γρασίδι και τα πράσινα φρούτα. Είναι ένα ουίσκι που θυμίζει Lowlands σε κομψότητα, αλλά έχει την ψυχή ενός Island malt.
  • Τραγανή & Νόστιμη Γεύση: Η ωρίμανση σε επιλεγμένα βαρέλια δίνει νότες από γλυκά μπισκότα βουτύρου, βανίλια και μέλι, που ισορροπούν τέλεια με την απαλή θαλασσινή αλμύρα.
  • Η Επιλογή του "Ψαγμένου" Λάτρη: Παρά την "νεαρή" ηλικία του αποστακτηρίου (από το 1995), το 10άρι του Arran θεωρείται ένα από τα πιο τίμια και ποιοτικά single malts της αγοράς, ιδανικό για όσους αναζητούν ένα καθαρό, φυσικό προφίλ.

Το Γευστικό σου Ταξίδι:

  • Μύτη: Μια έκρηξη φρεσκάδας. Πράσινο μήλο, αχλάδι, βανίλια και καραμέλα, με μια ντελικάτη υποψία θαλασσινού αέρα.
  • Στόμα: Στρογγυλό και "τραγανό". Γεύσεις από ώριμα φρούτα, γλυκά μπισκότα, μέλι και μια κρεμώδη αίσθηση ξηρών καρπών.
  • Επίγευση: Μακρά και ντελικάτη. Η βύνη σμίγει με τα εσπεριδοειδή και ένα ελαφρύ πικάντικο "τσίμπημα" που σου αφήνει μια υπέροχη ζεστασιά.

Κατασκευαστής

Δες όλη την περιγραφή

Χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Island
Γευστικό Προφίλ
Γλυκό & Βανιλάτο, Πλούσιο & Φρουτώδες, Απαλό & Ισορροπημένο
Αλκοόλ
46 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
10 ετών
Συνδύασέ το με
Σοκολάτα, Τυριά & Ξηρούς Καρπούς

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Δες όλα τα χαρακτηριστικά

Αξιολογήσεις (40)

Αξιολογήσεις

  1. 26
  2. 9
  3. 2
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • sotos_prince_20
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα 40-44 ευρω που το βρισκεις στις μερες μας, ειναι απο τα πιο σοβαρα 10αρια single malts και βαζει κατω πιο ακριβα. Γλυκόπιοτο με αρωματα οπως μελι, βανιλια, μπισκοτ και βουτυρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johan435
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτικό malt. σου δίνει καλή ωραία επιγευση πορτοκάλι και λεμόνι,δυνατό 46 αλλά σίγουρα δε καεί καθόλου.παντα σκέτο για να καταλάβεις όλη του την ένταση.σιγουρα θα το ξανά αγόραζα.το προτείνω με κλειστά μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s_ka_log
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Value for money. Ανεπιφύλακτα. 46 αλλά δεν καίει με ωραίο άρωμα και γλυκιά επιγευση. Τώρα για βανιλιες, φράουλες καραμέλες δεν μπορώ να σας πω.
    πολύ ωραίο

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionmilia
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο value for money malt Που μπορεί κάποιος σήμερα να βρει!
    Κανέλα βανίλια μέλι η γεύση του ξύλου όλο αυτό μαζί δεμένο πορτοκάλι εσπεριδοειδή γενικότερα ξύσμα λεμονιού υπέροχη malt Γεύση Καταπληκτικό ποιοτικό Το καλύτερο για τα χρήματα του!
    Περισσότερες πληροφορίες θα δείτε στο review

    https://youtu.be/Wbz05n2L-rM

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NickSkroutz
    2
    6 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Sorry για όσους θεωρούν αυτό το ουίσκι καλό, κατά τη γνώμη μου είναι απλώς ένα δυνατό ουίσκι, είναι μαλτ το καταλαβαινεις και στη γεύση, ωστόσο χωρίς καθόλου χαρακτήρα. Είναι 45.8 % abv, βγάζει κάποιες νότες βανίλιας, σέρυ αλλά η δυνατή γεύση του τα υπερκαλύπτει όλα. Με ένα δύο κουταλάκια νερό, μαλακώνει αρκετά και καταλαβαίνεις τις γεύσεις που κρύβονται από κάτω, αλλά κρύβονται. Είχε 37 ευρώ πριν ενα, ενάμιση χρόνο, που ήταν κάπως πιο λογικό, πλέον σκαρφαλώνει στα 45 - 50 και δεν έχει κανένα νόημα. Επίσης, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με islay ως προς τη γεύση του, δεν έχει καπνό. Είναι ανάμεσα στα 2 και 3 αστεράκια για μένα, παίρνει όμως 2 λόγω τιμής και επειδή γράφει Islay πάνω του χωρίς να είναι «islay».

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros Spin
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο για τα χρήματα του. Ούτε πολύ σέρυ, ούτε καπνός. Ένα ουίσκυ που χρειάζεται να έχει κάθε λάτρης των single malt έστω σαν σημείο αναφοράς για ΟΛΑ τα υπόλοιπα. Ούτε chill filtration, ούτε καραμελόχρωμα. Ακεραιότητα και ποιότητα στην απλότητα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannis_zampetakis3223
    4
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατό αλλά κ μαλακό συγχρόνως, στην αρχή λες οκ καλό είναι αλλά σιγά σιγά σε κερδίζει . Πιστεύω ότι με νερό κ ενα , δυο παγάκια
    αναδύονται όλα τα αρώματα του κ γίνεται καλύτερο .. Εν τέλει πολύ καλό

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • whoAmI
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην περιμενετε να σας τιναξει τα μυαλα στον αερα, είναι ενα πολυ ωραιο και ποιοτικο daily ποτο που σε αυτα τα χρήματα αξίζει αρκετά. Επισης ισχυει το ότι το μπουκαλι κατεβαινει η γευση του αλλαζει και βελτιωνεται. Το συνιστώ.

    UPDATE: Ανεβάσω τη βαθμολογία σε 5 αστέρια, γιατί το ποτό αυτό είναι κατασκευασμένο με πολυ υψηλές προδιαγραφές. Αρκετή πολυπλοκότητα στη γεύση του για τα 10 του χρόνια και το 46% αλκοολ αναδεικνύει τα πάντα περισσότερο. Λίγες σταγόνες νερό θα ξεδιπλώσουν τις λουλουδένιες νότες του ακόμα περισσότερο. Προσοχή όμως στην τιμή του, η οποία δε θα έπρεπε να ξεπερνάει τα 45 ευρώ.

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιωργος Ψαρουδακης
    3
    3 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστηχως με απογοητευσε. Σα να επινα ενα κοινο blended ουισκι. Χωρις ταυτοτητα ουτε να το λες γλυκο
    ουτε καπνιστο. Ειλικρινα δεν θελω να πω πολλα μην σας μπερδεψω περισσοτερο.

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_G13
    5
    8 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με είχε ψήσει ο μπατζανάκης και το ζαχάρωνα καιρό. Κανείς δεν το είχε αγοράσει, μέχρι που χρειαστήκαμε καινούρια ποτήρια και βρήκα ένα σετάκι με το Arran. Χτύπησα το σετάκι με τα ποτηράκια (αφασία, πολύ ωραία ποτήρια) και ήρθε το ουίσκι παρέα. Δεν το έχει δοκιμάσει ο μπατζά οπότε θα πω τη γνώμη μου. Πρώτα απόλα, καταπληκτικό μπουκάλι. Φυσικό λαμπερό χρώμα και 46% ουίσκι. Αγοράζεις 6% περισσότερο από το κοινό 40%. Καλό αυτό.

    Μυρωδιά για μένα , πορτοκάλι , και φουντούκια. Μου θυμίζει ξηρούς καρπούς. Γεύση γλυκιά που γεμίζει τον ουρανίσκο με μέτριο σε διάρκεια τελείωμα. Πραγματικά το απόλαυσα, το απολάμβάνει και η γυναίκα αδιαμαρτύρητα. Το συστήνω.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kons_Is
    5
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα κορυφαία ουίσκι στις τιμές αυτές. Πιο δυνατό από τα άλλα και σε αλκοόλ και σε άρωμα/γεύση.
    Το αισθάνεσαι αμέσως στον ουρανίσκο και 'χτυπάει' γρήγορα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoulis3

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό και... δυνατό!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αδιαφορο σχετικα δεν καταλαβαινω γιατι να δωσεις κοντα ενα 50αρικο για αυτο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία, έντονη γεύση, αλλά χωρίς ιδιαίτερο χαρακτήρα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    στάνταρ μαλτάκι με ανεβασμένο αλκοολ

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 50 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
  • Στα 40-44 ευρω που το βρισκεις στις μερες μας, ειναι απο τα πιο σοβαρα 10αρια single malts και βαζει κατω πιο ακριβα. Γλυκόπιοτο με αρωματα οπως μελι, βανιλια, μπισκοτ και βουτυρο.

    1
  • Εκπληκτικό malt. σου δίνει καλή ωραία επιγευση πορτοκάλι και λεμόνι,δυνατό 46 αλλά σίγουρα δε καεί καθόλου.παντα σκέτο για να καταλάβεις όλη του την ένταση.σιγουρα θα το ξανά αγόραζα.το προτείνω με κλειστά μάτια.

    1
  • Value for money. Ανεπιφύλακτα. 46 αλλά δεν καίει με ωραίο άρωμα και γλυκιά επιγευση. Τώρα για βανιλιες, φράουλες καραμέλες δεν μπορώ να σας πω.
    πολύ ωραίο

    5
  • Το πιο value for money malt Που μπορεί κάποιος σήμερα να βρει!
    Κανέλα βανίλια μέλι η γεύση του ξύλου όλο αυτό μαζί δεμένο πορτοκάλι εσπεριδοειδή γενικότερα ξύσμα λεμονιού υπέροχη malt Γεύση Καταπληκτικό ποιοτικό Το καλύτερο για τα χρήματα του!
    Περισσότερες πληροφορίες θα δείτε στο review

    https://youtu.be/Wbz05n2L-rM

    8
  • Sorry για όσους θεωρούν αυτό το ουίσκι καλό, κατά τη γνώμη μου είναι απλώς ένα δυνατό ουίσκι, είναι μαλτ το καταλαβαινεις και στη γεύση, ωστόσο χωρίς καθόλου χαρακτήρα. Είναι 45.8 % abv, βγάζει κάποιες νότες βανίλιας, σέρυ αλλά η δυνατή γεύση του τα υπερκαλύπτει όλα. Με ένα δύο κουταλάκια νερό, μαλακώνει αρκετά και καταλαβαίνεις τις γεύσεις που κρύβονται από κάτω, αλλά κρύβονται. Είχε 37 ευρώ πριν ενα, ενάμιση χρόνο, που ήταν κάπως πιο λογικό, πλέον σκαρφαλώνει στα 45 - 50 και δεν έχει κανένα νόημα. Επίσης, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με islay ως προς τη γεύση του, δεν έχει καπνό. Είναι ανάμεσα στα 2 και 3 αστεράκια για μένα, παίρνει όμως 2 λόγω τιμής και επειδή γράφει Islay πάνω του χωρίς να είναι «islay».

    6
  • Δες τα όλα
Ερωτήσεις

Ερωτήσεις

Έχεις απορία για το προϊόν;

259 χρήστες έχουν το προϊόν και μπορούν να σε βοηθήσουν

Ρώτησε για το προϊόν

Περιγραφή & Χαρακτηριστικά

Ανακάλυψε την κρυστάλλινη καθαρότητα και τη ζωντάνια του Isle of Arran μέσα από τη "ναυαρχίδα" του αποστακτηρίου. Το Arran 10 Years Old είναι ένα αυθεντικό, ανεξάρτητο single malt που κερδίζει τις εντυπώσεις όχι με τον καπνό, αλλά με την απίστευτη φρεσκάδα, τα φρούτα και τη θαλασσινή του αύρα.

Γιατί το Arran 10 θα γίνει η νέα σου "σταθερά":

  • Ανόθευτος Χαρακτήρας: Εμφιαλώνεται στους 46% αλκοόλ, χωρίς ψυχρό φιλτράρισμα και με το φυσικό του χρώμα. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σταγόνα κουβαλάει όλο τον πλούτο και τα έλαια του αποστάγματος, προσφέροντας μια πλούσια, "λιπαρή" υφή στο στόμα.
  • Η Φρεσκάδα του Νησιού: Ξέχνα τους βαριούς καπνούς. Εδώ κυριαρχούν τα λουλούδια, το φρεσκοκομμένο γρασίδι και τα πράσινα φρούτα. Είναι ένα ουίσκι που θυμίζει Lowlands σε κομψότητα, αλλά έχει την ψυχή ενός Island malt.
  • Τραγανή & Νόστιμη Γεύση: Η ωρίμανση σε επιλεγμένα βαρέλια δίνει νότες από γλυκά μπισκότα βουτύρου, βανίλια και μέλι, που ισορροπούν τέλεια με την απαλή θαλασσινή αλμύρα.
  • Η Επιλογή του "Ψαγμένου" Λάτρη: Παρά την "νεαρή" ηλικία του αποστακτηρίου (από το 1995), το 10άρι του Arran θεωρείται ένα από τα πιο τίμια και ποιοτικά single malts της αγοράς, ιδανικό για όσους αναζητούν ένα καθαρό, φυσικό προφίλ.

Το Γευστικό σου Ταξίδι:

  • Μύτη: Μια έκρηξη φρεσκάδας. Πράσινο μήλο, αχλάδι, βανίλια και καραμέλα, με μια ντελικάτη υποψία θαλασσινού αέρα.
  • Στόμα: Στρογγυλό και "τραγανό". Γεύσεις από ώριμα φρούτα, γλυκά μπισκότα, μέλι και μια κρεμώδη αίσθηση ξηρών καρπών.
  • Επίγευση: Μακρά και ντελικάτη. Η βύνη σμίγει με τα εσπεριδοειδή και ένα ελαφρύ πικάντικο "τσίμπημα" που σου αφήνει μια υπέροχη ζεστασιά.

Κατασκευαστής

Τύπος
Single Malt
Χώρα Προέλευσης
Σκωτία
Scotch Region
Island
Γευστικό Προφίλ
Γλυκό & Βανιλάτο, Πλούσιο & Φρουτώδες, Απαλό & Ισορροπημένο
Αλκοόλ
46 %
Φιάλη
700 ml
Παλαιότητα
10 ετών
Συνδύασέ το με
Σοκολάτα, Τυριά & Ξηρούς Καρπούς

Σημαντική πληροφορία

Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται από τις επίσημες σελίδες των προϊόντων. Επιβεβαίωσε τα στοιχεία πριν προχωρήσεις στην τελική αγορά. Εάν παρατηρήσεις κάποιο πρόβλημα μπορείς να το αναφέρεις εδώ.

Αξιολογήσεις (40)

  1. 26
  2. 9
  3. 2
  4. 3
  5. 1 αστέρι
    0
Αξιολόγησε το προϊόν
  • Γεύση
  • Άρωμα
  • Σχέση ποιότητας-τιμής

Αξιολογήσεις χρηστών

  • sotos_prince_20
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Στα 40-44 ευρω που το βρισκεις στις μερες μας, ειναι απο τα πιο σοβαρα 10αρια single malts και βαζει κατω πιο ακριβα. Γλυκόπιοτο με αρωματα οπως μελι, βανιλια, μπισκοτ και βουτυρο.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • johan435
    5
    1 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Εκπληκτικό malt. σου δίνει καλή ωραία επιγευση πορτοκάλι και λεμόνι,δυνατό 46 αλλά σίγουρα δε καεί καθόλου.παντα σκέτο για να καταλάβεις όλη του την ένταση.σιγουρα θα το ξανά αγόραζα.το προτείνω με κλειστά μάτια.

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • s_ka_log
    5
    5 στους 6 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Value for money. Ανεπιφύλακτα. 46 αλλά δεν καίει με ωραίο άρωμα και γλυκιά επιγευση. Τώρα για βανιλιες, φράουλες καραμέλες δεν μπορώ να σας πω.
    πολύ ωραίο

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • dionmilia
    5
    8 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Το πιο value for money malt Που μπορεί κάποιος σήμερα να βρει!
    Κανέλα βανίλια μέλι η γεύση του ξύλου όλο αυτό μαζί δεμένο πορτοκάλι εσπεριδοειδή γενικότερα ξύσμα λεμονιού υπέροχη malt Γεύση Καταπληκτικό ποιοτικό Το καλύτερο για τα χρήματα του!
    Περισσότερες πληροφορίες θα δείτε στο review

    https://youtu.be/Wbz05n2L-rM

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • NickSkroutz
    2
    6 στους 43 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Sorry για όσους θεωρούν αυτό το ουίσκι καλό, κατά τη γνώμη μου είναι απλώς ένα δυνατό ουίσκι, είναι μαλτ το καταλαβαινεις και στη γεύση, ωστόσο χωρίς καθόλου χαρακτήρα. Είναι 45.8 % abv, βγάζει κάποιες νότες βανίλιας, σέρυ αλλά η δυνατή γεύση του τα υπερκαλύπτει όλα. Με ένα δύο κουταλάκια νερό, μαλακώνει αρκετά και καταλαβαίνεις τις γεύσεις που κρύβονται από κάτω, αλλά κρύβονται. Είχε 37 ευρώ πριν ενα, ενάμιση χρόνο, που ήταν κάπως πιο λογικό, πλέον σκαρφαλώνει στα 45 - 50 και δεν έχει κανένα νόημα. Επίσης, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με islay ως προς τη γεύση του, δεν έχει καπνό. Είναι ανάμεσα στα 2 και 3 αστεράκια για μένα, παίρνει όμως 2 λόγω τιμής και επειδή γράφει Islay πάνω του χωρίς να είναι «islay».

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Spiros Spin
    5
    4 στους 4 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    Άριστο για τα χρήματα του. Ούτε πολύ σέρυ, ούτε καπνός. Ένα ουίσκυ που χρειάζεται να έχει κάθε λάτρης των single malt έστω σαν σημείο αναφοράς για ΟΛΑ τα υπόλοιπα. Ούτε chill filtration, ούτε καραμελόχρωμα. Ακεραιότητα και ποιότητα στην απλότητα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • ioannis_zampetakis3223
    4
    0 στους 9 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυνατό αλλά κ μαλακό συγχρόνως, στην αρχή λες οκ καλό είναι αλλά σιγά σιγά σε κερδίζει . Πιστεύω ότι με νερό κ ενα , δυο παγάκια
    αναδύονται όλα τα αρώματα του κ γίνεται καλύτερο .. Εν τέλει πολύ καλό

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • whoAmI
    5
    6 στους 7 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Μην περιμενετε να σας τιναξει τα μυαλα στον αερα, είναι ενα πολυ ωραιο και ποιοτικο daily ποτο που σε αυτα τα χρήματα αξίζει αρκετά. Επισης ισχυει το ότι το μπουκαλι κατεβαινει η γευση του αλλαζει και βελτιωνεται. Το συνιστώ.

    UPDATE: Ανεβάσω τη βαθμολογία σε 5 αστέρια, γιατί το ποτό αυτό είναι κατασκευασμένο με πολυ υψηλές προδιαγραφές. Αρκετή πολυπλοκότητα στη γεύση του για τα 10 του χρόνια και το 46% αλκοολ αναδεικνύει τα πάντα περισσότερο. Λίγες σταγόνες νερό θα ξεδιπλώσουν τις λουλουδένιες νότες του ακόμα περισσότερο. Προσοχή όμως στην τιμή του, η οποία δε θα έπρεπε να ξεπερνάει τα 45 ευρώ.

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Γιωργος Ψαρουδακης
    3
    3 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Δυστηχως με απογοητευσε. Σα να επινα ενα κοινο blended ουισκι. Χωρις ταυτοτητα ουτε να το λες γλυκο
    ουτε καπνιστο. Ειλικρινα δεν θελω να πω πολλα μην σας μπερδεψω περισσοτερο.

    • Άρωμα
    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Chris_G13
    5
    8 στους 17 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Με είχε ψήσει ο μπατζανάκης και το ζαχάρωνα καιρό. Κανείς δεν το είχε αγοράσει, μέχρι που χρειαστήκαμε καινούρια ποτήρια και βρήκα ένα σετάκι με το Arran. Χτύπησα το σετάκι με τα ποτηράκια (αφασία, πολύ ωραία ποτήρια) και ήρθε το ουίσκι παρέα. Δεν το έχει δοκιμάσει ο μπατζά οπότε θα πω τη γνώμη μου. Πρώτα απόλα, καταπληκτικό μπουκάλι. Φυσικό λαμπερό χρώμα και 46% ουίσκι. Αγοράζεις 6% περισσότερο από το κοινό 40%. Καλό αυτό.

    Μυρωδιά για μένα , πορτοκάλι , και φουντούκια. Μου θυμίζει ξηρούς καρπούς. Γεύση γλυκιά που γεμίζει τον ουρανίσκο με μέτριο σε διάρκεια τελείωμα. Πραγματικά το απόλαυσα, το απολάμβάνει και η γυναίκα αδιαμαρτύρητα. Το συστήνω.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Kons_Is
    5
    4 στους 8 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Από τα κορυφαία ουίσκι στις τιμές αυτές. Πιο δυνατό από τα άλλα και σε αλκοόλ και σε άρωμα/γεύση.
    Το αισθάνεσαι αμέσως στον ουρανίσκο και 'χτυπάει' γρήγορα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • tasoulis3

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    πολύ καλό και... δυνατό!

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Αδιαφορο σχετικα δεν καταλαβαινω γιατι να δωσεις κοντα ενα 50αρικο για αυτο

    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 2 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Ωραία, έντονη γεύση, αλλά χωρίς ιδιαίτερο χαρακτήρα.

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • 4
    0 στους 1 χρήστες τη βρήκαν χρήσιμη

    Επιβεβαιωμένη αγορά

    στάνταρ μαλτάκι με ανεβασμένο αλκοολ

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    Σου φάνηκε χρήσιμη;
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    Η αξιολόγηση αφορά φιάλη: 50 ml

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Άρωμα
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

  • Επιβεβαιωμένη αγορά

    • Γεύση
    • Σχέση ποιότητας-τιμής
    • Άρωμα
  • Στα 40-44 ευρω που το βρισκεις στις μερες μας, ειναι απο τα πιο σοβαρα 10αρια single malts και βαζει κατω πιο ακριβα. Γλυκόπιοτο με αρωματα οπως μελι, βανιλια, μπισκοτ και βουτυρο.

    1
  • Εκπληκτικό malt. σου δίνει καλή ωραία επιγευση πορτοκάλι και λεμόνι,δυνατό 46 αλλά σίγουρα δε καεί καθόλου.παντα σκέτο για να καταλάβεις όλη του την ένταση.σιγουρα θα το ξανά αγόραζα.το προτείνω με κλειστά μάτια.

    1
  • Value for money. Ανεπιφύλακτα. 46 αλλά δεν καίει με ωραίο άρωμα και γλυκιά επιγευση. Τώρα για βανιλιες, φράουλες καραμέλες δεν μπορώ να σας πω.
    πολύ ωραίο

    5
  • Το πιο value for money malt Που μπορεί κάποιος σήμερα να βρει!
    Κανέλα βανίλια μέλι η γεύση του ξύλου όλο αυτό μαζί δεμένο πορτοκάλι εσπεριδοειδή γενικότερα ξύσμα λεμονιού υπέροχη malt Γεύση Καταπληκτικό ποιοτικό Το καλύτερο για τα χρήματα του!
    Περισσότερες πληροφορίες θα δείτε στο review

    https://youtu.be/Wbz05n2L-rM

    8
  • Sorry για όσους θεωρούν αυτό το ουίσκι καλό, κατά τη γνώμη μου είναι απλώς ένα δυνατό ουίσκι, είναι μαλτ το καταλαβαινεις και στη γεύση, ωστόσο χωρίς καθόλου χαρακτήρα. Είναι 45.8 % abv, βγάζει κάποιες νότες βανίλιας, σέρυ αλλά η δυνατή γεύση του τα υπερκαλύπτει όλα. Με ένα δύο κουταλάκια νερό, μαλακώνει αρκετά και καταλαβαίνεις τις γεύσεις που κρύβονται από κάτω, αλλά κρύβονται. Είχε 37 ευρώ πριν ενα, ενάμιση χρόνο, που ήταν κάπως πιο λογικό, πλέον σκαρφαλώνει στα 45 - 50 και δεν έχει κανένα νόημα. Επίσης, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με islay ως προς τη γεύση του, δεν έχει καπνό. Είναι ανάμεσα στα 2 και 3 αστεράκια για μένα, παίρνει όμως 2 λόγω τιμής και επειδή γράφει Islay πάνω του χωρίς να είναι «islay».

    6
  • Δες τα όλα
44,70 €
Δωρεάν σε Skroutz Point
ή   5,00 €   μεταφορικά